Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mies791
profiilit
mies791
mies791
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
271
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei!
Vaistosin tämän. Anna miehen hoitaa ensin vanha suhteensa loppuun ennenkuin ryhdyt toimiin hänen kanssaan. Vältät suurimmat kyyneleet.
23.10.2014 16:32
Hei!
Kiitos että katsoit. Biologinen isäni on hengissä, ja hänellä on juuri tuo asenne "en anna poikaani". Tosin on mahdollista, että tämä isä on kauempaa menneisyydestä, sillä tiedän olevani todella vanha sielu. Jostain syystä vanhoja, aiemmin tuntemiani sieluja on kokoontunut tänne seudulle, missä asun. Lisäksi olen törmännyt moneen ihmiseen, jotka tiedän aikaisemmista elämistäni.
On hyvä, että varoitit sanomasta liian tarkkaan mielipidettä. Olen kyllä sinällään varovainen jo muutoinkin, ja jos puhun asiakkaille, niin ellei se asia minun elämääni vaikuta mitenkään, niin annan asian olla.
Minulle on tarjottu yhtä ja toista työtä yritykselle, mutta minun on pidettävä pää kylmästi kylmänä. Tunteille ei pidä antaa sijaa liikaa ja on kyettävä sanomaan ei, vaikka asia houkuttelisikin minua. Pää on vain oltava kylmänä.
Otan opastuksen vastaan, kun vain sitä minulle annetaan. Jostain syystä tunnen intuitiivisesti melkein aina, mistä tietokoneen viassa on kysymys, ja monessa muussa asiassa.
Veikkaan tietäväni, ketä ne naiset ovat.
Ja vielä kerran - todella iso kiitos avustasi, autan sinuakin jos vain voin niin tehdä.
23.10.2014 16:30
Hei!
Tarkista, ettei siellä ole takana jotain muutakin kuin mitä pitäisi. Toisen viulun soitto on aina asia, jota ei kannata harrastaa. Tyhjyys ei kuitenkaan näyttäisi jatkuvan.
23.10.2014 15:45
Hei!
Kiitos jo etukäteen.... odotan maltillisesti :)
23.10.2014 15:14
Hei!
Etene rauhassa. Asiat ovat jo kääntyneet parempaan päin, kun olet itse tarttunut asiaan kiinni. Sellaista ei näytä olevan, mikä olisi sinulle vaarallista.
23.10.2014 15:12
Hei!
Näyttäisi, että asiat etenevät painollaan eteenpäin. Suuria muutoksia ei ole ainakaan kovin lähellä. Rakkauden hiillos hehkuu, ja paranee kohentamalla. Etene rauhassa ja katso vaalean miehen taskusta, onko siellä tulet.
23.10.2014 15:10
Hei!
Näyttäisi että asut vielä samassa kaksiossa jouluna. Pientä liekehdintää näkyi, eli jotain on liikkeellä. Ota vastaan se, mitä sinulle annetaan, tuntuisi että tänä jouluna et ole niin yksin kuin aiemmin olet ollut.
23.10.2014 15:08
Hei!
Intuitiosi tuntuu olevan vahva, mutta jotenkin on sellainen olo että ei ainakaan aivan heti ole paluuta näkyvissä, jos on edes. Liekit eivät ole kuitenkaan suuret. Toisen osapuolen liekit eivät ole vahvat, ja sammuvat helposti.
Ihmiset harvoin muuttuvat nopeasti. Siihen vaaditaan äärimmäisen luja tahdonvoima, ja se on sitä samaa mitä se on ollutkin, ainakin jonkin ajan kuluttua. Jokainen näyttelee hetken, mutta olemalla oma itsensä ei tarvitse näytellä. Jos rakastuu siihen, mitä toinen esittää, ei rakasta toista aitona itsenään, ja suhde on silloin käytännössä tuhoon tuomittu. Siksi suosittelen olemaan tarkkana.
23.10.2014 15:05
Hei!
Näyttäisi, että et ole vielä tavannut elämäsi miestä. Jotenkin tuntuisi, että hän on ristiverinen, ei mikään tumma tai vaalea vaan jotain siltä väliltä. Odota rauhassa, hän tulee sinua vastaan kun sen aika tulee.
23.10.2014 14:48
Hei!
Monella ihmisellä on halu olla välillä yksin vaikka olisi kuinka kauan ollut yhdessä. Olemme myös erilaisia, ja yksi on laumasielu, toinen erakko ja kolmas siltä väliltä. Näin itseni sinussa- olen aika yksin, vaikka minulla on parisuhde ja jonkin verran ystäviä.
Löydät itsellesi kyllä tasapainon. Vikaa sinussa ei ole, se on sinun ominainen luonteenpiirteesi.
23.10.2014 14:47
Hei!
Mies harvemmin kosii, ellei ole todella tosissaan. Jotkut tosin kosivat sen takia, että haluavat vain sitä yhtä ainutta, mutta tässä näyttää ettei kyse todellakaan ole siitä. Hän on sinun suhteen kyllä tosissaan, ja sen mukana on uskollisuus, rakkaus, huomionottaminen ja kunnioitus. Näen kipinöivät liekit voimakkaina, joten anna mennä vain.
23.10.2014 14:44
Hei!
Tuntuu että kyse on juurikin pelimiehestä. Siinä on myös syy, miksei vastaa enää. Tunteita on yksipuolisesti sinulla häntä kohtaan, mutta tuntuu ettei ole toisinpäin. Miehen seksuaalisuuteen en ota kantaa, aistisi kertovat kyllä asian.
Sinuna jatkaisin eteenpäin, vaikka se sattuisikin.
22.10.2014 20:30
Hei!
