Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
enkelipallo
profiilit
enkelipallo
enkelipallo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
63
Kommenttia
2419
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se+ylimaallinen+äly+on+siksi+ylimaallinen;++siis+maailman+ylittävä+kun+se+ei+näe+syyllisiä+missään.
Syyllisyys+näkyy,+se+EI+VOI+OLLA+lähtökohta+eikä+syy+kuten+yllä+on+kerrottu,+joten+kuka+ja+miksi+meissä+on+kysymys+tai+viittaus+syyllisyyteen,+siksi+koska+uskomme+että+kaveri+tai+jopa+itse+olen+syyllinen.+erillinen+yksitynen
Uskomme+olevamme+erossa+Luojasta,+siinä+on+syyllisyyden+lähde,+Toivoisin+hartaasti+ettei+kukaan+luule+olevansa+syyllinen+Jeesuksen+murhaan
13.03.2019 21:52
Minun+tehtäväni+on+hyväksyä+anteeksianto.
Paavalista+on+kirjoitettu+jotakin,+jotta+ymmärtäisin+antaa+anteeksi.+
Kysymys+on+minun+mielentilastani.+Minä+on+se+joka+on.+Jumalalla+on+vain+yksi+Poika+=+ykseys.+
Meressä+on+mittaamaton+määrä+pisaroita+kaikki+samanlaisia+joten+niitäkin+on+vain+yksi,+Katso+sitä+yhtä+niin+tiedät+mitä+ne+kaikki+on.+Sallinet+symbolikan,+ei+nyt+mennä+minhinkään+bakteeri+oppiin.
Vedessä+on+uskomatomia+mahdollisuuksia.+Vesi+muodostui+maapallolle+joskus+"aikojen"+alussa+ja+se+sama+vesi+kiertää+pallolla+jatkuvasti+mutta+kun+ihminen+"käsittelee"+sen+ja+pullottaa,+sille+tulee+VIIMEINEN+käyttöpäivä.
+Ei+ole+yllätys+että+miljardeja+vuosia+kiertänyt+vesi+loppuu??+huumoriani
Vain+ihminen+itse+-+minä+-+valitsee+ajatuksensa.+Tässä+ei+ole+kysymys+"enkelipallosta+"+erillisenä++-++minänä.+Jokainen+on+minä+itselleen.+Minä+on+se+jonka+koet+olemassaolevaksi.
Ydin+minä+on+taivasten+valtakunta+paavalillakin.
Tunne+itsesi+tunnet+Jumalan.+Minä+olen+sinä+ja+sinä+olet+minä+Hengen+tasolta+katsotuna.+Meissä+on+sama+henki+Luojan+luomana.
13.03.2019 21:29
Miltä+tasolta+halunnet+katsoa.+Miksi+on+maailma?+miksi+on+ihminen?
Ei+Paavali,+ei+Juudas,+ei+Jeesus+tehnyt+muuta+kuin+sen+mikä+oli+heidän+tehtävänsä.+Kuten+Jeesus+asian+ilmaisi+"He+eivät+tiedä+mitä+he+tekevät"
13.03.2019 21:13
Ja+miten+tämä+liityy+aloitukseen+tai+Paavaliin.
Jos+ajattelen+ja+toimin+että+on+joku+erillinen+kuten+minulla+on+mielikuva+Paavalista,+niin+kauan+kun+uskon+että+tiedän+paavalista+jotain+erityistä+niin+kauan+uskon+ERILLISYYTEEN.+Niin+kauan+uskon+että+on+erillisyys.
Paavali+on+hengen+tasolla+Jumalalle+rakas+Jumalan+poika.+Se+mitä+hänestä+on+kirjoitettu+ei+ole+Paavali.+Se+on+kirjoittajan+käsitys+josta+lukija+ymmärtää+mitä+miloinkin.
Nyt+sanan+Paavali+kohdalle+pitää+ajatella+kuka+ikinä+ihminen.
Tällöin+hyväksyn+ykseyden+omalle+kohdalleni.+Kukaan+ei+ole+enempää+eikä+vähempää+kuin+minä,+sinä+tai+Paavali+Hengen+tasollta+eli+totuustiedon+tasolta+katsottuna.
