Jos oletetaan että PH vaikuttaa kirkossa, miten on selitettävissä, että kirkon kanta joihinkin kysymyksiin (esim. avioliitto) muuttuu? Voiko PH muuttaa mieltään tms.? Voiko PH olla yhtenä hetkenä yhtä mieltä ja toisena toista mieltä?
Kuuluuko Pyhän Hengen vaikuttaa kirkossa?
55
123
Vastaukset
- nähty.on
No tuohan on suoraan verrannolline siihen, että sinä koet PH:oon ainoaksi tehtäväksi vastustaa seksuaalivähemmistöjen avioliittoja mutta esimerkiksi eroneiden vihkinen on sinusta ihan ok ihan pyhän hengen mukaan.
Ei kirkko mitään käsitä. Ihminen käsittää tai ei käsitä joten käsityksiä on yhtä paljon kuin on ihmisiä.
Ei laki ketään rankaise ihminen kehittelee lakeja ja vankiloita ja uskomuksia
Henki vaikuttaa mielessä ja jokainen toimi kuten mielessään parhaaksi näkee. Kun sinä menet seuraavan kerran kirkkoon toinen ihminen näkee sinussa Pyhän Hengen vaikutuksen sinun ajatuksistasi riippumatta. Eikä siihen näkökykyyn kirkkoa, siis sitä rakennusta tarvita.
Sinun aloituksesi sai minussa tällaisen inspiraation jonka joku voi sanoa PH.n aikaansaannokseksi. .. minkäs teen.. Kiitän- Vajakit
Siis pierun?
- sdfsdfsdfsdfsd
Luopumus vaikuttaa ev lut kirkossa, ei muu.
Lisäksi kun kirkon johtoporras kuuluu suurimmaksi osaksi vapaamuurareihin , niin miten ihmeessä Pyhä Henki olisi millään tavalla tekemisissä sen porukan kanssa joka tekee päätöksiä kirkossa?>Lisäksi kun kirkon johtoporras kuuluu suurimmaksi osaksi vapaamuurareihin
Olet varmaan löytänyt jostain jo tälle todisteet, vai meinaatko että kristittynä et pysty valehtelemaan keksitpä pääkyssäsi mitä tahansa? ;)Olethan sinäkin. Joitakin aloittamiasi ketjuja täytät jopa melkein yksin itsesi kanssa tyttömäisesti kikattaen. Ei ole pakkohoito kaukana siitä touhusta.
- sfgdfgdfgdfggf
Tuohon vapaamuurarijuttuun: Sellainen huhu on liikkeellä ollut jo vuosia.
En minä sitä keksinyt.
https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/vapaamuurareissa-jasenina-kymmenia-kirkon-tyontekijoita/
Pyhä Henki opastaa kaikkeen totuuteen. Ellei Pyhä Henki toimi kirkossa, silloin se ei kerro totuutta, vaan on maailman hengen vietävissä.
Kyllä minusta ainakin voi edellyttää , että kirkossa toimivilla olisi Pyhän Hengen lahja. Muutenhan se toimisi suurena eksyttäjänä. Minusta kirkolla on suuri vastuu, miten se toimii.
evita- kirjoitti:
Kyllä minusta ainakin voi edellyttää , että kirkossa toimivilla olisi Pyhän Hengen lahja. Muutenhan se toimisi suurena eksyttäjänä. Minusta kirkolla on suuri vastuu, miten se toimii.
Kirkkohan jopa syrjii sisällään olevaa Hengen uudistus kirkossamme-yhteisöä.
Evl.kirkko ei tunnusta PH:n jumaluutta eikä edes opeta siitä mitään siksi PH:n toimintaa pidetään kirkossa hihhulointia.
Jokaisen kannattaisi lukea ainakin Apostolien teot Raamatusta jos ei muuta viitsi.
"Jos oletetaan että PH vaikuttaa kirkossa, miten on selitettävissä, että kirkon kanta joihinkin kysymyksiin (esim. avioliitto) muuttuu? Voiko PH muuttaa mieltään tms.? Voiko PH olla yhtenä hetkenä yhtä mieltä ja toisena toista mieltä?"
