Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
code_red
profiilit
code_red
code_red
Vapaa kuvaus
Aloituksia
26
Kommenttia
2674
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Uskis+haukkuu+aloituksessa+ateistit+ja+sitt+ku+hieman+kritisoidaan+aloitusta+niin+alkaa+hirvee+itku+ja+martyyriviittaa+vaan+päälle+:D+:D+Säälittävää+hihhulit,+säälittävää...+:D+:D
27.01.2017 19:05
"toiseksi+Raamattu+todistaa+itse+itsensä."
Hahhaa+:D+Kunnon+hihhulien+kehäpäättelyä+taas+kehiin+:D+:D+Eipä+yllätä....
27.01.2017 18:58
No+kaikki+sun+kirjoitukset+täällä+suomi24:ssa,+ja+mitä+ilmeisemmin+myös+muilla+palstoilla,+on+yks+ISO+vitsi+:)
25.01.2017 20:22
"Miksiköhän+moni+ei+siitäkään+huolimatta+kuitenkaan+halua+hyväksyä+universaalin+yhtenäiskentän+olemassaoloa,+joka+on+todiste+korkeimmasta+luojasta+ja+korkeimmasta+luovasta+voimasta?"
No+siksi,+ett+todisteet+mainitsemastasi+kentästä+puuttuu!!+Ja+jos+sellaisesta+kentästä+saataisiinkin+todisteita,+se+ei+edelleenkään+todista+mistään+"korkeammasta+luojasta"+vaan+nimenomaan+vain+siitä+kentästä...thats+it!!
25.01.2017 16:40
aivoista+:)
25.01.2017 16:27
Ei+oo+ylim.+vaikkua+korvissani+ei+:)+Ja+se+mainostamasi+"kutsu"+häviää+pikkuhiljaa+sunkin+korvien+välistä+ja+voit+palata+normaaliin+reaalitodellisuteen,+kunhan+haet+ammattiapua+harhoillesi+:D
25.01.2017 16:26
"Meidän+tehtävämme+on+pelastaa,+ei+sanoa+että+te+joudutte+Helvettiin"
Pelastaa+mistä??+Tälläinne+väittämä+itsessään+jo+pitää+sisällä+oletuksen,+että+ei-kristityt+on+pelastettava+jostain,+ja+samalla+tehdään+jako:+me+ja+he?+Järkevä+ja+hyvä?+Ei+todellakaan...
Kuuluuko+helvetin+käsite+mielestäsi+kristinuskoon??+Jos+kuuluu+niin+miten+ja+missä+suhteessa??
22.01.2017 19:07
"1.+Olen+kertonut+miten+todisteet+saadaan,+kaikkia+ei+todisteiden+saaminen+kiinnosta,+sanoisin+että+niiden+on+turha+valittaa."
Oot+sä+melkoinen+epeli!!+Väität+pokkana+jotain+mutta+muut+saa+todistaa+sen+puolestasi.+Ja+jos+kukaan+ei+siihen+pysty,+niin+silloin+sun+väitteesi+ovat+tietenkin+oikeita!!!+Tajuutko+edes,+kuinka+typeriä+ovat+vaadimuksesi???
2.+Todisteiden+saaminen+Hengen+asioista+on+jokaisen+yksilön+omasta+hengestä+ja+sen+rohkeudesta+kiinni.+Tämä+on+vain+tosiasia.+
Täyttää+paska+ja+todistustaakan+pakoilua,+ei+muuta,+PISTE!+Jos+tollaist+väität+niin+et+ees+tiedä+mitä+tosiasia+tarkoittaa!!!
"3.+Totuus+ei+ole+mielipideasia,+eikä+se+myöskään+ole+mielikuvitusasia."
Ja+sun+"totuus"+on+tietenkin+se+ainoa+oikea+ja+absoluuttinen??+Voin+kertoa,+että+kirjoitustesi+perusteella+olet+"totuudesta"+melko+kaukana.+Ainakin+tässä+reaalitodellisuudessa..
https://fi.wikipedia.org/wiki/Narsistinen_persoonallisuushäiriö
22.01.2017 18:39
"Ethän+sinä+ole+tehnyt+mitään+muuta+kuin+suoltanut+paskaa.+Ei+Jumala+paskansuoltajia+kuule,+tai+heistä+piittaa."