13.03.2019 16:06
Edelleen+kaiken+yhteenkuuluvuutta+kuvaa+ihmisen+KASTAMINEN.
Kun+Lähde+on+Jumaluus+niin+lähteen+tuottama+vesi+on+käsikosketeltava+tuntemus+Jumaluudesta.
Lisäksi+jonkin+aikaa+ilman+vettä+seurauksena+on+kuolema,+siis+on+oltava+ruumiinsa+vuoksi+jatkuvassa+yhteydessä+veteen.
Tässä+on+vastausta+hesarin+lapsi+kysyy+palstalle+"miksi+kastaminen+tehdään+vedellä"+Tai+miten+on+keksitty+kummallinen+idea,+lotrata+veden+kanssa?+miksi+ei+mullan,+hiekan,+kanamunankeltuaisen,+ei+suinkaan+koska+Lähde+on+Luoja,+vesi+on+elämä.
13.03.2019 15:04
Tässä+on+huskasti+koottu+liki+kaikki+mahdollinen+miten+kaikki+asiat+maailmassa+lopulta+liittyvät+yhteen+samaan+Lähteeseen.
Alkaen+muinaisesta+piirrosmerkinnöistä+jossa+Lähde+kuvattin+samanlaisella+merkillä+kuin+Luoja+sittemmin+Jumala+ja+paljon+myöhemmin+mies+Jumala
Lähdekenttä+-+Kirja-arvostelu
www.ultra-lehti.com/kirjat/arv-lahdekentta.html
Lähdekenttä+David+Wilcock.+-+Kätketty+tiede+ja+kadonneet+sivilisaatiot:+muinaiset+ennustukset+ja+vuoden+2012+käännekohta.+612+s.+Suomentanut+Sini+Linteri
13.03.2019 14:50
Juuri+näin.
"+Mikä+on+sellainen+ei-erehdystieto,+joka+ei+erota+Jumalasta?+"
Tieto+sana+on+hankala+ja+monitulkintainen+kuten+sanat+aina.
Tieto+käytettynä+itsekkäästi+oman+edun+tavoitteluun+toisen+henkilön/kansan+kustannuksella+on+väärin.
Päinvastoin+kun+tieto+totuudesta+eli+kaikenkattavasta+ykseydestä+on+oikein.+Mielen+tasolla+olemme+yhtä.+Puhtaan+mielen+ts.+hengen+tasolla+olemme+yhtä.++Tällatavoin+ymmärrän+Jeesuksen+lauseen+Isä+ja+minä+olemme+yhtä.+Annan+itselleni+vapauden+ajatella+että+Jeesus+ei+sanonut+-+tarkoittanut+että+vain+Isä+ja+Jeesus+ovat+yhtä.+Toki+hekin+ovat,+mutta+sanoisin+että+Isä+ja+Jeesuksen+henki+ovat+yhtä.
Sillä+tasolla+jokainen+ihminen+-+nainen,+-+mies+ovat++Jumalan+Poikia+eli+yhtä.+Jokaisessa+on+Taivasten+valtakunta+samanveroisena
Kun+tämän+elän+todeksi+olen+ymmärtänyt+anteeksiannon+idean.
13.03.2019 14:38
Se+selittää+muutosvastarintasi.
Tosiasiassa+menneisyyttä+ei+ole,+ei+myöskään+tulevaisuutta+koska+silloinkin+se+on+nyt.
Menneisyys+on+mielikuvissasi+-+meillä+jokaisella
Voitko+muuttaa+menneisyyttä?+Tulevaisuudesta+voin+tehdä+"paremman"+tiedostamalla+että+tulevaisuus+on+täydellinen+paras+mitä+voi+minulle+olla+ikinä.
Jonain+päivänä+saatat+ajatella+että+sielu+on+menneiden+asioiden+muistikuva,+joten+sitä+muistikuvaa+voi+kehittää.+Antaa+itselleen+anteeksi+väärinkäsityksiään+ja+voi+hyvinkin+antaa+kuolla.
