Vapaa kuvaus

Aloituksia

94

Kommenttia

2136

1. Pyysin:+"Ja+todista+objektiivisesti+väitteesi+siitä+että+olen+sokea+ja+tyhmä+-+niinhän+sinä+muilta+vaadit.+Muuten+sorrut+jälleen+kerrain+kaksinaismoralismiin."Et+kyennyt+todistamaan+minun+olevan+sokea+ja+tyhmä.+Siis+olet+perusteettomia+väitteitä+esittävä+kaksinaismoralismiin+sortuva+epärehellinen+keskustelija+-+kuten+kreationistit.Pyysin:+"Vaan+pyysin+sinulta+esimerkkiä+ateistia+joka+sortuu+gish+gallop+-argumentointivirheeseen."Et+kyennyt+esittämään+esimerkkiä+ateistista+joka+sortuu+gish+gallop+-+argumentoinvirheeseen.+Enkä+rehellisyyden+nimissä+odottanutkaan+että+kykenisit+esittämään.Huomaatko.+Esität+jatkuvasti+perättömiä+väitteitä+ja+väistelet+kannaltasi+kiusallisia+kysymyksiä.+Rehellisen+keskustelijan,+joita+ateistit+järjestään+ovat,++ei+tarvitse+tehdä+niin.
  2. nolo...aukko:+"Juu+ei+näkynyt+vastausta:"Totta.+Ainakin+sen+suhteen+että+ei+ole+näkynyt+rehellisiä+vastauksia+multinikiltä,+joka+tunnetaan+nolo...aukkona.Milloin+rehdisti+ja+suoraselkäisesti+tunnustat+että+olet+ollut+väärässä+mm.+väittäessäsi+että+geneettinen+informaatio+ei+ole+informaatiota+tai+että+DNA+ei+ole+informaatiota.Ja+minun+syytät+olevani+muka+väärässä+väitteissä+jotka+koskevat+sinua+eli+jotain+multinikkeilevää+anonyymiä+keskustelijaa.+Huomaatko+eroa+typerys:1.+Minä+väitän+että+sinä+olet+väärässä+asia+kysymysten+suhteen.+Väitteidesi+totuusarvo+voidaan+objektiivisesti+tarkistaa.+Lisäksi+väitän+että+olet+epärehellinen+keskustelija+koska+et+mm.+tunnusta+olleesi+väärässä+väitteessäsi+vaikka+väitteesi+todistetaan+objektiivisesti+vääräksi.2.+Sinä+väität+että+minä+olen+väärässä+vain+ja+ainoastaan+siinä+väitteessä,+joka+koskee+sitä+että+oletko+rehellinen+keskustelija+vaiko+et.+Olen+jo+todistanut+objektiivisesti+että+sinä+et+ole+rehellinen+keskustelija.Tässäpä+sinulle+todellinen+haaste+pelle:+Kukaan+ei+välitä+siitä+että+väitänkö+minä+sinua++epärehelliseksi+keskustelijaksi+vaiko+en+koska+palstalla+on+jo+osoitettu+että+sinä+olet+epärehellinen+keskustelija.++Mutta+koitapa+todistaa+että+olen+ollut+epärehellinen+keskustelija+jonkin+asian+suhteen.+Maailma+ei+pyöri+sinun+napasi+ympärillä+vaikka+niin+varmaan+tahdotkin.+Kaikki+epärehellisyyttä+koskevat+syytöksesi+minua+kohtaan+perustuvat+siihen,+että+olen+muka+perusteetta+syyttänyt+sinua+epärehelliseksi.+Voi+voi.+Koeta+kaivaa+esille+jokin+sellainen+palstan+todellisiin+keskusteluteemoihin+liittyvä+väite,+jonka+olen+esittänyt+ja++jossa+olen+mielestäsi+väärässä.+Sellainen+väite+jota+en+voi+objektiivisesti+todistaa+paikkaansa+pitäväksi.+Haaste+on+heitetty.+Odotan+älyllisesti+rehellistä+keskustelua,+en+sitä+paskanjauhantaa,+ruikutusta+ja+lässytystä+johon+toistuvasti+sorrut.Miksi+muuten+sorrut+epärehellisyyteen+keskustelijana+vaikka+sitä+muilta+vaadit.+Sekin+on+hyvä+kysymys.+Löytyykö+rehellistä+vastausta?
  3. Hyvä+kommentti.+Kiitos.
  4. Nolo...aukko:+"Joulupainos+pyhien+mieltä+korottamaan.+Olkaa+hyvä+ja+hyvää+joulua.+Lainaukset+johdettuja+itse+asiasta..."Lässytyksesi+kyllä+piristi+ainakin+minua.+Todistaa+nimittäin+edelleen+sen+mitä+olen+väittänytkin.+Et+todistettavasi+kykene+rehelliseen+keskusteluun,+lähinnä+lässyttämään+ja+lapselliseti+ruikuttamaan.+Ei+kai+sinua+nyt+riso+kun,+erästä+kommentoijaa+lainatakseni,++"hengenheimolaisesi+ROT"+on+tänään+urakalla+esitellyt+tietämättömyyttään+ja+epärehellisyyttään.+Aivan+kuten+sinäkin.