Vapaa kuvaus

Aloituksia

26

Kommenttia

2674

1. "toiseksi+Raamattu+todistaa+itse+itsensä."Hahhaa+:D+Kunnon+hihhulien+kehäpäättelyä+taas+kehiin+:D+:D+Eipä+yllätä....
  2. aivoista+:)
  3. "Ethän+sinä+ole+tehnyt+mitään+muuta+kuin+suoltanut+paskaa.+Ei+Jumala+paskansuoltajia+kuule,+tai+heistä+piittaa."Ok.+Eli+epämiellyttävien+kysymysten+esittäminen+on+mielestäsi+paskan+suoltamista.+Hyvä+ku+tämä+tuli+selväksi!!+Ja+mä+ku+luulin+ja+niin+kovasti+väitetään+että+"jumala+rakastaa"+kaikkia??+Taisin+olla+väärässä..+"Luulet+olevasi+niin+fiksu,+vaikket+ole+edes+samalla+kartalla.+Luulet+olevasi+vähemmän+tietämätön,+kun+kiellät+olevasi+tietämätön."Meinaatko+vielä+pitkään+inttää+tätä???+Koetas+nyt+keskittyä+aiheeseen+eikä+keskustelijoihin,+jooko???+Toki+keskustelun+harhauttaminen+ja+henkilöön+hyökäääminen+on+uskisten+peruskikkoja,+ei+mee+läpi+enää.+"Vaadit+minua+todistamaan+sinulle+sinun+hengessäsi+olevan."Täh???+En+todellakaan+vaadi!!!+Vaadin,+että+perustelet+kaikki+ne+väitteesi+mitä+suollat+tälle+palstalle!!!+Onko+liikaa+pyydetty???"Miettisit+edes+hetken+tuotakin+vaatimusta.+Mutta+ethän+sinä+jouda+omalta+hölinältäsi+mitään+miettimään.+Et+ole+kovinkaan+fiksu."Ja+sama+argumentum+ad+hominem+jatkuu+:)+Minkä+takia+oot+niin+kiinnostunut+minusta+ja+mitä+minä+oon+taikka+en,+etkä+pysy+aiheessa???+Tällä+vähättelyllä+ja+muiden+haukkumisellako+meinasit+selvitä+tästä??"Mutta+tuota+uhoa+riittää.+Naamioit+sen+hauskanpitosi+taakse+ja+ylpeyteesi.+Hauskasikin+on+vain+ilkeyttä.+Se+osoittaa+myös+sinun+typeryytesi,+samoin+kuin+tunteenomaisen+reagointitapasi."+Ketä+oon+uhonnu??+Onko+kysymykseni+uhka+sulle???"Minä+en+korjaa+sinun+spirituaalisia+väärinymmärryksiäsi,+joita+on+valtava+määrä."Et+tietenkään+koska+et+pysty+"korjaamaan"+yhtikäs+mitään.+Kerro+ees+yksi??"Se+homma+on+kuule+ihan+sinun+oma+tehtäväsi.+Mutta+voin+kertoa+sinulle+sen+havaittavissa+olevan+tosiasian,+että+sinä+et+tunne+Jumalaa,+etkä+haluakaan+tuntea,+ja+sen+kerrot+jokaisessa+sanassasi.+Jos+tämän+kiistät,+kiistät+totuuden,+todellisuuden+ja+oman+hengellisen+tilasi,+joka+ei+ole+kummoinen."Eli+homma+menee+sille,+ett+sä+väität+ett+2+++2+=+5+mutta+mun+pitää+todistaa+se+:)+Hyvä+hyvä!!+Ei+toimi+järjellisten+maailmassa."On+sinun+asiasi+ottaa+toinen+asenne+tähän+juttuun+tai+olla+ottamatta.+Kukaan+muu+ei+muuta+sinun+asennettasi+paitsi+sinä+itse.+On+sinun+asiasi+ryhtyä+selvittämään+omassa+hengessäsikin+olevaa,+siis+Jumalaa,+sinulla+on+katsos+ihan+oma+sielu,+jonka+kautta+Jumalayhteys+onnistuu.+Jos+sinä+et+ryhdy+korjaamaan+oman+sielusi+tilaa,+ei+sitä+kukaan+muukaan+ryhdy+tekemään.+Mutta+jos+lähestyt+vilpittömästi+Jumalaa,+taivaalliset+joukot+rientävät+avuksesi.+Sen+saat+todeta+käytännössä.+Jos+taas+et+ole+lainkaan+kiinnostunut+totuudesta+ja+sen+selvittämisestä,+miksi+totuuden+pitäisi+olla+sinusta+kiinnostunut?+Ei+valehtelijoissa+ja+väärää+puhuvissa+ole+kiinnostavuutta+totuuden+kannalta."Ei+viitti+ees+vastata+enää+kunnolla+kaikkeen+henk.+kohtaisuuksiin+menevään+jargoniaan,+toistat+itseäsi+ku+rikkinäinen+levy!!!"Todellisuuden+perimmäinen+luonne+jos+ei+kiinnosta+ja+erityisesti+jos+sen+lähtee+jo+lähtökohtaisesti+kiistämään,+silloin+on+harhautunut.+"Kiinnostaa+erittäin+paljonkin!!!+Mistä+niin+päättelit???+Siitäkö+ku+en+mukisematta+hyväksy+sun+"todellisuuttasi"???"Jumala+ohjaa+etsivät+luokseen.+Jumala+antaa+tiedonhaluisille+tiedon,+avunpyytäjille+avun,+totuudenetsijöille+totuuden,+ja+tekee+sen+hyvin+selkeästi,+hengelle+ymmärrettävästi,+siten+että+henki+pääsee+kohoamaan+vähitellen+ylemmäs+ja+ylemmäs,+kunnes+saavuttaa+päämäärän,+Jumalan."Laitas+ny+eka+ne+virheelliset+premissis+kuntoon+ja+palataan+sitten+asiaan,+jooko??+Tälläinen+oletus,+että+jumala+ON+ilman+ensimämistäkään+todistetta+kertoo+ja+aika+paljon+missä+sfääreissä+liikut.
  4. "Asiantuntija"+tietenkin+ohitti+varsinaisen+kysymyksen+ja+jätti+kertomatta+miksi!!+:)+Sen+sijan+arvostelee+muita!!!+Olippa+yllätys+taas+ku+hihhuli+kyseessä....
  5. Kardashian+who?