Naiset, mitkä on ehdottomat turn offit miehessä?
Turn offit miehessä?
69
522
Vastaukset
- Tuula-Liina
Nimimerkki Sinkut-palstalla 🤢
- lihavihatipunen
super-atm kirjoitti:
Sanoo nimimerkki "Tuula-Liina".
Täsmällisemminkin voi sanoa: nimimerkki super-atm Sinkut-palstalla.
- Jahvetti_Parantainen
Super-atm on oikeasti super-hc-atm. Ätmiyden alin aste.
- Ummetusko
samaa mieltä. Muumitkin karanneet ,,, voi poloista?
Jahvetti_Parantainen kirjoitti:
Super-atm on oikeasti super-hc-atm. Ätmiyden alin aste.
"Jahvetti_Parantainen"
Onneksi Jahvetti Partanainen on kuitenkin nykyaikainen ja sukupuoleton feministi sekä naisoletettu.Ummetusko kirjoitti:
samaa mieltä. Muumitkin karanneet ,,, voi poloista?
"Muumitkin karanneet ,,, voi poloista?"
Kerrot selvästi itsestäsi.- nainenkoh
-palstailu, jos siihen liittyy atm-liikkeeseen kuuluminen on kyllä iso turn off
- vanhoillinen arvomaailma
- tyhmyys, etenkin sosiaalinen tyhmyys
- hottisbeibi
Äidin kanssa asuminen. Mielenterveysdiagnoosit.
- sinkkuli11
Alkoholin käyttö, tupakka, psyykkiset ongelmat, loisiminen. Ja nuo kaikki mahtuu usein saman nahkan alle.
- Naisasialooser11
Mikäs niissä psyykkisissä ongelmissa niin vastenmielistä on?
- Kurppa27
Naisasialooser11 kirjoitti:
Vaikka sinulla on niitä yllin kyllin, kyse ei ole mistään meriitistä.
- Nainen39vee
Naisasialooser11 kirjoitti:
Psyykkiset ongelmat näkyvät usein arjessa ja ihmissuhteissa. Psyykkisesti sairas kumppani on raskas taakka.
Eri asia, jos pitkäaikaisessa suhteessa kumppani sairastuu - kyllä silloin on motivaatiota auttaa ja pysyä rinnalla, kunhan toinen ottaa asiantuntija-apuakin vastaan ja on toivoa parantumisesta. Mutta hullunhommaa, jos varta vasten ryhtyy suhteeseen ihmisen kanssa, jolla ei ole pää kunnossa. Tietysti mielenterveysongelmia on monenlaisia, mutta pahimmillaanhan ne voivat johtaa hyvinkin epäterveisiin ihmissuhteisiin ja jopa väkivaltaan. - yleensänäin
Nainen39vee kirjoitti:
Psyykkiset ongelmat näkyvät usein arjessa ja ihmissuhteissa. Psyykkisesti sairas kumppani on raskas taakka.
Eri asia, jos pitkäaikaisessa suhteessa kumppani sairastuu - kyllä silloin on motivaatiota auttaa ja pysyä rinnalla, kunhan toinen ottaa asiantuntija-apuakin vastaan ja on toivoa parantumisesta. Mutta hullunhommaa, jos varta vasten ryhtyy suhteeseen ihmisen kanssa, jolla ei ole pää kunnossa. Tietysti mielenterveysongelmia on monenlaisia, mutta pahimmillaanhan ne voivat johtaa hyvinkin epäterveisiin ihmissuhteisiin ja jopa väkivaltaan.Miehet pysyvät monesti rinnalla naiset ei. Ja nainen on monesti se joka miehen psyykkeen jopa tahallisestikin sekoittaa.
- olkaasinkkuja
yleensänäin kirjoitti:
Miehet pysyvät monesti rinnalla naiset ei. Ja nainen on monesti se joka miehen psyykkeen jopa tahallisestikin sekoittaa.
Jos asia on tiedossa niin miehen ei tarvitse haluta naista. Yleensähän se on tiedossa.
