Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mies791
profiilit
mies791
mies791
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
271
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei!
Jos koulutusta vastaava työ on se mitä haluat, niin silloin et luonnollisestikaan tarvitse kursseja. Pientä täydennystä näyttäisi kuitenkin olevan tarpeen - ei tietenkään mitään vastaavanlaista määrää. Sen saatat saada itsellesi jopa itse opiskelemalla.
Liekit tarkoittavat minulle aina rakkautta. Muuttoa ne eivät merkitse. Muutot näkyvät minulle eri tavoin.
25.10.2014 22:58
Hei!
Aikaa vie, mutta jos sinulla on tahdonvoimaa, pääset kyllä vielä huipulle.
25.10.2014 22:55
Hei!
Jotenkin tuntuisi, että voit joutua katsomaan vähän monelta suunnalta asiaa. Löydät töitä, mutta ei suoraan koulutusta vastaavaa. Luota itseesi. Kyllä selviät.
25.10.2014 22:54
Hei!
Jotenkin näyttäisi, ettei vielä tässä ole hengen hätää. Aivan heti ei ole tulossa ympärillesi väkeä, mutten silti pois sitä sulje. Talous näyttää lupaavalta, enempää en pysty siitä sanomaan.
25.10.2014 22:44
Hei!
Tuet miestäsi parhaiten siten, että pyrit auttamaan häntä jos hän apua tarvitsee. Töitä hän löytää nopeammin kuin osaa arvata. Ole lähellä miestäsi, sitä hän tarvitsee eniten. Näen kipinöivät liekit, joka tarkoittaa, että suhde on voimakas.
Sisaresi tuntuvat lähinnä kiusaavan sinua. Anna heidän olla niin kauan, että soittavat itse sinulle. Heillä on oman elämänsä kanssa tuskailua ja taistelua, ja heistä on kadehtittavaa että olet löytänyt sellaisen miehen kuin sinulla on - vaikka hän juuri nyt on työtön. Ole sinä se vahva ja anna heidän mennä omaan näppäryyteensä. Joku kaunis päivä he kyllä äkkäävät asian oikean laidan.
Jotenkin tuntuu, että sopivassa paikassa opettajasi tulee sinua vastaan, ja voit kiittää häntä.
25.10.2014 20:22
Hei!
Jostain syystä tuntuu, että mies jonka näit, oli vain sille matkalle tarkoitettu. Ei ainakaan ihan äkkiä näyttäisi tulevan vastaan, joskaan en pidä täysin mahdottomanakaan että vielä törmäät jossain myöhemmässä vaiheessa häneen. Nyt vain tuntuisi että ei kuulu hetkeen mitään.
25.10.2014 20:17
Hei!
Näyttäisi, että jonkin aikaa vielä etenet yksiksesi. Jotenkin tuntuisi, että menee vielä jonkin aikaa ennenkuin asioita alkaa tapahtua.
25.10.2014 20:14
Hei!
Näen kyllä liekit. Hän rakastaa sinussa sinua itseäsi ja hienoa siten.
Kaikella on todella tarkoitus, että pääset eteenpäin. Uusi maailmasi näyttää olevan parempi, kuin missä tähän asti olet elänyt.
25.10.2014 20:12
Hei!
Näen hiilloksen, jota kohentamalla asian saa paranemaan liekeiksi. Äksät ovat kateellisia ja siksi yrittävät vetää maton jalkojen alta. Se lisää riskiä suhteessa, mutta uskomalla suhteeseen se etenee. Pienet piirit ovat usein tämän vuoksi hankalia.
25.10.2014 20:10
Hei
Tarkoitan varoituksella sitä, että mies joka on lähelläsi, ei välttämättä ole puhtaalla mielellä liikkeellä. Ole tarkkana, ettet soita toista viulua. Kun saan "iskun vasten kasvoja", se varoittaa toisen viulun soitosta.
Siksi oma valintasi on oleellinen - jos jätät varatun miehen rauhaan, pääset loppuun viimeksi helpoimmalla.
