Ei kommenttia kreationistilta, joka ei sisältäisi vääristelyjä ja valheita.
ROT aivopiereskelee: "Tiede tarkoittaa havainnoitua, vahvistettua, mitattua ja empiirisesti eli kokeellisesti toistettavaa tapahtumaa tai ilmiötä."
Todellisuudessa empiirinen tutkimus on vain yksi tutkimustrategioista, joita sovelletetaan tieteellisessä tutkimuksessa: "Empiirisessä tutkimuksessa tutkimustulokset saadaan tekemällä konkreettisia havaintoja tutkimuskohteesta ja analysoimalla ja mittaamalla sitä. Empiirisessä tutkimuksessa konkreettinen ja koottu tutkimusaineisto on tutkimuksen keskiössä ja toimii tutkimuksen tekemisen lähtökohta".
Mutta mistäpä uskovainen pseudotieteilijä, joka ei ole koskaan tehnyt tieteellistä tutkimusta, ei ole kirjoittanut ensimmäistäkään tieteellistä julkaisua eikä todistettavasti tunne tieteellistä menetelmää.
Mutta jos tarkemmin lukee niin pseudotieteilijämme väittämä sisältää todella huvittavan aivopierun. Katsokaas kun pseudotieteilijä väittää että tiede on tapahtuma tai ilmiö: "Tiede tarkoittaa ... tapahtumaa tai ilmiötä".
ROT: "Samasta syystä evoluutioteoria ei ole tiedettä."
No jos otetaan tieteen määritelmäksi hetkeksi kieroilevan pseudotieteilijän aivopieru-määritelmä niin toki evoluutioteoria ei olisi "tiedettä" kuten ei mikään mukaan tieteellinen teoria.
Ei todellakaan tarvitse ihmetellä miksi ROT toistuvasti esittää toinen toistaan huvittavampia väitteitä tieteellisistä tutkimuksesta ja evoluutioteoriasta kun pseudotieteilijämme ei todistettavasti ymmärrä mitä tiede tarkoittaa.
Pseudotieteilijän huvittava väite siitä mitä tiede on
64
<50
Vastaukset
- JESS.JESS
No nyt kuulkaa oli kova määritelmä ROTilta - kyllä evot jo vapisevat ja hihut hihkuvat innosta. JESS! JESS!
Mikset koskaan näytä ainuttakaan havaintoihin perustuvaa todistetta evoluutiolle, pikku puolimutkateisti?
Koska tiedät, että evoluutioteorialle ei löydy ainuttakaan havaintoihin perustuvaa todistetta.
Siksi haluat, että tieteeseen kuuluu myös filosofia evoluutiosta. Haluat, että iltasadut kuuluvat tieteeseen.
Häpeä.ROT: "Mikset koskaan näytä ainuttakaan havaintoihin perustuvaa todistetta evoluutiolle, pikku puolimutkateisti?"
Toki minä ja monet muut olemme linkittäneet lukemattomat kerrat tieteellisiin julkaisuihin, artikkeleihin tai sivustoihin, joissa esitellään evoluutioteoriaa tukevia tutkimuksia.
Miksi sinä pseudotieteilijä et ole esittänyt vielä ainoatakaan tieteellistä tutkimusta, joka johtopäätöksinään toteaa että evoluutiolla ei ole mekanismeja kuten toistuvasti valehtelet. Toki me kaikki tiedämme että sellaisia tutkimuksia ei ole tehty yksinkertaisesti koska evoluutio sekä tieteellinen fakta että objektiivinen havainto luonnossa.
ROT: "Koska tiedät, että evoluutioteorialle ei löydy ainuttakaan havaintoihin perustuvaa todistetta."
Toki löytyy sekä luonnosta että laboratoriossa kuten niin monet kerrat äät
ROT: "Siksi haluat, että tieteeseen kuuluu myös filosofia evoluutiosta. Haluat, että iltasadut kuuluvat tieteeseen."
En tietenkään halua. Miksi valehtelet?
ROT: "Häpeä."
Miksi häpeäisin, kun minulla ei ole mitään syytä en ole esittänyt ainoatakaan valhetta tieteestä tai kreationismista kuten sinä pseudotieteilijä. Sinulla on kaikki syyt hävetä - todistetusti.- Kreationismi_on_sairaus
"Haluat, että iltasadut kuuluvat tieteeseen.
Häpeä."
