Vapaa kuvaus

Aloituksia

63

Kommenttia

2419

1. Minun+tehtäväni+on+hyväksyä+anteeksianto.Paavalista+on+kirjoitettu+jotakin,+jotta+ymmärtäisin+antaa+anteeksi.+Kysymys+on+minun+mielentilastani.+Minä+on+se+joka+on.+Jumalalla+on+vain+yksi+Poika+=+ykseys.+Meressä+on+mittaamaton+määrä+pisaroita+kaikki+samanlaisia+joten+niitäkin+on+vain+yksi,+Katso+sitä+yhtä+niin+tiedät+mitä+ne+kaikki+on.+Sallinet+symbolikan,+ei+nyt+mennä+minhinkään+bakteeri+oppiin.Vedessä+on+uskomatomia+mahdollisuuksia.+Vesi+muodostui+maapallolle+joskus+"aikojen"+alussa+ja+se+sama+vesi+kiertää+pallolla+jatkuvasti+mutta+kun+ihminen+"käsittelee"+sen+ja+pullottaa,+sille+tulee+VIIMEINEN+käyttöpäivä.+Ei+ole+yllätys+että+miljardeja+vuosia+kiertänyt+vesi+loppuu??+huumorianiVain+ihminen+itse+-+minä+-+valitsee+ajatuksensa.+Tässä+ei+ole+kysymys+"enkelipallosta+"+erillisenä++-++minänä.+Jokainen+on+minä+itselleen.+Minä+on+se+jonka+koet+olemassaolevaksi.Ydin+minä+on+taivasten+valtakunta+paavalillakin.Tunne+itsesi+tunnet+Jumalan.+Minä+olen+sinä+ja+sinä+olet+minä+Hengen+tasolta+katsotuna.+Meissä+on+sama+henki+Luojan+luomana.
  2. Pelästyisit
  3. Jos+puhutaan+ilosanomasta+ja+etsitään+ne+lauseet+Raamatusta+jotka+tuottavat+ILOA,+voidaan+(ehkä?)+jatkaa.Kuitenkin+näille+sivuille+saman+tien+ilmesty+vakavia+kirjoittajia+jotka+"näkevät+suuren+ilon"+vaikkapa+jonkun+kansan+tuhoamisesta+VT.n+puolelta+luettuna.Edelleen+myös+Raamatusta+ja+monesta+muusta+ikivanhasta+lähteestä+löytyy+niitä+ajatuksia+joita+ei+voi+äänestyspäätöksellä+muuttaa.Ilosnoma:+Sitä+saa+mitä+tilaa+=+sinut+tuomitaan+sen+mukaan+miten+itse+tuomitset.