Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
enkelipallo
profiilit
enkelipallo
enkelipallo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
63
Kommenttia
2419
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos+menetän+omaisuuteni?+Sen+näkee+sitten.+Ei+elämää+voi+elää+tai+tietää+etukäteen.+Raha+on+hyvä+konsultti,+raha+on+hyvä+opettaja.+Suhteeni+rahaan+osoittaa+minulle+missä+mennään,+myös+luottamukseni+elämään.+Sitä+tässä+opettelen.
Luotanko+Jumalaan?+Tähän+voin+kirjoittaa+mitä+hyvänsä,+en+kuitenkaan+tiedä+missä+ja+miten+tuon+luottamuksen+joudun+tai+pääsen+mittaamaan+joten+jätän+se+Jumalani+nähtäväksi.+Minulle+Jumala+on+Rakkaus+ja+vain+ainoastaan+Rakkaus+sen+syvimmässä+merkityksessä
06.02.2018 10:17
Myös+rahalla+voi+sen+osoittaa,+ilman+taka-ajatuksia+kuten+moni+tekeekin.
Raha+sinänsä+on+vain+paperia,+ei+hyvä+ei+paha,+ihmismieli+kokee+sen+miten+miloinkin+ja+varsinkin+jos+sitä+on+sen+mielen+mielestä+liian+vähän+tai+väärillä+ihmisillä.
Ei+kaupan+käynti+(tavaroiden+ja+palvelusten+vaihto)+ole+hyvä+ei+paha,+merkitys+on+siinä+minkä+merkityksen+sille+annat.
Toki+soisin+rusaasti+lähimmäisen+rakastamisen+kykyä+itselleni+ensiksi.
05.02.2018 21:34
"Kuka+sitten+voi+pelastua?"+27+Jeesus+katsoi+heihin+ja+sanoi:+"Ihmiselle+se+on+mahdotonta,+mutta+ei+Jumalalle.+Jumalalle+on+kaikki+mahdollista."+
Minusta+tämä+sisältää+myös+ratkaisun+maksukysymykseen.+Muutoinhan+siinä+sanottaisin+että+rahan+käsitelyä+Jumalakaan+ei+voi+hyväksyä
05.02.2018 10:08
Onko+siis+elämä+erehdys+tai+synti.+Kukaan+ei+pärjää+yksin+joten+kaverin+arvostamisesta+lähtee+kaikki,+myös+rakkaus+ja+apuneuvojen+käyttö+kuten+raha.
Linkkiin+en+tutustunut,+en+"osta"+sinulta+sitä.+Ymmärrän+kyllä+että+rahaa+et+sitä+pyydäkään.+Tarkoitan+että+ajatuksen+ostaminenkin+on+kaupankäyntiä,+välittämistä.
05.02.2018 10:01
Kun+me+ei+nähdä+koko+totuutta+omaltakaan+kohdalta.+Itse+ajatelen+ja+tarjoan+samaa+ideaa+sinulle.+Olen+nyt+tässä+ollakseni+avuksi.+Silloin+olen+parhaiten+avuksi+myös+itselleni.
Koska+olen+tässä+tämä+ei+voi+olla+sattumaa+koska+sattuma+ei+ole+joten+olen+tässsä+juri+siksi+koska+tämä+on+paras+mahdollinen+minulle+NYT
Kun+törmään+samaan+ongelmaan+yhä+udelleen+tiedän+projisoivani+samaa+vaivaa..+-kipua....+-harhaa..+peukkuja...
04.02.2018 21:03
jumala+miksi+olet+pelkuri
Aina+piilottelet+jossain+ihme+kätkössä.
ja+vsataus+on:
hautaanastijatketaa+kommentoi:
Minua+ei+henget+ohjaile.+Kuulostaa+pelottavalta,+että+jokin+henki+tai+luoja+ohjailisi.
Siis+mikä+oli+ongelma+kun+vastaus+on+jo+ymmärretty.+Sinua+ei+henget+ohjaile+joten+miksi+henki+ilmestyisi+sinulle,+eikö+se+juuri+olisi+sinun+ohjailuasi
Jotenkin+tämä+pyörii+samaaa+ympyrää.+Pyydät+ja+kiellät+samaa+asiaa+ja+olet+jo+ymärtänyt+vastauksen+kun+sanot:+"Minä+olen+vastaukset+jo+löytänyt."
