Kauanko tää virtahepo ja kermakristilisyys jatkuu kun ei etitä kuin itelle vaan kaiki siunaukset.velvolisuusia ja käskyjä ei ole kaikki poistettu puhumattakaan evankelionista.mitä varten se pyhä henki sussa on senkö takia että muut hukkuu ja sä liitelet vaan itsekkääksti taivaaaseen.tommonen ihminen ei kyllä tiedä sovituksesta eika rakkaudesta mitään kun ei oo ku rakkaus omaan itseen
Virtahepo kauanko ruokit itseäsi!
25
86
Vastaukset
- Ytrry
Tee kunon kermakakku ja cokista lisäks.
- rahavirtainäärellä
Savonarolako se siellä? Olet aivan oikeassa kyllä,Jumala näkee varmasti heidät sieluiltaan rikotut jotka eivät kelpaa kermaperse seurakuntien sisäpiireihin mukaan. Miksi pitäisikään kuulua? He saavat palkkansa sitten aikanaan,me myöhemmin,jos jaksamme taistella.
- rahavirtainäärellä
"aikanaan" tarkoittaa tässä ajassa hyvää osaa ja kuoltuaan tuomion piittaamattomuudestaan,me voimme odottaa jotain parempaa,kenties lepopaikkaa Jeesuksen rintaa vasten :)
Opiskele Eino Leinon Hymyilevä Apollo
esim.
Kuka taitavi lempeä vastusta
Ketä voita ei lemmen kieli?
Sitä kuulevi taivas ja kuulee maa
ja ilma ja ihmismieli
Kas povet se aukovi paatuneet,
se rungot nostavi maatuneet
ja kutovi lehtihin, kukasin
ja uusiin unelmiin.
Kun rakastat saat rakkautta. Kokeile päinvastaista, mene kartsalle ja ala herjaamaan porukoille saat nenän kipeäksi.
Kumpi mahtaa olla PH.N ääni se rakkaus vai suunsoito? Rakkaudessani en mene herjaamaan kelleen mitään. Sille en voi mitään jos koet tämän herjaamiseksi. Tai itsekkyydeksi itseäni kohtaan.
Ellei rakasta itseään ei ole mitään mistä jakaa rakkautta. Jos sallit en tarkoita itsekkyytä- 38765
Ei tässä ole aikaa runoille ku toiset pulikoi siellä joessa suu ammolaan syöden kokonaisia kermakakuja jotka on tarkotettu 30 h
- Ertu
Oletko koskaa syönyt liharuokaa aika näivettynyt sanoma joka ei liikuta ketään varsinkaan virtahepoja!
- Yiiyt
Amen lisää kermaleivoksia
- Tyop
Piti olla varmaan 300 h hääkaku se riittää yhelle virtahevolle!
- Virtahepot
Kysy missä se rakkaus oli kun Jumala hävitti kansoja vanhassa test.ja 24000 israelilaista irstailivat.Lue sana kokonaan kumma käsitys rakkaudesta just tota syyhykorva kermakristillistilisyyttä
- Ouyrr
Amen haleluaaaaaaaas(h)
- iuytr
Amen
- Tiio21
Hyvin sanottu to kermaperse seurakuntien...
- epri
Pääsihän se sairas Lasarus taivaaseen ja ylensyöny rikas meni helvettiin onneks jumala on oikeudenmukanen toisin kun nää kermepersesrk ja itelleen vaan siunauksia hakevat hukkukoon ne muut mitä niil muilla on väliä kunhan minä vaan pääseen sinne kultakaupunkiin
- 876
Kyllä on järkyttävää tää uskovaisten itsekyys ul ei ole koskaan tulu ykskään kertoon jeesuksesta kyllä on vao vakan alla ja jotku vielä puolustautuu
- Tuyr
Huöluus näkyy
- Nayti56
KYLLÄ ON SAIRAS JA EKSYTTÄVÄ KÄITYS RAKKAUDESTA.se e voi olla pelkkää nautitoo varsinkaan srk.
- Uyytr
Amen
- opopuyt
ylensyökää älkää jakako kenellekään
- hell887
Pääsis jo sinne kultakaupunkiin mitä nillä muilla on väliä!
- rfloolklf
Teidän mätä paskakristillisyytenne haisee jo taivaaseen asti. sen kyllä huomaa että teillä ei ole Jumalaa sydämessä vaan vain taivaassa. muuten ette voisi olla huomaamatta saatanan kaasuttimia ihmisiä. samaa tapahtuu nyt krisitillisyyden nimissä ja vielä kehtaatte väittää että on helvetti olemassa. te se helvetti olettte kun ruokitte vain itseänne. miksi te oikein syötte virtahevot. ei ole ihme että ihmiset luopuu uskosta kun rakkaus lähimmäiseeen sitä ei ole enää. Ja te käskette herran hoitaa kaiken kun seurakunta on sitä varten. kyllä saatte syödä omaa paskaanne itsekkyyttänne olette ruokkineet itseänne 50v eikä vieläkään ole jaetttavaa langanlaihoille. voi hyvä jumala- mitä vaften on armolahjat sitä varteno että vapvaiutatte uskovaiset toisianne loppuelämän teillä ei ole kyllä mitään sanottavaa ihmisille jotka on saatana sitomia
- srk77
menkää kattoo virtahepoja viikonoppuna
- 90874
virtahevot moi
- 909884
Ettekö vieläkään oo tehny parannusta vaan pullikoitte siellä joessa itsekkäästi ahmien niitä kermakakkuja ja ihmiset kuolee ilman Jumlaa. Minkälkainen eksytys on menosssa
- amne44
järkyttävä eksytys nimeltä itseruokinta kermakakulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1245958
- 574326
- 582751
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282558Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341382Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241341- 261167
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431111