No nyt on vahva projisointi jeesuksenmorsiammella. Sinähän se haluat että Raamatun taikauskoiset sadut korvaisivat tieteelliset tosiasiat kuten sen että eliölajit ovat kehittyneet evoluution kautta. Sinulla olisi kaikki syy hävetä lapsellista taikauskoasi, typeryyttäsi mutta ennen kaikkea sitä että valehtelet jatkuvalla syötöllä.
Kreationismi on sairaus ja mielenterveyden ongelma. Satusetä vauhdissa, selitäs nyt missä on yhtymäkohta erilaisten luomistarinoiden ja biologian välillä?
Minuun eivät tehoa räyhääminen, uhkailu, valehtelu tai muukaan ateistien harrastama meuhkaaminen.
Minuun tehoaa vain tieteelliset havainnot. Jos ette niitä kykene evoluutiosadullenne näyttämään, olette hävinneet taistelunne tällä palstalla.- räyhräyh1
Sinuun ei siis tehoa Raamattu. Niinhän sinä juuri kerroit, pöljä:D
>>Jos ette niitä kykene evoluutiosadullenne näyttämään, olette hävinneet taistelunne tällä palstalla.
Taistelunne tällä palstalla? Heh, tämähän on huumoripalsta. Täällä on noin suurinpiirtein kahdenlaista väkeä: niitä joille nauretaan (kreationistit) ja ne jotka nauravat (kaikki muut).
Tiedettä tehdään ihan muualla, mutta jatka sinä vaan "taistelua" täällä, popparit on jo mikrossa.- tieteenharrastaja
Kyllä he ovat jo kyenneet näyttämään:
Jos ette niitä kykene evoluutiosadullenne näyttämään, olette hävinneet taistelunne tällä palstalla."
Sinä et kykene näkemään, koska:
- et lue saamiasi vastauksia
- jos luet, et ymmärrä lukemaasi
- jos ymmärrät, et myönnä ymmärtäneesi
- jos myönnät, niin koetat vääristellä muuksi
- ellet onnistu, niin katoat ja toistat saman valeen uudessa ketjussa. Mitä tekee kreationisti kun jää kiinni väärässä olemisesta tai jopa valheesta. No ei ainakaan osoita suoraselkäisyyttä tai rehellisyyttä ja myöntäisi virheensä. Sen sijaan epärehellisyys jatkuu.
ROT: "Minuun eivät tehoa räyhääminen, uhkailu, valehtelu tai muukaan ateistien harrastama meuhkaaminen."
Minä en syyllistynyt mihinkään noista paljastaessani että et tiedä edes sitä mitä tiede tarkoittaa.
ROT: "Minuun tehoaa vain tieteelliset havainnot."
Eipä näytä tehoavan. Sillä edelleenkin olet pseudotieteilevä kreationisti. Toki ongelma voi olla siinä että todistetusti ymmärrä mitä tiede tarkoittaa etkä siten ymmärrä mikä on tieteellinen todiste
ROT: "Jos ette niitä kykene evoluutiosadullenne näyttämään, olette hävinneet taistelunne tällä palstalla."
Ei minua kreationistien evoluutiosadut kiinnosta.
Eikä meillä ole mitään muuta taistelua täällä palstalla kuin kreationistien valheiden vastainen taistelu.Rot.illa on omat totuudet mistä kukaan muu ei ole tietoinen tässä maailmassa. Biologia, geologia ja moni muu tieteenhaara on väärässä jos rot on eri mieltä.
ravenlored kirjoitti:
Rot.illa on omat totuudet mistä kukaan muu ei ole tietoinen tässä maailmassa. Biologia, geologia ja moni muu tieteenhaara on väärässä jos rot on eri mieltä.
Vanha kunnon Dunning-Kruger: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Dunning–Kruger_effect
- tieteenharrastaja
tieteenharrastaja kirjoitti:
Kyllä he ovat jo kyenneet näyttämään:
Jos ette niitä kykene evoluutiosadullenne näyttämään, olette hävinneet taistelunne tällä palstalla."