No Jumala ei kieltänyt samaa sukupuolta olevien aivoliittoa, eikä Jeesuskaan. Eikä Raamattussakaan asiaa kielletä.'
MIksi PH siis vastustaisi samaa sukupuolta olevien avioliittoa?Eikä Raamatussa kielletä monta muutakaan asiaa, mitkä on tulleet ihmisten sanastoon vasta viime vuosisatoina.
evita- kirjoitti:
Eikä Raamatussa kielletä monta muutakaan asiaa, mitkä on tulleet ihmisten sanastoon vasta viime vuosisatoina.
Totta, kuten autolla ajoa, ja sekin on ihan sallittua siis.
- evita-eikirj
Joskus järjen käyttökin on sallittua. Jos Raamatussa kielletään saman sukupuolen kanssa seksuaaliset teot. Vaikuttaisiko se luvallisemmalta jos he menisivät avioliittoon sitä harrastamaan.
evita-eikirj kirjoitti:
Joskus järjen käyttökin on sallittua. Jos Raamatussa kielletään saman sukupuolen kanssa seksuaaliset teot. Vaikuttaisiko se luvallisemmalta jos he menisivät avioliittoon sitä harrastamaan.
Raamattu kieltää myös vanhempien herjaamisen ja taitaa suhtautua esiavioliiseen seksiinkin vähän nuivasti. Mutta vanhempien herjaaminen (tai esiavioliinen seksi) ei estä kuitenkaan avioliittoa.
Se järjenkäyttö on sallittua eikös vain?evita-eikirj kirjoitti:
Ja järjen käyttö on sallittua siinäkin kun miettii sopivatko 2000v sitten annetut ohjeet tämän päivän yhteiskuntaan.
Noudatatko sinä ihan selkeitä Raamatun ohjeita muuten itse?- evita-eikirj
YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:
Ja järjen käyttö on sallittua siinäkin kun miettii sopivatko 2000v sitten annetut ohjeet tämän päivän yhteiskuntaan.
Noudatatko sinä ihan selkeitä Raamatun ohjeita muuten itse?Ei kaikki ihmisten tekemiset muutu luvallisiksi sen myötä kuinka ihmiset tekevät ja kuinka kirkko tekee. Kirkko voi tehdä väärin siinä, missä ihmisetkin. Kirkkohan on yhtä kuin siellä olevat ihmiset.
Jumalan Sana on kuitenkin eri asia kuin kirkko. - jankalle
Noudatatko sinä ihan selkeitä Raamatun ohjeita muuten itse?"Noudatatko sinä ihan selkeitä Raamatun ohjeita muuten itse? "
Jos evita tahto noudattaa kaikkia Raamatun ohjeita niin miten se joidenkin homosteluun liittyy?
Homouden harjoittaminen on aina synti teki evita mitä tahansa, onko selvä? evita-eikirj kirjoitti:
Ei kaikki ihmisten tekemiset muutu luvallisiksi sen myötä kuinka ihmiset tekevät ja kuinka kirkko tekee. Kirkko voi tehdä väärin siinä, missä ihmisetkin. Kirkkohan on yhtä kuin siellä olevat ihmiset.
Jumalan Sana on kuitenkin eri asia kuin kirkko.Järjenkäyttö on tosiaan sallittua, sitähän juuri sanoin.
"Jumalan Sana on kuitenkin eri asia kuin kirkko. "
Eikä Jumalan sana tosiaan kiellä samaa sukupuolta oleiven aviolittoa.jankalle kirjoitti:
"Noudatatko sinä ihan selkeitä Raamatun ohjeita muuten itse? "
Jos evita tahto noudattaa kaikkia Raamatun ohjeita niin miten se joidenkin homosteluun liittyy?
