Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
enkelipallo
profiilit
enkelipallo
enkelipallo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
63
Kommenttia
2419
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Yhä+useampi+lukee+ja+ajattelee+omalta+kohdaltaan.
Vuosien+mittaan+oppii+ettei+riitely+tuota+tulosta,+siitä+se+lähtee...
18.11.2018 18:21
Sitten+on+tietenkin+liikennesäänöt+ei+maallinen+laki+ja+rikoslaki,+erehtynyt+ihminen+on+pantava+vankilaan+suojaan+itseltään+ettei+tule+enempää+virheitä
16.11.2018 18:31
Kun+ei+ole+muuta+kuin+ego+eli+itsekkyys,+minulle+kaikki+heti+ja+ainakin+enemmän+kuin+kaverille+tai+luottamus,+rauha,+ilo+ja+rakkaus
Lopulta+yksilö+huomaa+tämän+jolloin+valinta+on+itsestään+selvää.+Luottamus,+ilo,+rauha,+annettuna+jokaiselle+kohtaamiselle+antaa+minulle+luottamuksen+ilon+ja+rauhan.
On+totta+ettei+ole+todellisia+vaihtoehtoja
16.11.2018 18:27
#+on+kaikkein+tolloimmat+uskovat+esittämässä+kantojaan.+#
Teeskentelyä+jotta+pilkka+olisi++mahdollisimman+purevaa.++Vale+uutisia.
15.11.2018 15:22
Kyllä+se+on+mahdollista.....+minulle.+Muilla+on+omat+tarpeensa,+niitä+voi+miettiä+muut.
14.11.2018 09:34
#Sen+sijaan+luokitellessaan+toisen+kristityn+ateistiksi+ja+uhkaillessaan+häntä+ikuisella+piinalla+helvetin+tulessa,+mielenvikainen+ei+tunne+tekevänsä+minkäänlaista+diagnoosia#
ja+hurskas+kristitty+kokee+lähetyskäskyn+velvoittavan+mahdolisimman+selkeään+tuomioon.
ja++kolmas+liittää+jakeen+älkää+tuomitko+ettei+teitä+tuomittaisi
Jokainen+ehdottoman+vilpitön
sitten+on+vielä+kuten+minä,+jotka+väittävät+että+on+vapaus+valita.++...++anteeksianto
13.11.2018 17:41
Onko+anteeksianto+ja+rakkaus++oikea+asia+Raamatun+mukaan.
Minusta+oikea+vastaus+on:
Annan+itselleni+anteeksi+ne+vastakkaisiin+suuntiin+viittaavat+lauseet+jotka+raamatusta+löytyy.
En+ole+tuomari+itselleni+enkä+sinulle.
En+ole+mato+kurja+matkamies+maan+koska+silloin+pilkkaisin+sitä+mikä+on+minussa+Luojan+luomaa.+Se+on+anteeksianto+epäilevälle+itselleni,++jatkan+rakastamalla+itseäni+kuten+sanassa+sanotaan,+ilman+pienintäkään+itsekkyyttä.
Vain+sitä+voin+jakaa+joka+minulla+on+Rakkaus
13.11.2018 10:17
Kun+on+parituhatta+vuotta+opetettu+näin+niin+pitää+olla+armollinen+että+Jeesuksen+opetuksen+henki+löytyy+uudelleen+vähitellen.
On+muuten+valtava+nopeus+nykyisin+verrattuna+vaikapa+100vuotta+sitten+vallinneisiin+ihmissuhteisiin.
Nyt+tälläkin+saittila+vierailee+tuhansia+päivässä+kun+muinoin+yksilö+kohtasi+kuukaudessa+mutamat+kymmenkunta+ihmistä.+Nyt+nämä+kohtaamiset+tekevät+vaikutuksen+tosi+suureen+ihmismäärään.+Vain+kohtaamisissa+voimme+nähdä+mitä+olemme....+kukaan.
Jumala+ON+ja+kaikki+on+täydellistä
12.11.2018 20:46
Maksettuja+käsikirjoituksia+nuo+tunnetut+nimimerki+jotka+ovat+aina+toistensa+kimpussa+vaikka+aloitus+olisi+mistä+ikinä+aiheesta.+Asia+sivuun+ja+henkilökohtainen+pöllytys+käyntiin.