Sinä et kykene näkemään, koska:
- et lue saamiasi vastauksia
- jos luet, et ymmärrä lukemaasi
- jos ymmärrät, et myönnä ymmärtäneesi
- jos myönnät, niin koetat vääristellä muuksi
- ellet onnistu, niin katoat ja toistat saman valeen uudessa ketjussa.Tulin lopulta järkiini. Kyllähän evoluutiosadut ovat Raamatun vastaisten homostelijoiden propagandaa, jota kaltaiseni älykäs kristitty ei onneksi erehdy uskomaan. Siis eihän ole mitään järkeä siinä että homot olisivat evoluution tulosta koska eihän homogeenin evoluution kautta saanut mies voi lisääntyä toisen miehen kanssa ja siten levittää homogeeniä populaatioon.
- Yksioikoinen
ROT aivopiereskelee: "Tiede tarkoittaa havainnoitua, vahvistettua, mitattua ja empiirisesti eli kokeellisesti toistettavaa tapahtumaa tai ilmiötä."
Se että maa kiertää aurinkoa, sitä ei ole tieteellisesti todistettu, kuka on auringosta käsin sen todistanut.? Tekemällä itse havaintoja auringosta. Se on vain hypoteesi. - Looooooogisesti
Evoluutinen perustelu nro 4: Empiirisen ja/tai vertaisarvioidun tutkimuksen mukaan..
Väite kumotaan seuraavasti: Tarkoitatte evoluutiouskovaisten tekemiä arviointeja asiasta, ette suinkaan puolueettomia arviointeja. He viittavat uskonnollisesti tehtyyn arviointiin, vaikka käyttävät luotettavilta näyttäviä termejä uskonnollisen väitteensä tueksi.- Ei.luotu.eikirj
Evouskovia ei edelleenkään ole olemassa kuin kretujen mielikuvituksessa. Joten nuo sinun höpötykset voidaan jättää huomioimatta. Lapsellista sekoittaa tieteisiin omia mielikuvitushahmoja.
Vertaisarviointi tarkoittaa sitä, että tutkimusraportin lukee ja arvostelee ennen sen julkaisua raportin aiheeseen perehtynyt yksi tai mielellään useampi tutkija, joka/jotka voi/voivat myös ehdottaa korjauksia, parannuksia ja tarkennuksia raporttiin.
Jos esimerkiksi raportin aiheena on glasiaaligeologia, raportin vertaisarvioinnin suorittavat asiaan perehtyneet geologit.
Eli et esimerkiksi sinä.Puolueeton arviointi, jep. Ilmeisesti alan koulutus aiheuttaa puolueellisuutta, ja puolueettomuuteen päästään vain olemalla täysin vailla koulutusta aihepiiristä ja sitten tutkailemalla esitettyä. Fundamentalistinen kristillinen vakaumus on puolueettomuuden kannalta plussaa.
Kreationistien hömpötyksessä, jonka pitäisi olla täynnä, hm, tieteellsiä paikkaansapitävyyksiä, ei ole esim mitään pohjaa sille, että maailma luotiin 6 000 v sitten. Samoin argumentein se olisi voitu luoda milloin tahansa. Ainoa mihin tuo ajamääritys pohjaa, on Raamattu mikä ei ole tiedettä nähnytkään. On siis suoranaista huijausta väittää, että perustatte ajatuksenne tieteeseen. Noin alkajaisiksi.
- RaamattuOnValhe
Toivottavasti Joulupukki toisi kansankynttilällemme edes hieman rehellisyyttä ja aimo annoksen lisää ymmärryskykyä.
- RotOnEksyttäjä
Näyttää vahvasti siltä että ROT on ollut tänäkin vuonna niin tuhma ettei pukki tuonut mitään lahjoja. Ei ainakaan rehellisyyttä eikä ymmärryskykysi. Ja veikkaan että ROTin hourailut vain pahenevat.
- Tiedeonväline
Tiede tekee hyviä neutrino pommeja, tappaa ihmiset mutta säilyttää omaisuuden. Raamattua lukee oikein , niin se puhdistaa sielun, ja miekoista tehdään auroja ja ihmiset on veljiä keskenään. tällöin vapautuu valtavat energiat sivilisaation rakentamiseen. rauhaan pakottaminen on vain tukahdutettua rauhaa, teeskentelyä. Eikä ihminen olisi ihmiselle pahin vihollinen, jois olla vaikka kaveri. Tämä on Joulun sanoma, ken sen oivaltaa, Rauhan ruhtinas syntyi Jouluna.
Tiedeonväline: "Rauhan ruhtinas syntyi Jouluna."
