Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tarkkailija47
profiilit
tarkkailija47
tarkkailija47
Vapaa kuvaus
Aloituksia
32
Kommenttia
488
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mennäänpäs sitten asiaan syvemmälle.
Mitä ateismi uskosi antaa sinulle?
Saakohan tähän vilpittömiä vastauksia ilman ennakkoluuloja ja vertailuja mihinkään muuhun uskoon tai uskontoon.
21.04.2014 15:43
'Haistan sinussa jonkinlaista lahkosaarnaajaa'
Ennakkoluulot jylläävät sinussa voimakkaasti. Et siis halua keskustella ateismin sisimmästä todellisuudesta?
En ole saarnaaja, olen ihminen. Sen totuuden kanssa joudut elämään. Mistä minua syytät?
Luuk. 6:44
Hedelmästään jokainen puu tunnetaan.
En ole syyttänyt ateisteja mistään, mistä noin valtaisat ennakkoluulot kumpuavat? Suvaitsemattomuudestako?
21.04.2014 11:41
'Yksikään rukous ei ole toiminut koskaan.'
Jotta voisit tietää, että sanomasi on totta, sinun täytyisi olla Jumala. Sinun sydämessäsi taitaa sittenkin olla syvä Jumalan kaipaus, muutoin et tuollaista todistamatonta väitettä esittäisi.
Haluaisit, että maailma olisi parempi paikka ja ajattelit, että Jumala on syyllinen tähän pahaan ja epäoikeudenmukaiseen maailmaan. Ja ajattelet, että jos kukaan ei usko Jumalaan, maailma olisi parempi paikka. Sinun elämästäsi vastuullinen olet sinä itse, älä siis syytä Jumalaa, äläkä syytä toisia ihmisiä. Mikäli olet aikuinen, olet itse vastuussa menneisyyden haavojesi parantumisestakin, menneisyyden ihmisille anteeksiantamisestakin, sinun elämästäsi on kysymys, lähde tekemään omasta elämästäsi sellaista, että se sinulle kelpaa ja samalla maailmasta tulee vähän parempi paikka. Silloin sinun ei tarvitse syytellä ketään, eikä tuomita ketään.
21.04.2014 11:23
Kristityn minä voin tunnistaa siitä, että hän tekee hyviä tekoja - se on ainoa todiste todellisesta Jeesuksen seuraajasta.
Kysymys oli siis siitä, miten tunnistan todellisen ateistin? Eikö ole mitään, mistä voisin hänet oikeasti todentaa, ettei hän halua hyväksikäyttää tuolla ateismi verukkeella toisia ihmisiä, kerätä rahaa, saada hyväksyntää tai arvostusta, tai esittää sitä verukkeena suvaitsemattomuuteen, jossa toisinajattelijoita ei hyväksytä, tai heitä halveksitaan?
Ateisteilla ei siis ole ilmeisesti mitään muuta todistetta väitteelleen, kuin heidän sanansa siitä, että he ovat ateisteja - niinkö se on?
21.04.2014 11:11
Juud. 1:10
Mutta nämä ihmiset herjaavat sitä, mitä eivät tunne
Joh. 16:3
Näin he tekevät, koska he eivät tunne Isää (Jumalaa) eivätkä minua (Jeesusta)
20.04.2014 22:52
Niin, Kreikan apu olisi voitu hoitaa niin, että kaikka velkojat olisi kutsuttu koolle ja tehty yhteinen päätös, että korko on tästä eteenpäin 1 % vuodessa, jolloin Kreikan kulut olisivat alentuneet tuntuvasti.
On aivan järjetöntä, että markkinavoivat voivat vapaasti sanella ehdot, Kreikka maksoi pahimmillaan lähes 80 % korkoa uusista lainoistaan - aivan mahdoton tilanne. Lainsäätäjien pitäisi oikeasti säätää rajat, missä terve yritystoiminta saa toimia - nyt lainsäätäjä on antanut finanssi- ja rahoituslaitoksille täysin vapaat kädet - tottakai ne sitä vapautta käyttävät häikäilemättömästi hyväkseen.
Sen lisäksi Kreikalle esetettiin ehtoja, jotka eivät parantaneet Kreikan taloutta, vaan ajoivat sen kurjistumisen kierteeseen - ne olivat tuhon toimia.
11.03.2014 08:54
Rakas ystävä. Asioita ja tapahtumia ei ole edeltä määrätty. Se, että alat uskoa niin, on jo suuri valhe, johon tuo selvännäkijä on sinut johtanut. Ikäänkuin sinä tai muut ihmiset eivät voisi vaikuttaa mitenkään tulevaisuuteen - omaasi tai toisten - se on suuri valhe ja harha, johon hän on sinut jo saanut.
Kenelle kaikille kerroit tuosta ennustuksesta, kun hän ennusti veljesi kuoleman - oliko tuo ennustus sinusta rohkaiseva ja tulevaisuuden uskoa luova? Koskaan ei lähimmäistä rakastava ihminen anna tuollaisia ennustuksia - ei koskaan. Siitä tiedät, että hän oli väärä - julma!
Mitä hän on ennustanut sinulle?, ennustanut tulevaisuudestasi, nyt sinä uskot kaikki hänen 'valheensa' ja alat toteuttaa omassa elämässäsi hänen ennustuksiaan. Siinä on se suuri eksytys, juuri siinä, rakas ystäväni. Juuri siten hän on ohjannut elämääsi. Sanoudu irti kaikesta siitä, mitä hän on sinulle ennustanut - sinä itse luot tulevaisuutesi ja se on täynnä mahdollisuuksia ja täynnä hyviä asioita, vaikka elämä monesti satuttaakin.
Asiat eivät ole ennalta määrätyt rakas ystäväni, sinä itse vaikutat niihin ja kaikki muukin vaikuttaa tuleviin tapahtumiin. Lähde siis rohkeasti rakentamaan omaa tulevaisuuttasi, uskoen ja luottaen omiin kykyihisi ja mahdollisuuksiisi. Ei meidän tarvitse tietää tulevaisuutta, me rakennamme sen.
11.03.2014 08:36
Rakas ystävä. Älä anna selvännäkijän ohjata elämäsi ratkaisuja. Hän on näköjään saanut sinut sidotuksi niin, ettet enää tunne oloasi varmaksi ilman hänen 'tietojaan'. Suosittelen, että lähdet itsetunnon vahvistuskurssille. Sinä olet riittävän hyvä ja kykenevä tekemään omaa elämääsi koskevat päätökset itse - sinä et siihen tarvitse selvännäkijän ohjausta. Yritä pysyä heistä erossa, sitä tietoa, mitä selvännäkijältä saat, sinä et tarvitse - se ei ole sinulle hyväksi, vaan sitoo sinut. Rakenna elämä omien unelmiesi ja päätöstesi varaan, tee hyviä valintoja, tutki tarkasti vaihtoehtoja ja niiden seurauksia, etsi omat vahvuutesi ja kykysi ja lähde rohkeasti elämään omaa elämääsi. Sinä olet itsenäinen ja vahva, sinä selviät kyllä ja pääset pitkälle. Toivotan sinulle mielenkiintoista elämän seikkailua.
06.03.2014 19:10
25 / 25