Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
enkelipallo
profiilit
enkelipallo
enkelipallo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
63
Kommenttia
2419
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos+kiittämästä.+Rakkaus+sinussa+sinua+kohtaan+saa+ajatuksesi+kiittämään....
Kaikesta+pitää+lopulta+päästää+irti.+Mistään+(siitäkään)+ei+kuitenkaan+pidä+tehdä+epäjumalaa.+Mielelläni+kerron+itselleni+että+olenpa+vain+tässä+oman+elämäni+ohikulkija+-+tarkkailija.+Teen+kaikkea+mahdollista+mistä+koen+iloa+ja+toivon+muidenkin+iloitsevan+siitä
Vain+ego+masentuu,+ego+pelkää+joutuvansa+unohdetuksi+(ego=itsekkyys+ja+erityisyys)+Kurssin+tärkeimpiä+asioita+on+anteeksianto+omalla+itselle.+Annan+itselleni+anteeksi+omat+ajatukseni+mitä+ne+ikinä+ovatkaan.+Menneestä+saa+muistaa+vain+ne+asiat+jotka+tuottivat+ja+tuottavat+iloa.+Ilo+on+lähinnä+Rakkautta,+Jumaluutta,+luottamusta+
Siis+älä+masennu,+valitse+ilo+vain+egolla+on+hankalaa.
Eikä+kellään+ole+muuta+kuin+omat+tulkintansa,+käsityksensä.+Niin+pitää+ollakin.+Vain+sinä+(minä)+katsot+sinun+(minun)+menneisyytesi+valossa.
Ykseys+on+rakkauden+riemua.
09.11.2016 21:52
Käsitä+se+sellaisena+mitä+se+on.
Se+on+heikon+itsetunnon+omaavan+henkilön+rakkauden+pyyntöä.+Kiusaaja+tarvitsee+apua,+sitä+hän+pyytää.+
Eikä+se+ole+minkään+++--ismin+erikoisominaisuus.+Se+on+ihmisen+pyyntöä+toiselle+ihmiselle.
Eikä+siltä+kiusatulta+sitä+voi+vaatia+Kyllä+se+on+ensisijaisesti+vanhempien+ja+opettajien+asia
09.11.2016 13:19
En+voi+tietää+kenenkään+tunteita+enkä+ajatuksia.+Sanoilla+voin+kuvata+omiani+ja+läheisiäni+voin+kuunnella+ja+ehkä+jonkin+verran+ymmärtääkin,+mutta+se+todellinen+sydämen+sisältö+mitä+itse+kullakin+kuitenkin+on+tekojensa+motiivina,+kuka+sen+toisesta+henkilöstä+todella+tietää.
Sama+koskee+kaikkea+lukemaani+kuten+myös+Raamatun+tekstejä.+Ei+niiden+kirjoittajien+todellisia+tarkoituksia+voi+mitenkään+lopullisesti+kukaan+tietää.+Sanat+ovat+viitteitä.
Koska+näin+on,+minulle+jää+ainoaksi+mahdollisuudekseni+antaa+itselleni+anteeksi+mielikuvani+eli+omat+ajatukseni+sinusta,+kuten+kaikista+muistakin+"rikollisista".+Se+joka+on+viaton+heittäköön+ensimmäisen+kiven.
Teen+sen+OMAN+mielenrauhani+vuoksi,+jätän+kiven+heittämättä.+Tyydyn+kuuntelemaan+ja+kun+huomaan+jotakin+mistä+tulee+iloa+itselle+ja+kaverille+siihen+ryhdyn+ja+tiedän+jo+saaneeni+anteeksi.+Lopullinen+tuomio+on++tuomio+Rakkauteen
Jumala+on+Rakkaus
08.11.2016 12:20
Aivan+mukavaa+ja+järkeenkäypää+ajattelua.+
Maailmankaikkeuden+mieli+luo+maailman,+jossa+personallinen+yksilöllinen+tietoisuuden+osanen+luo+yksilöitä+jotka+hakeutuvat+ykseyteen+löytääkseen+takaisin+pois+tästä+ajasta,+siis+aikaan+ennen+pirstoutumista+(alkuräjähdys).+Sallinette+ajatella+että+taru+syntiinlankeemuksesta+on+se+hetki+jolloin+räjähdys++-+erkaantuminen+tapahtui.+Tarina+jatkuu+siten+että+räjähdyksen+hetkellä+syntyi+myös+takaisin+paluun+voima.++Kuten+tiedämme,+materialla+on+painovoimansa,+personalla+on+pariutumistarpeensa.+Pariutumisessa+syntyy+muistikuva+ykseyden+ihanuudesta+(orgasmi).