Ja missä kohtaa Raamattua kerrotaan Jeesuksen syntymän päivämäärä. Oletko noin tietämätön että et tiedä miksi Jeesuksen kuviteltua syntymäpäivää vietetään joulun aikaan.- Tiedeonväline
puolimutkateisti kirjoitti:
Tiedeonväline: "Rauhan ruhtinas syntyi Jouluna."
Ja missä kohtaa Raamattua kerrotaan Jeesuksen syntymän päivämäärä. Oletko noin tietämätön että et tiedä miksi Jeesuksen kuviteltua syntymäpäivää vietetään joulun aikaan.Ei taida olla esikuvallisuus ja allegoria oikein hallussa taitaa vähän pipo kiristää, löysää vähän.
- Revihän_siitä
"Tiede tekee hyviä neutrino pommeja, tappaa ihmiset mutta säilyttää omaisuuden. "
Heheh. Suosittelen fysiikan kertaamista. Neutriinopommi ei tappaisi ketään. Neutriinot vuorovaikuttavat niin heikosti minkään kanssa, että ne vain sujahtavat kaikesta läpi. Siksi niitä on niin vaikeaa havaitakin. Sen sijaan neutronipommi on nimenomaan neutronisäteilyn lähettämisen maksimoimiseen tähtäävä ydinase, jossa muut vaikutukset kuten paineaalto jäävät vähemmälle - tavoitteena juuri tapaa eläviä asioita ja jättää tavarat kuntoon.
Tiede on menetelmä, jolla hankitaan tietoa. Tietoa voi käyttää erilaisiin sovelluksiin, hyvään tai pahaan. Tiedettä on turhaa parjata siitä, että sen avulla voidaan tehdä neutronipommejakin. Tieteen avulla voidaan torjua sairauksia, kehittää ympäristöystävällisempiä tapoja manipuloida energiaa kuten tuottaa ravintoa ja suojaa jne. Tieteellä saadaan arvokasta tietoa ympäristöstämme muutenkin, että tietäisimme miten meidän kannattaa toimia vähentääksemme ongelmia.
Tiede on oikeastaan utilitaristille ihan ykköstyökalu juuri hyvän aikaansaamiseksi. Mitä tiededenialistiset ja tiedefoobiset ääruskovaiset ovat saaneet aikaan? No he ovat käyttäneet tieteen keinoin saavutettuja sovelluksia eettisesti väärin, eli esim. lentäneet matkustajakoneilla pilvenpiirtäjiin, pommittaneet "vääräuskoisia" ja nytkin julistavat verkon välityksellä muinaismyytteihinsä perustuvan kirjaimellisen uskon motivoimaa propagandaa, jossa tiedettä itseään vääristellään törkeästi. - Tiedeonväline
Revihän_siitä kirjoitti:
"Tiede tekee hyviä neutrino pommeja, tappaa ihmiset mutta säilyttää omaisuuden. "
Heheh. Suosittelen fysiikan kertaamista. Neutriinopommi ei tappaisi ketään. Neutriinot vuorovaikuttavat niin heikosti minkään kanssa, että ne vain sujahtavat kaikesta läpi. Siksi niitä on niin vaikeaa havaitakin. Sen sijaan neutronipommi on nimenomaan neutronisäteilyn lähettämisen maksimoimiseen tähtäävä ydinase, jossa muut vaikutukset kuten paineaalto jäävät vähemmälle - tavoitteena juuri tapaa eläviä asioita ja jättää tavarat kuntoon.
Tiede on menetelmä, jolla hankitaan tietoa. Tietoa voi käyttää erilaisiin sovelluksiin, hyvään tai pahaan. Tiedettä on turhaa parjata siitä, että sen avulla voidaan tehdä neutronipommejakin. Tieteen avulla voidaan torjua sairauksia, kehittää ympäristöystävällisempiä tapoja manipuloida energiaa kuten tuottaa ravintoa ja suojaa jne. Tieteellä saadaan arvokasta tietoa ympäristöstämme muutenkin, että tietäisimme miten meidän kannattaa toimia vähentääksemme ongelmia.
