Vapaa kuvaus

Aloituksia

63

Kommenttia

2419

1. Myös+rahalla+voi+sen+osoittaa,+ilman+taka-ajatuksia+kuten+moni+tekeekin.Raha+sinänsä+on+vain+paperia,+ei+hyvä+ei+paha,+ihmismieli+kokee+sen+miten+miloinkin+ja+varsinkin+jos+sitä+on+sen+mielen+mielestä+liian+vähän+tai+väärillä+ihmisillä.Ei+kaupan+käynti+(tavaroiden+ja+palvelusten+vaihto)+ole+hyvä+ei+paha,+merkitys+on+siinä+minkä+merkityksen+sille+annat.Toki+soisin+rusaasti+lähimmäisen+rakastamisen+kykyä+itselleni+ensiksi.
  2. On+turhaa+mystiikkaa+sanoa+menneitä+elämiä+tämän+hetken+syyksi+tai+on+turha+kuvitella+että+tulevaisuus+on+siellä+tai+täällä.Menneisyyttä+ei+voi+muuttaa,+tulevaisuutta+ei+ole+koska+silloinkin+se+on+nyt.Voin+kuitenkin+ennustaa+eli+luoda+tulevasuuteni.+Kuten+tuolla+aiemmin+ilmaisin+minun+ja+Luojani+väliin+ei+todellisuudessa+sovi+mitään.+Kaikki+mitä+tapahtuu+on+minulle+totuuden+kannalta+välttämätöntä+ja+hyödyllistä,+silloin+ei+ole+merkitystä+menneillä+eikä+tulevilla+"elämillä".+Tällätavoin+tiedän+tulevaisuuteni.Tulevaisus+ei+ole+hyvä+eikä+paha+se+on+paras+mahdollinen.+Aivan+kuten+se+pojalainen+kirvesmies,+hyvää+yritetään+mutta+parasta+pukkaa.+Siinä+on+täysi+syy+rakastaa+itseään+ja+silloin+rakastaa+kaikkea+mikä+on.(Hirveyksiä+tapahtuu+mutta+silloin+minun+on+annettava+anteeksi+ajatukseni+hänestä+-+tekijästä+-+teko+tuomitaan)Jos+jään+vellomaan+ja+syytämään+silloin+vellon+omissa+ajatuksissani+omia+mielikuviani,+enkä+näe+siinä+mitään+järkeä.Aika+käsitys+hyvinkin+mahdollistaa+kuvittelemaan+että+henkilö+on+tullut+kokemaan+tietyt+asiat.+Jolloin+voidaan+katsoa+että+vahinkoa+tuottanut+on+tullut+kokemaan+aiemmin+tekemänsä+hirmuteon+valitsemalla+tähän+hetkeen+"uhrin"+osan+sen+ihmisen+kanssa+jonka+kanssa+"aiemmin"+on+osat+ollut+päinvastoin.+Silloin+nimenomaan+selvenee+anteeksianon+merkitys