- elämäonelämä
Nainen39vee kirjoitti:
Eri asia, jos pitkäaikaisessa suhteessa kumppani sairastuu - kyllä silloin on motivaatiota auttaa ja pysyä rinnalla, kunhan toinen ottaa asiantuntija-apuakin vastaan ja on toivoa parantumisesta. Mutta hullunhommaa, jos varta vasten ryhtyy suhteeseen ihmisen kanssa, jolla ei ole pää kunnossa. Tietysti mielenterveysongelmia on monenlaisia, mutta pahimmillaanhan ne voivat johtaa hyvinkin epäterveisiin ihmissuhteisiin ja jopa väkivaltaan.Mt-ongelmat voivat olla hoidossa, jolloin ne ovat sama kuin mikä muukin krooninen sairaus, joillekin iso haitta, mistä tulee kumppanillekin ongelmia, toisille pienempi, mikä ei juuri kumppanille näy. Hoidosta ja vastuusta riippuu.
- LOdusoga
Lyricoiden ja Rivojen käyttö.
- Elluhalloyb
Jos mies kuksinut saman talon jotain muuta naista.....ehdoton kabut...😯😏😡
- Elluhalloyb
Hyvää uutta-vuotta...
DISSIDENT...T:Ellu...♥
- tämäpäSulle
On niin tossu ettei uskalla kertoa kuinka rakastuu toiseen eikä eroa. Esittää olevansa muka niin upea mies että pystyy vedättämään ketä tahansa esittäen tunteitaan pitkin kyliä.
- Pahimpia
Lyhyys, ylipaino, mielenterveysongelmat
- semmottiiis
super-atm kirjoitti:
Vihaat siis miehessä samoja ominaisuuksia jotka ovat sinulla itselläsi.
tuollainen super-atm-tyylinen ilkeys ja pahantahtoisuus on suurin turn off.
semmottiiis kirjoitti:
tuollainen super-atm-tyylinen ilkeys ja pahantahtoisuus on suurin turn off.
En ole ilkeä enkä pahantahtoinen. Jos totuus sattuu naisia, niin se ei ole minun vika eikä ongelma.
- on-varaa-valita
Lyhyys, työtön, ei harratuksia, tupakoiva, juo alkoholia, rikostausta, ei osaa pukeutua, pukeutuu t-paitaan, epäsiisti koti
"epäsiisti koti"
Sehän sopisi sinulle hyvin. Tuskin osaat kuitenkaan mitään muuta kuin siivota ja senkin luultavasti huonosti.- enainakaankakaraaota
Tiedätkö mitä, mull aon rikostausta mutta kas kummaa olen ollut jo ns normaali monta monta vuotta, mulla kyllä on aina ollu siisti koti vaikka olin vuosia sitten alkoholiin koukussa pahasti, osaan myös pukeutua ja olen siisti, olen myös työssä käyvä ja paljon muutakin mitä sinä et tajua siitä mitään niitä piirteitä jotka musta tekevät miehen ja juurikin ovat niitä mitä on miehisyys joista sulla ei ole hajua.
Olen muuten tavannut naisia joilla on ihan helvetin paskanen koti ja pata laiskoja sekä sikamaisempia ku miehet, kuitenkaan en yleistä
Persuus.
Hah. Enpä ole ainoa, joten onko ihme että sinkkumiehissä on niin paljon persuja, kun jo persuus yksistään karkottaa naiset.
Wwuwuw kirjoitti:
Hah. Enpä ole ainoa, joten onko ihme että sinkkumiehissä on niin paljon persuja, kun jo persuus yksistään karkottaa naiset.
Hyvä persuus myös vetää naisia puoleensa ja saa suorastaan villiksi.
Palstalaisista Liner osaa neuvoa persuuden kehittämistä parhaiten. Tärkeitä harjoituksia on ainakin syväkyykky, raakakyykky ja slaavikyykky.scrg kirjoitti:
Hyvä persuus myös vetää naisia puoleensa ja saa suorastaan villiksi.