Homouden harjoittaminen on aina synti teki evita mitä tahansa, onko selvä?Syntejä ovat monet muutkin asiat, sinäkin varmasti teet syntiä vai oletko peräti synnitön?
jankalle kirjoitti:
Homouden harjoittaminen on aina synti teki evita mitä tahansa, onko selvä?Samaa sukupuolta olevien avioliitto ei tosin ole synti.
Eikä Raamattu sitä kiellä.jankalle kirjoitti:
Homouden harjoittaminen on aina synti teki evita mitä tahansa, onko selvä?"Jos evita tahto noudattaa kaikkia Raamatun ohjeita niin miten se joidenkin homosteluun liittyy?"
Vastenmielistä että katsoo kuitenkin oikeudekseen sitten muita ohjeistaa Raamatun ohjeita noudattamaan jos ei niitä itsekään noudata.- jankalle
Samaa sukupuolta olevien avioliitto ei tosin ole synti.
Eikä Raamattu sitä kiellä.Ei kielläkään mutta Raamattu sanoo selvästi, että samansukuopuolen välistä seksiä harjoittavat Jumalan hylkää eivätkä he peri taivasten valtakuntaa.
Jos sinun elämäsi perustuu vain kieltoihin niin säälin sinua entistäkin enemmän. - jankalle
"Jos evita tahto noudattaa kaikkia Raamatun ohjeita niin miten se joidenkin homosteluun liittyy?"
Vastenmielistä että katsoo kuitenkin oikeudekseen sitten muita ohjeistaa Raamatun ohjeita noudattamaan jos ei niitä itsekään noudata.Kukaan ihminen ei pysty täysin noudattamaan aina Jumalan tahtoa mutta tahallinen ja jatkuva saman synnin toistaminen ilman parannuksen tekoa ja anteekiantoa vie kadotukseen.
Ihan vapaasti minunkin puolestani homot voivat mennä synteineen kadotukseen ei siinä mitään, omapa on asiansa. jankalle kirjoitti:
Ei kielläkään mutta Raamattu sanoo selvästi, että samansukuopuolen välistä seksiä harjoittavat Jumalan hylkää eivätkä he peri taivasten valtakuntaa.
Jos sinun elämäsi perustuu vain kieltoihin niin säälin sinua entistäkin enemmän.Raamattu sanoo monta asiaa selvästi.
Tuossakin kohdassa: "Älkää eksykö! Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat "
Eli asia ei ole sen ihmeellisempi kuin aviorikos.
Tai siveettyömyys, mitä sillä nyt sitten tarkoitetaankaan.
MIssä viipyy vaatimuksesti aviorikoksen kieltämiseksi lainsäädännössä?
Samaa sukupuolta olevien avioliittoa Jeesus tai Jumala eivät kiellä.jankalle kirjoitti:
Kukaan ihminen ei pysty täysin noudattamaan aina Jumalan tahtoa mutta tahallinen ja jatkuva saman synnin toistaminen ilman parannuksen tekoa ja anteekiantoa vie kadotukseen.
Ihan vapaasti minunkin puolestani homot voivat mennä synteineen kadotukseen ei siinä mitään, omapa on asiansa."Kukaan ihminen ei pysty täysin noudattamaan aina Jumalan tahtoa mutta tahallinen ja jatkuva saman synnin toistaminen ilman parannuksen tekoa ja anteekiantoa vie kadotukseen.
Ihan vapaasti minunkin puolestani homot voivat mennä synteineen kadotukseen ei siinä mitään, omapa on asiansa. "
No sinä ja evita- voisitte keskittyä siihen että noudatatte itse niitä Raamatun ohjeita mahdollisimman tarkasti, esim. luovutatte omaisuutenne pois.
Sen jälkeen voitte sitten neuvoa muita.
Vastenmielistä että neuvotte muita kun ette itsekään tee kuten Raamattu sanoo.evita-eikirj kirjoitti:
>Jos Raamatussa kielletään saman sukupuolen kanssa seksuaaliset teot. Vaikuttaisiko se luvallisemmalta jos he menisivät avioliittoon sitä harrastamaan.
