Vapaa kuvaus

Aloituksia

26

Kommenttia

2674

1. "Maailmaa+ei+voi+ymmärtää,+ellei+noteeraa+henkimaailmaa."Kyllä+voi,+ja+helposti!!+Jos+ä+et+ymmärrä,+niin+se+on+sun+vikasi+mutta+jankkaat+sapaa+saissee..."Paholaisen+pahin+petos+=+hän+teki+itsestään+näkymättömän+ateisteille."Mistä+sä+tiedät+mitä+"paholainen"+on+tehnyt?+Raamatusta??+hahhaa+:DSiksi+ateistit+EIVÄT+NÄE+paholaisen+tekoja+ympärillään."Totta.+Olematonta+mielikuvitushahmoa+ja+sen+"tekoja"+on+hieman+vaikea+nähdä+reaalitodellisuudessa.
  2. "Siihen+perustuu+totuus+todellisuudesta+että+menneisyys+ja+tulevaisuus+on+mielikuvitusta+tässä+hetkessä"Näkökulma+sekin,+tosin+yhtä+subjektiivinen+ja+filosofinen+ku+kaikki+muutkin+"totuuden"+määritelmät.+Eli+ei+mitään+uutta."joten+miksi+kannat+niitä+mukanasi+nyt+millään+tasolla?"Eiks+se+menny+nyt+niin+ett+minä+kysyn+ja+sinä+vastaat????"Kyllä...sinun+pitää+itse+se+oivaltaa+mutta+jos+olet+siihen+kyvytön+en+mahda+mitään."tyypillinen+uskovaisen+väistely+ja+vastuun+vierittämistä+muille+kun+kysymykset+muuttuu+hankalaksi+:)+Eikä+se+ole+ensimmäinen+kerta+ku+tätä+yrität+:)"Jeesus+opettaa+niinkuin+pitää."Millä+perusteella?"Ei+ole+väliä+miten+Tiede+toimii"Jos+sillä+ei+olis+väliä,+niin+sinäkin+asuisit+luolasa+vielä.+Mut+jos+ymmärsin+oikein,+niin++saavuttamiseksi+pyrit+takaisin+sinne?"vaan+se+että+ihmiset+uskovat+sen+kyseenalaistamatta+sitä+laisinkaan+kuten+monet+muutkin+asiat+täällä+yhteiskunnassa."Ja+mistä+vitusta+sä+niin+päättelet,+ett+minä+tai++muut+ihmiset+hyväksyy+tieteen+väittämät+niitä+kyseenalaistamatta???+:)+Tässä+sulle+yllätys:+tieteen+tekeminen+menee+eteenpäin+nimenomaan+kyseenalaistamalla+ja+kritisoimalla!!!+Tästäkin+näkee+hyvin,+kuinka+harhaiset+käsitykset+sulla+muista+ihmisistä+on."koska+nykypäivänä+kaikki+asiat+voidaan+saada+näyttämään+joltain+mikä+ei+edes+pidä+paikkaansa+ja+väki+uskoo."Kuten+myös+jeesuksen+"opetukset".+Et+kai+luule+ett+sulla+on+se+AINOA+oikea+käsitys+ja+tieto+jeesuksen+opetuksista???+Jos+luulet,+niin+onneksi+olkoon:+olet+yksi+näistä+miljoonista,+jotka+luulee+täsmälleen+samalla+lailla.+"Myös+kirkko+ja+lahkotoiminta+on+"omanlaistansa"+juttua+mikä+ei+liity+Jeesukseen+mielestäni+millään+tapaa+koska+Jeesus+ei+sellaista+käskenyt+tai+neuvonut."+Mistä+sinä+TIEDÄT,+mitä+jeesus+oikeasti+opetti+tai+sanoi??+Raamatusta??+Vai+onko+niin,+että+sinä+USKOT+tietäväsi,+mitä+jeesus+opetti??++"Mihin+mielestäni+tulisi+pyrkiä+...+Ei+ajatuksia+,+ei+mielipiteitä+..."+Ok,+selvä.+Tervemenoa+vaan+:)+Miksi+luulet,+ett+muidenkin+on+pyrittävä+just+samaan+ku+sä+ja+VAIN+silloin+saavutetaan+jonkinasteine+"täydellisyys"?++"siten+näät+ehkä+hiukan+selkeämmin+tämän+maailman+toisin+kuin+nyt+kaiken+mielenkuonasi+lävitse+sumuisena+.(kuten+itse+aiemmin)".++Jännää,+että+pidät+itseäsi+jotenkin+"valistuneena"+ja+siten+luulet+olevasi+muiden+yläpuolella?+Ja+ett+muut+asuvat+jossain+sumuisessa+kuplassa?+Mitä+jos+itse+asut+sellaisessa+kuplassa+etkä+näe+mitä+muut+näkevät?
  3. "Minähän+vain+vastailen+teille+kun+kysytte."Mutta+ku+et+vastaa+:)+Kysymyksestä+riippumatta+jankaat+omaa+"tietäsi",+"lopeta+ajattelu",+"luovu+kaikesta+niin+valistut"+julistusta+:)"Jos+on+halua+niin+voi+kokea+uskomattomia+ja+sen+halusin+niille+kertoa+jotka+eivät+sellaisiin+usko+tai+eivät+uskalla+siihen+lähteä."Et+tarjoa+mitään+konkreettistäá+mutta+väität+muita+pelkureiksi?+:)"En+todellakaan+halua+antaa+sellaista+kuvaa+että+olisin+jotenkin+"parempi"+muita+ja+pahoittelen+jos+sellaisen+kuvan+olen+sinulle+antanut"Lue+viestisi+uudelleen+ihan+alusta+asti!!!Kukaan+tällä+palstalle+"ei+ymmärrä+sua",+väität+muita+valehetelijaksi+ku+ovat+eri+mieltä+jne...+:)Tässä+esimerkki+sun+kirjoituksistasi:"Jos+et+etsi+Jumalaa+niin+miksi+sitten+kommentoit+avaukseeni?"Siis+sä+syytät+ATEISMIpalstalla+ateisteja+siitä,+etteivät+he+etsi+jumalaa+ja+siten+heillä+ei+muka+olis+oikeutta+keskustella+sun+avaamassa+ketjussa??+:D+:D+Heti+perään+tietenkin+muut+ovat+tyhmiä+ku+eivät+"ymmärrä"+sua...huhuhh+:)"mutta+se+olet+sinä+itse+joka+on+mieleesi+maalaillut+sellaisen+kuvan+ja+sitä+kannattaakin+miettiä+että+miksi."+Siis+minkä+kuvan???+:)+:)++"Olen+kokenut+elämässäni+ties+mitä+kaikkea+ja+voin+sanoa+tämän+olevan+parasta+tähän+mennessä+ja+siksi+sen+jakaa+halusin."+Niin+olen+minäkin.+En+silti+julista+sitä+"ainoana+totuutena"+vaan+voi+kertoa+muille+omista+kokemuksistani+niin+ku+ne+muistan+kokeneeni,+ei+muuta.++"Samanarvoisia+ollaan+koska+samasta+paikasta+tullaan+jokainen."++Ensimmäinen+suht+järkevä+lause+sulta+:)