Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mies791
profiilit
mies791
mies791
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
271
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei!
Näen liekit, eli tunteet ovat vahvat. Toisesta osapuolesta en pysty sanomaan mitään. Tuntuisi, ettet ole menettämässä mitään.
22.10.2014 09:49
Hei!
Numeroilla on merkitystä, mutta tosiaan en näe sitä, mitä merkitystä niillä on. Tiedät itse, mitä mikin numero merkitsee, kun aika koittaa. Voipa hyvinkin olla, että numerot on tarkoitettu, että kerrot ne jollekin ihmiselle. Tiedät kyllä, jos ne on tarpeen kertoa.
Itselleen ennustaminen on vaikeata, enkä minäkään näe itselleni. Muille näen kyllä, mutta tosiaankaan en avaa sanaista arkkuani kovin helposti, Olen nähnyt monen rakkaussuhteen keston ja sen, onko se tuhoon tuomittu. Samaten aistin, jos joku läheiseni on tekemässä viimeistä lähtöä ja usein vielä tiedän, kuka.
Tiedän että ihmisten on sitä vaikeata uskoa. Vaikka olenkin katsonut sinulle, voisitko katsoa minulle mitä näet. Pystyt laittamaan minulle yv:n jos haluat.
22.10.2014 09:48
Hei!
Olin näköjään eilen illalla vähän epäselvä. Varatun, ei tavatun, miehen suhteen kannattaa oikeasti olla varovainen. Toisen viulun soittaminen on sellainen asia että sitä ei kannata oikeasti harrastaa ellei tasan tiedä mitä on tekemässä. Jos tämän miehen puolisolle selviää olemassaolosi, niin se ei ole terveellistä.
22.10.2014 09:35
Hei!
Älä hötkyile. En vain yksinkertaisesti tiedä tarkempaa aikaa. Löydät paikan, jossa viihdyt kyllä. Saat vahvistuksen riittävän ajoissa, että pystyt tekemään asiat.
21.10.2014 22:57
Hei!
Odota rauhassa. Se oikea tulee kyllä sinulla vastaan, mutta se vain ei ole sinulla vielä kolahtanut kohdalle. Aikaa on paha sanoa, mutta paikasta sen verran ettei se aivan äkkiseltään sinulle mieleen tule että sieltä voisi tulla. Itse tiedät, millainen se oikea pitäisi olla. Aikasi vain sen suhteen ei vielä ole. Tunteiden suhteen en näe edes hiillosta, joten et ole törmännyt vielä häneen.
21.10.2014 22:40
Hei!
Sairautesi on osa sinua. Näyttäisi, että se välillä on rauhallisempi, välillä aktiivisempi, ja sinun lienee elettävä asian kanssa niin kauan kuin itsekin elät. Tuntuisi, että oikealla hoidolla se kuitenkin pysyy kurissa.
21.10.2014 22:38
Hei!
Minun on paha nähdä aikoja, mutta näyttäisi että lähiaikoina asiasi muuttuvat. Jotenkin tuntuu, että ensi vuoden aikana muuttaisit jonnekinpäin.
21.10.2014 22:36
Hei!
Hyvä juttu että asunto on sinänsä terve.
Aioin jo aiemmin ehdottaa, että pyydät papin käymään, mutta halusin kuitenkin että löydät asian itse. Uskon, että kun asunto siunataan, koira rauhoittuu. Henki ehkä vain haluaa päästä täältä pois, ja sen vuoksi pyytää tavallaan apuasi.
Sinä päätät itse sen, haluatko tietää asunnon historiaa. Ellet halua, sinun ei ole pakko. Pyydä pappi käymään, hän kyllä voi auttaa. Voit myös itse koettaa siunata asunnon, mutta on parasta että pappi hoitaa asian.
21.10.2014 22:33
Hei!
Olet tehnyt viisaasti kun olet katsonut kivien taakse. Tällä miehellä palaa tuli taskussa. Voit toki tavata hänet, mutta muista että kun hän kerran on tavattu, niin saat olla hyvin varovainen. Ei ainakaan äkkiseltään näyttäisi että hän sinulle pitkäksi aikaa jäisi.
21.10.2014 22:27
Hei!
Näyttäisi, että entisesi saattaa ottaa vielä yhteyttä halutakseen sinulta jotain.
Narsisti vie itsetunnon samalla tavoin kuin sammakkoa keitettäessä. On hienoa, että olet päässyt irti hänestä. Älä kuitenkaan hötkyä uuden suhteen kanssa. Luonteiden erilaisuus ei vie itsetuntoa, mutta itsessään mitään vikaa näkemätön kyllä vie sen.
Älä laske saavasi häneltä mitään. Ole onnellinen, että olet päässyt hänestä niin vähällä.
21.10.2014 18:57
Hei!
Minun on paha sanoa aikaa. Hän kuitenkin on lähellä sinua.
21.10.2014 18:54
Hei!
Näyttäisi, että lähellesi olisi tulossa ihminen. Aikaa on paha sanoa, mutta jostain syystä tuntuu että hän on samankaltainen kuin sinä itsekin olet. Minulle näytetään, ettei hän olisi edes kaukana.
21.10.2014 18:53
Hei!
Epätietoisuutta tosiaan näkyy olevan liikkeellä. Työasiasi oikenevat lähiaikoina, siltä näyttäisi. Lähelläsi on ihmisiä, jotka eivät ole itsekään selvillä itsestään.
21.10.2014 18:50
Hei!