No mutta täsmälleen noinhan juuri on myös erisukupuolisten välillä: kielletyt seksuaaliset teot muuttuvat luvallisiksi, kunhan avioliitto on solmittu, tai mikä liitto se nyt 2000-2500 vuotta sitten olikaan.jankalle kirjoitti:
Kukaan ihminen ei pysty täysin noudattamaan aina Jumalan tahtoa mutta tahallinen ja jatkuva saman synnin toistaminen ilman parannuksen tekoa ja anteekiantoa vie kadotukseen.
Ihan vapaasti minunkin puolestani homot voivat mennä synteineen kadotukseen ei siinä mitään, omapa on asiansa.>tahallinen ja jatkuva saman synnin toistaminen ilman parannuksen tekoa ja anteekiantoa vie kadotukseen.
Jos et siis tavan takaa pyydä anteeksi ja kadu palstalla esittämiäsi valheita, törkyä ja solvauksia, olet menossa Helvettiin hinttarien kaveriksi. Hyvin olet ittes työllistänyt, kun parannuksen teonkin on oltava päivittäistä tai hukka perii.- voipimeyttä
Järjenkäyttö on tosiaan sallittua, sitähän juuri sanoin.
"Jumalan Sana on kuitenkin eri asia kuin kirkko. "
Eikä Jumalan sana tosiaan kiellä samaa sukupuolta oleiven aviolittoa.Miehimykset eivät peri taivaan valtakuntaa! Et tunne raamattua!
- jankalle
Raamattu sanoo monta asiaa selvästi.
Tuossakin kohdassa: "Älkää eksykö! Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat "
Eli asia ei ole sen ihmeellisempi kuin aviorikos.
Tai siveettyömyys, mitä sillä nyt sitten tarkoitetaankaan.
MIssä viipyy vaatimuksesti aviorikoksen kieltämiseksi lainsäädännössä?
Samaa sukupuolta olevien avioliittoa Jeesus tai Jumala eivät kiellä."MIssä viipyy vaatimuksesti aviorikoksen kieltämiseksi lainsäädännössä?"
Onko joku vaatinut sen laillistamista? - jankalle
RepeRuutikallo kirjoitti:
>tahallinen ja jatkuva saman synnin toistaminen ilman parannuksen tekoa ja anteekiantoa vie kadotukseen.
Jos et siis tavan takaa pyydä anteeksi ja kadu palstalla esittämiäsi valheita, törkyä ja solvauksia, olet menossa Helvettiin hinttarien kaveriksi. Hyvin olet ittes työllistänyt, kun parannuksen teonkin on oltava päivittäistä tai hukka perii.Niin menekin ja niin menevät kaikki homotkin jotka eivät tee parannusta homostelustaan!
Voitko kertoa missä olen esittänyt "valheita, törkyä ja solvauksia" niin pyydän heti anteeksi ja kadun. - kuvaile.meille
Onko Marja-Sisko alastomana kaunis?
- jankalle
"Kukaan ihminen ei pysty täysin noudattamaan aina Jumalan tahtoa mutta tahallinen ja jatkuva saman synnin toistaminen ilman parannuksen tekoa ja anteekiantoa vie kadotukseen.
Ihan vapaasti minunkin puolestani homot voivat mennä synteineen kadotukseen ei siinä mitään, omapa on asiansa. "
No sinä ja evita- voisitte keskittyä siihen että noudatatte itse niitä Raamatun ohjeita mahdollisimman tarkasti, esim. luovutatte omaisuutenne pois.
Sen jälkeen voitte sitten neuvoa muita.
Vastenmielistä että neuvotte muita kun ette itsekään tee kuten Raamattu sanoo.Jos luovuttaa omaisuutensa pois lopettaako homot homostelunsa?
sage8 kirjoitti:
Ja vielä luuli saavansa jostakin ylimääräisiä bonuksia peukuttamalla saman tien itseään.
Kun ei kukaan muukaan sitä tee.
voipimeyttä kirjoitti:
Miehimykset eivät peri taivaan valtakuntaa! Et tunne raamattua!