Mielenkiintoista+on+että+vain+ykseydessä+on+mahdollista+tavoittaa+ykseys.+Eli+kukaan+ei++pelastu+(hassu)+sana+yksin.
Personallinen+tietoisuuden+sirpale+eli+ihmisyksilö+tulee+kehoon+uudelleen+niin+monta+kertaa+kunnes+tavoittaa+eli+ymmärtää+ykseyden.+Aika+on+käytetty+loppuun+kun+ykseys+hyväksytään.+(persona=vanhojen+muistikuvien+summa)
Tässä+ajassa+koetaan+erilaisia+ongelmia,+sairauksia+ja+riemuja+jotta+erottaisin+totuuden+harhasta.+Totuus+on+ykseys+koska+useita+totuuksia+ei+voi+olla.+Erillisyys+on+unta+samasta+syystä.+Vain+totuus+on+totta+On+vain+yksi+totuus,+siksi+sitä+sanotaan+ykseydeksi.+
Tarun+kauneus+on+ihailtavaa++Aatami+nukutettiin+jotta+Eeva+pystytiin+luomaan+Missään+ei+kerrota+että+olisi+enempi+ketään+herätetty.+Olemme+erillisyyden+unessa
07.11.2016 22:35
Lyhyesti+sanoisin+että+usko+Jumala+eroon+on+epäjumala.+Mikä+tahansa+työ+tai+asia+jossa+unohtuu+että+olen+osa+Jumalaa.+Sanan+Jumala+voit+korvata+millä+tahansa+sinulle+paremmin+sopivalla+pyhyyttä,+korkeinta+ilmaisevalla+käsitteellä.+Itseäni+viehättää+sana+Lähde,+olen-olemme+Lähteestä.
No+en+kyllä+sitä+jumaluutta+joka+hetki+tiedosta+mutta+periaatteessa...+kun+kysyit.+
Asioilla+on+se+merkitys+sinulle+jonka+sinä+niille+annat.+Siinä++itse+märittelet+ja+näet+minkä+arvon+kyseiselle+asialle+annat.+Kaikki+mikä+tuottaa+iloa+on+lähempänä+rakkautta+ja+Jumala+on+Rakkaus
07.11.2016 22:03
Ihmisellä+on+taipumus+muistella+kaverin+tekoja+usein+kielteisesti.
Kaveri+teki+minkä+teki,+minun+tehtäväni+on+antaa+itselleni+anteeksi+ajatukseni+hänestä.
Kuten+mainitset+Jumala+on+jo+hänelle+antanut,+vai+tiedätkö+milloin+kaveri+on+tuonut+"syntinsä"+Jumalan+eteen.+
Tässä+on+juuri+kiihkouskovaisen+luotaantyöntävä+kuvio.+Hän+tietää+milloin+ja+missä+kaveri+on+menossa+Jumalansa+kanssa.+SIKSI+minulla+ei+ole+muuta+vaihtoetoa+kuin+antaa+anteeksi+ajatukseni+hänestä,+vai+olisinko+minä+sitenkin+myös+hänen+Jumalaansa+viisaampi.
Tällaisella+anteeksiannolla+voitan+kaikki+kuvitelmani+Raamatun+virheellisistä+tulkinoista.+Annan+tämänkin+anteeksi++Itselleni
07.11.2016 14:23
Lopulta+jokainen+liittyy+siihen+Yhteen+ainoaan+eli+totuuteen=Rakkauteen
rakasta+itseäsi,+niin+kuin+lähimmäistäsi,
31.10.2016 10:55
Sallitko+ajatella+että+hänenkin+kehonsa+oli+lihaa+ja+verta+eli+maasta.+Sen+sijaan+hän+mielensä+avulla+valitsi+joka+hetki+oikein+eli+Jumaluuden.