Ihmismieli+on+haavoittuvainen+sikäli+että+se+pitää+erehdystään+totena,+vika+tila+aivan+oikein.
13.03.2019 11:14
Pelästyisit
13.03.2019 10:48
kestäkää+noi+näpäilyvirheeet+kiitos
13.03.2019 10:13
ensimäinen+erehdys+on+usko+ykseys+eroon,+kuvitelma+tulla+toimeen+oman+tiedon+varassa
Saman+sisältö:+On+erehys+uskoa+Jumala+eroon
Tässä+tarjoan+selvennystä+yös+lauseeseen:
Markus+10:31+Mutta+monet+ensimmäiset+tulevat+viimeisiksi+ja+viimeiset+ensimmäisiksi.
Tämä+asiayhteydestään+irrallisen+tuntuinen+lause+soveltuu+hyvin+ajatukseen+että+viimeisimmät+erehdykseni+käsitellään+ensin+ja+ensimäinen+erehdykseni,+usko+Jumala+eroon+käsitellään+viimeiseksi.
Vimeisimpiä+erehdyksiään+tässä+nyt+voi+jokainen+ajatella+itse+tykönään.+Perustavan+laatuinen+erehdys+että+jokainen+on+oma+itsensä+erillään+muista,+mihin+tarvitaan+sotilaita+jos+ymmärrettäisiin+käytännössä+että+maapallo+on+materian+tasolla+yhteinen.
13.03.2019 10:11
Aika+on+siksi+että+voidaan+antaa+anteeksi+kaiki+tuo+usko+materiaan,+siis+usko+materiaan+on+syytä+antaa+anteksi
"Kuten+Platon,+hän+sijoitti+luomisen+teon+ja+kaiken+luovan+toiminnan+ajan+ulkopuolelle,+perustuen+Platonin+ajatukseen+siitä,+että+aika+alkaa+vasta+maailman+mukana."
Maailma+tuhoutu,+nykytieteen+valossa+aurinko+sammuu+jne...+Maailma+ei+ole+totuus,+totuus+on+ikuinen+pysyvä+ajan+ulottumattomissa.
Maailma+on+hologrammi,+kun+katsoja+poistuu+hologrammiakaan+ei+ole.+Kun+erehdys+annetaan+anteeksi,+jäljelle+jää+totuus.
12.03.2019 22:00
Minulle+nämä+sanat+Jeesus,+Jumala,+Rakkaus+ilmaisevat+sisällöltään,+tunnetta.+Tässä+tapauksessa+juuri+nuo+ova+sisällöltään+synonyymeja.+Jeesus+on+lisäksi+nykyisinkin+käytetty+erisnimi+monille+ja+siinä+tarkoituksessa+tietenkin+sen+yksilön+nimi+kuten+mikä+tahansa+Matti+tai+Maija
Lisäksi+käyttäisin+sanaa+kristustietoisus++=+agape
11.03.2019 13:50
Kiitos+hyvästä+kommentista.
Rakkaus+ei+ole+osapuoli,+se+ei+ole+osa+ekä+puoli+se+on+täydellisyys,+yhteishenki,+sopu+yhteen+hiileen+puhaltaminen,+-+ykseys,+-+erillisyys+ajatuksesta+luopuminen.
Missä+teitä+on+kaksi+tai+ueampi+yhdessä+minun+nimessäni+(Rakkaudessa)+siellä+olen+minä
11.03.2019 10:26
Jumala+on+senvuoksi+Jumala+kun+hänellä+on+valta+antaa+ihmisen+myös+hölmöillä.
Jos+rakkaus+rajoittaisi+tai+kieltäisi+se+olisi+rajoitus+tai+kielto+ei+rakkaus.+Rakkaus+ei+ole+osa+eikä+puoli+se+on+täydellisyys.+Rakkaus+ei+ole+osapuoli+se+on+yksi
Kokemuksensa+vuoksi+ihminen+löytää+Rakauden,+kun+riittävästi+hölmöilee+vain+siten+oppii.