Eivätkä aviorikkojat eivätkä sivettömyyden harjoittajat. Älä poimi vain yhtä kohtaa.
jankalle kirjoitti:
Jos luovuttaa omaisuutensa pois lopettaako homot homostelunsa?
KOkeile ihmeessä. Jos luovutat niin ainakin silloin toimisit itse Raamatun mukaan ja voisit sitten muillekin esittää asiasta toiveita.
Mutta jos et itse toimi ohjeiden mukaan et voi muitakaan vaatia toiminaan.jankalle kirjoitti:
"MIssä viipyy vaatimuksesti aviorikoksen kieltämiseksi lainsäädännössä?"
Onko joku vaatinut sen laillistamista?EIhän se kiellettyä ole Suomessa joten miksi et vaadi Raamatun mukaista lakia tästä?
- jankalle
KOkeile ihmeessä. Jos luovutat niin ainakin silloin toimisit itse Raamatun mukaan ja voisit sitten muillekin esittää asiasta toiveita.
Mutta jos et itse toimi ohjeiden mukaan et voi muitakaan vaatia toiminaan.Olen nyt luovuttanut kaiken omaisuuteni pois ja olen kirjaston koneella. Lopetetko sinä lesboilusi?
- jankalle
EIhän se kiellettyä ole Suomessa joten miksi et vaadi Raamatun mukaista lakia tästä?
"EIhän se kiellettyä ole Suomessa joten miksi et vaadi Raamatun mukaista lakia tästä? "
Oletko siis sitä mieltä, että Suomen laki on oltava Raamatun mukainen? jankalle kirjoitti:
Olen nyt luovuttanut kaiken omaisuuteni pois ja olen kirjaston koneella. Lopetetko sinä lesboilusi?
Älä viitsi valhehdella. Se ei ole kai ihan Raamatun mukaista että valehtelee.
Eli sen lisäksi että et noudata Raamatun ohjeita itse (vaikka muita vaadit niitä noudattamaan) myös valehtelet.- jankalle
Älä viitsi valhehdella. Se ei ole kai ihan Raamatun mukaista että valehtelee.
Eli sen lisäksi että et noudata Raamatun ohjeita itse (vaikka muita vaadit niitä noudattamaan) myös valehtelet.Etkö aijo luopuakaan lesboilustasi?
- nättiä.kuin.mikä
jankalle kirjoitti:
Etkö aijo luopuakaan lesboilustasi?
Kun kaksi naista kulkee käsi kädessä kaupungilla niin se näyttää tosi nätiltä.
- Pyhittynyt.evlut-veli
Totta, kuten autolla ajoa, ja sekin on ihan sallittua siis.
Kyllä autolla ajo on syntiä.
- oksennus.tulee
nättiä.kuin.mikä kirjoitti:
Kun kaksi naista kulkee käsi kädessä kaupungilla niin se näyttää tosi nätiltä.
Kyllä, ystävättäret on kaunis näky käsi kädessä mutta noi rekkalesbot peuhaamassa sängyssä.....
- haluaisi.kyllä.vaikuttaa
Pyhä Henki toimii niitten uskovien elämässä, jotka tottelevat sanaa. Kun taas nämä kaikki synnin puolustajat kulkevat oman turmeltuneen mielensä vallassa.
Ja tuo kirkossa toimiva Pyhä Henki on vähän harhaanjohtava käsite, kun PH toimii aina ihmisten kautta, niiten ihmisten, jotka ojentautuvat Jumalan sanan mukaa, ja kyllähän kirkosta heitäkin löytyy, kuitenkin aina vain vähemmässä määrin. - lkdkdkwekwk
Samalla kun uskovainen on luopunut Jumalasta ja ihmisyydestäänkin niin menettää yhteuden Jumalaan... SILLÄ:
Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!
Luopumalla Heistä "YHDESTÄ" loupuu "HEISTÄ"
ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
JO SE, ETTÄ USKOO, ON JEESUKSEN ANTAMAN OPIN VASTAISTA JA ESTÄÄ PYHÄN HENKEEN YHTEYDEN SAAMISTA...