Mieli+ja+keho+ovat+eri+asia
Ei+astia+tiedä,+eikä+tarvitse+tietää,+sisältönsä+mieltä.+Näinollen+jokainen+meistä+on+Jumala+tehdessään+omia+valintojaan.+Niin+paljon+kuin+meissä+on+Rakkauden/Jumaluuden+valintoja+sen+verran+ilmennetään+meissä+olevaa+jumaluutta+lopulta+aivan+kuten+Nasaretilainen+jokainen+meistä+pääty+anteeksiantoon+ja+rakkauteen.+Se+on+Jumalan+eli+jokaisen+oikea+tahto.+Jokainen+lopulta+ymmärtää+oman+tahtonsa
31.10.2016 10:52
Se+mikä+on+"kesken"+tietenkin+kehittyy+koska+uskon+seuraavan+havaintoni+kertovan+kehittymisestä+(ni)+=+Darwinismi
Se+mikä+on+täydellistä+ei+kehity,+se+on+ja+pysyy,+ja+laajenee
(mutta+evoluutio+seuraa+joka+tapauksessa+auttamattomasti+jokaista+...ennemmin+tai+myöhemmin!)onneksi
30.10.2016 10:52
Tämä+oli+aloittajalle+välttämätöntä,+ei+suinkaan+turhaa.+Jokainen+voi+suorastaan+tuntea+sen+ilon+mitä+hän+on+kokenut+tuota+kirjoittaessaan.+Näin+hän+on+tunnustanut+jumalansa+nimen
29.10.2016 14:49
Niinpä+ja+kuitenkin+saman+tien+palvotaan+sekä+pelkoa+että+rakkautta.
Ei+tarvi+montaa+raamatun+selitystä+lueskella+kun+löytää+vaatimuksen+Jumalaa+pitää+peljätä+ja+rakastaa
Tottele+siis+omaa+ymmärrystäsi+ja+luovu+jommastakummasta.+Molemmat+ei+onnistu+keltään.
Pelkäätkö+lastasi+rakastaessasi,+pelkäätkö+puolisoasi+rakastellessasi.
+"Kukaan+ei+voi+palvella+kahta+herraa.+Jos+hän+toista+rakastaa,+hän+vihaa+toista;+jos+hän+toista+pitää+arvossa,+hän+halveksii+toista."
29.10.2016 14:36
Areena+>+Arenan+++
Bo-Sanfrid+Höglund+|+Taivaallista+menoa+
++++Yle+Fem+|++Katseluaika+päättyy+1.1.2100+++++++++
Lentoyhtiö+Aeron+kone+nousi+3.1.1961Kruunupyystä+kohti+Vaasaa,+mutta+putosi+Koivulahdessa+lentäjän+juopumuksen+takia.+Miehistö+ja+matkustajat+kuolivat+heti.+Yksi+heistä+oli+Bo-Sanfrid+Höglundin+isä.+Toimittaja:+Stefan+Jansson.
Tässä+ohjelmassa+näkyy+ja+kuulu+miten+vähän+on+anteeksiantoa+opetettu.
Kertoja+arvosta+jopa+kunnioittaa+lentäjää+ja+eri+osapuolia+jota+voin+hyvinkin+pitää+hänen+anteeksiantonaan+heille.++Kaikilla+on+taustansa+ja+velvollisuutensa+eri+syistä.
Kertoja+ei+mitenkään+ole+syyllinen+mihinkään,+silti+hänellä+jää+jotain+puolitiehen.
Anteeksianto+itselle+oman+itsen+tähden.+Anna+omat+ajatuksesi+anteeksi+itsellesi.
Ei+ole+aloittajan+asia+syyllistyä+ajatuksistaan+maailman+tapahtumista.+Se+ei+silti+tarkoita+ryhtymistä+johonkin+tolkuttomuuteen+minkään+asian+suhteen.+Te+se+minkä+soisit+tehtävän+itsellesi.+=+Anna+anteeksi
25.10.2016 17:14
Anteeksiantoa+tosiaan+opetetaan+harvinaisen+vähän.
