Vapaa kuvaus

Aloituksia

63

Kommenttia

2419

1. Kiitos+kiittämästä.+Rakkaus+sinussa+sinua+kohtaan+saa+ajatuksesi+kiittämään....Kaikesta+pitää+lopulta+päästää+irti.+Mistään+(siitäkään)+ei+kuitenkaan+pidä+tehdä+epäjumalaa.+Mielelläni+kerron+itselleni+että+olenpa+vain+tässä+oman+elämäni+ohikulkija+-+tarkkailija.+Teen+kaikkea+mahdollista+mistä+koen+iloa+ja+toivon+muidenkin+iloitsevan+siitäVain+ego+masentuu,+ego+pelkää+joutuvansa+unohdetuksi+(ego=itsekkyys+ja+erityisyys)+Kurssin+tärkeimpiä+asioita+on+anteeksianto+omalla+itselle.+Annan+itselleni+anteeksi+omat+ajatukseni+mitä+ne+ikinä+ovatkaan.+Menneestä+saa+muistaa+vain+ne+asiat+jotka+tuottivat+ja+tuottavat+iloa.+Ilo+on+lähinnä+Rakkautta,+Jumaluutta,+luottamusta+Siis+älä+masennu,+valitse+ilo+vain+egolla+on+hankalaa.Eikä+kellään+ole+muuta+kuin+omat+tulkintansa,+käsityksensä.+Niin+pitää+ollakin.+Vain+sinä+(minä)+katsot+sinun+(minun)+menneisyytesi+valossa.Ykseys+on+rakkauden+riemua.
  2. Jennifer+Hadley,+IOK-opettaja.+Uuutiskirje+11.9.2016:Aiemmin+minulla+oli+tapana+saada+jonkinlaista+kieroutunutta+“tyydytystä”+siitä,+kun+olin+poissa+tolaltani.+Muistan+olleeni+surullinen+ja+vihainen+useita+päiviä+ja+viikkoja.+Koin,+että+minun+oli+oltava+huolissani+tai+muuten+näytti+siltä+kuin+en+olisi+välittänyt+asioista.+Minulla+oli+tämä+uskomus,+että+ollessani+huolissani+estin+samanlaista+huolenaihetta+tulemasta+minulle+tulevaisuudessa.+Huolestuneisuuteni+oli+siis+tietynlaista+valtaa.+Pystyin+mielialallani+manipuloimaan+ihmisiä+hienovaraisesti+tai+vähemmän+hienovaraisesti.+Vihan+avulla+saatoin+työntää+ihmiset+pois+ja+sain+heidät+jättämään+minut+rauhaan,+kun+tunsin+itseni+uhatuksi.+Surumielisyydelläni+sain+aikaan+sen,+että+ihmiset+yrittivät+piristää+ja+lohduttaa+minua,+jotta+pääsisin+asioiden+yli.+Kokemalla+itseni+loukkaantuneeksi+yritin+saada+ihmiset+tuntemaan+syyllisyyttä,+jotta+he+ottaisivat+syyn+niskoilleen+siitä,+mitä+minulle+oli+tapahtunut.+Olin+oppinut,+että+huolestuneisuus+saa+egon+tuntemaan+olonsa+eläväksi+ja+vahvaksi.+Saattaa+kyllä+näyttää+siltä,+että+ego+haluaa+olla+onnellinen+ja+etsii+itselleen+tyydytystä+ja+onnellisuutta,+mutta+se+ei+ole+totta.+Ego+on+todellisuudessa+vikojen+etsijä+ja+krooninen+valittaja.+Silloin+kun+sallimme+itsemme+olla+poissa+tolaltamme+jollakin+tavalla,+ego+saa+meissä+vallan,+emmekä+kuuntele+Pyhää+Korkeinta+Itseämme.+Ihmeiden+Oppikurssi+kertoo,+että+emme+milloinkaan+ole+poissa+tolaltamme+siitä+syystä+kuin+ajattelemme+olevamme.+Kaikki+vaikuttaa+parhaaksemme.+Siitä+ei+ole+yhtään+poikkeusta.+Me+olemme+aina+poissa+tolaltamme,+kun+ajattelemme,+että+poikkeuksia+on,+koska+siten+pidämme+mielessämme+yllä+uskomusta+erillisyydestä+Rakkauteen.+Arvostelemiset+ovat+valinnaisia.+Me+emme+niitä+tarvitse.+Voimme+keskittyä+mieltymyksiin+ilman+mielipiteitä+ja+nauttia+elämästämme!+Ihmeiden+Oppikurssi+kertoo+meille,+että+kaikki+ajattelu+synnyttää+muotoa+jollakin+tasolla.+Ajatuksemme,+tunteemme+ja+kokemuksemme+ovat+kaikki+elämämme+muotoa+ja+ne+kaikki+perustuvat+uskomuksiimme.+Uskomukset+eivät+ole+todellisuutta.+Totuus+on+todellisuutta.+Totuus+on+totta+kaikille+ilman+mitään+ehtoja.+Aina+kun+uskomme,+että+on+jotakin,+mikä+ei+ole+hyvää,+kun+teemme+poikkeuksen+kaiken+olevaisen+hyvyyteen,+me+julistamme,+että+on+jotakin+mitä+me+emme+arvosta.+Silloin+kun+emme+ole+halukkaita+näkemään+arvoa+KAIKELLA+mitä+elämässämme+tapahtuu,+koemme+erillisyyttä+Rakkauteen+ja+pyrimme+ottamaan+Jumalan+paikan+mielessämme.+Me+arvostelemme+arvostelemasta+päästyämme+ja+painumme+yhä+syvemmälle+sudenkuoppaan.+Sitten+me+alamme+nähdä+kaiken,+mitä+”tapahtuu+meille”+osoituksena+siitä,+että+olemme+oikeassa.+Se+EI+kuitenkaan+todista+siitä,+että+olemme+oikeassa.+Se+on+pelkästään+osoitus+siitä,+mihin+me+uskomme.+Näemme+sen,+mihin+uskomme.+Me+voimme+kuitenkin+oppia+näkemään+jumalallisen+näkemyksen+mukaisesti.+Me+voimme+oppia+arvostamaan+totuutta,+joka+vapauttaa+meidät+kaikesta+erillisyyden+tunteesta.+Totuudessa+olemme+jo+vapaita.+Me+olemme+niin+vapaita+ja+niin+pyhiä+kuin+pyhiä+vain+totuudessa+voi+olla.+Omissa+arvostelmissamme+olemme+jumissa,+olemme+rajoittuneita,+meillä+on+puutetta+ja+kipua.+Me+alamme+vähitellen+oppia+valitsemaan+sitä+mitä+arvostamme.+Me+valitsemme+monia+tuhansia+kertoja+päivittäin.+Minulla+oli+tapana+valita+huolestuneisuus,+koska+se+sai+minut+tuntemaan+itseni+eläväksi+ja+vahvaksi.+Sittemmin+olen+tajunnut,+että+kun+valitsen+Rakkauden+ajatukset,+olen+todella+elossa+ja+vahva,+koska+olen+samalla+aaltopituudella+ainoan+olemassa+olevan+voiman+kanssa:+Rakkauden+voiman!(SaNi)Näin+se+menee+tai+näin+pitää+mennä+jotta+Totuus+löytyisiIhmeiden+Oppikurssi