Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
enkelipallo
profiilit
enkelipallo
enkelipallo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
63
Kommenttia
2419
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mittaatko+tietoisuutta,+eikö+kysymys+ole+kehon+ja+aivotoiminnan+mittaamisesta.+Onko+keho+ja+aivotoiminta+yhtä+kuin+tietoisuus?
Miksi+sikiö+voidaan+poistaa+kohdusta+väittämällä+ettei+siinä+ole+vielä+tietoisuutta.
08.05.2019 17:14
peukkuja
06.05.2019 17:57
Sana+on+ajatus,+tosin+hyvin+heikosti,+onpahan+sinne+päin.+Ajatuksen+voimaa+ei+tunnisteta+juurikaan+vaikka+kaikki+lähtee+ajatuksesta,+sanatkin.
Sitä+saat+mitä+tilaat+-+niin+metsä+vastaa+kuten+sinne+huudetaan
Ymmärrys+on+kuulijan+korvassa.+Vastuu+on+kuulijalla.
Millaisena+maailman+näet+sellaisen+maailman+olet+luonut+
Suomi24+palstalla:
Vain+olemalla+äänessä+tulet+huomioiduksi,+vain+ollessasi+eri+mieltä,+voit+OLLA+JOKU.,+mitä+jyrkemmin+sitä+isommin.
Kannattaa+ajatella+mitä+puhuu+ettei+tule+sanotuksi+mitä+ajattelee
06.05.2019 09:49
Minun+mielestäni+on+kahdenlaisia+asioita:+niitä+jotka+ovat+olemassa+ja+niitä,+jotka+eivät+ole.
Tässä+on+lause+joka+on+siinä+kirjaimina+nähtävissä+
Missä+on+lauseen+sisältö
06.05.2019 09:27
Tähän+asti+olemme+täysin+yksimielisiä+sanasta+jumala,+se+on+ihmisen+mielessä+oleva+käsite,+niin+"Jumalaan"+uskovilla+kuin+"jumalan"+kieltäjille
Olisiko+mahdollista+ajatella+sitä+huolimatta+eteenpäin?
Mikä+on+sellainen+asia+jota+EI+ole+ihmisen+mielessä++-+käsite+-+sana+-+henkilö,+mikä+tahansa++kokemus+ilmiö....
Onko+Jumalaan+uskovilla+jotain+mielessä+olevan+ulkopuolista....
Onko+jumlan+kieltäjillä+jotain+mielen+ulkopuolista,+ajatusta,+käsitettä,+nimeä.
"+Uskova+elää+siis+vielä+tänäkin+päivänä+itse+kuomansa+itsepetoksen+kassa.+Voi+rakkaat+hölmöni,+säälin+ja+rakastan+teitä!!+"
Miten+tarpeellista+on+sääliä+ellet+USKO+ajatuksiisi,+tai+yleensäkkään+kirjoittaa+siitä+mitä+ajattelet.+Petät+itseäsi+kun+säälit+omaa+ajatustasi+uskovaisista+tai+mistään!
Onko+siis+jajatus:++++-+Uskova+elää+siis+vielä+tänäkin+päivänä+itse+luomansa+itsepetoksen+kassa.+Voi+rakkaat+hölmöni,+säälin+ja+rakastan+teitä!!-++++jossakin+ulkopuolellasi,+kun+vannotaan+että+uskovan+ajatus+on+vain+hänen+mielikuvitustaan?
06.05.2019 09:20
Miksi+kirkon+papit+eivät+uskalla+tulla+someen:
kirjoitetaan+papin+nimissä+jokin+ajatus+ja+pieksäjäiset+alkaa
05.05.2019 15:31
Päästän+asiaan.
+Kun+vahingontekijä+esim.+se+ryöväri+joka+Jeesuksen+vieressä+ristillä+sai+armon,+"olet+tänään+kanssani+paratiisissa"++(ulkomuistista)+ei+ilmesesti+mennyt+kehonsa+kanssa+minnekään.+Eikö+Jeesus+puhunut+hengelle,+ei+keholle?
Tämä+osoittaa+että+ihmsisessä+on+erikseen+henki+ja+erikseen+keho,+henki+saa+armon.
Nyt+ajatellaan+että+ryöväri+polttaa+talon,+miten+silloin+toimitaan.+Kidutetaan+kehoa+kaikin+voimin,+miten+pitää+menetellä+ryövärin+hengen+kanssa,+Olisiko+Jeesuksen+toiminnasta+otettavissa+jokin+ajatus+tai+toimintatapa,+avaako+ryövärin+kehon+piekseminen+taivasmaailman+pieksäjälle+vai+ryövärille+vai+molemmille.