Aloitetaan+itsestä.+Minä+annan+itselleni+anteeksi+ajatukseni+sinusta.+Sama+koskee+itseäni.+Annan+itselleni+anteeksi+ajatukseni+itsestäni.+En+syyllistä+enkä+syyllisty+omista+virheistäni.+Otan+opikseni+ja+annan+armon+itselleni+koska+Jumala+rakastaa+minua.
Tämä+tulkitaan+heti+tolkuttomaksi+itsekkyydeksi.+Silloin+kielletään+käsky+"rakasta+itseäsi".
Tavanomaisen+sori-+anteeksi+lisäksi+tarvitaan+anteeksianto+itselle+jo+senkin+vuoksi+että+Jumala+on+jo+antanut+anteeksi.+On+siis+kysymys+nöyrtymisestä+ottamaan+vastaan+se+mikä+minulla+jo+on+eli+Jumalan+rakkaus.+Rakasta+lähimäistäsi,+kuin+itseäsi+ja+Jumalaa+yli+kaiken+-+siinä+kaikki+
Ihmisiä+on+kuollut+eri+syistä+likimain+sitämukaa+kun+niitä+syntyy,+annan+senkin+ajatuksen+anteeksi+itselleni,+minähän+sen+ajattelin.+Minä+en+tunne+syitä+miksi+näin+on+(kuolema+ja+elämä)joten+miksi+syyllistäisin+tai+syyllistyisin.
Joka+askeleella+tallaan+joitakin+eläviä+ainakin+kesällä+maaseudulla,+joitakin+eläimiä+tapetaan+jatkuvasti+joista+syön+hitusen+verran.+Maailman+talousmahdit+synnyttävät+kurjuutta+jopa+nälkäkuolemia+joiden+osavaikuttaja+minä+olen.
Ainoa+mahdollisuuteni+on+hyväksyä+Jumalan+-+Luojan+minulle+osoittama+armo+-++anteeksianto
25.10.2016 16:53
Yle+Areena+Puheen+Iltapäivä
Yliluonnollisen+kokeminen+kuuluu+ihmisyyteen+
🕔28+min
📆ma+10.10.2016
24.10.2016 19:05
Olemassa+on+vain+kristillisiä+uskomuksia
lisäksi+on+tieteelliset+uskomukset,+kunnes+toisin+todistetaan
Valitessasi+vastausta+valitset+sen+omista+uskomuksistasi+käsin,+kuten+jokainen,+ei+niitä+mikään+pysty+hävittämään
paitsi+armo+ja+rakkaus+joten+rakasta+itseäsi
21.10.2016 13:10
Jos+vielä+joku+on+mukana+vaikkapa+pienen+huumorin+saattelemana+kysyn+onko+mitään+olemassa+tieteellisen+todistuksen++tai+havainnon+ulkopuolella.
