Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
enkelipallo
profiilit
enkelipallo
enkelipallo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
63
Kommenttia
2419
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+sulla+mielipide+saa+olla.+
Minulla+on+sellainen+mielipide+että+näin+hyvin+rakennettu+bisnes+olisi+jo+aikoja+sitten+myyty+ulkomaiselle+pääomasjoittajalle+jos+se+olisi+mahdollista.
On+siitä+varmuudella+suomalaiselle+veronmaksajalle+jonkinlainen+merkitys+meneekö+täällä+toimivan+bisneksen+tuotto+sen+velan+maksuun+jonka+velan+ulkomainen+rahoittaja+kirjaa+suomesta+ostetun+yhtiön+rasitteeksi+ja+näin+välttää+täällä+tuotetun+tuloksen+verottamisen+täällä.
Oliko+järjellistä+myydä+televerkko+ranskalaisille+kasvu+vähintään+20%+vuodessa
Oliko+järkevää+myydä+sähköverkko+saksalaisile,+kilpailulainsäädäntö+rajoittaa+kasvu+prosentin+15%
Onko+väärin+että+s-ryhmä+kasvaa+suomessa,+onko+reilumpaa+että+sen+tuoto+piilotettaisiin+neitsytsaarille??
02.03.2019 16:25
Kun+näet+ja+koet+miten+kumppani+sinuun+suhtautuu+tiedät+miten+olet+häneen+vaikuttanut.+se+on+peili+sinulle+sinusta.
Näin+ymmärrän+että+anteeksianto+suuntautuu+aina+itseen.+Olen+antanut+hänelle+syyn+johon+joskus+riittää+että+olen+olemassa.
Kumppanin+reagointi+-+jopa+hyökkäävä+sellainen+-++kertoo+luottamuksesta+minuun,+minulle+voi+esiintyä+"omana+itsenään"
Se+ei+tarkoita+että+luopuisin+jostakin,+se+tarkoittaa+että+hyväksyn+hänet+sellaisena+kuin+hän+on.+No+tietenkin+luovun+tuomitsemasta+itseäni+tai+häntä.
Joten+ainut+paha+on+ryhtyä+tuomariksi++itselle+tai+hänelle,+siinä+on+anteksiannon+kaava+ja+avain
01.03.2019 09:03
Kun+kaikki+ihmisen+kokema+on+ihmisen+käsitys+kokemuksestaan.
Kun+päättää+että+tämä+on+Jumalan+minuun+kohdistama+kärsimys,+kuka+silloin+voi+muuttaa+tuota+päätöstä.
Toisaalta+mikä+on+riitävän+hyvä+jottei+siitä+voisi+löytää+puutetta.+
Elvis+Presley,+Stephen+Hawking,+Aristoteles+Onassis,+esimerkiksi+vain,+kokivat+valtavaa+puutetta+ainakin+hetkittäin
Kerro+mikä+sinulle+on+riittävän+hyvä.+Onko+sinulle+luvattu+onni+ja+autuus+tässä+nyt.+Tutustu+budhalaisuuteeen+jos+Kristinuskon+jumaluus+on+sopimaton+tai+ateismiin+jos+se+takaa+sinulle+sen+miten+haluat+elämäsi+kokea
On+ainoastaan+mahdollisuuksia.
28.02.2019 22:14
Onko+kaikki+tiedettå+ja+"mantelitumakkeita"+missä+on+Henki+tai+oivallus.+Kehittääkö+aivot+todellisuuden?
Ensi+on+henki+eli+täydellisyys+uskonnollinen+ihminen+puhuisi+Jumalasta.+
Sitten+on+ihminen+aisteinen,+aivoineen+ja+erehtyvine+päätelmineen+oikea+väärä,+jonka+voin+viedä+Jumalalleni+antaakseni+anteeksi+itselleni+epäilykseni+epäuskoni+ja+palaan+Isäni+kutsumana+juhlapöytään+kuten+tuhlaajapoika+kertomuksessa+kuvataan.
Vain+äärimmäinen+itsekkys+pystyy+kuvittelemaan+että+tietämällä+miten+kaverin+pitää+toimia+pelastuakseen,++siksi+keskityn+oman+virheeni+anteeksiantoon
27.02.2019 21:54
Mihin+jäi+anteeksianto.
opetetaanko+jossain+anteeksiantoa,+ei+vain+pidetään+kirkaana+esillä+että+Aadam+meni+piiloon,+ja+sitten+sivukaupalla+seltyksiä+selityksen+perään?
Kukan+ei+opeta+että+olisi+sanonut+Isälle+erehdyin,+??