05.05.2019 15:28
En+siltikään+voi+tietää+muuta+kuin+sen+mikä+on+minun+"päässäni"+Tällä+tarkoitan+sitä+mikä+on+minun+mielessäni,+tietoisuudessani,+tietenkin+tiedän+myös+monia+ristiriitaisia+ajatuksia.
En+oikein+oivalla+mihin+pyrit+mutta+heikkouksia+ja+virheitä+minulla+kyllä+on+pilvin+pimein,+
Sinulle+on+tärkeätä+puhua+lentämisestä,+miten+mahtoi+olla+
Charles+Lindbergh+–+Wikipedia
https://fi.wikipedia.org/wiki/Charles_Lindbergh+"uskoi"+ja+kokeili,+niinkuin+monet+jotka+eivät+vaadi+tieteellistä+totuutta+ja+näyttöä+vaan+tekevät+itse.
1+Ensimmäinen+lento+Atlantin+yli;
Olisin+taipuvainen+ajattelemaan+että+hänen+tietoisudessaan,+mielessään+(pään+sisällä)+oli+vahva+luottamus+että+se+on+mahdollista+ja+vasta+sen+jälkeen+hän+teki+sen
05.05.2019 15:14
Annetaan+anteeksi+"papille"+++++Miten+ammatti+voisi+tehdä+ihmisestä+erehtymättömän
Ollaanko+siitä+yksimielisiä
Jos+se+tuntuu+ylitsepääsemätömältä+anna+itsellesi+anteeksi+se+että+papille+anteeksiantaminen+tuntuu+ylitsepääsemättömältä,+eikö+itselleen+saa+olla+armollinen,+tätä+ainakin+itselleni+opetan.
Jos+raamatussa+on+jokin+sanoma,+eikö+juuri+armo+ja+anteeksianto+ole+ilosanoma
05.05.2019 14:51
tämä+kohdistui+sinuun+fari.g+vaikka+tarkoitin+aloittajalle+-+anteeksi
05.05.2019 14:41
Olisiko+itsellesi+mahdollista+kirjoitella+sovittelevasti+kaikkein+törkeimpienkin+kirjoittajien+kanssa.+Vastata+toistuvasti+samoihin+pilkallisiksi+suunniteltuihin+typeryyksiin.
Toisaalta+"kirkkokin"+selittää+monin+eri+tavoin+miksi+kukaan+haluaisi+yksin+omistaa+"+kirkon"+äänen?
Tukin+kukaan+joka+hiukan+syvemmin+tuntee+ilosanoma
05.05.2019 10:12
Oma+käsityksesi+ilmeisesti+on+että+kun+puhun+jokaisen+omasta+käsityksestä+ymmärrät+että+minun+käsitykseni+on+virheetön?
Mielestäni+en+ole+niin+väittänyt,+tosin+sekin+on+vain+minun+oma+käsitykseni.
"reaalimaailma"+saa+olla+juuri+sellainen+kuin+sinä+sen+koet.
Siinä+olen+samaa+mieltä+että+on+olemassa+kaksi+maailmaa,+on+totuus+ja+sitten+on+tämä+maailma+jonka+jokainen+kokee+omalla+tavallaan.
Ei+tarvittaisi+tietellisiä+tutkimuksia+jos+totuus+olisi+jo+tunnettu+ja+todistettu+tieteeen+hyväksymillä+ehdoilla
Sinua+lainatakseni:
+Jokainen+tätä+vastaan+oleva+käsitys+on+vaan+yksinkertaisesti+väärä+-+vaikka+siihen+uskoisi+kuinka+lujasti.
Jos+suinkin+helpottaa+voit+vapaasti+puuttua+minun+henkilööni,+en+ole+virheetön+enkä+täydellinen.
