Vapaa kuvaus

Aloituksia

3

Kommenttia

39

  1. Sinulla+on+ollut+monta+haastetta+elämäsi+varella+niin+ihmissuhteissa+juin+taloudelisissa+asioissa.Olet+ollut+ahdistunut+viettänyt+ubetomia+öitä.Edesäsi+on+tehtävän+loppuun+saataminen+sota+on+käyty+uusi+alku+on+edessä+ja+näyttää+paremalta.Sinulla+on+vahva+yhteys+meneisyyteen+ja+siltä+palaa+ihminen+takaisin+elämääsi.Myös+mutto+tässä+näkyy+palaatko+takaisin+mene+ja+tiedä+päätös+on+sinun.EN+nää+että+sinun+kannataa+olla+huolisasi+taloudellisista+asioista.Enemmän+olen+huolisani+sinusta.Pidä+huoli+itsestäsi.Zonette
  2. Tuntuu että sinä et oikein osaa tarttua mihinkään työssäsi.Sinulla on mahdollisuuksia työelämssä jos otat sen tosissasi.Mietippä onko se tosiaan sinusta kiini,Näkisin sinut hoivatyössä en tiiä mutta minulle näytetään näin.Mies on hyvin kiltin oloinen ja mukava mutta jokin hänessä ei ole kohdallaan,Hänellä on elämässään joitakin esteitä on nyt tai ollut.Teidän täytyy selvitää asioita siten pystyte jatkamaan yhdessä eteen päin.Sinulla on kieteisiä näkö kantoja raha asioissa jotenkin et hyväksy niitä kokonaan itse aiheutuksi.Sinä tulet selviytymään raha asioiten kanssa vuosi siinä vierähyää .Muista tämä onni on aina arvaamaton varovaisuutta kaikissa elämään liittyvissä asioissa.Zonette