12.11.2018 17:12
Eihän+se+ole+sanojalle+sillä+hetkellä+turha,+samoin+kuten+nämä+kirjoitukset+täällä,+välttämättömiä++Jumal+`auta
Entä+jos+puhe+ei+sisällä+juurikaan+muita+sanoja??+sitä+kuvittelin+aloituksen+kyselevän.
Ei+muuten+taida+löytyä+piru+sanaa++:)
12.11.2018 17:08
On+ihmisiä+jotka+haluavat+kokea+mitä+on+sanoa+…++jotakin+
Miten+"hyvä"+ihminen+muutoin+tietäisi+hyvyytensä?
-+Olenpa+hyvä+kiroamaan,+sainpa+sanotuksi+sanan+niin+kuin+se+kirjoitetaan...
-+Olenpa+hyvä+julistamaan+sanaa,+sainpa+sanotuksi+sanan+niin+kuin+se+kirjoitetaan....
Miten+"paha"+muutoin+tietäisi+pahuutensa
Kumpi+näistä+on+parempi?
Kun+olemme+oppineet+kirjoittamaan+on+opittava+ymmärtämään+lukemaansa.+Enimmältään+kirjoittelu+on+rakkauden+pyyntöä+eli+kunpa+minuakin+edes+joku+huomioisi,++siis+alemmuudentuntoisen+ihmisen+hätähuutoa.
Ei+ollut+aivan+turha+ajatus+muinaisilta+kirkkoisiltä+että+Raamatun+tekstiä+ei+saa+antaa+oppimattomalle.
Nykyisin+se+on+Suomessa+kaikille+saatavilla+ja+sitä+nyt+vain+on+ymmärrettävä.
12.11.2018 13:50
Se+on+kuulijan+korvassa+-+mielikuvassa.+Jonkin+verran+siihen+pystyy+vaikuttamaan+esimerkillä,+käskemällä+ei+juurikaan.
Sairaus+ei+poistu+käskemällä,+terveellinen+ympäristö+parantaa.+Siksikin+on+tällainen+suomi24+erinomainen+ympäristö+että+sairaus+pääsee+purkautumaan,+eheyttääkseen+pelokkaan+mielen
12.11.2018 10:20
oliko+Isaac+Newton++kreationisti
videossasi+kohdassa+3.45+niputat+uskonnot+kreationismiin+ja+ilmeisesti+kaikki+uskonnot+samaan,+ainakaan+en+huomannut+muita+vaihtoehtoja.
12.11.2018 10:03
Ihminen+tai+muu+elollinen+ei+luo+henkeään.+
Ihminen+mielensä+avulla+valitsee+elämänkatsomuksensa+niistä+vaihtoehdoista+joita+ympäristössä+on+tarjolla.
Aloittaja+on+juuri+etsiskelemässä+vastuksia+tärkeänä+pitämiinsä+kysymyksiin
12.11.2018 09:33
Miten+sen+nyt+ottaa.
Onko+jollakin+yksilöllä+jotain+erityistä+ja+lopullista+mitä+kellään+ikinä+muulla+ei+voi+olla.
Toisinpäin,+onko+ihmisen+henki+riippuvainen+jostain+yksilön+erityisestä+ominaisuudesta+mitä+kellään+tosella+ei+voi+olla.+Onko+yksilön+henki+lähtöisin+jostain+yksityisestä+lähteestä+joka+on+yksin+vain+hänen+vuokseen,+häntä+varten.
Kehon+eli+materian,+muodon+tasolla+kyllä+mutta+henki,+elämä,+on+kaikilla+samasta+Lähteestä.+Siinä+hengessä+on+sama+totuus+jokaisella.+Hengessä+olemme+kaikki+saman+Isän+lapsia
kirjaviite:+https://www.adlibris.com/fi/kirja/tie-rakkauteen-
11.11.2018 18:41
Juuri+näin.
11.11.2018 11:35
Kun+mitään+ei+ole+kuin+se+minkä+merkityksen+annan+Itselleni+ja+tässä+itse+tarkoittaa+sitä+syvintä+ja+puhtainta+itseä+mitä+ajatella+saattaa.+Siinä+ei+ole+itsekkydellä+mitään+tekemistä.+
#Ota+se+kuten+se+on+tai+kiellä+se,+siinä+vaihtoehdot.#
Minä+näen+tuossa+lainauseessa+juuri+vapaan+valinnan,+en+lainkaan+moiti+enkä+väheksy+tuollaista+asennetta.