Tiede on oikeastaan utilitaristille ihan ykköstyökalu juuri hyvän aikaansaamiseksi. Mitä tiededenialistiset ja tiedefoobiset ääruskovaiset ovat saaneet aikaan? No he ovat käyttäneet tieteen keinoin saavutettuja sovelluksia eettisesti väärin, eli esim. lentäneet matkustajakoneilla pilvenpiirtäjiin, pommittaneet "vääräuskoisia" ja nytkin julistavat verkon välityksellä muinaismyytteihinsä perustuvan kirjaimellisen uskon motivoimaa propagandaa, jossa tiedettä itseään vääristellään törkeästi.Kaikki synti on pistetty kirjaimellisesti Jeesuksen piikkiin. Olipa hurja lataus, tossa jo lentää persulleen, sitä Jeesus on tarkoittanut sanoessaan , rakastakaa toisianne niin kuin minä olen teitä rakastanut. Onko kategoriat ja kontekstit menneet sekaisin? Kaikki tulkinta on henkistä, niin tieteessäkin, se tarvii tietoisuuden, ja ihmisillä hyvä tahto.
- Revihän_siitä
Tiedeonväline kirjoitti:
Kaikki synti on pistetty kirjaimellisesti Jeesuksen piikkiin. Olipa hurja lataus, tossa jo lentää persulleen, sitä Jeesus on tarkoittanut sanoessaan , rakastakaa toisianne niin kuin minä olen teitä rakastanut. Onko kategoriat ja kontekstit menneet sekaisin? Kaikki tulkinta on henkistä, niin tieteessäkin, se tarvii tietoisuuden, ja ihmisillä hyvä tahto.
Minua ei kiinnosta nuo jeesustelut. Kerroin vain sinulle miten olit väärässä sitä koskien, mitä tieteestä yritit selittää.
- Sodan.ja.rauhan.ruhtinas
Juuri silloin minä syntyä pötkäyttelin.
- Helppo.homma
Joko olet eronnut kirkosta? Tästä linkistä se käy helposti:
http://www.eroakirkosta.fiHelppo.homma: "Joko olet eronnut kirkosta? Tästä linkistä se käy helposti:"
Suosittelen. Itse erosin kirkosta vuosituhannen vaihteesta. Kirkollisveroista säästyneitä rahoja voi käyttää humanitääriseen apuun. Miksi osallistua ev-lut. kirkon palkkalistoille kuuluvien työtekijöiden elättämiseen tai kirkon omaisuuden kartuttamiseen.
Itse kanavoin avustukseni SPR:n ja Unicef:in kautta.
- wertwert
Evoluutioteoria ei ole fakta, vaikka sisältäisi faktoja, vaan se on teoria ja kyseinen teoria on aukkoja täynnä, mutta ennen kaikkea se ei loppujen lopuksi selitä mistään mitään kuten maailmankaikkeuden syntyä, moraalin ja arvojen olemassaoloa. luonnonlakien syntymistä jne.
- Sodan.ja.rauhan.ruhtinas
Ei tietenkään. Sen ei kuulu eikä tarvitse selittää mitään muuta kuin biodiversiteetin kehityksen. Ota selvää mitä se meinaa.
- Harhauttaja
Trolli tuli rollaattori aivoilla, tulee jo pitkää pötköä. Tunkee ja änkee. . Sota ja rohkeus ovat saaneet aikaan suurempia asioita kuin armeliaisuus. Teknologia sellaisten ihmisten käsissä pelottavaa jotka rakastaa, ihailee ja arvostaa enemmän teknologiaa kuin ihmistä. Se on hirveetä.
- raamattueitodistamitään
No eikös tällä pellellä ole hihhuli-sivusto "Science Refutes Evolution" ... Eikä edes tiedä mitä tiede tarkoittaa?!
- PseudoscienceOfTom
Hakusanat: Kohl plagiarism Aalto
Ja kuten olemme havainneet ei ROT epärehellisenä ja kieroilevana uskonnollis-pseudotieteellisenä kreationistina ole kyennyt korjaamaan noin naurettavaa väitettään.
Ei ole kyennyt multinilkki-JC:kään eikä myöskään se eräs ruikuttaja ...- Epäloooooogisesti
"...se eräs ruikuttaja ..."
Sitä minä olenkin fundeerannut että miksi tämä kaksinaismoraalinsa todistanut eräs ruikuttaja ei koskaan hyökkää ROTin tai muiden palstan kretuvalehtelijoiden kimppuun..... - maksaloora
"Siis mitäh?! Minähän en päätäni käännä vaikka todisteet muuta sanoisi!"
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15502303/gish-gallop#comment-96003925
"Kyllähän minulla on vaikka mitä vedenpitäviä todisteita, mutta ei huvita niitä ilmoille laittaa, runkutan mielummin lainauslouhintaani."
