Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
outsider1
profiilit
outsider1
outsider1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
22
Kommenttia
5203
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Naiset karttavat kaverittomia miehiä. Syy on hämärän peitossa; mahdollisesti jokin biologinen vaisto.
26.10.2014 22:35
Aika paljon tuota pop-kulttuurin ennakkoluulottomuusihannetta käytetään kaikenlaisen huuhaan markkinointiin. Jos kritisoi enkelienergiahoitoja ja uusinta ihmedieettiä, niin on ikävä naysayeri ja ankeuttaja.
26.10.2014 19:02
Sinulla niitä ei kirjoitustaidosta päätellen ole koskaan ollutkaan. :D
Talvi on ihan kiva. Kesässä on paljon ärsyttäviä piirteitä: kuumuus, silmiinpaistava aurinko, ötökät...
26.10.2014 18:57
Entä jos masennuksen syy on välittäjäaineiden epätasapaino, jota masennuslääkkeet korjaavat?
26.10.2014 16:23
Juuri näin. Itsemurhaluvuista, jotka olivat nykyistä suurempia, näkyi masentuneiden määrä.
26.10.2014 16:22
Poliisi-AMK:n sivuilla todetaan: "Poliisikoulutukseen ei ole ala- eikä yläikärajaa. Hakuvaatimuksissa kuitenkin on esimerkiksi B-luokan ajokortti. Nuorimmat hakijat ovat siis 18-vuotiaita. Vanhimmat koulutukseen valitut ovat olleet yli 40-vuotiaita."
Upseeri ja ammattiurheilija taitavat olla ainoat aloituksessa mainitut, joihin ei oikeasti voi valmistua yli 40 vuotiaana.
26.10.2014 09:52
Toisaalta miksi yli 40-v edes haluaisi omistusasuntoa, mikäli lapsiakaan ei ole? Eipä sitä asuntoa monttuun saa mukaansa, joten lienee sama asuuko loppuelämänsä vuokralla.
26.10.2014 09:06
Itse asiassa tiedän netin kautta yhden. Kyseessä on niin epämiellyttävä henkilö poliittisilta näkemyksiltään ja muutenkin, etten mainosta häntä sen enempää.
26.10.2014 08:51
Kömpelön käännöstermin "valkoroska" käyttäminen kertoo sivistymättömyydestä.
26.10.2014 08:49
Miksei muka tule lääkäriä? Ei lääketieteelliseen ole ikärajaa.
26.10.2014 08:45
Pelaa? Mitä se yhteiskunta pelaa? Jotain konsolipeliäkö? Minä taidan mennä pelaamaan Skyrimiä. Pelatkoon yhteiskunta mitä haluaa.
26.10.2014 08:12
"Mun mielestä sitä ei kyllä oikein nuoren miehen kannata mennä yksin ollenkaan noihin baareihin, kun ei siellä yksin ollessa edes kulu aika, kun ei ole juttuseuraa ollenkaan ja eikä sitä kuitenkaan koskaan ketkään naiset tule edes juttelemaan missään yksin oleville miehille."
Juuri näin. Ylihintaista alkoholia, yleensä huonoa musiikkia, kännistä puheensorinaa, ei mitään oikeaa tekemistä. Jos jonkin sanan pääsee vaihtamaan jonkun kanssa, niin eipä siitä paljon kostu. Kotona ryypätessä voi sentään tehdä mitä haluaa, kuunnella mitä musiikkia huvittaa jne.
Yksin ei todellakaan kannata mennä baariin, ajattelivat muut siitä mitä tahansa.
26.10.2014 05:31
Ei tulisi mieleenkään lähteä mihinkään. Ulkona on kylmä ja pimeä. Vedän sipsejä kermaviilidipillä (suhteellisen harvinainen pahe). Tänään on kuiva päivä, sillä kuukauden kaljakiintiö on täynnä tai oikeammin tilin saldo lähentelee nollaa.
25.10.2014 20:32
Onpas höttöä jopa selfhelp/huffingtonpostin mittarilla. Jo ensimmäisessä kohdassa tulee eteen tyypillinen maaginen ajatus, että ajatukset jollain tavalla muovaavat todellisuutta. Toinen kohta "kaikki on mahdollista" on aivan älytön. "Tarvittava aika, raha tai esimerkiksi kontaktit tulevat juuri silloin, kun niitä tarvitset.", no niin varmaan. :D
25.10.2014 19:15
Kuntouttava työtoiminta ei todellakaan sovi kaikille. Sehän on yleensä jotain linnunpönttöjen veistämistä pajalla. Minä olen aina inhonnut kaikkea veistämistä ja askartelua ja ollut myös niissä todella huono. Toinen juttu, jota olen inhonnut aina, on pakkososiaalistaminen - en ole koskaan oikein sopeutunut ylhäältä-annettuun toimintaan tai sosiaaliseen ympäristöön.
Joillekin se voi tietysti olla hyvinkin hyödyllistä. Siksi on tärkeintä säilyttää vapaaehtoisuus touhussa.
25.10.2014 18:00
:DD Sinä se tässä idiootti olet. Menet uskomaan kaikenlaisia netin huuhaajuttuja.
25.10.2014 17:57
Sinulla saattaa olla eristäytyvä persoonallisuus (puhutaan persoonalisuushäiriöstä, mutta jos se ei häiritse itse tai muita, ei kai se mikään häiriö ole).
https://www.mielenterveystalo.fi/aikuiset/Tietopankki/Diagnoosi-tietohaku/F60-69/F60/Pages/F601.aspx
25.10.2014 16:32
Hoitajakouluihin ei todellakaan oteta jokaista pyrkijää. Minä olen failannut sekä sairaanhoitajakoulun (AMK, nuorena) että lähihoitajakoulun psykologiset testit.
25.10.2014 16:28
Automaattiautojen tekniikka on jo olemassa. Yhteiskunnalliset ja lainsäädännölliset syyt jarruttavat käyttöönottoa.
Tietokone pystyy myös diagnosoimaan paremmin kuin ihmislääkäri keskimäärin, mutta ottanee aikansa, ennen kuin vanhemmat ihmiset yms. suostuvat kuuntelemaan tietokonediagnoosia. Siksi vielä jonkin aikaa lääkärit voivat arvailla diagnoosejaan kuuden tonnin palkalla. Pitemmällä aikavälillä harva ammatti on turvassa teknistymiseltä.
25.10.2014 11:20
"Tai sitten voi hyväksyä sen, että naisessa ei tosiaan ole mitään yksiselittäistä nappia jota painamalla saa rakkautta kuin ottomaatista seteleitä.
"
Eli myönnät siis PUA:n olevan täyttä skeidaa.
25.10.2014 00:10
218 / 261