25.10.2014 20:08
Hei!
Kyllä se raha on siinä yksi paha tekijä. Tuntuisi, etteivät he lasta ole onneksi tekemässä. Toista ihmistä ei voi omistaa, häntä voi vain rakastaa.
25.10.2014 16:12
Hei!
Se selittää monta asiaa, miksi vain tiedän monta asiaa sen suuremmitta selityksittä. Moni muu ihminen on joutunut opettelemaan asioita paljon enemmän ja pidempään kuin minä.
Tiedän jopa sen, että olen aikaisemmissa elämissäni ollut myös joskus nainen. Jostain syystä tuntuisi, että olen ollut kehittämässä maailman ensimmäisiin luettavia tietokoneita, ja vanha egyptin historia on myös minua kiehtova (koska sieluni on jostain sieltä asti). Eli olen todella vanhasieluinen.
Mutta miten nykyisyydessä selviäisin tästä tilanteesta yli.... ovatko avaimet jo kädessäni vai minkä vuoksi en vain jostain syystä saa tehtyä tiettyjä asioita vaikka ehkä haluaisin. Tuntuu jopa että minua estetään tekemästä niitä.
25.10.2014 15:38
Hei!
Näin heti, kun katsoin sinuun, liekit. Se tarkoittaa, että ei todellakaan näytä menevän kauaa, kun piristyt. Sukulaiset voit jättää arvoonsa, katso reilusti eteenpäin.
25.10.2014 15:27
Hei!
Näyttäisi, että sinulle on se mies jossain lähellä. Matkaa sinne ei paljoa ole. Suhteessa on hyvä olla pientä mustasukkaisuutta, mutta vain sen verran, että hän puolustaa sina.
Näyttää, ettet ole jäämässä yksin. Jotenkin tuntuu, että saat sen rahan takaisin vielä, mutta siihen menee oma aikansa.
Sitäpaitsi, vaikka ehkä oudolta tuntuukin, se ettet ole mikään kakkosnelonen, on sinulle etu. Moni mies haluaa kaltaisesi naisen.
Mustasukkainen läheinen ihminen saa pian rangaistuksensa. Sen enempää en voi sanoa.
25.10.2014 15:25
Hei!
Työasioissasi tosiaan on jotain ristiriitaa sinun itsesi kanssa. Löydät hyvän paikan, kun mietit itse, mistä oikeasti pidät. Käy sen jälkeen tarvittavat kurssit, jonka jälkeen voit hakea työhön josta pidät. Näen kuitenkin tunnelisi päässä valoa. Valon seassa on myös liekkejä, eli lähelläsi on tai tulee ihmisiä, jotka auttavat sinua.
25.10.2014 15:19
Hei!
Katselin vähäsen. Pientä liekkiä näen, mutta ne eivät ole mitkään suuret liekit. Suhde tuntuu etenevän rauhallisesti eteenpäin, äläkä kiirehdi. Liekit voivat kasvaa jos niitä kohentaa.
25.10.2014 15:16
Hei!
Katselin vielä vähän lisää, ja tuntuu että hänen on yksinkertaisesti vaikeata puhua. Vain aika voi auttaa tässä. Käännä kivet ja hiekanmurutkin, sillä vain sillä tavoin asiasta pääsee eteenpäin. Se myös lujittaa luottamusta ja suhdetta. Työasiastasi jostain syystä en pääse nyt kiinni.
25.10.2014 15:15
Hei!
Tuntuisi, ettei ainakaan ihan heti ota yhteyttä. Jos ottaakin, siihen menee aikaa. Sinuna jatkaisin eteenpäin.
23.10.2014 21:56
Hei!
Näyttäisi, ettet ole yksin. Paikkaa en osaa sanoa, sen sinä kyllä itse tiedät.
23.10.2014 21:55
Hei!
Sormus löytyy jostain pimeästä paikasta. Kannattaa etsiä jostain laatikosta. Toiveet on erittäin hyvät.
23.10.2014 21:53
9 / 14