Katselin vähäsen sinua, ja näyttäisi että tulta hiilloksella olisi. Tarkista kuitenkin miehen taskuun, ettei siellä pala tuli. Sinulle näyttää olevan tulossa jossain vaiheessa oikea rakkaus, mutta tämän miehen osalta jostain syystä sain iskun vasten kasvoja. Ole tarkkana hänen suhteensa.
Asunnon suhteen ei näytä ainakaan lähiaikoina tulevan muutosta.
22.10.2014 19:53
Hei!
Sinulla on kyllä ihmisiä ympärillä, mutta muista aina katsoa kiven kääntöpuolikin ennenkuin luotat. Usko siihen, mitä omin silmin näet ja omin korvin kuulet, mutta älä muuhun. Luota intuitioosi.
Näen liekkejä. Se tarkoittaa, että rakkautta näyttäisi olevan ilmassa jostain päin.
22.10.2014 19:51
Hei!
Työasiat ovat ajan ongelmallisuuden takia tiukalla. Vika ei ole sinussa itsessäsi, vaan yleisessä tilanteessa.
Älä pelkää ottaa vastaan työtä, joka ei vastaa suoraan koulutustasi. Tuntuisi, että löydät kyllä itsellesi elannon, vaikkei se olekaan sitä mihin olet koulun käynyt. Ota reilusti kiinni. Tiedän, että neuvoni kuulostaa masentavalta, mutta olen sinun kanssasi samassa veneessä tällä hetkellä.
22.10.2014 19:49
Hei!
Nyt on asunnon myynnin kannalta hankala aika. Varo kahden asunnon loukkua. Varaudu olemaan hetki jopa vuokralla välissä. Löydät kyllä asunnon, josta pidät. Jostain syystä näyttäisi, että jos vain suinkin voit asua tässä asunnossa, niin pidä se vielä jonkin aikaa. Sinulle kyllä tarjoutuu sopiva tilanne myydä se niin ettet ainakaan pahaa tappiota kärsi, vaan selviät asiassa eteenpäin.
22.10.2014 19:47
Hei!
Nyt näyttäisi, että menee ensi vuodelle ennenkuin muuttoauton moottori huristaa pihallanne. Saatte asiat selviämään, mutta muuton kanssa ei kannata hötkytä, sillä se saattaa ajaa teidät pahaan ahdinkoon väärään aikaan tehtynä.
Asiat tuntuvat painavilta, mutta pääset eteenpäin.
22.10.2014 19:43
Hei ja todella iso kiitos että katsoit minulle. Näet kyllä tarkasti.
Tiedän, että omaan osin yliluonnolliset voimat. Lisäksi olen jo iät ajat tiennyt olevani vanhasieluinen, eli en ole ensimmäistä kertaa täällä maan päällä. Mutta minun on myös käytettävä voimaani siten, että en tee sitä käyttäen vahinkoa, eikä minun tehtäväni ole tehdä sillä rahaa, vaan auttaa ihmisiä. Elantoni teen kuten muutkin ihmiset. Mutta jostain syystä tietokoneet ja muut laitteet vain toimivat, eivätkä "renkkua" kun tutkin niitä.
Olen aina ollut oman polun kulkija ja antanut koirien räksyttää karavaanin kulkiessa eteenpäin. Tiedän, että paha otetaan minulta pois, mutta sen tiedän myös että minua näköjään välillä ruoskitaan eteenpäin.
Rahaongelmia minulla tällä hetkellä todellakin on ja siksi pyysinkin sinua katsomaan. Kyse on monitahoisesta ongelmasta, eikä vain yksittäisestä. Kilpailutilanne yhdistettynä sopimuksiin ja yrityksen hankalaan luottotilanteeseen on todella vaikea. Ja nyt, vaikka minulle pari sopimuspuolta "lupailee" töitä, niin totuus on juuri sen näköinen kuin aavistelin sen tulevan jo tuossa syksymmällä, kun vielä töitä oli. Sen vuoksi työtilanne ei yllättänyt, toisin kuin viime vuonna, kun tilanne pääsi yllättämään minut housut kintuissa.
Säästäväisyyttä pyrin harjoittamaan ja yritänkin päästä, kuten sanoit, että saisin tilanteen paranemaan. Nyt se vain tuntuu jotenkin melkein mahdottomalta. Viihdyn omissa oloissani paljon, jos minulle suodaan mahdollisuus. Olen kotoisin alunperin etelä-pohjalaisilta lakeuksilta, joten voi olla että näit sen. Minulle on tosiaan selän takana naurettu ja oltu pahana, mutta olen kävellyt tilanteesta vain eteenpäin ja sivaltanut tilaisuuden tullen kunnolla takaisin.
Näyttäisikö, että saan voimia oikoa tilanteeni? Tällä hetkellä nimittäin tuo rahatilanne lähinnä vain painaa voimat pois enkä jaksa tehdä asian eteen mitään. Vai mistä saan apua, jos saan?
22.10.2014 19:39
Hei!
Näyttäisi, että kun saat itsesi pettymyksen jäljiltä jaloillesi, niin pääset elämässä eteenpäin. Rakkautta näyttäisi olevan. Et ole yksin, vaikka siltä nyt tuntuukin. Nyt tarvitset aikaa itsellesi, niin että pääset eteenpäin. Olen minäkin ollut joskus samassa tilanteessa ja vain aika auttaa siinä.
Itsetuntosi kohenee kyllä, kun annat sille mahdollisuuden.
22.10.2014 09:53
Hei!
Näen liekkejä, mutta ne vaativat kohennusta että ne pysyvät. Se on nyt sinusta itsestäsi kiinni, haluatko hänen kanssaan jatkaa.
22.10.2014 09:51
10 / 14