Joskus ihmiset ovat kateita vain sen takia että he kuvittelevat sinulla olevan jotain mitä sinulla ei oikeasti ole. Kateus on suomalainen ominaisuus, ja vie kalatkin vedestä.
Ole ylpeä siitä, mitä sinulla on ja jätä kadehtijat omaan arvoonsa. Sinulle kyllä löytyy sellaisiakin ihmisiä ympärillesi, jotka pitävät sinusta sellaisena kuin olet. Ja jos kateus vie sinulta lähelläsi olevan ihmisen, se tarkoittaa että häntä ei ollut sinulle tarkoitettu. Oikeasti sinulle kuuluva ihminen ei välitä maallisesta mammonasta ja muista ihmisistä yhtään mitään vaan ottaa sinut sellaisena kuin olet. Näen liekkejä, joku välittää sinusta.
Kadehtijoille voi joskus sanoa jotain sopivan nasevaa. Ainakin jos minulta kysytään esim tuloja, niin saatan hyvinkin letkauttaa "ennen vai jälkeen ulosoton" tai jotain muuta vastaavaa. Saavat siinä kohtaa silloin nenilleen.
21.10.2014 18:48
Hei!
Näyttäisi siltä, että lonkka toipuu, kun annat sen levätä hetken. Kipeys voi johtua vain siitä, että on ollut hankalia työasentoja ja se "laukesi". Liikkuvalla ihmisellä harvoin tulee mitään suurempia ongelmia, mutta pieniä ongelmia voi hyvinkin olla joskus.
Raha-asioissa on otettava niskasta vähän kiinni, niin se helpottuu. Vaikka nyt tuntuisi, että asiat ovat umpikujassa, niin se ei ole kuitenkaan koko totuus. Aika on nyt hyvin vaikea.
Näen liekit, eli rakkautta toista osapuolta kohtaan on. Se myös auttaa vaikean ajan yli.
Työnteossa kannattaa miettiä työasentoja. Se saattaa olla lonkan kipeytymisen syynä, pieni muutos voi tehdä ihmeitä vaikkei työteho muutukaan. Numeroita en sinulle näe, ja vaistoni sanoo että numerot jotka näit, koskevat jotain aivan muuta.
Voit kysyä jatkokysymyksiä, jos haluat.
21.10.2014 17:54
Hei!
Minun on vaikeata nähdä aikaa. Jos työaika ei ole 100%, se ei tarkoita ettei paikka sinulle sopisi. Ammattitaitosi tekee sinulle nopeasti työajan kohdalleen, joten älä ole huolissasi. Kevyempi työ jonkin aikaa auttaa sinua itseäsikin.
21.10.2014 17:45
Hei!
Puhut vähän, mutta asiaa. Toki jos oikeasti jokin jää epäselväksi, niin siitä on hyvä kysyä ja siinä on mahdollista ennustajan itsekin oppia tulkitsemaan paremmin, mitä näkee, mutta tarkasti näemme vain hyvin harvoin, aikaa on hankala tulkita. Ja myös on niin, ettemme voi kertoa kaikkea mitä näemme jo kysyjän oman turvallisuuden vuoksi. Esimerkiksi, jos joku kysyy milloin kuolee, saatamme nähdäkin asian, mutta emme kerro sitä koska tilanne voi muuttua kysyjän oman valinnan perusteella.
21.10.2014 17:39
Hei!
Ole säästäväinen. Pelata voit, mutta älä käytä siihen liian paljoa rahaa. Voitto tulee, jos on tullakseen, mutta budjetoi pelaaminen ja pysy budjetissasi tai alita se pelaamisen osalta.
21.10.2014 17:34
Hei!
En leiki kanssasi. Pyrin kertomaan vain sen, mitä aistin ja koen lukiessasi viestejä. Eilen lukiessani viestiäsi päätäni alkoi särkeä - se on merkki jota minä ainakin varon.
Pelkoon sinulla ei ole aihetta. Suosittelisin kyllä tutkimaan, onko siinä talossa tai taloyhtiössä tapahtunut jotain, josta väki on hiljaa. Jollakin on sinulle asiaa, ja haluaa hoitaa sen. Sinun on vain otettava selvää siitä asiasta. Joku kyllä tietää, jos asunnossa on tapahtunut jotain, mitä sinulle ei vielä ole kerrottu, ja suurin piirtein ajankohdan. Minulle ei valitettavasti näytetä kuin se että joku tietää.
Rakenteellisen sairauden saat selville, jos käyt koiran kanssa pitkällä lenkillä ulkona ja sisään tullessasi haistelet ilmaa. Jos ilma on raikasta, ei ole mitään hätää. Jos taasen on "maalainen" tai ummehtunut haju, niin silloin voi olla hometta. Tosin jotenkin tuntuu ettei asunnossa ole sitä vikaa. Yksinkertaisesti voi olla joku rauhaton sielu, jolla on jäänyt jotain kesken. Pahantahtoisuutta en kuitenkaan aisti mutta jotain siinä asunnossa on pielessä.
21.10.2014 17:27
Hei!
Pari kipinää singahti, mutta en varsinaista liekkiä tai hiillosta näe. Kyseessä lienee lähinnä kahden ihmisen tavanomainen flirtttailu.
Sinulle näytettiin tavallisemmin pukeutuvaa miestä rinnallesi. Hän tulee vastaan, kun aika on. Kravattia hänellä ei ole kuin vanhan rippipuvun yhteydessä vaatekaapissa.
21.10.2014 14:55
11 / 14