Palstalaisista Liner osaa neuvoa persuuden kehittämistä parhaiten. Tärkeitä harjoituksia on ainakin syväkyykky, raakakyykky ja slaavikyykky.Jos persuus on päässä(kin), se toimii karkottimena.
Pään persuutta vissiin on kehittänyt mieliin iskostettu "köyhät kyykkyyn".
Takasarjan namiskukkelina toimii mm. etukyykky, takakyykky, bulgaarialaiset, askelkyykyt, good morning, mavet... ja kovilla raudoilla ;)- eihelvettilä
Wwuwuw kirjoitti:
Hyvä persus on plussaa. mutta poliittinen persuus on kyllä iso karkoitin!
- Ummetusko
Käyttää valkoisia tennissukkia ja sandaaleja. Vyölaukku ja vatsan ympärys yli 110cm. Ei liikuntaa ja käyttäytyy huonosti. Tupakka ja alkoholi selkeä haitta.
- Ummetusko
Ja sulla sitä korvanvälit täynnä. Vaihda levyä, tunnut liian yksinkertaiselta tapaukselta ;)
Jos ei keskustelu luista. Raivariherkät on kans ehdottomasti ulkona.
- TähänSeSaappi
Dissident kirjoitti:
No voi perkele! Helvetin perkeleen saatana sentään.
Älä mielistele koko ajan.
TähänSeSaappi kirjoitti:
Älä mielistele koko ajan.
Harmittaako ihan.
Niinkuin välittäisin jonkun puskahuutelijoiden mielipiteistä. Jos tuntuu imelältä, niin se on yksinäisen taistelijan voivoi vaan...Sinuna olisin keskustelun sujuvuudesta ihan hiljaa. Olet niin ujo ja arka ettet uskalla edes naapuriasi tervehtiä.
Dissident kirjoitti:
No voi perkele! Helvetin perkeleen saatana sentään.
Toi perkele on hyvä sana. Toimii vitutukseen ja lisää voimia. Se taitaa eri kielistenkin korvissa kuulostaa tehokkaalta, sellaista olen joskus lukenut :)
- äikänope
LinerT.2 kirjoitti:
Toi perkele on hyvä sana. Toimii vitutukseen ja lisää voimia. Se taitaa eri kielistenkin korvissa kuulostaa tehokkaalta, sellaista olen joskus lukenut :)
Erikielinen on yhdyssana.
LinerT.2 kirjoitti:
Perkele on silti parempi.
Se on se kun siinä on r-kirjaimiakin...
Jotkut heti ahdistui mun kiroilusta...on herkkää väkeä..Dissident kirjoitti:
Se on se kun siinä on r-kirjaimiakin...
Jotkut heti ahdistui mun kiroilusta...on herkkää väkeä..Joo, joidenkin mielestä täällä saa vain vihata :)
Ihme että sun viestisi on saanut jäädä tuohon. Ehkä burgerimode katsoi sen haukuksi :DLinerT.2 kirjoitti:
Joo, joidenkin mielestä täällä saa vain vihata :)
Ihme että sun viestisi on saanut jäädä tuohon. Ehkä burgerimode katsoi sen haukuksi :DJoo. No aattelinkin, että sehän poistetaan kyllä. Ja sulle jää tarvittava idea ilmoitusosioon.
Kuulemma mielistelen täällä...arvaten naisia, voihan siinä jotain perääkin olla, mutta harvan miespuolisen kanssa vaan osuu ajatukset yhteen... ainakaan suhdeasioista.
Hitto mikä sotku kotona. Poika muutetaan yläkertaan, minne oli mätetty kaikkea vaatetta ja kippoa kuppia 20 vuoden ajalta...huhhuh. Kaatopaikalle ja kierrätykseen viety jo vinot pinot rojua. Eilen Ikealta lisää lipastoja ja yks vitriini. Sit kaikkee muutakin äksöniä päälle...
Vois skipata siihen myhäilyvaiheeseen suoraan. HehDissident kirjoitti:
Joo. No aattelinkin, että sehän poistetaan kyllä. Ja sulle jää tarvittava idea ilmoitusosioon.