Tietenkin+on+mahdollista+että+jokainen+viesti+on+eri+hengentuotos.+Sääntö+näyttää+olevan+että+aloituksessa+käytettyä+nikkiä+ei+käytetyä+sen+koommin
04.02.2018 20:49
Minua+ohjailee+tähän+vastaukseen+monen+muun+syyn+lisäksi++sinun+viestisi.+Sitäkin+vosin+sanoa+sinun+työsi+tulokseksi.
Sovitaanko+että+sinun+käsityksesi+jumalan+ilmestymisen+kaipuusta+ei+ole+ihmisten+kusetusta.
Luojaltani+olen+saanut+tämän+elämän,+(hengen+tähän+kehoon)+eikä+ole+mitenkään+vieras+ajatus+minulle+että+elämän+antaja+ohjailee+joka+hetki,+pidä+oma+kysymyksesi+arvokkaana,+varmuudella+saat+siihen+myös+sellaiaisen+vastauksen+joka+tyydyttää.
Sitä+varten+elämä+on+-+jotta+löytäisit+vastauksen.
04.02.2018 11:37
Hän+tietää+että+sinulle+ilmestyminen++todistaisi+sinulle+sinun+hulluudestasi+kuten+moneen+kertaan+todistat,+Hän+armahtaa+sinua+ja+antaa+sinun+kokea+viisauttasi.
04.02.2018 10:33
Viimeisessä++no.+2+.2018++Ultra-lehdessä+on+mielenkiintoinen+juttu+-+ikuisuutemme+juuret+-+Seppo+Ilkka
02.02.2018 15:26
Mielenkiintoinen+ajatus++siitä+viimeisestä+päivästä.
Jos+olen+kuolleena,+tarkoittanee+että+en+tiedä+mistään+mitään.+Kun+siis+kuolen+aika+menettää+merkityksensä.+No+mitä+silloin+merkitsee+kuolleelle+montako+miljoonaa+kertaa+joku+tuhansista+auringoista+kiertää+jotain+linnunrataa,+eihän+se+kuollut+tiedä+mitään?+Mikä+silloin+on+viimeinen+päivä,+tai+sen+merkitys?
Herätetään+viimeisenä+päivänä!+jolloin+vain+huoman+että+taisin+torkahtaa.
Onhan+se+reilua+aina+kun+herään+tiedostan+että+tämä+on+tämän+elämän+viimeinen+päivä.+Kiitos+luojalleni+siitä+että+heräsin+tähän+viimeiseenkin+päivään.+Jos+sitten+seuraavan+yön+jälkeen+huomaan+taas+heränneeni+olen+entistä+kiitollisempi.+Onhan+tämä+Raamatunkin+mukaan+viimeinen+päivä+minulle,+Jos+Jumala+suo+Hän+herättää+huomenna.+Huominen+ei+ole+vielä+tullut!
Jos+taas+kaveri+kertoo+eläneensä+vuosisatoja+minun+ollessani+kuolleena,+se+olkoon+hänen+ongelmansa?
02.02.2018 15:21
Eikö+kuitenkin+mieli+ja+keho+ole+eri+asia,+ei+yliluonnollista
Keho+ei+ajattele.+Tietoisuus+jatkaa+-++keho+hiipuu,+joku+muistaa+unensa,+joku+muistaa+kokemuksensa+narkoosissa,+joku+muistaa+tajuttomuuden+aikaiset+mielikuvat.+Minä+en+muista+juuri+mitään+:)
31.01.2018 10:01
Onko+jokin+muu+puuhastelu+jota+ei+olisi+käytetty+hallitsemiseen.+Hullu+ei+ole+se+joka+pyytää+vaan+se+joka+ostaa
Pelko+on+ainut+pelättävä+asia
30.01.2018 11:00
Mikä+on+todellista?Todellisia+siinä+mielessä+tietenkin,+että+hän+koki+ilmassa+leijumisen+todellisena,+vaikka+kaikki+tapahtui+hänen+oman+mielensä+sisällä."