Vastaan+itse,+varmasti+on+koska+joka+hetki+tehdään+uusia+keksintöjä.+Tämä+voidaan+myös+tieteellisesti+todistaa++--..---jälkeenpäin.+Oliko+se+silloin+olemassa+vaikka+sitä+ei+oltu+vielä+tietellisesti+hyväksytty+keksityksi,+ei+vielä+tiedetty+-+havaittu
Aika+on+harha,+kaikki+on+aina,+se+pitää+vain+keksiä+-oivaltaa
21.10.2016 10:52
Jennifer+Hadley,+IOK-opettaja.+Uuutiskirje+11.9.2016:
Aiemmin+minulla+oli+tapana+saada+jonkinlaista+kieroutunutta+“tyydytystä”+siitä,+kun+olin+poissa+tolaltani.+Muistan+olleeni+surullinen+ja+vihainen+useita+päiviä+ja+viikkoja.+Koin,+että+minun+oli+oltava+huolissani+tai+muuten+näytti+siltä+kuin+en+olisi+välittänyt+asioista.+
Minulla+oli+tämä+uskomus,+että+ollessani+huolissani+estin+samanlaista+huolenaihetta+tulemasta+minulle+tulevaisuudessa.+
Huolestuneisuuteni+oli+siis+tietynlaista+valtaa.+Pystyin+mielialallani+manipuloimaan+ihmisiä+hienovaraisesti+tai+vähemmän+hienovaraisesti.+
Vihan+avulla+saatoin+työntää+ihmiset+pois+ja+sain+heidät+jättämään+minut+rauhaan,+kun+tunsin+itseni+uhatuksi.+
Surumielisyydelläni+sain+aikaan+sen,+että+ihmiset+yrittivät+piristää+ja+lohduttaa+minua,+jotta+pääsisin+asioiden+yli.+
Kokemalla+itseni+loukkaantuneeksi+yritin+saada+ihmiset+tuntemaan+syyllisyyttä,+jotta+he+ottaisivat+syyn+niskoilleen+siitä,+mitä+minulle+oli+tapahtunut.+
Olin+oppinut,+että+huolestuneisuus+saa+egon+tuntemaan+olonsa+eläväksi+ja+vahvaksi.+Saattaa+kyllä+näyttää+siltä,+että+ego+haluaa+olla+onnellinen+ja+etsii+itselleen+tyydytystä+ja+onnellisuutta,+mutta+se+ei+ole+totta.+Ego+on+todellisuudessa+vikojen+etsijä+ja+krooninen+valittaja.+
Silloin+kun+sallimme+itsemme+olla+poissa+tolaltamme+jollakin+tavalla,+ego+saa+meissä+vallan,+emmekä+kuuntele+Pyhää+Korkeinta+Itseämme.+Ihmeiden+Oppikurssi+kertoo,+että+emme+milloinkaan+ole+poissa+tolaltamme+siitä+syystä+kuin+ajattelemme+olevamme.+Kaikki+vaikuttaa+parhaaksemme.+Siitä+ei+ole+yhtään+poikkeusta.+
Me+olemme+aina+poissa+tolaltamme,+kun+ajattelemme,+että+poikkeuksia+on,+koska+siten+pidämme+mielessämme+yllä+uskomusta+erillisyydestä+Rakkauteen.+Arvostelemiset+ovat+valinnaisia.+Me+emme+niitä+tarvitse.+Voimme+keskittyä+mieltymyksiin+ilman+mielipiteitä+ja+nauttia+elämästämme!+
Ihmeiden+Oppikurssi+kertoo+meille,+että+kaikki+ajattelu+synnyttää+muotoa+jollakin+tasolla.+Ajatuksemme,+tunteemme+ja+kokemuksemme+ovat+kaikki+elämämme+muotoa+ja+ne+kaikki+perustuvat+uskomuksiimme.+Uskomukset+eivät+ole+todellisuutta.+Totuus+on+todellisuutta.+Totuus+on+totta+kaikille+ilman+mitään+ehtoja.+
Aina+kun+uskomme,+että+on+jotakin,+mikä+ei+ole+hyvää,+kun+teemme+poikkeuksen+kaiken+olevaisen+hyvyyteen,+me+julistamme,+että+on+jotakin+mitä+me+emme+arvosta.+Silloin+kun+emme+ole+halukkaita+näkemään+arvoa+KAIKELLA+mitä+elämässämme+tapahtuu,+koemme+erillisyyttä+Rakkauteen+ja+pyrimme+ottamaan+Jumalan+paikan+mielessämme.+Me+arvostelemme+arvostelemasta+päästyämme+ja+painumme+yhä+syvemmälle+sudenkuoppaan.+
Sitten+me+alamme+nähdä+kaiken,+mitä+”tapahtuu+meille”+osoituksena+siitä,+että+olemme+oikeassa.+
Se+EI+kuitenkaan+todista+siitä,+että+olemme+oikeassa.+Se+on+pelkästään+osoitus+siitä,+mihin+me+uskomme.+Näemme+sen,+mihin+uskomme.+Me+voimme+kuitenkin+oppia+näkemään+jumalallisen+näkemyksen+mukaisesti.+Me+voimme+oppia+arvostamaan+totuutta,+joka+vapauttaa+meidät+kaikesta+erillisyyden+tunteesta.+
Totuudessa+olemme+jo+vapaita.+Me+olemme+niin+vapaita+ja+niin+pyhiä+kuin+pyhiä+vain+totuudessa+voi+olla.+Omissa+arvostelmissamme+olemme+jumissa,+olemme+rajoittuneita,+meillä+on+puutetta+ja+kipua.+
Me+alamme+vähitellen+oppia+valitsemaan+sitä+mitä+arvostamme.+Me+valitsemme+monia+tuhansia+kertoja+päivittäin.+
Minulla+oli+tapana+valita+huolestuneisuus,+koska+se+sai+minut+tuntemaan+itseni+eläväksi+ja+vahvaksi.+Sittemmin+olen+tajunnut,+että+kun+valitsen+Rakkauden+ajatukset,+olen+todella+elossa+ja+vahva,+koska+olen+samalla+aaltopituudella+ainoan+olemassa+olevan+voiman+kanssa:+Rakkauden+voiman!