Juuri+se+tarina+Aatamista+joka+opetuksesta+huolimatta+meni+ja+teki+minkä+teki+avaa+käsityksen+Jumalan+Tahdosta,+Jumala+ei+estä+typeryyksistä,+ihmisen+on+itse+rakastettava+itseään+niin+paljon+että+luopuu+typeryyksistä.+Jumala+salli+mahdollisuuden+valintaan.
Valta+on+epäjumala++-++Rakkaus+on+Jumaluus
Ketä+sinä+vallitsisit+tai+mitä+sinun+valtaasi+pitäisi+kuulua+muita+itsesi+lisäksi,
11.03.2019 09:39
Se+on+täysin+selviö+että+Jeesus+ei+tapattanut+itseään+ruumiinsa+tai+verensä+vuoksi+vaan+hengen+ylösnousemuksen+merkiksi.
Sitten+vahat+kertomukset+etsittiin+ja+hänestä+tehtiin+jumalan+poika.+On+kristinusko+selvinnyt+noitavainoistakin+kyllä+se+oikaisee+tämänkin+harhan+seuraavan+2000+vuoden+aikana
10.03.2019 16:23
Juuri+näin+ja+siksi+itse+mietiskelen+mikä+on+SIÄLTÖ+siinä+mitä+milloinkin+satun+lukemaan.
Ei+ole+yhtäkään+ajatusta+mikä+ei+olisi+jo+sanottu.+Hyvä+lukia+kerro+jos+jotain+tulee+mieleesi+aiemmin+sanomatonta.
Ikuinen+esimerkki+Lootin+perhettä+varoitettin+katsomasta+taakseen+vaarana+on+jähmettyminen+suolapatsaaksi.
Pääministerinä+Juha+Kataisen+mielilauseita+oli+"Pitää+katsoa+eteenpäin",+Tässä+on+sanotu+sama+SISÄLTÖ.
Lopputulos+on+kummassakin+sama.
Samalla+tavoin+on+Raamtun+sisältö+katsottavissa+muiltakin+osin.+Muinoin+puhuttiin+esoterisesta+tiedosta.+Sisällön+katsominen+on+LUKIJAN+mielessä+ei+niissä+kirjaimissa.+Sitä+on+esoterinen+minun+mielestäni
10.03.2019 12:16
Jos+puhutaan+ilosanomasta+ja+etsitään+ne+lauseet+Raamatusta+jotka+tuottavat+ILOA,+voidaan+(ehkä?)+jatkaa.
Kuitenkin+näille+sivuille+saman+tien+ilmesty+vakavia+kirjoittajia+jotka+"näkevät+suuren+ilon"+vaikkapa+jonkun+kansan+tuhoamisesta+VT.n+puolelta+luettuna.
Edelleen+myös+Raamatusta+ja+monesta+muusta+ikivanhasta+lähteestä+löytyy+niitä+ajatuksia+joita+ei+voi+äänestyspäätöksellä+muuttaa.
Ilosnoma:+Sitä+saa+mitä+tilaa+=+sinut+tuomitaan+sen+mukaan+miten+itse+tuomitset.
09.03.2019 11:59
1.Johanneksen+kirje:
4:8+Joka+ei+rakasta,+se+ei+tunne+Jumalaa,+sillä+Jumala+on+rakkaus.
4:16+Ja+me+olemme+oppineet+tuntemaan+ja+me+uskomme+sen+rakkauden,+mikä+Jumalalla+on+meihin.+Jumala+on+rakkaus,+ja+joka+pysyy+rakkaudessa,+se+pysyy+Jumalassa,+ja+Jumala+pysyy+hänessä.+
Olen+pahoillani+niiden+raamatun+kirjoittajien+puolesta+jotka+ovat+käsittäneet+kivun+ja+kärsimyksen+Jumalan+aiheuttamaksi
08.03.2019 16:09
Toki+juuri+näin🤗+.+Hengen+Luojan+tasolla+-+kaikenkattavassaa+rakkaudessa+olmme+yhtä.++
Aivan+kuten+vesipisarat+valtameressä,+jokainen+lopulta+permmäisltä+olemukseltaan+samaa+😊😊
08.03.2019 12:13
28 / 121