Vapaa kuvaus

Aina käy niinkuin käy

Aloituksia

63

Kommenttia

2433

1. olin+pitkällä+vapaalla+viikonlopulla....Ihmisen++mieli+on++"isossa+kuvassa"+kaksijakoinen.+On+pelko+viha+epäilys+itsekkyys+kaikenlainen+negatiivisuus.+Sitten+vastakohtana+on+luottamus,+ilo,+rauha,+rakkaus+laajimmassa+mahdollisessa+tarkoituksessa.+Siis+se+joka+ei+"etsi+omaansa"+ei+vaadi+ei+etsi+syyllistä.Tässä+jälkimmäisessä+tilassa+useat+ajattelijat+todistavat+saavansa+intuitiivisesti+oivallisia+oivalluksia+käsillä+olevasta+tai+spontaanisti+jostakin+jota+on+hiljakkoin+mietitty+tai+työstetty.+Tommy+Hellsteniltä+viimeksi+kuulin+hänen+käyttävän+tällaista+hiljentymistä+ja+irrottautumista+vaatimuksista+jolloin+hän+saa+mieleensä+vastauksen+käsiteltävään+asiaan.Kristillisessä++käsitteistössä+tätä+jälkimmäistä+kutsutaan+Pyhän+Hengen+äänen+kuuntelemiseksi,+tosin+minun+puolestani+jokainen+käyttäköön+(niin+kuin+käyttääkin)+sitä+sanastoa+mitä+ikinä+haluaa..Tällaisen+mietinnän+tuloksena+saatu+vastaus+on+jokaiselle+läsnäolijalle+myönteinen,+valaiseva,+rakentava+positiivinen.+No+onko+se+konkreettia+sinulle,+saat+itse+ratkaista.+Oletko+koskaan+olut+tilanteessa+missä+on+oltu+samaa+mieltä+ilman+epäilyksen+häivää.
  2. Minulle+Jumaluus+on+kaiken+kattava+energia,+kaikkialla,+siis+kaikissa+maailmankaikkeuksissa,+joita+on+niin+paljon+kuin+pysty+kuvittelemaan.Tässä+pari+kirjaa+joissa+on+käsitelty+näitä+juttuja+mielenkiintoisesti:Lähdekenttä+:+kätketty+tiede+ja+kadonneet+sivilisaatiot,+David+WilcockIhmeiden+oppikurssi+-+-+kirja(9789519745268)+|+Adlibris+...Jumaluus+ei+ole+hyvä+eikä+paha,+ihminen+määrittele+hyväksi+tai+pahaksi+uskoessaan+että+pitäisi+olla+nyt+jotenkin+tasan+kaikille+kaikkea+tässä+aineellisessa+olomuodossa.+Ei+voi+olla+tasan+koska+jokaisen+"tasan"+on+jokaisella+omassa+kohdassaan,+ei+siis+missään+pysyvässä+pisteessä.+Tässä+materiassa+ei+ole+pysyvää,+vaan+jatkuva+muutos.Uskonto+on+mielestäni+jotain+jonkun+ihmisen+tai+yhteisön+sillä+hetkellä+kokema+vakaumus.+Kun+ihminen+tai+hetki+muuttuu+uskonto+"jää+jälkeen"+eikä+palvele+uudessa+ihmissuhteessa+eikä+hetkessä