(SaNi)
Näin+se+menee+tai+näin+pitää+mennä+jotta+Totuus+löytyisi
Ihmeiden+Oppikurssi
19.10.2016 14:50
On+olemassa+hyvä+sana+ANTEEKSIANTO+ei+sekään+velvoita+ketään+ajattelemaan+samoin+kuin+joku+toinen,+se+vain+mahdollistaa+oman+mielenrauhan.
Annan+anteeksi+itselleni+(tai+Luojalleni)+omat+ajatukseni+sinusta.
Tiedämme+kumpikin+että+jokainen+ajattelee+eri+tavoin,+se+että+tiedostan+tämän+ei+velvoita+minua+muuttamaan+SINUN+ajatteluasi+(uskontoa+sukupuolta+ihonväriä).
On+asioita+joita+en+pysty+muuttamaan,+mutta+omat+ajatukseni+pystyn+valitseman+ja+antamaan+Jumalan+eli+Rakkauden+oikaistavaksi.+Jos+Luoja+tarvitsee+erivärisiä+eri+sukupuolia+erillisiä+yksilöitä+uskon+että+hän+pitää+heistä+huolen.
Juuri+tuo+liki+hillitön+pelko+että+Luoja+olisi+luonut+virheellisiä+yksilöitä+osoittaa+äärimmäistä+pelkoa+jostakin+niin+kaukaa+että+ihminen+on+liki+kyvytön+myöntämään+että+itse+pystyy+valitsemaan+ajatuksensa+kun+jokainen+kuitenkin+valitsee+joka+hetki.
19.10.2016 12:56
Ei+armo,+rakkaus+eikä+anteeksianto+ole+kenenkään+yksinoikeutta+eikä+se+mihinkään+voi+hävitä.+Kristinuskon+nimissä+tietenkin+tehdään+kaikenlaista+takinkääntöä+milloin+minkin+keksinnön+suojassa.
Isä+anna+meille+anteeksi+sillä+emme+tiedä+mitä+olemme+tekemässä.+
Jeesus+ei+kirjoittanut+mitään+muistiin+silloin+2000+vuotta+siten+koska+kirjoituksia+on+mahdollisuus+ja+halu+pyöritellä+Jumalan+nimissä+milloin+mitenkin.
19.10.2016 12:42
Kiitos++O1-3M3-1I++
Menneisyyttämme+olemme+katsomassa+koska+siellä+on+tapahtuneet+ne+virheet.
Tässä+kaksinaisuudessa+tarvitsemme+kontrastia,+negaatiota,+valon+ja+varjon+vaihtelua+että+valo+löytyisi.+Ego+ei+ole+paha+eikä+hyvä,+se+ei+ole+mitään.+Sen+vuoksi+mikään+ei+ole+mitään+paitsi+anteeksianto+kuten+sinäkin+sanot.
Toisaalta+kaikkea+voi+käyttää+Rakkauden+ilmentämiseen.+
Kiitän+vastauksista,+olen+aikalailla+eksyksissä+ja+jumissa+😟
Kiitollisuus+on+todella+hyvä+asenne,+sen+avulla+kaikki+jumit+aukeaa
19.10.2016 12:30
93 / 121