Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
code_red
profiilit
code_red
code_red
Vapaa kuvaus
Aloituksia
26
Kommenttia
2674
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Ymmärrätkö+itse+mistä+puhut?"
Luetun+ymmärtämisessä+vaikeuksia?+Mee+nyt+kattomaan+mitä+aloittaja+ehdotti!!!+Ei+kyse+ollut+mistään+webassemblystä+vaan:
"Kirjoitetaan+koodi+esim.+Delphin+tai+FreePascalin+editorilla+objectpascal+-kielellä,+syötetään+ko.+koodi+freepascal.org+-sivustolta+ilmaiseksi+imuroitavissa+olevaan+"source+to+source"+kääntäjään,+joka+tuottaa+vastaavan+asian+tekevän+koodin+javascriptinä,+joka+siis+kelpaa+selaimelle+suoritettavaksi"
Onko+mielestäsi+tässä+kyse+webassemblystä+tässä?
04.05.2022 13:40
Mun+puolesta+usko+mihin+haluat+:D+Tosiasia+on+että+kyseinen+ehdotus+on+täysin+absurdi+ja+naurettava+:D+:D
03.04.2022 09:40
"Pidänkin+paljon+todennäköisempänä+että+se+joka+ei+ohjelmoinnista+ymmärrä+mitään+olet+sinä+itse."
Varmistit+vaan+mun+oletuksen,+ettet+ymmärrä+ohjelmistokehityksestä+paskan+vertaa,+jos+et+tajua+tuon+väitteen+naurettavuutta+:D+:D
02.04.2022 13:53
"QT+on+hyvä"
Duunitorissa+työpaikat:
QT:+39
Java:+429
C#:+289
Tee+itse+johtopäätökset,+jos+pystyt....
01.04.2022 21:28
"No+eikö+useat+kääntäjät+kuten+C/C+++osaa+kääntää+WebAssemblyksi,+miltein+sama+asia?"
No+ei+todellakaan+ole+miltei+sama+asia!!!+Ymmärrätkö,+mistä+puhut???
01.04.2022 21:25
"Mies+tulee+räkänokastakin+vaan+ei+tyhjän+naurajasta."
Et+selvästikään+ymmärrä,+kuinka+absurdi+toi+väite+on,+jolle+nauroin+:D
Jos+mä+lähtisin+sellaista+ehdottamaan+omille+asiakkaille,+niin+varmaan+jäisi+viimeiseksi+asiakkaaksi+:D+:D
01.04.2022 21:24
""source+to+source"+kääntäjään,+joka+tuottaa+vastaavan+asian+tekevän+koodin+javascriptinä,+joka+siis+kelpaa+selaimelle+suoritettavaksi,"
Ei+hitto+että+sain+hyvät+naurut.+:D
27.03.2022 18:03
"Ketään+työntekijää+ei+kiinnosta+kokemuksen+kartoittaminen+tai+pelkkä+työn+ilo"
Ai+työkokemus+ei+kiinnosta?+:)+Ja+sitten+vinkutaan+ettei+nuoret+pääse+töihin+koska+pitä+olla+näin+monta+vuotta+työkokemusta.+Ja+tuossa+ole+kyse+mistään+työnilosta+vaan+kyllä+rahaakin+siitä+saa+samalla+kun+työkokemus+karttuu..
"+Työntekijää+kiinnostaa+raha"
Tietenkin!+Ja+maksajaa+kiinnostaa+rahalle+saatava+vastine...
09.11.2021 20:39
"Miksi+se+pitäisi+näin+tehdä?+Menee+vaan+ihan+normisti+duuniin."
Ai+ihan+noin+vaan+kävelet+ovesta+sisään+ja+rupeat+töihin?+:D:D
09.11.2021 20:37
tossa+yks:
https://www.ohjelmointiputka.net/
12.10.2020 18:10
"mutta+hyvin+ylläpidettävä+koodi+on+sellaista,+johon+joku+muukin+osaa+tehdä+tarvittavat+muutokset+ilman+merkittävää+riskiä+asioiden+rikkoutumisesta."
Täyttä+saissee!!+Lambdat+ovat+erittäin+yleisiä+C#:ssa+eikä+kyllä+millään+lailla+ole+vaikeampia+ylläpidettäviä.+Jos+meinaa+saada+töitä+C#+koodarina+niin+suosittelen+kyllä+opettelemaan+lambdat+oikein+hyvin!
"Tosiasia+on,+että+lambdoja+tarvitaan+niin+harvoin,+ettei+hyväkään+koodari+totu+niihin+ellei+tietoisesti+harrasta+niitä+jatkuvasti+myös+silloin+kun+olisi+helpompaa+tehdä+sama+ilman."
