Vapaa kuvaus

Aloituksia

63

Kommenttia

2419

1. Kokonaisuus+on+eikä+mitään+ole+sen+ulkopuolella,+ei+yli+eikä+ali+luonnollistaJokainen+tekee+elämänsä+aikana+siitä+omat+päätelmänsä,+oppii+nimitykset+opettajiltaan.Nyt+lukija+soviittaa+minut+oman+käsityksensä+mukaiseen+ismiinMinuutti+siten+ovellani+koputteleville+Jehovantodistajille+toivotin+siunattua+matkaa+eteenpäin,+Olen+vakaumukseni+valinnut+ja+sen+vuoksi+siunaan+myös+heidän+polkuaan.
  2. ?????????
  3. vastaukseksi+viestiisi:+Uskovantoivo20.1.2018+16:12Arvostan+näkemystäsi+edellen.+Juuri+noin+minulle+on+opetettu+kohta+siitä+alkaen+kun+puhumaan+opin+en+kuitenkaan+enää+allekirjoita+sitä.+Minulle+vaikein+ajatus+on+että+ikuinen+rajaton+kaikkivaltias+Rakkaus+eli+Jumala+loi+Pojan+eli+ihmisen=ihmiskunnan+tietäen+että+osan+siitä+tulee+tuhoutua.Lisäksi+tekstin+ihmeellisyyksiä+on+"kaikki+ovat+kutsutut+mutta+harvat+valitaan"++Nämä+on+niitä+minun+ongelmiani,+uskon+että+ne+ei+ole+ongelmia+sinulle.Liittyen+avaukseen+Raamattu+kertoo+että+Aatami+nukutettin.+Meidän+tietoisuus+on+unessa+edelleen.+Miksi+tämä+on+niin+vaikea+ajatus.+Eihän+Aatamin+keho+sitä+unta+näe,+se+on+sen+t+i+e+t+o+i+s+u+u+s.+Tieteellinenkin+aivotutkimus+osoittaa+että+tietoisuutemme+taso+vaihtelee+joka+hetki.+Siis+"unen"+syvyys+kirkkaasta+nyt+hetken+päivätietoisuudesta+nukkumis+unen+syvimpään+tiedottomuuteen.+Läsnä+olo,+horros,+transsi,+uni,+johdateltu+tietoisuus+eli+hypnosi+johon+kaikki+mainonta+perustuu+jne....+Nukkuma+unessa+joskus+muistamme+"unemme"+joskus+se+unohtuu+ennen+"heräämistä"Aivan+samoin+on+edessäpäin+tästä+"aatamin"+unesta+herääminen+ja+kohta+ei+enää+muisteta+tätä+unta.Tuhlaajapoika+kertomuksesta+minä+luen+vakuutuksen+että+se+maailman+uneen+=+eli+omiin+kuvitelmiinsa+lähtenyt+Poika,+Adam+oli+aivan+yhtä+rakas+kuin+se+joka+alun+perin+jäi+isän+kotiin.+Isä+tiesi+että+Adam+lähtee+ja+palailee+kunhan+kerkeää.+Siinä+ei+ollut+mitään+Jumalan+vastaista.He+olivat+sen+yhdessä+niin+tuumannet.+Sillä+hetkellä+tietoisuuteen+liitettiin+Pyhä+Hengen+ääni+joka+varmistaa+paluun.+Ei+voi+olla+mitää+kokonaisuuden+tietymättömissä,+ei+kokonaisuudesta+voi+tuhota+mitään,+minne+se+menisi?+Jumala+ei+antanut+Poikaansa+maailman+revittäväksi+vaan+Hän+antoi+maailman+Pojallen+että+tämä+(ihmiskunta)+löytää+kotiin.+Hän+antoi+Hänen+uneksia.Kaikki+on+kutsuttu,+mutta+kaiki+eivät+vielä+ole+vastanneet+kutsun.
  4. ”Kukaan+ei+voi+päästä+eroon+harhakuvitelmistaan+(illusions),+ellei+hän+tarkastele+niitä,+sillä+kuvitelmia+suojellaan+sillä+ettei+niitä+tarkastella.+Harhakuvitelmia+ei+tarvitse+vältellä,+sillä+ne+eivät+voi+olla+vaarallisia.+Olemme+valmiit+tarkastelemaan+lähemmin+egon+ajattelujärjestelmää+(thought+system),+koska+yhdessä+meillä+on+valaisin,+jolla+saamme+sen+häipymään.+Olet+valmis+luopumaan+egon+ajattelujärjestelmästä+silloin+kun+tajuat,+että+et+tarvitse+sitä+enää.+Voimme+olla+täysin+rauhallisia+näin+tehdessämme,+sillä+etsimme+vilpittömästi+pelkästään+totuutta.+Egon+”dynamiikka”+tulee+hetken+aikaa+olemaan+läksymme.+Koska+olemme+itse+antaneet+egolle+todellisuuden,+tulee+meidän+ensin+tarkastella+sen+dynamiikkaa+nähdäksemme+egon+taakse+(beyond+it).+Yhdessä+teemme+hiljaisesti+tyhjäksi+egon+erehdykset+ja+katsomme+sitten+niiden+takana+olevaan+totuuteen.”+(T-11.V.1)