27.02.2019 15:36
eisemmin+käytetty+on+"erillisyys"+Jumala+ero"+"osua+ohi"+jne...+siis+muissa+kuin+suomen+kielessä
27.02.2019 15:18
jokainen+antaa+sanoille+oman+merkityksensä,+oman+käsityksensä+mukaan,+kun+missään+ei+ole+muuta+kuin+"+minä+olen."+Elämän+pituinen+aika+on+opetella+tuntemaan+käsityksensä.
Raamattukaan+ei+kirjoita+vataukseksi+Mooseksen+kysymykseen+"vain+hyvä+on"++vaan
+"minä+olen"
Minulle+se+tarkoittaa+"täydellisyys+on"
Eikä+Jumalakaan+estänyt,+eikä+vieläkään+estä,+tekemästä+omaa+ratkaisua+eli+vastausta,+mihin+iknä+kysymykseen.+Kun+juuri+se+on+elämän+tarkoitus+-+elää+tämä+elämä.+
+mikä+on+syntiä,++sopii+kysyä+Kielitaitoiset+kertovat+että+synti+on+ylen+harvinainen+ilmaisu,+yleisemmin+käytetty+on+"erillisyys"+Jumala+ero"++"osua+ohi"+jne...+siis+muissa+kuin+
JOS+käytetään+anteeksiantoa+ei+mitään+pysyvää+syntiä+ole+ainaikin+ne+poissulkevat+toisensa.
Täydellisyys+on+++syntiä+ei+ole+toinen+tai+toinen+on.++Ykseys.
Elämänmittainen+valinta+ihmiselle.
27.02.2019 15:17
Luulette+manipuloindun+todellisuuden+haitallisten+käsitysten+merta+todelliseksi+itseksi+mutta+kun+itse+paljastuu+luulette+sitä+manipulaatioksi.
26.02.2019 16:05
siis+kaikilla+muilla+nimillä+esiityminen+on+sitten+jotain+
Onko+menossa+noni+80+nimimerkkiä
jeesusonluvannut1
TORRE12
ymmärrätkö1
onkovaieikö1
juurisinua1
onkonäkynyt1
aivotkäyttöön1
älämissaa1
näkymätönmaailma1
taivastenvaltakunta
USKO.VAINEN
pakanatvalloillaan1
eikäyttöäaivoille1
onkoideoita1
marssijärjestys1
oppimeniojaan1
mitäopetti1
oppieikaadaojaan1
ympyrä1
eikunpuolesta1
etoleainoa1
jargoniajoo1
alhainentunne
esimerkkejä1
hyväjuttu1
pieniihminen1
namnamhyisaatana
pitääsopia1
yököylätti
eiollutyksin1
Kirjakääröt
psalminsanat1
yleensäonmotiivi1
tapaihmeidentekijä1
ENKELIPALLO
miksiihmeessä
salattumanna1
poishimokultti1
hyvävastausoli1
takaisinpallolle1
itseohjatkäsiin1
aikapysähtyy1
mitäjäiväliin1
FARI.G
tiivistetynä1
mitäkirkkoteki1
aivottakaisin1
eikäyhtäänvähemmän1
mitävoitetaan1
osaakovastatakukaan1
kyssärienkelipallolle
kiukustunut1
jeesusonjargoniaa1
uskontoparadoksi1
itsetarkastelua1
mielipiteetkieltoon1
mikäestää1
ristivedossa1
salattuon1
tiivistettynä1
mitäkirkkoteki1
aivottakaisin1
eikäyhtäänvähemmän1
mitävoitetaan1
osaakovastatakukaan1
todellistaeiole1
Tarpee
terveisäsulle
aivotuho1
käsittämätöntäminulle1
Tarpee
jatkuu+huomenna...
26.02.2019 11:51
Vain+ollessani+sanojeni+takana+eli+vilpittömyydessä+pystyn+olemaan+empaattinen.+Siksikin+käytän+yhtä+samaa+nimimerkkiä.+Koen+olevani+piileskelijä+jos+puhun+monilla+nimillä.+Siitä+seuraa+tietenkin+lukijalle+lukittunut+asenne+"jaaha+taas+se+sama+sitä+sama"+jos+hän+siten+haluaa....+en+voi+tietää.+Samalla+suon+sen+helppouden+satunnaiselle+lukijalle+löytää+minun+kirjoittelun,+olenhan+niin+hyvä+että+uskon+olevani+kiinnostava,+muutonhan+en+lainkaan+osallistuisi+:)+
++Annan+sen+vapauden+lukijalle+valita+asenteensa,+jokainen+kuitenkin+valitsee.
Mieluusti+ajattelen+tämän+kommunikointina+ja+jätän+lukijalle+vapauden,
25.02.2019 19:51
Nyt+minulla+on+kokemus+sinun+mielipiteistäsi.+Tämän+kokemuksen+muutan+heti+niiltä+osin+kun+saan+sinulta+täydennystä.+Toki+noin+monipolviseen+ajatteluun+tulee+lisävivahteita+hetimiten+kun+sen+katselee+uudelleen.