Ok.+Eli+epämiellyttävien+kysymysten+esittäminen+on+mielestäsi+paskan+suoltamista.+Hyvä+ku+tämä+tuli+selväksi!!+
Ja+mä+ku+luulin+ja+niin+kovasti+väitetään+että+"jumala+rakastaa"+kaikkia??+Taisin+olla+väärässä..+
"Luulet+olevasi+niin+fiksu,+vaikket+ole+edes+samalla+kartalla.+Luulet+olevasi+vähemmän+tietämätön,+kun+kiellät+olevasi+tietämätön."
Meinaatko+vielä+pitkään+inttää+tätä???+Koetas+nyt+keskittyä+aiheeseen+eikä+keskustelijoihin,+jooko???+Toki+keskustelun+harhauttaminen+ja+henkilöön+hyökäääminen+on+uskisten+peruskikkoja,+ei+mee+läpi+enää.+
"Vaadit+minua+todistamaan+sinulle+sinun+hengessäsi+olevan."
Täh???+En+todellakaan+vaadi!!!+Vaadin,+että+perustelet+kaikki+ne+väitteesi+mitä+suollat+tälle+palstalle!!!+Onko+liikaa+pyydetty???
"Miettisit+edes+hetken+tuotakin+vaatimusta.+Mutta+ethän+sinä+jouda+omalta+hölinältäsi+mitään+miettimään.+Et+ole+kovinkaan+fiksu."
Ja+sama+argumentum+ad+hominem+jatkuu+:)+Minkä+takia+oot+niin+kiinnostunut+minusta+ja+mitä+minä+oon+taikka+en,+etkä+pysy+aiheessa???+Tällä+vähättelyllä+ja+muiden+haukkumisellako+meinasit+selvitä+tästä??
"Mutta+tuota+uhoa+riittää.+Naamioit+sen+hauskanpitosi+taakse+ja+ylpeyteesi.+Hauskasikin+on+vain+ilkeyttä.+Se+osoittaa+myös+sinun+typeryytesi,+samoin+kuin+tunteenomaisen+reagointitapasi."
+Ketä+oon+uhonnu??+Onko+kysymykseni+uhka+sulle???
"Minä+en+korjaa+sinun+spirituaalisia+väärinymmärryksiäsi,+joita+on+valtava+määrä."
Et+tietenkään+koska+et+pysty+"korjaamaan"+yhtikäs+mitään.+Kerro+ees+yksi??
"Se+homma+on+kuule+ihan+sinun+oma+tehtäväsi.+Mutta+voin+kertoa+sinulle+sen+havaittavissa+olevan+tosiasian,+että+sinä+et+tunne+Jumalaa,+etkä+haluakaan+tuntea,+ja+sen+kerrot+jokaisessa+sanassasi.+Jos+tämän+kiistät,+kiistät+totuuden,+todellisuuden+ja+oman+hengellisen+tilasi,+joka+ei+ole+kummoinen."
Eli+homma+menee+sille,+ett+sä+väität+ett+2+++2+=+5+mutta+mun+pitää+todistaa+se+:)+Hyvä+hyvä!!+Ei+toimi+järjellisten+maailmassa.
"On+sinun+asiasi+ottaa+toinen+asenne+tähän+juttuun+tai+olla+ottamatta.+Kukaan+muu+ei+muuta+sinun+asennettasi+paitsi+sinä+itse.+On+sinun+asiasi+ryhtyä+selvittämään+omassa+hengessäsikin+olevaa,+siis+Jumalaa,+sinulla+on+katsos+ihan+oma+sielu,+jonka+kautta+Jumalayhteys+onnistuu.+Jos+sinä+et+ryhdy+korjaamaan+oman+sielusi+tilaa,+ei+sitä+kukaan+muukaan+ryhdy+tekemään.+Mutta+jos+lähestyt+vilpittömästi+Jumalaa,+taivaalliset+joukot+rientävät+avuksesi.+Sen+saat+todeta+käytännössä.+Jos+taas+et+ole+lainkaan+kiinnostunut+totuudesta+ja+sen+selvittämisestä,+miksi+totuuden+pitäisi+olla+sinusta+kiinnostunut?+Ei+valehtelijoissa+ja+väärää+puhuvissa+ole+kiinnostavuutta+totuuden+kannalta."