Kun+kuitenkin+tiede+tulee+samalle+lähteelle+eli+on+tiedossa+että+maailma+on+mielikuva+maailmasta,+minua+inspiroi+ajattelu+maailmankuvasta+enemmän+kuin+jonkun+käsitys+toisesta+ihmisestä
04.05.2019 19:08
<<+"+Mutta+edelleen+vaikka+kuinka+uskoisit+osaavasi+lentää+eli+että+omat+luonnonlakisi+olisivat+sellaisia,+joissa+ihminen+osaa+lentää,+reaalimaailma+on+se,+että+painovoima+tekee+omansa+ja+ihminen+tömähtää+maahan+vaikka+kuinka+omissa+kuvitelmissaan+osaisi+lentää.+Juuri+tuo+on+tieteellisen+tiedon+voima:+se+voi+tuntua+ikävän+yksitoikkoiselta+ja+suoraviivaiselta,+mutta+se+valitettavasti+on+se,+miten+maailma+toimii+siitä+huolimatta+vaikka+joku+henkilö+kuvittelisi+maailman+toimivan+ihan+eri+tavalla."
Koetko+niin+että+minä+olen+kirjoittanut+noin+tai+että+minä+olisin+tarkoittanut+noin.+>>
Jep,+kärjistettynähän+tarkoitat+ihan+juuri+täsmälleen+noin.
Tunnustan+tunnustan+tunnustan,+en+tiennyt+että+sinä+tiedät+ajatukseni+joita+en+itse+vielä+tiennyt+joten+keskustelu+lienee+turhaa.
04.05.2019 18:46
"+Mutta+edelleen+vaikka+kuinka+uskoisit+osaavasi+lentää+eli+että+omat+luonnonlakisi+olisivat+sellaisia,+joissa+ihminen+osaa+lentää,+reaalimaailma+on+se,+että+painovoima+tekee+omansa+ja+ihminen+tömähtää+maahan+vaikka+kuinka+omissa+kuvitelmissaan+osaisi+lentää.+Juuri+tuo+on+tieteellisen+tiedon+voima:+se+voi+tuntua+ikävän+yksitoikkoiselta+ja+suoraviivaiselta,+mutta+se+valitettavasti+on+se,+miten+maailma+toimii+siitä+huolimatta+vaikka+joku+henkilö+kuvittelisi+maailman+toimivan+ihan+eri+tavalla."
Koetko+niin+että+minä+olen+kirjoittanut+noin+tai+että+minä+olisin+tarkoittanut+noin.
Jos+puhutaan+lentämisestä+kuvittelen++aivan+omassa+mielessäni+että+linnulla+ei+ole+illusiota+tai+kuvitelmaa+lentämisestä+se+vain+lentää+halutessaan.
Siinä+on+kysymys+aivan+muusta+kuin+lentämisen+kuvittelusta+tai+lentämiseen+uskomisesta.
Aivan+samoin+sinulla+on+tieto+tieteellisestä+totuudesta,+se+ei+ole+väärin+se+on+sinun+totuutesi,+aivan+kuten+sanoit,+se+ei+riipu+siitä+kuinka+moni+on+"samaa+mieltä"+kanssasi.
Sitä+yritin+tuolla+aiemmin+tuoda+esiin+kun+jokainen+valitsee+itse+oman+käsityksensä+maailmasta
03.05.2019 10:06
En+todellakaan+toivo+että+sinun+perheellesi+syntyisi+todellinen+omakohtainen+kokemus.+
#Näitä+kolmannen+sukupuolen+edustajia+on+ilmaantunut+vasta+viimevuosina#
julkisuuteen+niitä+ei+anneta+kun+yksilön+hoitokertomukset+on+yksityisiä
01.05.2019 16:27
Jokainen+ihminen+on+rakkauden+arvoinen,+juuri+nyt+ei+tule+mieleenl+yhtään+työtöntä+tuttua+ei+myöskään+rikasta+lääkäriä,+toivoisin+sellaisia+kohdatessani+pystyväni+rakkaudelliseen+kohtaamiseen.
En+ole+pappi+ammatiltani.
29.04.2019 09:32
Kuullut++???
Olisipa+sinulla+ensikäden+tietoa+synnytys+sairaaloista+
Useimmilla+täällä+kirjoittelevista,+samoin+välikäsien+kuulopuheita
Valitettavasti
28.04.2019 15:58
Niinkö
27.04.2019 21:36
Mihin+haluaisit+valaistusta.
Aloituksen+kysymykseen+minulla+ei+ole+tarvetta+jakaa+ihmisiä++sukupuolen+tai+elämänkatsomuksen+mukaan.+Kaikenlaisia+on+oltava+koska+niin+näyttää+olevan,+ota+tai+jätä.+
Iskurepliikkinä+voisi+olla+mainio+kysyä+ensin+mitä+sinulla+on+jalkovälissä.
27.04.2019 21:10
Siunausta+matkallesi,+itse+kullekin
27.04.2019 18:45
19 / 121