Kuulemma mielistelen täällä...arvaten naisia, voihan siinä jotain perääkin olla, mutta harvan miespuolisen kanssa vaan osuu ajatukset yhteen... ainakaan suhdeasioista.
Hitto mikä sotku kotona. Poika muutetaan yläkertaan, minne oli mätetty kaikkea vaatetta ja kippoa kuppia 20 vuoden ajalta...huhhuh. Kaatopaikalle ja kierrätykseen viety jo vinot pinot rojua. Eilen Ikealta lisää lipastoja ja yks vitriini. Sit kaikkee muutakin äksöniä päälle...
Vois skipata siihen myhäilyvaiheeseen suoraan. HehMistä sulla riittää virtaa?! Mulla olis kans isompi kuin suuri tarve tehdä kunnon raivaus kämppään ja varastoihin. En saa aikaiseksi, eikä mulla muka ole oikein aikaakaan. Eikä mua huvita yhtään. Vaikea heittää mitään käyttökelpoista pois. Eikä mun "käyttökelpoinen" ole sitä varmaan monen muun mielestä. Mulla on mm. iso kasa hyviä vaatteita ajalta ennen aktiivitreenejä, jotka ei enää mahdu päälle. Jos treenaamiset joskus vähenee, niin sit ne taas mahtuis.. ehkä.
Kun rahjustaa illalla työpäivän, treenien ja jonkinlaisen ylimääräisen sosiaalisen elämän jälkeen kotiin, ei tosiaankaan tee mieli alkaa raivaushommiin. Ruokaa ja nukkumaan. Täytyis varmaan pitää jotkut kutsut. Ei kehtais päästää vieraita tähän kaaokseen, olis pakko pinnistää :)LinerT.2 kirjoitti:
Mistä sulla riittää virtaa?! Mulla olis kans isompi kuin suuri tarve tehdä kunnon raivaus kämppään ja varastoihin. En saa aikaiseksi, eikä mulla muka ole oikein aikaakaan. Eikä mua huvita yhtään. Vaikea heittää mitään käyttökelpoista pois. Eikä mun "käyttökelpoinen" ole sitä varmaan monen muun mielestä. Mulla on mm. iso kasa hyviä vaatteita ajalta ennen aktiivitreenejä, jotka ei enää mahdu päälle. Jos treenaamiset joskus vähenee, niin sit ne taas mahtuis.. ehkä.
Kun rahjustaa illalla työpäivän, treenien ja jonkinlaisen ylimääräisen sosiaalisen elämän jälkeen kotiin, ei tosiaankaan tee mieli alkaa raivaushommiin. Ruokaa ja nukkumaan. Täytyis varmaan pitää jotkut kutsut. Ei kehtais päästää vieraita tähän kaaokseen, olis pakko pinnistää :)No mun motivaattori on ihan se tuska, minkä välillä koen kaaoksen keskellä. Pitäis siivota, mutta joka kohdassa jotain pikkuhärpäkettä. Yläkerranhuone oli pitkään siivoamatta, kun siellä oli törkyä.
Mutta totuus lienee, että vaikka treenit joskus lopetat, et haluu enää niitä rytkyjä päälles...meet ja hommaat uudet. Nappaat ne kirpparille ja myyt. Ostat niillä sit kasan tuplia palkkioks. Heh...Dissident kirjoitti:
No mun motivaattori on ihan se tuska, minkä välillä koen kaaoksen keskellä. Pitäis siivota, mutta joka kohdassa jotain pikkuhärpäkettä. Yläkerranhuone oli pitkään siivoamatta, kun siellä oli törkyä.
Mutta totuus lienee, että vaikka treenit joskus lopetat, et haluu enää niitä rytkyjä päälles...meet ja hommaat uudet. Nappaat ne kirpparille ja myyt. Ostat niillä sit kasan tuplia palkkioks. Heh...Niin ja mähän jo vissiin keväällä mietin, että myyn kämpän ja sit uuteen tulis minimaalinen tarvittava tavara vaan... no talo ei mennyt kaupaks, joten nyt sit tehdään se tähän.
