Vapaa kuvaus

Aina käy niinkuin käy

Aloituksia

63

Kommenttia

2433

1. Olisiko+ikuinen+tai+päättymätön+elämä+kehossa+sinusta+pelastus+joltakin.+Miltä+pelastun+jos+olen+ikuinen+fyysisenä+ihmisenä.+Tai+miltä+pelastun+jos+elän+hyvin+kituliaasti+hyvin+vanhaksi.Synnit+ovat+ihmisen+mielen+hallintaa,+siksikin+ne+kannattaa+antaa+anteeksi.+Ihminen+on+erehtyväinen,+synnit+ovat+erehdyksiä.Olisi+upeeta+kun+kuolisin+"saappaat+jalassa"+silloin+kun+saan+elämäntehtäväni+tehdyksi.+Joka+tapauksessa+kuolen+kun+olen+tehtäväni+tehnyt+ja+se+on+hyvä.+Kuollessani+tiedän+että+nyt+se+on+täytetty.Se+taas+on+Jumalan+asia+merkitseekö+minun+elämäni+mitään+Hänelle,+olenhan+kuitenkin+saanut+Häneltä+tämän+elämän.On+minun+asiani+ajatella+samoin+jokaisesta/jokaisen+elämästä
  2. On+olemassa+kirja+nimeltä+”Christ+in+Contrete”+(+=+”Kristus+valettuna+betoniin”,+kirj.+Pietro+di+Donato,+ei+suom.).+Se+on+kuin+elämä+kuolleessa+muodossa,+kuin+pysähtynyt+kuva+jostakin+jatkuvasti+muuttuvasta.+Jos+kehität+täydellisen+selkeän+selityksen+Kurssin+tarkoituksesta+tai+mistä+tahansa+totuudesta,+silloin+menetät+totuuden.+Se+on+kuin+valokuva+joesta;+se+mikä+näkyy+kuvassa,+on+kauan+sitten+mennyt+menojaan.+Totuus+on+sinussa.+Se+on+elävä.+Se+on+muuttuva+–+joka+ikuisesti+ilmentää+itseään+olemisesi+täyttymyksenä.+Tulet+kokemaan+monia+heräämisiä,+kunnes+Kurssi+ei+enää+lisää+selkeyttäsi+sen+ilmaistessa+itseään+sinulle.+Toisin+sanoen,+Kurssi+ei+ole+niin+kapea-alainen,+että+voisit+käydä+läpi+vain+osan+heräämisprosessistasi+ja+Kurssista+ei+sen+jälkeen+olisi+sinulle+hyötyä.+Totuus+on+kuitenkin+sisimmässäsi.+Se+ei+ole+Kirjassa.+Kirja+on+olemassa+tukeakseen+selkeämpää+kokemusta+Totuudesta,+siitä,+mikä+sinä+olet.+Sinä+olet+Totuus+kirjoitettuna+isolla+alkukirjaimella;+yksilöllisyydestäsi+tulee+Jumalan+Läsnäolon+läpäisemää.+Älä+anna+minkään+kirjan+tulla+keskipisteeksi.+Älä+anna+minkään+kirkon+opin+tulla+keskipisteeksi.+Älä+anna+minkään+filosofian+tulla+keskipisteeksi.+Älä+anna+minkään+tieteen+tulla+keskipisteeksi.+SINUN+kokemuksesi+Kristuksen+kaltaisuudesta,+sinun+kokemuksesi+Omasta+Todellisuudestasi+vääristymättömänä+Isän+Läsnäolona;+sen+pitää+pysyä+keskipisteenä.+Tieteen,+uskonnon+ja+filosofian+tulee+tukea+sitä.+Muutoin+niitä+käytetään+Todellisuuden+kieltämisen+tai+siitä+harhauttamisen+välineinä.+Pyhä+kirja+on+kirja,+joka+paljastaa+kaikkinaisuutesi.+Sinä+olet+se,+joka+on+ihailun+ja+kunnioituksen+arvoinen.+Pyhä+kirja+on+vain+paperia+ja+mustetta,+mutta+sen+ajatuksissa+on+elävyyttä+silloin,+kun+tunnistat+siitä+oman+jumalallisuutesi.+Anna+siis+oman+jumalallisuutesi+tunnistamisen+olla+kirkkaana+keskipisteenä.+(SaNi
