pyhä henki on aivojen tunne tila

dopamiiniryöppy

Se tunnetila ei ole muuta kun kemiaa. Teiltä ilmeisesti puuttuu syyn tunnistus, ette
ymmärrä syy ja seuraus suhdetta.

18

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikä ole mikään tunnetila se ei kestä ikuisuutta,phyä henki on meille sinetti siitä Jeesus tunnistaa viimeisenä päivänä omansa,se omistan leima uskovissa,jumalattomissa sitä ei ole.

      • vieläviimeisillävoimilla

        Eli olisitte äärimmäisen luotettavia ihmisiä, paitsi että olette hulluja.


      • vieläviimeisillävoimilla kirjoitti:

        Eli olisitte äärimmäisen luotettavia ihmisiä, paitsi että olette hulluja.

        Mikä maailmassa on hulluutta, sen Jumala valitsi saattaakseen viisaat häpeään. Mikä maailmassa on heikkoa, sen Jumala valitsi saattaakseen häpeään sen, mikä on voimakasta.
        Tämän maailman viisaus on näet Jumalan silmissä hulluutta. Onhan kirjoitettu: -- Hän vangitsee viisaat heidän omaan viekkauteensa.


      • minultaettevie
        tammi23 kirjoitti:

        Mikä maailmassa on hulluutta, sen Jumala valitsi saattaakseen viisaat häpeään. Mikä maailmassa on heikkoa, sen Jumala valitsi saattaakseen häpeään sen, mikä on voimakasta.
        Tämän maailman viisaus on näet Jumalan silmissä hulluutta. Onhan kirjoitettu: -- Hän vangitsee viisaat heidän omaan viekkauteensa.

        Viekas on usko viedessään uskovan omaisuuden.


      • vieläviimeisillävoimilla kirjoitti:

        Eli olisitte äärimmäisen luotettavia ihmisiä, paitsi että olette hulluja.

        Ei sokea voi sokeaa talultta,molemmat kaatuvat jossain vaiheessa.


      • minänäen
        tammi23 kirjoitti:

        Ei sokea voi sokeaa talultta,molemmat kaatuvat jossain vaiheessa.

        Minun maailmassani sokeat eivät ole tavoite, niin kuin teidän maailmassanne.


    • Jää hieman avoimeksi - seuraus vai syy? Aivot vai henki? Vai kemia?
      Mielestäni sinun on kuljettava sinun polkuasi, vain sinun kysymyksesi avautuvat sinulle siten kuin sinä tunnet - tilasi.
      Olen tässä tietystä syystä joka on seuraus jostakin. Kun joku kokee että tähän on vaikuttanut Pyhä Henki samoin tähän on vaikuttanut aloittaja dopamiiniryöppy eikä lainkaan tarvita epäillä syy seuraus järjestystä ei tunnetilaa.
      dopamiiniryöppy on tiettyy henkilö hengissä = eleossa (tuunetilassa jos käytän hänen ajatustaan)
      Pyhä Henki on henki

      • enkelipöly

        Havaitset asioissa seurauksia ja syitä, jota ei ole olemassa.
        Todella epätodennäköisemmätkin asiat tapahtuvat vain sattumalta.


      • enkelipöly kirjoitti:

        Havaitset asioissa seurauksia ja syitä, jota ei ole olemassa.
        Todella epätodennäköisemmätkin asiat tapahtuvat vain sattumalta.

        Satuit sitten kirjoittamaaan juuri noin, sattumalta?
        Tosi on että asiat joita minä havaitsen eivät ole sinun havaintojasi


      • enkelinväistäjä
        enkelipallo kirjoitti:

        Satuit sitten kirjoittamaaan juuri noin, sattumalta?
        Tosi on että asiat joita minä havaitsen eivät ole sinun havaintojasi

        Hullun havainnot eivät todellakaan ole minun havaintoja.


      • enkelinväistäjä kirjoitti:

        Hullun havainnot eivät todellakaan ole minun havaintoja.

        Jumalan hulluus on ihmisiä viisaampi ja Jumalan heikkous ihmisiä voimakkaampi.

        Mikä maailmassa on hulluutta, sen Jumala valitsi saattaakseen viisaat häpeään. Mikä maailmassa on heikkoa, sen Jumala valitsi saattaakseen häpeään sen, mikä on voimakasta


      • enkelinväistäjä kirjoitti:

        Hullun havainnot eivät todellakaan ole minun havaintoja.

        Oliko tässä nyt sinun aivojesi tunnetila


      • spock
        enkelipallo kirjoitti:

        Oliko tässä nyt sinun aivojesi tunnetila

        Minä en havainnoi tunteella.


      • spock kirjoitti:

        Minä en havainnoi tunteella.

        Minä haluan tiedostaa sen tunnetilan mikä milloinkin tapahtumat ja asiat mielessäni synnyttävät. Näen sen mahdollisuutena valintoihin


      • spock
        enkelipallo kirjoitti:

        Minä haluan tiedostaa sen tunnetilan mikä milloinkin tapahtumat ja asiat mielessäni synnyttävät. Näen sen mahdollisuutena valintoihin

        Auta minua pientä, minun äitini ja isäni on tapettu.
        En mitenkään voi selvitä ilman apuasi, olet ainoa toivoni ja lohtuni tässä maailmassa.


      • IhminenOnHeikko

        Tuntematta Toikkasta piirunkaan vertaa, niin väitteesi kuulostaa huolestuttavan tutulta. Kun jotakin "pastoria" on ensin hetki hehkutettu, niin sitten onkin tultu takaisin maan pinnalle äkkirysäyksellä. Itsekin varmasti tiedät tälläisiä tapauksia jopa lähimenneisyydestä.


    • Anonyymi

      Niillä, jolla ei enää aivoja ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe