enkelipallo

enkelipallo profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Aina käy niinkuin käy

Liittynyt 12v sitten
63 aloitusta · 2433 kommenttia
Huovinen+itse+on+sanonut,+että...Huovisen+ajatuksiin+ei+minulla+ole+mitään+mahdollisuutta+komentoida.+Arvostan+ajatuksiasi."Eikö+sinua+häiritse+yhtään,+että+Jeesus+ei+ollut+itse+sitä+mieltä,+että+hän+olisi+hengellään+tullut+ketään+pelastamaan"++Tällainen+ajatus+on+"ajettu+läpi"+meidän+Luterilaisuudessa+ja+usein+vieläkin+näkee+korostettavan+ruumiin+eli+veren+merkitystä+joka+on+minulle+mahdoton+ajatus.++Kunnioitan+kuitenkin+tätä+ympäristöä+jossa+olen,+kun+kukaan+ei+voi+uskoa+eikä+opettaa+muuta+kuin+minkä+on+itselleen+valinnut+eli+opettanut.+Siis+kukaan+ei+ole+SYYLLINEN+siihen+miten+ja+minkä+on+oppinut.Suurempaa+väärinymmärrystä+ei+voi+olla+kuin+sanat+vimesellä+ehtoollisella.+Jeesus+asettaa+ehtoollisen.....Tiedän+miten+suuresti+pahoitankaan+vilpittömien+etsijöiden+mieltä.+Menen+Jumalani+luokse+tällaisena+kuin+olen.+En+voi+pelätä+sitä+joka+minut+loi,+se+olisi+mielenvikaista+minun+käsitykseni+mukaan.+Missä+silloin+on+turva,+rauha,+ilo?++Jumala+on+Rakaus
Annetaan+se+anteeksi+Agricolalle,+jotenkin+hänen+oli+selvittävä+käsitteistä+joita+ei+vielä+Suomenkielessä+tarkalleenottaen+ollut.++Annan+itselleni+anteeksi+ajatukseni+Agricolan+teksteihin+kuvittelemani+erehdykset!+Enkä+enää+erehdy+tässä+asiassa.+En+syyllistä+itseäni+näissä+mietteissä+koska+kaikki+on+jo+annettu+anteeksiVanhurskas+on+nykyisin+historia,+olisin+varovainen+ajatuksesta+oikeudenmukainen,+kuka+meistä+tietää+mikä+on+oikeudenmukaista.++Ollakseni+oikeudenmukainen+ajattelen+että+minä+tiedän+mikä+milloinkin+on+juuri+minulle+tai+hänelle+oikein?+Tiedänkö?+Vaadin+itseltäni+jotain+jota+ehkä+hyvinkin+kadun+kohta,+osun+ohi,+teen+synnin?+Miten+sopisi+vanhurskas+käsite+ajatella++"olla+anteeksiantavainen".Anteeksianto+on+myös+miettimisen+arvoinen+ajatus.Aluksi+lähtökohta+Jumala+loi+kaiken+täydelliseksi.+Jokaisessa+ihmisessä++on+täydellisyys.+Eli+Taivasten+Valtakunta.+Miten+silloin+kukaan+voi+antaa+kenellekään+mitään.Voi+antaa+itselleen+omat+erehdyksensä+anteeksi=jätän+Pyhän+Hengen+käsiin+kaikki+erehdykseni,+enkä+enää+erehdy+tässä+asiassa!Omatunto+käsite+on+myös+monisyinenonko+se+kuuntelemista+sillä+mielellä+johon+on+opetettuonko+se+kuuntelemista+anteeksiannon+ja+rakkauden+mielellä.Vain+Pyhän+Hengen+ääni+on+kuuntelemista+kaikki+muu+on+epäilystä+ja+pelkoa,+uskoa+erillisyyteen+eli+synti.Mustutan+joka+hetki+itseäni+että+myös+papin+tai+"kirkon"+ääni+on+kuultavissa+Pyhä+Hengen+kuulolla,++vain+minä+voin+omalta+kohdaltani+hyväksyä+anteeksiannon,+sovituksen,+ykseyden,+Rakkauden.+Kun+kukaan+ei+voi+opettaa+muuta+kuin+sen+mikä+on+hänelle+opetettu
Siihen+asti+on+kärsimystä+kunnes+kaikki+on+annettu+anteeksi.alfa123om+on+löytänyt+Krishnan+opetuksista+polkunsa.+Menestys+saatelkoon+sinua+edelleen.Itse+opetan+itselleni+anteeksiantoa+Ihmeiden+Oppikurssin+ajattelutavalla.+Se+ei+ole+aivan+yhdellä+lauseella+sekään+ilmaistu.+Kurssi+itse+opettaa+että+polkuja+on+monta+eikä+sen+osoittama+polku+ole+kaikille,+siis+jokaisen+mielen+mukainen.Jos+ja+kun+näet+ja+koet+kärsimystä+olet+nähnyt+virheen+(raamattu+käyttää+sanaa+synti)++itsessäsi+tai+kaverissasi.+Katso+mistä+kenkä+puristaa+ja++"näe"++oma+ajattelutapasi.+Voit+valita+onko+näkemäsi+siunaukseksi+vai+tuomioksi.+Onko+ajatuksesi+pelon+ja+syyllisyyden,+tuomitsemisen-+vai+rakkauden+ja+myötäelämisen+ajatus.Kurssi+ei+pidä+jälleensyntymää+pakollisena,+vain+se+joka+epäonnistuu+valinnoissaan+tässä+maailmassa+nyt,++pääsee+valitsemaan+uudelleen+"jälleensyntyy"Elämä+on+ainutkertainen+ja+ikuinen,+kehot+ovat+(elämän)++käyttövälineitä+joiden+avulla+opitaan+ykseys.+Erillisyydestä+on+opittava+pois+siellä+missä+siihen+on+erehdytty+eli+maailmassaAnteeksianto+itselle+ja+kanssakulkijalle+on+ykseyden+avain.+Elämä+maailmassa+kehona+jää+pois+kun+annan+anteeksi.+Tämä+itselle+anteeksiantaminen+hyppää+tunnollisen+Luterilaisen+silmille+omavanhurskautena+jne...