  3. Tässä+komppaan+<+erkkitässämoi+<kaveria.Kun+kellään+ei+ole+mistään+asiasta+muuta+konkreettista+kuin+omat+ajatuksensa.+Se+pitää+toistaa+ikuisesti.Kun+isken+kaulan+poikki+joltakulta++varmuudella+joku+joka+on+onnellinen+että+olipas+hyvä+juttu.+Sitten+on+myös+miljardeja+muita+totuuksia+aivan+riippuen+montaako+miljardia+kuunnellaan.Keskustelu+menee+pieleen+kun+henkilöstä+puhutaan,+puhuttaisiin+kysymyksestä+ei+persoonasta,+uskovaiset+aina+ja+pakanat+aina+käläkäkläkäläk+loputtomasti,++kun+jokaisessa+henkilössä+on+sisäinen+Jumaluus.+Eikä+sitä+taaskaan+tarvitse+uskoa+se+on+minun+mielipiteeni.+Ajattele+tarkoin:+Kun+kysyt+pelolta+ja+epäilykseltä+vastaus+on+lisää+pelkoa+ja+epäilystä.Kun+kysyt+rakkaudelta+lisäät+rakkautta+ja+rauhaa+-+iloa.Kun+vastaat+rakastavasti+ja+rakentavasti,+silloin+olet+rakkauden+ilon+ja+"Pyhän+Hengen",(+jos+nyt+helvetti+vieköön+on+pakko+käyttää+sitä+ilmaisua)+kumppaniSiinä+on+viha+ja+ilon+ero.Mene+kadulle+ja+ala+herjata++eli+vittuila+siinä+on+konkretiaaa.+Mene+samoille+jäljille+ja+ole+ihmisiksi.+Mikä+tässä+on+epäselvää+kumpi+oli+sinun+mielestäsi+parempi,+vain+sinä+voit+tietää+omat+ajatuksesi.+Sitä+ilon+ja+rauhan+kokemusta+muutamilla+on+taipumus+nimittää+Pyhän+Hengen+kuuntelemiseksi.Miten+oman+kokemuksen+todistat+konkreettisesti+todeksi.+Jos+olet+mies+olet+varmuudella+todistanut+itsellesi+että+naisesi+on+saanut+orgasmin+sinun+puuhastelusi+vuoksi+ja+jokainen+nainen+tietää+että+mies+on+erittäin+helposti+huijattu+.....>>+Minun+nähdäkseni+nimittäin+hyvinkin+moni+ihminen+väittää+sitä+kokevansa,+mutta+<<Jokainen+väittää+OMISTA+lähtökohdistaan,+miten+minä+voisin+vastata+kenenkään....Oman+kokemukseni+mittaan+näistä+vastauksista+joita+tässäkin+katselen,+niistä+näen+ketä+olen+kuunnellut+kirjoittaessani.+Lopputuloksesta+näen+mitä+olen+kysynyt+ja+mihin+on+vastattu.
  4. Ei+tarvitse+kokea+minun+kirjoitteluani+epämääräisenä+pelotteluna,+ellei+halua.+Minun+polkuni+ei+ole+sinun+polkusi.+Epämääräistä+toki,+en+muuten+tässä+kirjoitelisi,+leikki+sijansa+saakoon.
  5. Inhimillinen+viisaus+ei+näe+koko+totuutta+eikä+kaikkien+tekojen+vaikutusta+kokonaisuuteen+hyvä+vai+paha+Koska+näin++näyttää+olevan+pitää+hyväksyä+anteeksianto.Kuten+kaikki+inhimillinen+egosta+lähtöisin+oleva+anteeksiantokin+on+hyvin+usein+tulkittu+väärin+päin.Jos+myönnetään+että+se+minkä+Jumala+loi+oli+sangen+hyvää+kuten+joku+Mooseksen+kirjan+lause+kertoo+ihminenkin+on+sangen+hyvä,+siis+ihmisessä+se+mikä+on+Jumalan+luoma+on+täydellistä+ja+ikuista.++Mitään+ei+keltään+puutu+eikä+kukaan+voi+antaa+kelleen+mitään+mitä+ei+tuolla+jo+olisi.+Kun+kuitenkin+tuntuu+että+jollain+on+jotain+enemmän,+paremmin,+kuin+itsellä,+voisiko+olla+mahdollista+ajatella+että+se+puutteen+tunne+on+omassa+mielessä+oleva+ego,+itsekkyys+ja+pelko+joka+uskottelee+että+puute+on+totta.Nyt+nähdään+se+että+olennaista+on+miten+ihminen+kokee,+minkä+merkityksen+hän+antaa+kokemuksilleen.+Anteeksianto+tulee+tähän+paikkaan+ja+kertoo+että+on+kysymys+omassa+mielessä+tapahtuvaan+valintaan,+valitsenko+uskon+puutteeseen,+pelkoon,+vihaan,+erityisyyteen+vai+valitsenko+ilon,+rakkauden,+myötäelämisen+ja+rauhan.+Sanalla+sanonen+annanko+anteeksi+OMAT+ajatukseni+ITSELLENI+ko.+tilanteessa.+Hyväksynkö+että+minussa+on+taivasten+valtakunta,+Pyhän+Hengen+ääni+ilo+ja+rauha+kuten+Jumala+on+säätänyt+eli+Luonut.+Otanko+vastaan+Totuuden+vai+olenko+Luojaani+viisaampi+ja+vetoan+puutteeseen+kurjuuteen+tuskaan,+kuitenkin+tietäen+että+en+näe+KOKO+totuutta.+Näenkö+asiat+vain+niissä+merkityksissä+jotka+olen+ITSE+niille+antanut.+Sen+myöntämisestä+on+kysymys,