Vapaa kuvaus

Aloituksia

63

Kommenttia

2419

1. Muutokset+VT.n+Aatamin+ajasta+on+ennenkuulumattomia.Jääkiekkojoukkue+osaa+pelata+kaverilleEi+ole+tarpeen+syyllistää+pelikaveria+ei+Eevaa+ei+Käärmettä+kuten+VT.ssä+kerrotaan+tehdyksiRiittää+kun+tekee+parhaansa.+Ei+tarvitse+vahtia+eikä+vaatia+kaveria,+hän+oppii+kun+sinä+osaat.Ihmisen+sisäisessä+mielessä+oleva+taivasten+valtakunnan++"+rakkauden+ääni"+pääsee+esille+kun+se+vapautuu+jumalanpelosta
  2. Juuri+näin.+Ego+on+itsekkyys+jokaisen+puute+ja+pelko+on+erillinen+erityinen.++Hengen+tasolla+se+ei+ole+mitään.+Henki+ei+voi+olla+itsekäs.Tässä+ympäristössä+jätin+kommentoimatta:+#+kuin+että+vältät+sen+tekemällä+itse+asiasta+mystisen.+Otatko+haasteen+vastaaan?#Oli+sinun+valintasi+asetella+sanat+noin+että+minä+saatan+käsittää+sinun+tarjoavan+mystistä+tapaa+lähestyä..+Halusit+inspiroidaNo+nyt+minä+taas+valitsen+että+sinä+teit+"asiasta"+mystisen.+Näin+ei+suinkaan+ole+mutta+sanoja+voi+pyöritellä+loputtomiin.Vasta+kokemukasessa+voimme+olla+yhteisessä+tilassa??++Mielentilassa+Tämäkin+harhaanjohtava+väite+koska+väite+ei+ole+se+kokemus.++Taivasta+ei+voi+osoittaaAsettukaamme+"taistelukentän+yläpuolelle"Nähdään+ja+tunnistetaan+tilanne+mutta+ei+mennä+mukaan.+Näin+minä+muotoilen+anteeksiannon+lyhimmällä+mahdollisella+tavallaIlmeisesti+kehossa+ollessani+en+pystytekemään+kehon+"elämää"++täysin+tekemättömäksi.Raamattu+on+tässäkohtaa+mainio:+Tuhlaajapoika+palaa+kotiin+ja+ISÄ+ottaa+viimeisen+askeleen.+Vaikka+Raamatussa+on+paljon+minulle+käsittämättömiä+-+olkoon+tästä+pidän.Mieleni+avulla+valitsen+taistelun+eli+egon+tai+Hengen+joka+on+Itse,+Agaperakkaus,+anteeksianto.+Mennään+sisäänpäin+juuri+näinVain+itselleen+voi+antaa+anteeksi,+kukaan+ei+voi+tietää+toisen+ihmisen+ajatuksia+eikä+perusteluja+ei+kokemuksia,+ei+voi+antaa+hänen+mieltään+anteeksi,+vain+oma+käsitykseni+hänestä+on+minun+asiani.Kun+sanon+että+mieli+on+jokaisella+yksityinen+ja+oma+tähän+kohtaan+tarjoan+että+minulla+on+luottamus+että+sinullakin+on+yksityinen+mieli.Mennään+kirjaimellisesti+sinun+yksityinen+on+aivan+sama+kuin+minun+yksityinen+aivan+kuin+luku+10+jokainen+luku+10+on+loputtomiin+10+sitten+on+ajattelu+joka+voi+spekuloida+monta+10+aina+uudellen+ja+uudelleen....Nykyisen+massatuotannon+avulla+luulisi+olevan+helppo+ymmärtää+että+präsillä+lyöty+teräspelin+pala+on+aivan+samanlainen+kuin+seuraava+samalla+prässillä+lyöty+teräspelin+pala.Näin+totuus+on+yksi+jakamaton+Itse+jokaisella+aivan+samanlainen.+Ei+voi+olla+monta+totuutta.Jumalalla+on+yksi+Poika+mutta+se+on+eriytynyt+omissa+mielikuvissaan+egossa+erilliseksi+ja+pitää+sitä+totena
  3. 😶+jep