Vapaa kuvaus

Aloituksia

32

Kommenttia

488

  1. Hypätäänpäs+hetkeksi+tähän+(2020)+juhannukseen.+On+niin+lämmintä,+että+otan+aurinkoa+vaimoni+kanssa+omakotitalomme+pihalla.+Pieni+etupiha,+joka+on+ympäröity+orapihlaja-aidalla,+niin+että+se+on+hyvin+suojaisa+piha.+Sinne+eivät+ohikulkijat+juurikaan+näe,+ehkä+joitakin+pieniä+rakosia+on+jossakin+paksumpien+kasvujen+välissä.+Minulla+on+vain+lyhyet+alushousut+jalassa+ja+vaimollani+on+myös+pikkuhousut+ja+rintaliivit.+Öljyän+itseäni+ja+otan+sitten+nuo+alushousut+pois,+jotta+voin+öljytä+itseni+kokonaan,+kun+kerran+on+varoitettu+UV+säteilystä.+Annan+auringon+helliä+ihoani.+Menen+sitten+vaimoni+luo+ja+levitän+öljyä+hänenkin+paljaille+ihoalueille.+Vaimoni+sanoo,+oho,+oletko+sä+ihan+alasti+ja+sanon+siihen,+että+eihän+tänne+kukaan+näe,+eikä+tälläisenä+päivänä+edes+juuri+kukaan+kuljekaan+tonttimme+ohitse.+Niinpä+riisun+vaimoni+rintsikatkin+pois+ja+nuo+pikkuhousut,+jotta+hänkin+saa+nauttia+koko+olemuksellaan+auringon+ihanasta+lämmöstä.+Jatkan+sitten+hänen+öljyämistään,+rintoihin,+jotka+nyt+olivat+paljaana+ja+hänen+lantion+alueelle+ja+sitten+hänen+pimpsansakin+öljyän+ja+sanon,+että+tässähän+voisi+vaikka+nussia+-+olisihan+siinä+vähän+jännitystä,+että+huomaako+kukaan+ohikulkija+mitään+aidan+pienistä+rakosista+-+no+tuskin+he+edes+katsovat+meidän+tontillemme,+kulkevat+vain+ohitse+kauppaan+mennessään+tai+sieltä+palatessaan+-+onko+edes+yhtään+ohikulkijaa+tällaisena+rauhallisena+juhannuspäivänä.Niinpä+alamme+suudella+ja+alan+hyväillä+vaimoani,+hänen+rintojaan+ja+tuota+ihanaa+häpyä,+jossa+lukemattomat+kerrat+olen+saanut+laueta+ihanaan+orgasmiin,+Öljyän+myös+oman+kullini+vauvaöljyllä,+jotta+tuo+auringon+kuivattama+kullini+iho+saa+vähän+virkistystä.+Kullini+on+venynyt+täyteen+seisontaan+ja+niinpä+saan+ohjata+kullini+hänen++kuumaan+pilluunsa+ja+saamme+nautiskella+auringon+lämmössä.+Ehkä+tuo+paahtavassa+auringossa+nussiminen+ei+ollutkaan+paras+vaihtoehto+ja+niinpä+laukean+ennenkuin+vaimoni+on+valmis+orgasmiin+ja+kullini+väkisin+sitten+alkaa+pehmetä,+joten+pakkohan+se+on+pois+vetää+hetken+vielä+työntöjeni+jälkeen.Turvaudun+sitten+käsihierontaan+ja+asetun+vaimoni+viereen+ja+imen+hänen+rintaansa+ja+samalla+hieron+hänen+pillunsa+yläosaa,+jossa+se+hänen+nautinnon+keskuksensa+sijaitsee,+hän+on+sen+aiemmista+kerroista+tottuneena+jo+ohjannut,+niin+että+tiedän+miten+pitää+hieroa,+että+hän+saa+laueta+orgasmiin.+Jäämme+siihen+vielä+aurinkoa+ottamaan.
  2. Tuotan+pettymyksen+nyt+niille,+jotka+kuvittelevat+helluntaikomitean+tehneen+aloituksen.Minä+en+kuulu+helluntaiseurakuntaan,+mutta+joissakin+ketjuissa+olevien+räävittömien+haukkumisten+tähden+tein+aloituksen.+Minusta+ei+ole+reilua+räävittömästi+haukkua+jotain+seurakuntaa+ja+väittää+heitä+helvetin+lapsiksi.Minä+en+pidä+sellaisesta+alatyylisestä+keskustelusta.+Asiallisestikin+voi+keskustella+ja+olla+täysin+eri+mieltä+asioista.