Vähän on kaunista-idea läpi vaikka väkisin. Heh...Dissident kirjoitti:
No mun motivaattori on ihan se tuska, minkä välillä koen kaaoksen keskellä. Pitäis siivota, mutta joka kohdassa jotain pikkuhärpäkettä. Yläkerranhuone oli pitkään siivoamatta, kun siellä oli törkyä.
Mutta totuus lienee, että vaikka treenit joskus lopetat, et haluu enää niitä rytkyjä päälles...meet ja hommaat uudet. Nappaat ne kirpparille ja myyt. Ostat niillä sit kasan tuplia palkkioks. Heh...En myy mitään kirpparilla. Mulle ei tule koskaan sellaista aikaa, että ehtisin. Musta on kivempi lahjoittaa, jos joku jotain tarvii. Punaiselle ristille vaikka.
Mun pieneksi jääneet rytkyt on oikeasti ihan laatukamaa, kun en innostu halvasta pintamuodista muutenkaan. Siks toiseksi tällä ikää on saanut kaivella hiukan vanhahtavia vaatteita varastosta uusintakierrokselle ennenkin, kun ne on alkaneet taas tuntua tyylikkäiltä. :)
Mun ongelma on sitten siinä, että mua ei ahdista tää kaaos. Voin oikein hyvin levätä ja rentoutua tän kaiken keskellä ja osaan sulkea pois päästä kaiken olemista "haittaavan", keskittyä vain oleelliseen.LinerT.2 kirjoitti:
En myy mitään kirpparilla. Mulle ei tule koskaan sellaista aikaa, että ehtisin. Musta on kivempi lahjoittaa, jos joku jotain tarvii. Punaiselle ristille vaikka.
Mun pieneksi jääneet rytkyt on oikeasti ihan laatukamaa, kun en innostu halvasta pintamuodista muutenkaan. Siks toiseksi tällä ikää on saanut kaivella hiukan vanhahtavia vaatteita varastosta uusintakierrokselle ennenkin, kun ne on alkaneet taas tuntua tyylikkäiltä. :)
Mun ongelma on sitten siinä, että mua ei ahdista tää kaaos. Voin oikein hyvin levätä ja rentoutua tän kaiken keskellä ja osaan sulkea pois päästä kaiken olemista "haittaavan", keskittyä vain oleelliseen.Mä olen kuullut huhua, että Hulk ja Bull Mentula oikein kisaa siitä, kumpi ehtii ostaa Linerin vanhat rytkyt SPR:n tavaratalosta.
scrg kirjoitti:
Mä olen kuullut huhua, että Hulk ja Bull Mentula oikein kisaa siitä, kumpi ehtii ostaa Linerin vanhat rytkyt SPR:n tavaratalosta.
Urheilullisten ihmisten on vaikea löytää päälle sopivia vaatteita :)
LinerT.2 kirjoitti:
En myy mitään kirpparilla. Mulle ei tule koskaan sellaista aikaa, että ehtisin. Musta on kivempi lahjoittaa, jos joku jotain tarvii. Punaiselle ristille vaikka.
Mun ongelma on sitten siinä, että mua ei ahdista tää kaaos. Voin oikein hyvin levätä ja rentoutua tän kaiken keskellä ja osaan sulkea pois päästä kaiken olemista "haittaavan", keskittyä vain oleelliseen.No mulla ei olekaan vaan mun rytkyjä ja tavaroita vaan vielä entisen elämän tavaroita. Hääonnittelukortteja pistin ison kasan menemään. Penskojen vanhoja koulukirjoja. Löysin sotilaspassin ja poikavauvaonnittelukortteja. Laitan ne talteen, että löydän kun niiitä haluaa silmitellä. Vanhoja tyynyjä, uusia...vanhat mäkeen. Vanhoja vaatteita...lähtee kierrätykseen....en mäkään jaksa/kerkee myydä.
