Kyllä-ihminen sanoo kyllä kaikille uusille mahdollisuuksille ja kokemuksille. No ehkei ihan kaikille. Jotain harkintaa kannattaa harjoittaa.
Ei-ihminen sanoo ei-kaikelle, koska häntä ei huvita, hän ei jaksa tai hän ei usko, että mistään mitään hyvää seuraa kuitenkaan.
Tällä palstalla ainakin DarkFear ja outsider1 edustaa vahvasti näitä ei-ihmisiä. Pimppaloora taitaa olla lähinnä kyllä-ihmistä täältä.
Oletko kyllä-ihminen vai ei-ihminen?
17
135
Vastaukset
Kyllä!
Ensin sanotaan "kyllä" ja sitten mietitään :D- ht ...
...Ja sitten vaan palstan kokemattomat ätmit tänne jonoon kysymään että hyppäisikö pimppaloora sänkyyn heidän kanssaan, katsotaan kauanko "kyllä" asenne kestää. ;)
Taitaa mennä ne uudet kokemukset "ei":n puolelle. :D ht ... kirjoitti:
...Ja sitten vaan palstan kokemattomat ätmit tänne jonoon kysymään että hyppäisikö pimppaloora sänkyyn heidän kanssaan, katsotaan kauanko "kyllä" asenne kestää. ;)
Taitaa mennä ne uudet kokemukset "ei":n puolelle. :DElämässä on muutakin koettavaa kun panot.
- ht ...
pimppaloora kirjoitti:
Elämässä on muutakin koettavaa kun panot.
Totta.
- tällanenvaan
Olen 60% kyllä.
- Nöff Nöff
olen sekä, että mies.. johonki sanon kyllä ja johonki ei..
- ätmi
En.
- Ikisinkku M
Olen ehkä-ihminen.
- yx nainen
Ehkäpä, joo tai no ei.
- Ei onnistu
Ei käy. En osallistu tällaisiin typeriin uteluihin.
- parhaan ikäineN
Kyl kai.
- Jii007
Olen joomies. En osaa sanoa ei jos joku pyytää jotain tai jonnekin. Eitä en osaa sanoa muuten kuin kiertelemällä ja ennemmin tai myöhemmin huomaan tekeväni sitä asiaa josta "kieltäydyin".
Ei, ehdottomasti ei! Ei missään nimessä koskaan milloinkaan. Ei ei ei.
Aika paljon tuota pop-kulttuurin ennakkoluulottomuusihannetta käytetään kaikenlaisen huuhaan markkinointiin. Jos kritisoi enkelienergiahoitoja ja uusinta ihmedieettiä, niin on ikävä naysayeri ja ankeuttaja.
- Werewolfie
Kyllä. Miksi ei?
Varmaankin kyllä-ihminen, koska tänäkin viikonloppuna olen suostunut juttuihin, joista en uskonut pitäväni ;)
- firefox.
Tapaan käyttää järkeäni ja harkintaa asioissa. Teot seuraa perässä. Yleensä siitä on hyötyä asioiden hoidossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2802191Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131888Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1261683- 1451331
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381227- 85856
- 174816
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä184807Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala435737- 52602