Ei+viitti+ees+vastata+enää+kunnolla+kaikkeen+henk.+kohtaisuuksiin+menevään+jargoniaan,+toistat+itseäsi+ku+rikkinäinen+levy!!!
"Todellisuuden+perimmäinen+luonne+jos+ei+kiinnosta+ja+erityisesti+jos+sen+lähtee+jo+lähtökohtaisesti+kiistämään,+silloin+on+harhautunut.+"
Kiinnostaa+erittäin+paljonkin!!!+Mistä+niin+päättelit???+Siitäkö+ku+en+mukisematta+hyväksy+sun+"todellisuuttasi"???
"Jumala+ohjaa+etsivät+luokseen.+Jumala+antaa+tiedonhaluisille+tiedon,+avunpyytäjille+avun,+totuudenetsijöille+totuuden,+ja+tekee+sen+hyvin+selkeästi,+hengelle+ymmärrettävästi,+siten+että+henki+pääsee+kohoamaan+vähitellen+ylemmäs+ja+ylemmäs,+kunnes+saavuttaa+päämäärän,+Jumalan."
Laitas+ny+eka+ne+virheelliset+premissis+kuntoon+ja+palataan+sitten+asiaan,+jooko??+Tälläinen+oletus,+että+jumala+ON+ilman+ensimämistäkään+todistetta+kertoo+ja+aika+paljon+missä+sfääreissä+liikut.
22.01.2017 18:31
"Kuinka+usein+olet+sitten+itse+käynyt+laulamassa+niissä+paikoissa+omia+kivoja+laulujasi,+haluaisivatkohan+ne+sitten+jättää+sen+ovensa+auki?+Onko+sulla+ateisti+hyväkin+nuottikorva??"
Käyn+silloin+ku+PYYDETÄÄN,+ja+silloinkin+mietin+tarkkaan+enkä+tyrkytä+omaa+agendaani+sairaille+ja+ehkä+myös+epätoivoisille+ihmisille!!!+Kivoja+lauluja?+Makuasia,+josta+sä+et+tiedä+yhtikäs+mitään+:)+...ja+nuottikorva+ei+liity+tähän+asiaan+ei+sitten+millään+lailla+:D
21.01.2017 09:24
"Sinäkin+se+jaksat+vaan+jankuttaa,+vaikka+premissisi+on+väärä."
Ai+minäkö+jankutan???+:D+:D+Ei+vttu,+mä+oon+ollu+yhtenä+korvana+ja+odotellu+vastauksia+näille+lukemattomille,+sulle+esitettyille+kysymyksille+mutta+hiljastia+on.+:D
Ja+nyt+saat+kyllä+kertoa+meikälaisen+premissit+KIITOS!+:)
"Sinä+olet+vain+tietämätön+totuudesta.+Ja+siinä+ohessa+Jumalasta.+Kun+sinä+saat+tietää,+mikä+tapahtuu+jokaiselle+ennen+pitkää,+huomaat+virheesi+ja+toteat+sen+minkä+muut+jo+tietävät.+Sitten+jatkat+matkaasi+toisella+asenteella+ja+energialla."
Ja+sama+mantra+jatkuu:+"sä+oot+tyhmä,+sä+oo+tietämätön.+kyllä+tuut+katumaan....".+:D+:D+Voisitko+nyt+ees+jollain+tasolla+perustella+väitteesi???+Edelleen,+aloita+vaikka+tästä+aivotuksestasi:+"Jumala+on+totuus".
"Se+mitä+nimitämme+Jumalaksi+on+sinussa+ja+meissä+kaikissa."
Ja+sinussa+ja+meissä+kaikissa+on+myös+saunatonttujen+ym.+satuolentojen+"henki".+:D+:D
"Sinä+et+vain+ole+siitä+vielä+tietoinen.+Tietoisuuden+avautuminen+ja+avartuminen+johtaa+hengenmaailmaan,+jossa+kokemukset+osoittavat+todeksi+hyvin+paljon+niitä+asioita,+joita+nyt+kiellät+ja+kiistät."
Samaa+saissee+edelleen.+En+minä+KIELLÄ+MITÄÄN+ymmärätkö???+Haluaisin+oikeasti+nähdä+ja+kokea+se+sun+"hengenmaailmas"+mutta+ei+näy+eikä+kuulu+vaikka+mitä+tekis!!!+:D+:D
20.01.2017 20:18
"+eikä+profeettojen+ennustuksia+jotka+ovat+jokaisen+nähtävinä+ja+luettavina."