  3. 1.+Kor.+6:19+Vai+ettekö+tiedä,+että+teidän+ruumiinne+on+Pyhän+Hengen+temppeli,+joka+Henki+teissä+on+ja+jonka+te+olette+saaneet+Jumalalta,+ja+ettette+ole+itsenne+omat?1.+Kor.+6:20+Sillä+te+olette+kalliisti+ostetut.+Kirkastakaa+siis+Jumala+ruumiissanne.+Room.+12:1+Niin+minä+Jumalan+armahtavan+laupeuden+kautta+kehoitan+teitä,+veljet,+antamaan+ruumiinne+eläväksi,+pyhäksi,+Jumalalle+otolliseksi+uhriksi;+tämä+on+teidän+järjellinen+jumalanpalveluksenne.+Nuo+ovat+oikeastaan+ainoat+Raamatun+paikat,+joissa+Uudessa+Testamentissa+puhutaan+meidän+ruumiin+olemuksestamme.+Vanha+Testamentti+puhuu+ihopiirroksista+ja+ihon+viiltelystä+ja+lävistyksistä,+mutta+ne+liittyivät+lähinnä+surun+merkkeihin+joidenkin+kansojen+keskuudessa,+joita+israelilaisten+ei+haluttu+noudattavan,Elämämme+tulisi+siis+kirkastaa+Kristusta+kaikella+lailla.+Jos+joku+asia+herättää+pahennusta+tai+voi+antaa+meistä+Kristuksen+omista+negatiivisen+kuvan,+niin+sellaisia+asioita+tietysti+tulisi+välttää.+On+mahdotonta+oikeastaan+vetää+tarkkoja+sääntöjä+tai+johtopäätöksiä+siitä,+mikä+on+soveliasta+ja+mikä+ei+tatuointien+tai+lävistysten+kohdalla.+Aivan+sama+tilanne+on+pukeutumisemmekin+kohdalla+tai+syömisemme+tai+monen+muun+asian+kohdalla.+Meidät+on+kutsuttu+evankeliumin+julistajiksi,+julistaa+hyvää+sanomaa+kaikkialle+ja+on+joskus+tehtävä+jotakin+päästäkseen+julistamaan+evankeliumia+erilaisille+ryhmille.+On+esimerkiksi+kristityt+moottoripyöräilijät,+jotka+pääsevät+helpommin+koskeutuksiin+moottoripyöräilijöiden+kanssa.+On+monia+muitakin+ryhmiä,+joiden+luokse+Jeesus+joitakin+kutsuu+julistamaan+ja+silloin+voi+olla+jopa+tarpeen+tehdä+jotain+poikkeavaa,+luodakseen+luontevan+yhteyden+heihin.+Koiran+kanssa+kulkeva+voi+helpommin+saada+yhteyden+toisiin+koiranomistajiin+jne.Paavalikin+mainitsee,+että+evankeliumin+tähden+hän+on++..1+Kor+9:19+Sillä+vaikka+minä+olen+riippumaton+kaikista,+olen+tehnyt+itseni+kaikkien+palvelijaksi,+voittaakseni+niin+monta+kuin+suinkin,20+ja+olen+ollut+juutalaisille+ikäänkuin+juutalainen,+voittaakseni+juutalaisia;+lain+alaisille+ikäänkuin+lain+alainen,+vaikka+itse+en+ole+lain+alainen,+voittaakseni+lain+alaiset;21+ilman+lakia+oleville+ikäänkuin+olisin+ilman+lakia-vaikka+en+ole+ilman+Jumalan+lakia,+vaan+olen+Kristuksen+laissa-voittaakseni+ne,+jotka+ovat+ilman+lakia;22+heikoille+minä+olen+ollut+heikko,+voittaakseni+heikot;+kaikille+minä+olen+ollut+kaikkea,+pelastaakseni+edes+muutamia.23+Mutta+kaiken+minä+teen+evankeliumin+tähden,+että+minäkin+tulisin+siitä+osalliseksi.