Kyllä tästä eteenpäin on helpompi mun pähkiä, että mikä menee minnekin ja mitä on missäkin. Ja oleskelutilat on tyhjät roinista...jos joskus jotain eksyy muualle kämppään lojumaan, tietää minne se kuuluu.
Uskon kivenkovaan, että tää onnistuu ja tätä voi parannella aina... siis tätä "systeemiä". Heh
- Ummetusko
Tatuoinnit, rikollinen mieli, olemus ei herätä luottamusta?
- ex-raitis3
Nuorille naisille turn-off on raittius.
Vanhemmille naisille kokemattomuus. Kokemattomuusnusein johtuu siitä että mies oli nuorena raitis eikä viinan avulla saanut normaalisti luotua suhteita naisiin ja tätä kautta kokemusta.- raitisnainen
Inhosin jo nuorena juoppoja miehiä eikä inho ole vähentynyt yhtään.
Sinun kohdallasi turn-off saattaa olla monomania, ei niinkään raittius.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Monomaniaoutsider1 kirjoitti:
https://fi.wikipedia.org/wiki/MonomaniaPata kattilaa soimaa. Itsehän olet tunnetusti yhden aatteen putkiaivofeministi.
- Buhahaha
outsider1 kirjoitti:
https://fi.wikipedia.org/wiki/MonomaniaTällä palstalla ei muita olekaan kun monomaanikoita. Jokainen on oma yhden asian jankkaajansa.
Mutta toisaalta suomalainen sketsiviihdehän on 90-prosenttisesti monomaanisia hahmoja. Ehkä siinä onkin selitys sinkkupalstan suosiolle, tämä on erään sortin Kummelia tämäkin... Buhahaha kirjoitti:
Tällä palstalla ei muita olekaan kun monomaanikoita. Jokainen on oma yhden asian jankkaajansa.
Mutta toisaalta suomalainen sketsiviihdehän on 90-prosenttisesti monomaanisia hahmoja. Ehkä siinä onkin selitys sinkkupalstan suosiolle, tämä on erään sortin Kummelia tämäkin...Luu kurkkuun!
- liha.pilalla
Jahas, oli vastaukseni poistettu.
Laitanpa sen uudestaan: Ehdoton turn-off on miehessä se, jos hän on ollut suhteessa (lyhyessäkin) silikonirintaisen miehen kanssa. Leidi ja poika -sanat englanninkielisenä yhdyssanana on ilmeisesti sensuuribotille liikaa? - hienoahienoa
Miehenä osaan vastata tähän täydellisesti:
Ujous, kiltteys, matala sosiaalinen status, köyhyys (ja sitä rikkaampi pitää olla, mitä selvempiä ovat nuo ennen köyhyyttä mainitut attribuutit), lyhyys ja rumuus. Siinä piirteet, joita lähestulkoon kaikki naiset vihaavat miehissä. Raha ja/tai paha luonne ovat ainoita asioita, joiden avulla mies voi kompensoida muita "puutteitaan". Naisen sen sijaan täytyy vain syödä kohtuudella ja uskaltaa käydä joskus ulkonakin.- mitämiesvihaa
Eivät vihaa vaan nuo tekijät tekevät miehestä yhdentekevän.
- misspönttöuuni
*ttu Samuraimiekka seinällä. Tänään opetettiin, että sillon pitää emännän juosta ku Wilson Kirwa satasella. ...Vai hyppäskö se pituutta? No joka tapauksessa, on mentävä pensasaidan ja ryteikön yli, että heilahtaa ja -kovaa.
En mä turhaan tätä palstaa lue. - Tintti222
Ilkeys, valehtelu, ylimielisyys
- Tuossajoitain
Huonot hampaat, huono hygienia, tatuoinnit, mt-ongelmat, vastuuton käytös
- neitinainen23
Liika kiltteys
- epäuskottavaa
Sottaisuus, laiskuus, itsekkyys.
- epäusko
Niin ja alkoholin liikakäyttö.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794274
- 493603
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512521Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442031- 1401779
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161705Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131511Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271477Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121319- 461253