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
24:5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
24:11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko. - lkkkuhjygtgt
HUOM!
VÄITTÄMÄLLÄ JA VALEHTELEMALLA PYHÄ HENGEN OLEVAN KIRKOISSA;
YRITTÄÄ YMMÄRTÄMÄTTÖMÄKSI AIVOPESTYNÄ ÄÄLIÖNÄ TODISTAA JUMALAN JA IHMISET rikollisen kristinuskon rikoksiin SYYLLISIKSI kristyttyjen rikoksiin, mm näin:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14373787/pirkko-pappi----#comment-85573787
#kuunteleva_kirkko
20.7.2016 17:30
Hei.
Täällä on oikein 9 päivää sitten aloitettu ketju minulle. Ja ihmetelty miksi en tule vastaamaan asiallisiin kysymyksiin. Voi sentään, olen tehnyt muita asioita tässä välissä, onneksi nyt huomasin tämän suuren kunnian :) Asiallisia kysymyksiä en löytänyt kuin kaksi, mutta onneksi ne sentään löysin.
Millainen on Jumala, Jeesus, joka ei suojele uskovaistenkaan lapsia erilaisilta kauheuksilta, kysyttiin. Esitän vastakysymyksen; ihminen on vastuussa omista teoistaan, ei Jumala ole ketjun aloittajan tai kenenkään muunkaan ratkaisuista tai tekemisistä vastuussa. Ihmetyttää kuinka Jumalaa syytetään ihmisten kauheuksista.
Onko papit vapautettu kirkollisverosta, kysyttiin. Ei ole, tietenkään, miksi olisi. Me maksamme kirkollisveroa iloiten, ihan kuin muutkin seurakunnan jäsenet.
Ystävällisesti,
Pirkko-pappi#
Siis herra jumalaa palvelevan papin mukaan "ihminen on vastuussa teoista" joten rikoksien syyt vieritetään VÄÄRÄÄ TODISTUSTA ANTAMALLA JUMALAA JA ihmisyydestään luopumattomien IHMISTEN rikoksiksi!
Ihmisyydestänne luopuminen:
'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
'Olemme syntisiä'
JÄRKIINTYKÄÄ!
JA
LOPETTAKAA USKOMASTA IHMISIÄ KALTAISEKSENNE!
---------------------------
uskontunnustuksesta ja sen kaltaisuudesta...
koskien myös pappislupauksen antaneita pappeja...
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
'Meillä ei ole järkeä'
Ymmärtämättömyydenne:
'Meillä ei ole ymmärrystä'
Ihmisyydestänne luopuminen:
'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
'Olemme syntisiä'
Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
Kristitty ei ole Jumalaa ja Jeesusta palveleva kristillinen.
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
SIIS kristitty EI OLE JUMALAA JA JEESUSTA PALVELEVA KRISTILLINEN IHMINEN!- kmjnjnhbgvv
jk.
MM NÄISTÄ RIKOKSISTA OLI PAPIN KANSSA KESKUSTELTAESSA KYSYMYS:
Lainattua tekstiä:
"Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL) - lopettakaa.tuo
kmjnjnhbgvv kirjoitti:
jk.
MM NÄISTÄ RIKOKSISTA OLI PAPIN KANSSA KESKUSTELTAESSA KYSYMYS:
Lainattua tekstiä:
"Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)Teistä hörhöistä ei ota pirukaan selvää.
- Erkkipappi
lopettakaa.tuo kirjoitti:
Teistä hörhöistä ei ota pirukaan selvää.
Eikä Erkkikään.
- ujhyhgtf
lopettakaa.tuo kirjoitti:
Teistä hörhöistä ei ota pirukaan selvää.
Kyllä kristityistä piru pitää lukua omanaan!
- Körtisti
ujhyhgtf kirjoitti:
Kyllä kristityistä piru pitää lukua omanaan!
Siinäpä vankka ja vakaa körtistinen näkemys.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1245958
- 574326
- 582751
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282558Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341382Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241341- 261167
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431111