Tarkennettuna+alkuosa+"ota+se+kuten+se+on"+ilmoittaa+että+jokainen+"näkee"+vain+omilla+silmillään+-kokemuksillaan++-havainnoillaan,+"miten+se+on".+Havaintonsa+voi+tulkita+uudelleen.+Usein+jonkun+tapahtuman+seuraukset+näkyy+vasta+jonkin+ajan+kuluttua+ja+ensikokemus+saa+aivan+toisen+tulkinnan.
Materiassa+tapahtuvat+ilmiöt+on+eri+asia+kun+mielessä+tapahtuvat.+Mieli+voi+muuttaa+kokemansa+merkitystä+ja+usein+muuttakin+"otan+sen+sellaisena+kuin+se+on"+sisältää+minulla+ajatuksen+että+mikään+ei+ole+sattumalta,+käsitykseni+vain+on+odottanut+jotain+joka+sitten+näyttäytyy+toivotulta+tai+toivottomalta.+Ei+senvuoksi+toivottomalta+että+niin+on+pakko+vaan+siksi+koska+en+tiedä+lopputulosta
Hyväksymällä+sinun+näkemyksesi+"ostan"+itselleni+VAPAUDEN+olla+omassa+mielessäni+sitä+mitä+olen+koska+en+voi+tietää+kenenkään+toisen+mieltä.+Vapauta+on+se+etten+suostu+vartioimaan+toisen+peraatteita,+keskustella+voidaan.+peukkuja
11.11.2018 11:26
On+myös+vakavia+ajattelijoita+jotka+näkevät+ja+kokevat+tämän+elämän+illusioksi.+Elämme+unessa.+Näkemämme+elämä+on+hologrammi.
Siitä+todistaa+myös+Mooseksen+kirja.+Jumala+nukutti+Adamin+ja+unesa+teki+hänelle+kumppanin.+Missään+ei+ole+osoitettu+että+liiemmälti+olisi+tapahtunut+heräämistä,+johon+Jeesus+kyllä+kehoitti.+Hän+tiesi+että+olemme+unessa+samoin+Yrjö+Kallinen,+onhan+niitä+muitakin.
10.11.2018 21:26
Mikä+se+vapaus+sitten+voisi+olla?
Ajatteletko+siis+että+jokainen+tekee+omat+päätöksensä+ketään+muita+huomioimatta+tai+niiden+mukaan+keitä+on+enemmän.+Edellen+onko+jokaisella+oma+totuus+ja+päämärä,+tai+arvostetuimpia+tieteilijöitä+seuraten.+Kellä+on+isompi+nappula?
Lyhyesti:+Voiko+olla+monta+totuutta+joista+riittäisi+jokaiselle+oma+valinta.+Jos+valitsen+saman+kuin+sinä+silloinhan+se+kuviteltaisiin+sinun+valinnaksi.
Eihän+se+näin+voi+mennä?
Olen+valinnut+tämän+elämän+ja+näillä+mennään+mitä+on+jaettu,+vain+siitä+voin+jakaa+mitä+olen+saanut.+Joka+hetki+ammennan+runsautta+teidän+kirjoituksistanne,+ehkä+aivan+jotain+muuta+mitä+olette+tarkoittaneet,+vapaasti+omasta+tahdostani?
10.11.2018 11:21
Vapaasta+tahdostasi+teit+päätöksen.
+Solubiologia+on+osoittanut+että+stressi+eli+pelko+vaikuttaa+solutasolla+hyökkäyksen+toisia+omia+soluja+vastaan+jolloin+altistuu+erilaisille+sairauksille.
Siis+päätöksesi+että+et+tiedä+osoittaa+pelkoa+eli+stressiä+=+sairautta,+ei+se+mitä+tai+miten+syöt.+Joogit+syövät+myrkytettyjä+ruokia+ja+tietävät++eivät+stressaa,+kysele+ja+voittavat+myrkyn.
Siis+olet+(olemme)+vastuussa+millä+mielellä+teet+päätöksen.
Juuri+täällaiset+kokemukset+vakuuttavat+minut+tietoon+että+on+olemasa+eläämää+suurempi+jokin+kuten+Jobin+kirjassa+todetaan+Jumala+ON.
Koska+tedän+että+egona+en+voi+tietää,+kuten+sinäkin+sanot,+jätän+tämänkin+ajatuksen+Korkeampaan+Käteen+enkä+stressaa,+olen+terve.+Se+osa+minussa+joka+on+Jumalan+luoma+on+ikuisesti+terve+ja+vapaa.
10.11.2018 11:01
49 / 121