Kun+nyt+käyt+vastaamaan+tähän+viestiin+niin+kaikki+tapahtuu++ensin+sinun+mielesi+sisäällä.+Tietoisuudessasi.
Olemmeko+siitä+samaa+mieltä.
Sitten+valitset+välineet.+Ensiksi+teet+-+päätöksen+-+ja+tartut+kädelläsi+johonkin+härpättimeen+jonka+avulla+vastaaminen+on+mahdollista.
Hyvinkin+on+mahdollista+että+päiväällä+eletty+tilanne+tulee+nukkuessasi+aivan+tunnistettavassa+muodossa+uniisi.
Miljoonia+muita+mahdolisuuksia+on.+Kenties+vain+mielessäsi+oivallat+jotakin+ja+toimit+toisella+tavalla,+jopa+jätät+sikseen+ja+puuhastelet+jotain+muuta.
Mikä+tai+misä+on+raja+mikä+on+todellista+tai+mikä+on+epätodellista.+Onko+mielessä+tapahtuva+toiminta+todellista?
Kun+katselee+suurkaupunkeja+tai+pyramiideja+on+pakko+tulla+lopputulokseen+että+ihmisten+mielessä+on+tapahtunut+jotain+todellista+ensin+ja+sitten+vuosituhansien+myötä+on+tullut+jotain+todellisia+todisteita,+kaupunkeja,+pyramiideja+
Mikään+tietoisuuteesi+tuleva+kokemus+ei+tapahdu+missään+muualla+kuin+sinun+tietoisuudessasi.+Kun+NÄET+liikenne+onnettomuuden+niin+se+tapahtuu+sinulle+vasta+kun+näet+sen.+Se+näkeminen+nimittäin.+Kun+koet+jotakin+se+on+totta+silloin+kun+koet+sen.
Onko+silloin+keho+ja+tietoisuus+sama+asia+vai+eri.+Tekikö+tosiaa+keho+nuo+tapahtumat?
26.01.2018 11:35
sielu
voidaan+katsoa+että+vahinkoa+tuottanut+on+tullut+kokemaan+aiemmin+tekemänsä+hirmuteon+
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++sielun
valitsemalla+tähän+hetkeen+"uhrin"+osan+sen+ihmisen+kanssa+jonka+kanssa+"aiemmin"+on+osat+ollut+päinvastoin.
Ruumis+ei+jälleensynny+sielu+eli+entiset+virheelliseti+tehdyt+toimet+saavat+uuden+kehon+....Sama+ilmentymä+(sielu/keho)+toki+tulee+niiden+aikaisempien+onnistumistenkin+kanssa+siksi+meillä+on+"ihmelapsia"+ja+lapsia+jotka+jo+puhumaan+opittuaan+toteavat+että+tämä+on+unta
Sielu+syntyy+uudelleen+Kunnes+tämä+on+Täytetty
24.01.2018 12:27
Sopiiko+ajatella:++++Valinnan+vapaus.
Mikä+rajoittaa+sinun+vastaustasi,+rajoittaako+mikään,+vai+tyydytkö+vetämmän+tähän+jonkin+raamatulauseen.
Silloinkin+olet+valinnut+vapaasti
24.01.2018 10:41
Jokainen+uskoo--+nimitykset+ismit+vaihtelee.+Ei+elä+elei+usko++--++johonkin.+Ainakin+uskoo+elävänsä+mistä+aiheutuu+"uskomttomia"+intohimoja.
Tosiaan+laaja+usko+on+että+tämä+on+suurta+näytelmää
24.01.2018 10:30
Tiedätkö+todella.
Toki+sinun+ajatuksesi+voi+olla+mitä+ikinä,+mutta+miten+voit+tietää+jonkun+toisen+motiiveja+merkityksiä.+Omaa+epävarmuuttaaan+peitääkseen+kerätään+massoja+oman+ajatuksen+tueksi.
Murto-osaan+vähenisi+tekstit+näiltäkin+sivuilta+jos+poistettaisin+väitteet+minä+tiedän++xxxx+ajatuksensa.
Vamaan+se+on+kirjoittajille+erittäin+tärkeätä+koska+sitä+näkee+niin+opaljon
Ateistit+sitä++xxxx
Uskovat+sitä+xxxx
23.01.2018 17:02
Tarkoitan+että+jokainen+määrittelee+itse+mikä+tarina+on+hänelle+tarua+tai+totta.