Ei+hyvä+ei+paha++mutta+on.
Kiitos
25.02.2019 19:11
https://fi.wikipedia.org/wiki/Barry_Long
Myös+Barry+Long+tiesi+totuuden.+Hän+myös+kirjoitti+tietonsa+kirjoihin+ja+esitelmiin+joita+on+ansiokkaasti+suomennettu.
Kannattaa+lukea+niiden+joille+vielä+sopii+uutta+ajattelua+rakkaudesta+ja+rakastamisesta.
25.02.2019 12:59
onhan+sinulla+kokemus+olemassaolosta
"johon+virtaa+jostakin+tietoisuus+kaikkeen"
tietenkin+nimeämällä+tuon+"kaiken"+ilmasiee+uskovnasa+että+kaverikin+on+kuulemassa
Ei+ole+tiedettä+ilman+kuvittelua+:)+kuvataitelijoita?
25.02.2019 10:44
olisi+eri+keskustelun+paikka+mitä+tarkoitetaan+asenteella,+miten+se+eroaa+mielipiteestä.+Onko+keskustelua+ilman+mielipidettä.
Miten+voi+olla+kokemus+ilman+vaikutusta+johonkin?
25.02.2019 10:28
tuossa+kohtaa+oli+minulla+esillä+allaoleva+kommentti.+Miellä+on+tässä+tietoa+ei+mieltä,+ei+asnnetta+pelkät+kirjaimet+eli+sanat+seuraavasti
+mielipideeitietoa1
25.2.2019+1:02
Minulla+ei+ole+ollenkaan+mielipiteitä,+joten+niistä+en+pysty+keskustelemaan.
Koen,+että+mielipiteet+perustuvat+aina+asenteisiin+-+ei+tietoon+tai+totuuteen+tai+analysoituihin+johtopäätöksiin.
Mutta+ajattelen+niin,+että+jos+kokisin,+että+Jeesusta+kiusattiin,+kidutettiin+ja+laitettiin+ristille+sekä+surmattiin+minun+takiani,+niin+kokisin+suurta+syyllisyttä.
Onneksi+en+koe+niin,+koska+tiedän+totuuden.
25.02.2019 10:25
ilmeisesti+olen+epäselvä
Rakkauden+ulkopuolella+ei+ole+mitään+todellista
Kuvitelmat+eivät+ilmaise+todellisuutta.+Kuvitelmissamme+voimme+pelätä+vihata+epäillä.+
"Mikä+on+kaiken+kattava+rakkauden+voima?+Syntyykö+se+siitä,+että+Jumala+kuoli+puolestasi?+Koetko,+että+sinun+pitää+rakaudessa+olla+syvästi+kiitollinen+siitä?+"+
Miten+itse+ajatelet?
On+tuolla+muutamakin+toive+että+enkelipallon+olisi+mielusti+luovuttava+mielipiteistään?
Olen+imarreltu+että+minulta+kysytään+muutta+kuulisin+muitakin+mielipiteitä.
24.02.2019 22:36
keho+ja+aika+kuuluvat+samaan+tasoon,+katoavaisuuteen
Henki+on+ikuinen+kulumaton+täydelliseksi+ja+ikuiseksi+luotu.+Henki+on+ajatus+Jumalan+mielessä.
Jumala+puhalsi+ihmiseen+elämän+hengen.+=+ikuisuuden.
Odotan+milloin+kerrot+tietosi+kun+siitä+tuolla+aiemin+kerroit
24.02.2019 22:20
"Mikä+se+voima+sinun+ajattelussasi+on,+että+et+pystyisi+sitä+kyseenalaistamaan?"+
Kaikenkatavan+rakkauden+voimaa+en+pysty+kyseenalaistamaan.
24.02.2019 21:11
Kun+minä+en+usko+vastaväitteittelyyyn
Omia+ajatuksiani+vastaan
24.02.2019 20:15
Näkökyky+on+katsojan+silmässä.+Tälläkin+hetkellä+näen+täydellisen+yksimielisyyden+sinun+mielipiteesi+kanssa+
Kenenkään+muun+mielipidettä+en+voi+tietää,+kuin+omani.
Toisinsanoen+en+haasta+riitaa+oman+ajatukseni+kanssa.+Mitten+tämän+sanoisi+selvästi?
Minulla+on+ajatus+Suomi24+kirjoituksista+ja+tiedän+että+kirjoittaja+on+tehnyt+parhaansa.
Pitäisikö+nyt+kimmastua+itselleni+siitä+että+ajattelen+niistä+jutuista+???
Ei+tarvitse+mutta+rupatellaan
24.02.2019 19:48
30 / 121