Ajaa.+Kumpi+näyttää+selkeämältä+ja+on+helpompi+kirjoittaa??+:)
+public+class+Foo
++++{
++++++++public+string+bar;
++++++++public+Foo(string+bar)
++++++++{
++++++++++++this.bar+=+bar;
++++++++}
++++}
++++class+Program
++++{
++++++++static+void+Main(string[]+args)
++++++++{
++++++++++++var+list+=+new+List<Foo>()
++++++++++++{
++++++++++++++++new+Foo("bar1"),
++++++++++++++++new+Foo("bar2"),
++++++++++++++++new+Foo("bar3")
++++++++++++};
++++++++++++//+Lambda+(1+rivi)
++++++++++++var+bar1+=+list.FirstOrDefault(foo+=>+foo.bar+==+"bar1");
++++++++++++//+Perinteinen+tapa+(8+RIVIÄ!!!)
++++++++++++foreach+(var+foo+in+list)
++++++++++++{
++++++++++++++++if+(foo.bar+==+"bar1")
++++++++++++++++{
++++++++++++++++++++bar1+=+foo;
++++++++++++++++++++break;
++++++++++++++++}
++++++++++++}
++++++++}
++++}
12.10.2020 14:53
"Miten+ihmisoikeudet+kehittyivät+täällä+pohjolassa+ateistisen+tulkinnan+mukaan?+Kuvaile+vuosien+1000-2000+välillä+tapahtunut+kehitys+pääpiirteissään."
Ei+kai+siinä+paljon+kehitystä+tapahtunut+koska+arvion+mukaan+jo+vuonna+1150+tehtiin+ensimmäinen+ristiretki+Suomeen+Ruotsista+ja+siihen+sitten+kaikki+kehitys+pysähtyikin+piiitkäks+aikaa+:)
02.09.2020 21:50
"Jumala+joka+Raamatussa+on+kuvattua.+Et+sinäkään+näköjään+pystynyt."
Et+tainnut+ymmärtää.+Tietenkin+pystyn+kuvittelemaan+koska+raamattuhan+on+mielikuvitutuksen+tuote+niin+jumale+ei+taida+ihan+pärjätä+ihmisen+mielikuvitukselle+:D+:D
27.07.2020 21:36
Ja+tietojemme+mukaan+raamatun+on+luonut+ihmisen+mielikuvitus.+Case+closed!+:)
24.07.2020 00:31
"Tietysti+Jumala+on+aina+olemassa+ja+on+ollut+jo+ennen+maailman+luomista!"
Hahhaa!!!+Bum!!+Osui+ja+uppos!+:D+:D+:D+Näitä+on+aina+kiva+lukea+:D+:D+:D
14.07.2020 23:58
"Jos+ei+olis+Jumalaa,+ei+olis+mitään,+ei+sinua+eikä+minua,+Ei+olis+mitään,+ei+olis+mitäänkään."
Jos+ei+olisi+MITÄÄN+niin+sehän+tarkoittaa+ettei+myöskään+jumalaa+olisi+:D+Pieni+ristiriita....
14.07.2020 23:27
"Ainahan+näitä+ateisteja+on+ollut+mukava+kouluttaa.+;-)"
Puheenvuoro+palstalla+tuli+turpiin+100-0+niin+päätit+sitten+siirtyä+taas+tänne+"kouluttamaan"?+:D+:D+:D
26.04.2020 22:49
"Tämän+palstan+kaikki+ateistit+uskovat,"
G4G+ei+näköjään+vieläkään+ole+opppinut+mitä+ateismi+tarkoitaa...eipä+yllättää.+Tämän+palstan+saattavat+uskoa+hyvinkin+moneen+asiaan+kuten+esim,+että+huomenna+on+aurinkoinen+sää+ym.+mutta+ateisti+EI+USKO+yhteen+ja+tasan+yhteen+asiaan:+että+jumalia+ON.
+"mutta+minäpä+en+usko+ja+sekös+ateisteja+vituttaa+niin+paljon,+että+pitää-+hyökätä+kimppuuni"
Kyllä+viestiesi+perusteella+sinä+taidat+hyökätä+ateistien+kimppuun+kuin+joku+sekopää+mutta+kun+ateistit+eivät+oikein+välitä+sun+itkupotkuraivareista+tuon+taivaallista+ja+sekös+sua+vituttaa+:D+:D
25.04.2020 20:01
"Tämä+on+muuten+ihan+sama+kuin+leipuri+ja+leipä.+Jos+leipuri+leipoo+leipää,+hän+itse+ei+ole+leipä+eikä+leipä+kerro+leipurille,+minkälainen+hänen+pitää+olla."
Väärä+rinnastus.+Esine+ja+ominaisuus+eivät+oikein+ole+verrattavissa....
23.04.2020 21:27
"0+=>+Jumala"
Kerrankin+meni+oikein!+:D
Täys+nollahan+se+on+ollut+tässä+maailmassa+:D
15.01.2020 00:12
1 / 134