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15504249/end-of-days - maksaloora
Epäloooooogisesti kirjoitti:
Sitä minä olenkin fundeerannut että miksi tämä kaksinaismoraalinsa todistanut eräs ruikuttaja ei koskaan hyökkää ROTin tai muiden palstan kretuvalehtelijoiden kimppuun....."Niin mutku siis tuolla oon nähny sen hei, sillee just kato tiiäksä, sillee varmasti nääs oon."
- Epälooogisesti
maksaloora kirjoitti:
"Siis mitäh?! Minähän en päätäni käännä vaikka todisteet muuta sanoisi!"
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15502303/gish-gallop#comment-96003925
"Kyllähän minulla on vaikka mitä vedenpitäviä todisteita, mutta ei huvita niitä ilmoille laittaa, runkutan mielummin lainauslouhintaani."
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15504249/end-of-daysJa miksi ajattelet että juuri sinusta oli kyse nolo...aukko? Siitä kun viitattiin ruikuttavaan ja epärehelliseen keskustelijaan ...
No kaipa se sinä sitten itseäsi sen verran tunnet ......
Hehe - maksaloora
Epäloooooogisesti kirjoitti:
Sitä minä olenkin fundeerannut että miksi tämä kaksinaismoraalinsa todistanut eräs ruikuttaja ei koskaan hyökkää ROTin tai muiden palstan kretuvalehtelijoiden kimppuun....."Sillee kato varmasti oon nähny nääs, ku tuolla siis tiäksä nii, oikeesti kato hei."
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14364164/nolo-aukko---rikokset
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15500977/ateismin-vastaiset-vaitteeni - maksaloora
Epälooogisesti kirjoitti:
Ja miksi ajattelet että juuri sinusta oli kyse nolo...aukko? Siitä kun viitattiin ruikuttavaan ja epärehelliseen keskustelijaan ...
No kaipa se sinä sitten itseäsi sen verran tunnet ......
HeheEi ole väliä kehen sillä viittasit derp, "koska oon kato hei nähny tiäksä, ku tuol olin nääs sillee ja muuta."
- maksaloora
maksaloora kirjoitti:
Ei ole väliä kehen sillä viittasit derp, "koska oon kato hei nähny tiäksä, ku tuol olin nääs sillee ja muuta."
*viitattiin
- Epälooogisesti
maksaloora kirjoitti:
*viitattiin
Joo ei tarvitse enempää vakuutella että olet juuri ja nimenomaan se ruikuttaja ja älämölisijä johon viitattiin ...
Vitsin tyhmä. Hehe - kretutrolliko.on.hän
En ole tosiaan lukenut yhtään kommenttia jossa nolo...aukko olisi myöntänyt jonkin väärän väitteensä.
Olisiko siis tosiaan mahdollista että hän kretutrolli? - maksaloora
kretutrolliko.on.hän kirjoitti:
En ole tosiaan lukenut yhtään kommenttia jossa nolo...aukko olisi myöntänyt jonkin väärän väitteensä.
Olisiko siis tosiaan mahdollista että hän kretutrolli?Näytä missä joku muu myöntää, niin laitan kaksi omaani. Mutku mutku...
- maksaloora
Olisiko siis tosiaan mahdollista että hän kretutrolli?Tai oikeastaan näytä pelle ensi missä kretuilen.
Niin sitähän minäkin. Mutku mutku... - kretutrolliko.on.hän
maksaloora kirjoitti:
Näytä missä joku muu myöntää, niin laitan kaksi omaani. Mutku mutku...
Ei sinulla ole näyttää sellaista kommenttia missä myönnät olevasi väärässä.
- maksaloora
Mutku mutku... No niin pelle mitä minulta sitten vaadit, kun et muiltakaan luuseri löydä.
- maksaloora
Tuhat käyttäjää palstalla – luku ei perustu mihinkään – tyyppi vaatii, että yhdellä niistä on oltava jotain tai hän on paska jätkä. Ei vitun idiootti, tuo kaksinaismoraalia; eri säännöt toisille kuin itselle/omalle ryhmälle. Nyt oli liian vaikeaa asiaa tollolle, vaihdan kielen taas yläastepissikseksi.
