Vapaa kuvaus

Aloituksia

10

Kommenttia

271

1. Hei!

Vaistosin tämän. Anna miehen hoitaa ensin vanha suhteensa loppuun ennenkuin ryhdyt toimiin hänen kanssaan. Vältät suurimmat kyyneleet.
  2. Hei ja todella iso kiitos että katsoit minulle. Näet kyllä tarkasti.

Tiedän, että omaan osin yliluonnolliset voimat. Lisäksi olen jo iät ajat tiennyt olevani vanhasieluinen, eli en ole ensimmäistä kertaa täällä maan päällä. Mutta minun on myös käytettävä voimaani siten, että en tee sitä käyttäen vahinkoa, eikä minun tehtäväni ole tehdä sillä rahaa, vaan auttaa ihmisiä. Elantoni teen kuten muutkin ihmiset. Mutta jostain syystä tietokoneet ja muut laitteet vain toimivat, eivätkä "renkkua" kun tutkin niitä.

Olen aina ollut oman polun kulkija ja antanut koirien räksyttää karavaanin kulkiessa eteenpäin. Tiedän, että paha otetaan minulta pois, mutta sen tiedän myös että minua näköjään välillä ruoskitaan eteenpäin.

Rahaongelmia minulla tällä hetkellä todellakin on ja siksi pyysinkin sinua katsomaan. Kyse on monitahoisesta ongelmasta, eikä vain yksittäisestä. Kilpailutilanne yhdistettynä sopimuksiin ja yrityksen hankalaan luottotilanteeseen on todella vaikea. Ja nyt, vaikka minulle pari sopimuspuolta "lupailee" töitä, niin totuus on juuri sen näköinen kuin aavistelin sen tulevan jo tuossa syksymmällä, kun vielä töitä oli. Sen vuoksi työtilanne ei yllättänyt, toisin kuin viime vuonna, kun tilanne pääsi yllättämään minut housut kintuissa.

Säästäväisyyttä pyrin harjoittamaan ja yritänkin päästä, kuten sanoit, että saisin tilanteen paranemaan. Nyt se vain tuntuu jotenkin melkein mahdottomalta. Viihdyn omissa oloissani paljon, jos minulle suodaan mahdollisuus. Olen kotoisin alunperin etelä-pohjalaisilta lakeuksilta, joten voi olla että näit sen. Minulle on tosiaan selän takana naurettu ja oltu pahana, mutta olen kävellyt tilanteesta vain eteenpäin ja sivaltanut tilaisuuden tullen kunnolla takaisin.

Näyttäisikö, että saan voimia oikoa tilanteeni? Tällä hetkellä nimittäin tuo rahatilanne lähinnä vain painaa voimat pois enkä jaksa tehdä asian eteen mitään. Vai mistä saan apua, jos saan?
  3. Hei!

Näyttäisi, että kun saat itsesi pettymyksen jäljiltä jaloillesi, niin pääset elämässä eteenpäin. Rakkautta näyttäisi olevan. Et ole yksin, vaikka siltä nyt tuntuukin. Nyt tarvitset aikaa itsellesi, niin että pääset eteenpäin. Olen minäkin ollut joskus samassa tilanteessa ja vain aika auttaa siinä.

Itsetuntosi kohenee kyllä, kun annat sille mahdollisuuden.