Vapaa kuvaus

Aloituksia

63

Kommenttia

2419

1. tuli+taas+kerran+tuo+olemassaolo++onko+se+itsestäänselvyys+aina.Jos+teoria+-+mikä+tahansa+on+ajattelussa+-+siis+mielessä,+onko+se+silloin+olemassa.99%+tämän+suomi24+palstan+kirjoittelusta+jäisi+tarpeettomaksi+kun+tekisimme+yhtenäisen+teorian+mikä+on+olemassaolo:+Onko+rakkaus,+tunne,+kipu,+kateus,+eli+ajatus+olemassa.+Teoria+voidaan+esittää+graafisesti,+rakkaus+voidaan+esittää+graafisesti+kirjoittamalla+RAKKAUS,+riittäkö+se+osoittamaan+sen+tunteen+todeksihttps://fi.wikipedia.org/wiki/Olemassaolo;Minulle+on+olemassa+kaikki+mitä+on+minun+mielessäni+eli+mitään+mikä+ei+ole+minun+mielessäni+ei+ole+olemassa+minulle.aivan+kuten+j.umalauta+on+olemassa+samoin+Muhamed+tai+David+Copperfield+samoin+Jumala,+kaikista+on+mielikuva,+tietenkin+tuo+mielikuva+muuttuisi+jos+näkisin+noita+fyysisillä+silmilläni.+Kuitenkin++David+Copperfield+esityksineen+on+erinomainen+osoitus+että+silmillä+tehty+havainto+on+äärimäisen+epäluotettava+ja+erittäin+harhauttava.+Jumala+taas+on+minulle+rakkaus+ja+ainoastaan+rakkaus+joka+ei+esitä+eikä+vaadi+mielipidettä+Hän+vain+on+ja+opettaa+minua+olemaan,+välittämättä,+eli+mittaamatta+sitä+mitä+on+olemassa.+Tämä+rakkaus+ei+muutu+näköhavaintojen+muuttuessa
  2. Edelleen+näyttää+olevan+hyvin+harvinaista+tuoda+esille+että+ensin+on++"niin+kuin+itseäsi"Mitään+ei+ole+ennen+kuin+on+käsitys+"itsen"+rakkaudesta+itseä+kohtaan,+vaikka+se+kirjoitetaan+jälkimäisenä+osa+tuossa+lause+parissa.+Siitä+en+lopeta+huomauttamasta.+Ihminen+kokee+itsensä+huomioimisen+ja+kuvittelee+sen+jälkeen+että+jokainen+ajattelee+samalla+tavoin+-+niin+kuin+itse+ajattelen.+Ensin+on+oltava+se+johon+verrataan.Myöhemmin++useasti+vasta+monien+vastoinkäymisten+jälkeen+tulee+ajatus+että+juurikaan+kukaan+ei+ajattele+samalla+tavoin.+Silloin+tarvitaan+ihmisyyttä+sen+hyväksymiseksi+että+olen+se+joka+olen+vaikka+ajattelen+monista+asioista+omin+ajatuksin.Vasta++kun+tähän+on+päässyt+pystyy+hahmottamaan+että+jokainen+on+Jumalalle+rakas+juuri+siksi+että+jokaisella+on+oma+elämänsä+ja+oma+ajattelunsa.+Jokainen+on+jokaiselle+lähimmäinen+"niin+kuin+itsesi"+Sinä+ajattelet+sinun+ajatuksin+eli+"lähimmäisen"+tavoin.+Kuinka+sinä+tuomitset+siten+sinut+tuomitaan.Kun+minä+ajattelen+sinusta+"kas+kummaa"+silloin+tiedän+että+sinä+ajattelet+minusta+"kas+kummaa"Näin+minä+olen+Jeesuksen+rakkauden+ymmärtänyt.Ellei+pysty+rakastamaan+itseään+ei+ole+mitään+mihin+vertaa,+toisin+sanoin+rakkaudettomuus+itseä+kohtaan+näky+ja+kuuluu+rakkaudettomuutena+kaikkea+kohtaan.Vielä+kerran:+Siten+kuin+rakastaa+(itseä)+siten+rakastaa+muita,+koska+vain+sitä+pitää+rakkautena.Miten+paljon+näkee+virheitä+itsessä,+vähintään+sanverran+niitä+on+lähimmäisissä,+se+ei+ole+rakkautta.