Luettavina,+kyllä,+nähtävinä,+ei+ensimmäistäkään,+PISTE!+:)+Löytyyhän+aina+monta+ennustusta+myös+"taru+sormusten+herra"+kirjasta!+:)
"Joten+oletuksesi+perustuvat+kummalliseen+väärinkäsitykseesi+johon+olet+ihan+itse+pudonnut."
Kertoisitko+nyt+hieman+tarkemmin+mihin+väärinkäsitykseen??+:D
20.01.2017 16:40
Tästä+vuodatuksestasi+jäi+käteen+tasan+kolme+asiaa:
1)+Teet+kasan+väittämiä+ilman+ensimmäistäkään+todistetta+mutta+se+ei+näytä+haittavan+sua+yhtään.
2)+Todisteiden+saaminen+on+mielestäsi+muiden+rohkeudesta+kiinni,+ei+objektiivisuudesta+(voiko+joku+olla+enemmän+väärässä?)
3)+Ne,+jotka+eivät+ole+kanssasi+samaa+mieltä,+ovat+tyhmiä+ja+pelkureita.
Nyt+mee+peilin+eteen+ja+mieti,+miksi+sulle+vastataan+täällä+niinku+vastataan+(itseasiassa+yllättävän+sivistyneitä+vastauksia+oot+saanu,+jos+verrataan+niitä+sun+viesteihin).
20.01.2017 13:17
"Missä+ne+perustelut+ovat?"
Helppoa.+Ei+yhtään+todistetta,+LOOGINEN+johtopäätös:+olematon+ja+mielikuvituksen+tuotetta!+PISTE!
Mutt+milloin+alat+todistamaan+omia+väitteitäsi+LOOGISESTI?+Aloita+vaikka+siitä:+"Jumala+on+totuus".
20.01.2017 00:02
"Jumala+on+Totuus."
Totuus+on+ett+"jumalasi"+on+olematon+kunnes+toisin+todistetaan+:)
"Jos+et+näe+Jumalaa"
Joo+en+näe,+eikä+näe+kukaan+muukaan+:)
"vaan+pelkästään+valheita,+on+silloin+turha+syyttää+Totuutta."
Määrittele+valhe+ja+totuus.+Olematon+ei+voi+olla+totuus,+aloita+siitä.+
"Ajattelemalla+loogisesti+ajattelisit+oikein."
Minä+nimenomaan+ajattelen+loogisesti,+toisin+kuin+sinä+:)+Jos+"jumalastasi"+ei+ole+yhtään+järjevää+todistetta,+niin+yllätys+yllätys,+"jumalasi"+on+olematon+kuten+menninkäisetkin+kunnes+toisin+todistetaan+:)+Ja+tämä+on+LOOGINEN+johtopäätös.
"Jos+totuutta+ei+näe,+niin+vika+on+aina+valheissa,+ei+totuudessa+-+se+on+kyllä+totta."
Täysin+järjetön+lause,+ei+loogisuuden+häiväkään+:)
19.01.2017 23:52
"Asiantuntija"+tietenkin+ohitti+varsinaisen+kysymyksen+ja+jätti+kertomatta+miksi!!+:)+Sen+sijan+arvostelee+muita!!!+Olippa+yllätys+taas+ku+hihhuli+kyseessä....
18.01.2017 15:59
Kyllä+kyllä.+Jos+jumalaa+ei+näy+niin+vika+on+aina+muualla,+ei+jumalassa+:D+:D
Keksi+jotain+uutta+vaihtelun+vuoksi+:D+:D
18.01.2017 13:30
Kardashian+who?
17.01.2017 23:47
"Jumala+pitää+näitä+kaikkia+toimivana"
Hyvin+toimivat+itesnäisesti,+eikä+"jumalaasi"+näy+missään+:)
17.01.2017 21:37
Aloittajasta+ja+ekoista+viesteistä+näkee+kyll+selvästi,+ett+taas+joku+skitso+juttelee+itsensä+kanssa+:)+:)+Ei+mitään+uutta....+:)
16.01.2017 18:54
32 / 134