Mooseksen+tarina+on.+Onko+se+historiaa+tai+tunnettua+historiaa.+Sopii+mettiä+mitä+ihmettä+tämä+juupas,+eipäs+väittely+on.
Ikäänkuin+teatterisa+olevalta+näyttelijältä+kysyttäisin+onko+se+näyttelijä+totta,+vähät+välitetään+sitä+mitä+kyseinen+näyttelijä+haluaa+roolillaan+ilmaista.
Juupas,+eipäs+ja+vielä+uskovainen+??+ei+mitää+rajaa.+Koska+on+kerran+joku+hänet+leimannut+joksikin+täytyy+kaikki+muukin++mitä+hän+on+ilmaissut+olla+täyttä+soopaa.
Aloittaja+kertoo+oman+totuutensa.+Hän+kertoo+oman+käsityksensä+omasta+Jumalastaan+-+käsityksestään.+Pitäisikö+hänen+olla+jotain+muuta+kuin+mitä+on?
23.01.2018 10:55
On+turhaa+mystiikkaa+sanoa+menneitä+elämiä+tämän+hetken+syyksi+tai+on+turha+kuvitella+että+tulevaisuus+on+siellä+tai+täällä.
Menneisyyttä+ei+voi+muuttaa,+tulevaisuutta+ei+ole+koska+silloinkin+se+on+nyt.
Voin+kuitenkin+ennustaa+eli+luoda+tulevasuuteni.+
Kuten+tuolla+aiemmin+ilmaisin+minun+ja+Luojani+väliin+ei+todellisuudessa+sovi+mitään.+Kaikki+mitä+tapahtuu+on+minulle+totuuden+kannalta+välttämätöntä+ja+hyödyllistä,+silloin+ei+ole+merkitystä+menneillä+eikä+tulevilla+"elämillä".+Tällätavoin+tiedän+tulevaisuuteni.
Tulevaisus+ei+ole+hyvä+eikä+paha+se+on+paras+mahdollinen.+Aivan+kuten+se+pojalainen+kirvesmies,+hyvää+yritetään+mutta+parasta+pukkaa.+Siinä+on+täysi+syy+rakastaa+itseään+ja+silloin+rakastaa+kaikkea+mikä+on.
(Hirveyksiä+tapahtuu+mutta+silloin+minun+on+annettava+anteeksi+ajatukseni+hänestä+-+tekijästä+-+teko+tuomitaan)
Jos+jään+vellomaan+ja+syytämään+silloin+vellon+omissa+ajatuksissani+omia+mielikuviani,+enkä+näe+siinä+mitään+järkeä.
Aika+käsitys+hyvinkin+mahdollistaa+kuvittelemaan+että+henkilö+on+tullut+kokemaan+tietyt+asiat.+Jolloin+voidaan+katsoa+että+vahinkoa+tuottanut+on+tullut+kokemaan+aiemmin+tekemänsä+hirmuteon+valitsemalla+tähän+hetkeen+"uhrin"+osan+sen+ihmisen+kanssa+jonka+kanssa+"aiemmin"+on+osat+ollut+päinvastoin.+Silloin+nimenomaan+selvenee+anteeksianon+merkitys
22.01.2018 18:41
Luterilainen+Raamatuntulkinta+on+kiitetävästi+hallinnassasi.
Ihmisillä+on+kuitenkin+kokemuksia+jotka+ovat+heille+todellisia.+Niitä+kokemuksia+ei+voi+poistaa+vain+siksi+että+eräs+uskonnollisuuden+muoto+puhuu+sielunviholisista.
Itse+koen+että+pystyesäni+kokemaan+jotakin+sen+mahdollisuuden+sihen+kokemukseen+olen+saanut+Luojaltani.+Minulla+ei+ole+minun+sieluni+vihollista+muutoin+kuin+sillon+kun+alan+pelkäämään+että+minun+ja+Luojani+väliin+mahtuu+jokin+vihollinen.
Pelko+on+ainut+pelättävä+asia.
22.01.2018 11:58
74 / 121