Vapaa kuvaus

Aloituksia

26

Kommenttia

2674

  1. järkyttävää luettava

    niin. en tajuu miten jotkut pystyy tollaisen kusetukseen ja aivopesuun!!! https://yle.fi/uutiset/3-10106328
    Jehovan todistajat
    40
    1039
  2. Räsänen taas äänessä!!

    Uutta eropiikkiä odotellessa: https://www.is.fi/politiikka/art-2000006248170.html
    Kirkosta eroaminen
    77
    904
  3. ROT aktivoituu pohjalainen lehdessä :)

    Katos katos. Nyt ku ROT on ottanut tällä paistalla lukemattomia kertoja 100-0 turpiin ja häipynyt häntä koipien välissä
    40
    834
  4. ja lisää uskonnon pakkosyöttöä!!!

    Selailin illalla telkkarin kanavia ja sattumalta jäin katselemaan AlfaTV:n LASTENOHJELMAA Ermot. Ja kuinkas ollakaan, oh
    Ateismi
    89
    540
  5. mark5 taas selvästi aktivoitunut palstalla.

    Näkyyköhän Oriolan lääketoimitusten hiljattaiset toimitusvaikeudet markin aktiivisuudessa?
    Ateismi
    23
    477
  6. miten Suomessa olisi käyny karhulle??

    http://arvostettu.com/karhu-oli-hukkumaisillaan-kun-mies-teki-jotain-uskomattoman-rohkeaa-vau/ Veikkauksia kehiin :) 99
    11
    380
  7. Melko osuva biisi taivaasta ja helvetistä :)

    https://www.youtube.com/watch?v=FzyRU-XDNfM We swear it on the bible If wanted on the Koran It's always good for troubl
    Ateismi
    0
    352
  8. Maistraatti aloittaa oman "eroa kirkosta" palvelun

    Ett sillä lailla: http://www.maistraatti.fi/fi/Ajankohtaista/Ilmoitus-uskonnollisesta-yhdyskunnasta-eroamisesta-hoituu-
    Vapaa-ajattelu
    10
    315
  9. niin....maapallohan on kaiken keskipisteessa?

    Tosiaan näyttääpi olevan niinku raamattu ilmoittaa :) http://www.youtube.com/watch?v=rENyyRwxpHo
    Yhteiskunta
    8
    297
  10. Kannattaa lukea, feministit!

    Käykääpäs lukemassa, ja AJJATUKSELLA!! Paljon asiaa, ja vieläpä naisen kirjoittamana: http://tanjaisa.puheenvuoro.uusi
    Feminismi
    2
    260
  11. Edistystä...

    Hyvään suuntaan ollaan menossa :) http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/126641-avioliittolaista-seuraus-kaikille-vanhemmille-
    Kristinusko
    25
    257
  12. O1-3M3-1I ja "Totuus"

    Nyt nimmimerkillä O1-3M3-1I on mahdollisuus kertoa kiemurtelematta, mikä on hänen "Totuutensa", jota hän tällä palstalla
    Ateismi
    8
    254
  13. "Älyllisesti luotu vesi"

    Jyri kovasti väitti toisessa ketjussa, että vesi on "älyllisesti" luotu. Mutta jyri, minkähän takia jumala laittoi sitä
    2
    241
  14. Ei voi olla todellista!!!!

    Vetää sanattomaksi lahkojen touhut :( http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015052319734645_uu.shtml
    Yhteiskunta
    0
    221
  15. papit hyvin edustettuna psykopaattien kärkipäässä

    katos katos...papit ansiokkaalla 8:lla pistesijalla...jopa kokit jää taakse :) https://avointyopaikka.fi/asiaa-tyosta/e
    Ateismi
    8
    218
  16. Freeleaks:in hirmusia paljastuksia

    Olen nyt muutaman ketjun lukenut nimimerkin Freeleaks "mullistavia paljastuksia" ja "väärinkäytöksistä" VA-liitosta. Tos
    Vapaa-ajattelu
    10
    216
  17. suomalaiset autoilijat juntteja!!

    Kertokaa, miksi suomalaiset autoilijat ovat niin juntteja, että antavat jalankulkijan seisoa sateessa melk. 10min ylikul
    Liikenne
    12
    193
  18. Leisola kreationismin ihmemaassa

    Mielenkiintoinen kirjoitus Leisolan kirjasta. Toisin sanoen kirja vedetään pöntöstä alas ja lujaa: http://eerojunkkaala
    15
    187
  19. Jumalan lajit

    Kun kreationistit väittää, että jumala loi lajit sellaisinaan valmiiksi, esim. kalat, linnut ja maan eläimet, niin halua
    45
    186
  20. Kirkko mukana talkoissa...

    Jepjep. Kirkko näyttää mallia miten vähäosaisia autetaan :) : http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1442719223669.html
    Luterilaisuus
    0
    183