- kretutrolliko.on.hän
maksaloora kirjoitti:
Tuhat käyttäjää palstalla – luku ei perustu mihinkään – tyyppi vaatii, että yhdellä niistä on oltava jotain tai hän on paska jätkä. Ei vitun idiootti, tuo kaksinaismoraalia; eri säännöt toisille kuin itselle/omalle ryhmälle. Nyt oli liian vaikeaa asiaa tollolle, vaihdan kielen taas yläastepissikseksi.
"Nyt oli liian vaikeaa asiaa tollolle, vaihdan kielen taas yläastepissikseksi."
Kas kun emme ole huomanneet että olisit jossain vaiheessa käyttänyt yläastepissis-kieltä kehittyneempää kieltä.
Ja sinähän se olet vaatimassa muilta sitä mihin et itse taivu. - maksaloora
"Nyt oli liian vaikeaa asiaa tollolle, vaihdan kielen taas yläastepissikseksi."
Kas kun emme ole huomanneet että olisit jossain vaiheessa käyttänyt yläastepissis-kieltä kehittyneempää kieltä.
Ja sinähän se olet vaatimassa muilta sitä mihin et itse taivu."Siis kun se on tiekkö, tuolla noin se oikeesti oli sillain ku näin."
- osaatko.olla.nolompi
maksaloora kirjoitti:
"Siis kun se on tiekkö, tuolla noin se oikeesti oli sillain ku näin."
Vajakkimaiseen älyvapaaseen lässytykseen rajoittuvat kommenttisi ovat juuri sitä mitä kaltaiseltasi vajakilta voi odottaakin.
- maksaloora
osaatko.olla.nolompi kirjoitti:
Vajakkimaiseen älyvapaaseen lässytykseen rajoittuvat kommenttisi ovat juuri sitä mitä kaltaiseltasi vajakilta voi odottaakin.
Niinpä niin, iso yllätys: ei ole niiden sisällön – tuolla jossain on muka jotain, tätä mieltä olen –vertauskuvallisuus auennut.
- ja.osaathan.sinä
maksaloora kirjoitti:
Niinpä niin, iso yllätys: ei ole niiden sisällön – tuolla jossain on muka jotain, tätä mieltä olen –vertauskuvallisuus auennut.
Ei tarvitse kommenttiesi suhteen mitään noloja vertauskuvia pohtia, riittää kun lukee ne niin on selvää että ne ovat vajakin hengentuotoksia.
- maksaloora
ja.osaathan.sinä kirjoitti:
Ei tarvitse kommenttiesi suhteen mitään noloja vertauskuvia pohtia, riittää kun lukee ne niin on selvää että ne ovat vajakin hengentuotoksia.
"Nii kato hei sillee tieksä tuolla nääs. Ihan just tollee tual oikeesti."
- ylitätkö.noloutesi
maksaloora kirjoitti:
"Nii kato hei sillee tieksä tuolla nääs. Ihan just tollee tual oikeesti."
Ja tosiaan jos sinä vajakki et mitään uutta älämölöä keksi niin ainahan vajakki voi copypastata vanhaa mölinäänsä.
- maksaloora
ylitätkö.noloutesi kirjoitti:
Ja tosiaan jos sinä vajakki et mitään uutta älämölöä keksi niin ainahan vajakki voi copypastata vanhaa mölinäänsä.
"Niinku tiäkkö sillain se on ja kaikkee tuol nääs, nähny oon siis sillee tyhmää, oikeesti kato."
- vieläkö.nolommaksi
maksaloora kirjoitti:
"Niinku tiäkkö sillain se on ja kaikkee tuol nääs, nähny oon siis sillee tyhmää, oikeesti kato."
Ja juurikin noin.
- maksaloora
vieläkö.nolommaksi kirjoitti:
Ja juurikin noin.
"Sit se on sillee kato plääh tiäkkö ja muuta, tuolla aina niinku."
- nolo.kretu.aukko
maksaloora kirjoitti:
"Sit se on sillee kato plääh tiäkkö ja muuta, tuolla aina niinku."
Nolo...aukko on maanisessa vaiheessa.
- mutku.mutku
nolo.kretu.aukko kirjoitti:
Nolo...aukko on maanisessa vaiheessa.
"Ku se on semmone tiäksä, niin ku plääh ja kaikkee kato ja semmonen tuolla."
Muistutukseksi siitä että pseudotieteilijä, joka näin huvittavasti määrittelee tieteen täysin väärin, ehdottaa "Tiedeviikkoa" tieteellisine keskusteluineen.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422621Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse791985Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161098Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934