Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
sonnypruitti
profiilit
sonnypruitti
sonnypruitti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
18
Kommenttia
180
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Näille ammattimiesten palstoille ei noita tarvis kirjoittaa ollenkaan, jollaintavalla noi älyttömät jotut pitäis saada estettyä.
Oikea itseään kunnioittava ja asiakkaitaan kunnioittava Ammattimies ymmärtää, että on asiakaspalvelussa esiintyy siivosti ja pukeutuu siististi, ei mylvi, eikä mekasta.
Luulen että kirjoitusten takana on joku aivoton olio, on helppoa piiloutua nimimerkin taakse ja kirjoitella asiattomuuksia, ja maalata virheellistä kuvaa meistä kokoyhteikunnan selkärangasta ja yhdestä tärkeimmästä ammatista, joka käytännössä pyörittää koko maata, Eurooppaa ja koko maailmaa.
24.06.2015 08:14
Ilmeisestikkään tähän keskusteluun osallistuneista, ei ole pienintäkään käsitystä mistä on kysymys ja mikä liikenteestävastaavan toimenkuva on.
25.05.2015 18:34
Ihmetellä täytyy että valtiollinen yritys on edelläkäviä harmaantalouden tukemisessa ja Suomalaisen ammattikunnan alasajossa.
pl,lit,lat,est,ro,bg kansallisuus tunnuksilla varustetut vetoautot hallitsevat ko. yrityksen ajoja.
Autot on itäblokin pimeäntalouden rahoittamia autoja, joilta ei voida vaatia todistuksia verojäämistä, vakuutuksista ym... yhteiskunnalisista maksuista.
Yleensä autot tankataan syrjäisillä parkkipaikoilla " huolto-autoista" ja harjoitetaan kaikkea muutakin Suomen kansantaloutta " tukevaa " toimintaa.
Lisää tällaista toimintaa, saadaan Suomi nousuun.
Turkuun telakalle puolasta metallimiehiä ja " luokkahitsareita " ja raksoille rakennusmiehiä...
06.05.2015 09:18
Aivan selvästi Kainuulaista perinneherkkua, sitä itteensä, Kateutta.
03.05.2015 09:58
Ei ole olemassa alinopeutta, on vain liikennemerkillä osoitettu tiekohtainen enimmäisnopeus.
Harmittavapiirre tosiaan, kun kävin autokoulun silloin muinoin, opettaja huomautti heti jos ei kyennyt pitämään tasaista nopeutta.
27.04.2015 17:01
Kyllä ihmettelen suuresti, miten eriarvoiseen asemaan eri urhrilulajit asetetaan, toisia lajeja saa harrastaa ja treenata julkisilla väylillä ja toisia ei.
Kyllä kaikki urheilu treenit pitäisi kieltää yleisillä teillä ja väylillä, koska se vaarantaa liikennettä, kun kaikki huomio keskittyy vain itse suoritukseen, eikä piitata muusta liikenteestä.
Samoin nappi kuulokkeiden käyttö molemmissa korvissa tulisi kieltää yleisillä väylillä liikuttaessa kaikilta.
26.04.2015 09:31
Kokeileppa noita vitsit huumoripalstoja, jos sieltä löytyis smanhenkisiä lervoilijoita!!!
26.04.2015 09:17
Uuteen kaanijaan tulossa kuplanhytti ja boxerinkone.
12.04.2015 11:39
En meinaa liittyä, taidat olla ainoa jasen tulevaan kerhoosi, jos saat sen perustettua, mutta epäilen , sillä et vaikuta penaalin terävimmältä kynältä, joka saisi jotain muuta kuin häiriköintiä aikaiseksi.
12.04.2015 08:24
Riittävä tuvaväli auttaa asiaan.
11.04.2015 22:38
Joo, perustapois, niin saadaan tää palsta rauhotettua ammattimiesten käyttöön.
11.04.2015 02:43
Oikea suunta, jatketaan samaan malliin, PS: lle kokonaisvaltainen valtakirja asioiden hoitoon.
Mielestäni paras vaihtoehto, vaikka olenkin EU- myönteinen ja en täysin allekirjoita puolueen maahanmuuttoplitiikkaa, kuten en myöskään monen muunkaan puolueen, jillakin yksittäisillä edustajilla on kanssani samansuuntaiset näkemykset asiasta.
10.04.2015 08:05
Vaadi käyttämään vakuutusyhtiön vahinkotarkastajalla arvioimassa syntyneet vauriot ja sovi korvaus summasta ja tavasta sen jälkeen vahinkoraportin perusteella, ei kannata maksaa mitään ennen kuin arvio on tehty.
09.04.2015 07:50
Kerrankin jotain asiallista lervoilujen sijaan.
07.04.2015 05:57
Ole iloinen ja onnellinen, että on reippaita miehiä ja naisia alalla, jotka viitsivät nykyisenä hyvinvoinnin aikana lähteä ennen sianpieremää töihin, sinunkin kaupasta haluamasi tavarat ennättävät kaupanhyllylle, ennen kun saat olosi tasaantumaan ja kykenet menemään ostoksille.
05.04.2015 11:55
Kyllä minä ainakin teen kaikki työmatkani työnantajan kuorma - autolla, olen näin tehnyt jo melkein neljäkymmentä vuotta, jopa lähes kaikki ulkomaan matkanikin olen tehnyt työnantajani kuorma - autolla, eikä " verokarhu " koskaan ole auto - edusta veroa kantanut.
Olen myös käynyt ja hoitanut kauppaasiat tarvittaessa matkoillani ja jopa yöpynyt ko. laitteessa, joutuuko maksamaan asuntoedusta???
04.04.2015 10:28
Kyllä nykyöljyllä riittää 2-3%, itse käytän 2%: sta.
03.04.2015 07:50
Ei oikein avautunut, mitä tarkoitat?
03.04.2015 07:28
En ole vieläkään vanhus, ajan nastoilla talvella, ajan n. 150000 km:ä vuodessa, mutta luotan henkilöautossa edelleen enemmän nastoihin. Olen ajanut yli 40tä vuotta maantieliikenteessä.
21.03.2015 22:28
Toivottavasti vain sen piittaamattoman.
21.03.2015 21:54
5 / 9