Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
outsider1
profiilit
outsider1
outsider1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
22
Kommenttia
5203
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ne+ovat+seksileluja,+ei+niihin+ole+suhdetta.+Yhtä+järkevä+olisi+sanoa+että+jollain+naisella+on+suhde+dildon+kanssa.
11.01.2018 18:15
Ei+juurikaan+tosielämän+naiskontakteja+ja+käsitykset+haettu+toisten+samanlaisten+kansoittamista+nettifoorumeista.
11.01.2018 10:39
Turku?
11.01.2018 10:35
Niinistö+on+populisti,+joka+sanoo+mitä+kansa+haluaa+kuulla.+En+tosin+epäile,+ettei+hän+kannattaisi+aktiviimallia+oikeastikin.+Ennen+kuin+Niinistö+rakastui+suosioonsa+ja+alkoi+kosiskella+kaikkia+hän+oli+muistaakseni+varsin+kova+oikeistolainen.
Epäuskottavaa+on+pehmennys,+että+malli+olisi+Niinistön+mukaan+hyvä+vain+jos+jokaisella+on+mahdollisuus+täyttää+aktiivitoimet.+Mitään+tällaista+lakiin+ei+ole+kirjattu,+vaan+leikkuri+laulaa,+oli+mahdollisuuksia+täyttää+ehdot+tai+ei.+Mitään+resursseja+koulutukseen+ym.+jotka+parantaisivat+aktivoitumismahdollisuuksia+ei+myöskään+ole+suunnitteilla.+Jos+Niinistö+oikeasti+kannattaisi+mallia+vain+tällä+ehdolla,+hän++vastustaisi+sitä+nykymuodossaan.
10.01.2018 16:11
Aika+huono+vertaus,+sillä+Donner+on+sentään+hakenut+Oscarin+tuottamastaan+elokuvasta+ainoana+Oscarin+vastaanottaneena+suomalaisena.+Speden+elokuvat+ovat+ryönää.
10.01.2018 09:04
Tuo+nyt+päti+joskus+70-luvulla,+jolloin+lenkkareihin,+kuluneisiin+farkkuihin+ja+verkkaritakkiin+pukeutunut+Kari+uskalsi+hakea+Pirjoa+lavatanssiin+vasta+otettuaan+rohkaisua+kossupullosta.+Nykynuoret+ovat+niin+kosmopoliittisia+ja+sosiaalisia+(ainakin+netissä)+ettei+viinalla+ole+samaa+merkitystä.
09.01.2018 19:27
Tuon+tason+pakkomielteen+seksiä+saamattomia+miehiä+kohtaan+on+pakko+olla+omakohtaista.+Psykopaatit+hakevat+jännitystä+eikä+sitä+tarjoa+loputon+jankutus+netissä.+Pikemminkin+kyseessä+on+vain+yksinäinen+ja+syrjäytynyt+henkilö.+Nämä+profiloinnit+perustuvat+moneen+nähtyyn+poliisisarjaan.
08.01.2018 16:45
"Itse+olen+ihaillut+Suomalasta+Naista+aina,+sen+jälkeen+kun+muutin+Suomeen.+Suomalainen+Nainen+avasi+minulle+uuden+naiseuden+puoen.+Vahvuuden.+Sen,+ettei+tarvi+olla+"miehen+jatke"+eikä+hänestä+riippuvainen.+Vaan+voi+olla+vain+ihminen.+Ja+siitä+olen+kovasti+kiitollinen."
Hyvin+kirjoitettu.+Olen+myös+aina+tykännyt+itsenäisistä+siskoistani.
08.01.2018 16:32
Miksi+nainen+muodostaisi+pakkomielteen+siitä,+että+jotkut+miehet+eivät+saa+naisia?
08.01.2018 16:30
Eivät+ole,+kirjoitustyylit+ja+aiheet+ovat+selvästi+erilaiset.+NAL+fantasioi+naisten+kiduttamisesta+kun+taas+super-ATM+haukkuu+muita+palstalaisia.+Molempia+yhdistää+katkeruus+ja+jäykkä,+mustavalkoinen+ajatusmaailma.
08.01.2018 16:25
Sivumennen+sanoen+nämä+sasikaljujutut+kertovat+siitä,+että+miehen+ei-ihanteellinen+ulkonäkö+on+suurempi+pilkan+aihe+toisille+miehille+kuin+naisille...
08.01.2018 11:18
En+jaksa+uskoa,+että+ulkonäöllä+sen+suurempaa+merkitystä.+Aika+rumia+me+kaikki+miehet+olemme.
Sen+sijaan+se,+mikä+voi+vaikuttaa,+on+perusilme+ja+kehonkieli.+Jos+olemus+esimerkiksi+huokuu+vihaa,+niin+reaktiot+voivat+olla+hyvinkin+tylyjä.
07.01.2018 22:08
"Moneenko+niiden+työpaikkailmoitukseen+vastasit+sen+muutaman+vuoden+aikana?"
Muutamaan,+mutta+tuskin+olisi+muuttanut+mitään+vaikka+olisin+vastannut+kaikkiin.
"+Ei+se+riitä+että+roikkuu+jonkun+firman+listoilla,+vapaista+paikoista+on+oltava+myös+kiinnostunut."
Eli+ei+niillä+kovin+paljon+pulaa+tekijöistä+ollutkaan.+;-)
07.01.2018 20:36
Tietysti+paikkoja+on,+mutta+niin+on+hakijoitakin.+Olin+itse+vuokratyöfirman+kirjoilla+useamman+vuoden+ilman+muita+vaatimuksia+kuin+njet+telemarkkinoinnille.+Työtarjouksia+0.
07.01.2018 19:42
Nyrkkisääntönä+koulutusta+vaatimattomiin+hommiin+on+kaikkein+kovin+kilpailu.+Varsinkin+jokaiseem+Helsingissä+siivoojan+ja+kassan+paikkaan+tulee+satoja+hakemuksia.+Ei+työnantajan+kannata+ottaa+ensikertalaista+joka+tarvitsee+perehdytystä+ym.+vaan+paikat+menevät+niille+jotka+ovat+noita+ennenkin+tehneet.+Jokin+koulutus+kannattaa+hankkia+koska+se+kuitenkin+aina+karsii+hakijajoukkoa.
07.01.2018 19:03
Onko+se+nyt+ihmiselle+joku+ansio+jos+pappa+tai+molemmat+olivat+sodassa?+Jos+on+niin+sitten+minäkin+olen+varsin+ansioitunut.+;-)
04.01.2018 16:56
Sinun+kohdallasi+turn-off+saattaa+olla+monomania,+ei+niinkään+raittius.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Monomania
03.01.2018 14:13
Kuinka+monta+sataa+avausta+tästä+samasta+asiasta+tarvitaan?+Nämä+eivät+toimi+edes+provoina+ollenkaan.
03.01.2018 13:32
Siellä+on+uhka+törmätä+neitsyeeseen.
01.01.2018 22:51
Näitäkin+tekstejä+lukee+5000+vuoden+päästä+joku+arkeologi.+Mieti+sitä.+Pitää+kiinnittää+katse+valoisiin+asioihin+eikä+synkkiin.+;-)
31.12.2017 18:34
33 / 261