Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
patarouva2
profiilit
patarouva2
patarouva2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
20
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kävin viikko sitten naprapaatin käsittelyssä selkävaivoistani, ja ulosteongelmakin korjaantui. Toivottavasti tämä on pysyvää, koska elämä helpottui huomattavasti.
25.10.2023 10:13
Kaaduin pari vuotta sitten selälleni, ja sen seurauksena oli ulosteinkontinenssi. Kävin viikko sitten naprapaatilla, ja sen jälkeen suoli on toiminut normaalisti.
25.10.2023 10:09
Olen ikääntynyt nainen. Voisikohan tähän syynä olla se, kun kaaduin selälleni, ja selkä oli pitkään kipeä eikä ilmeisesti koskaan tule ennalleen.
01.08.2023 11:36
Kävin lääkärillä tästä ongelmasta, mutta hän ei osannut neuvoa mitään. Sanoi vain vaivan olevan melko yleinen vanhemmilla naisilla. Olen ottanut Cuplaton pillerit avuksi silloin, kun on lähdettävä johonkin. Ei tule ainakaan ilmaa, jonka mukana saattaa tulla muutakin ulos. Kurja vaiva on
29.07.2023 11:46
Ei+ainakaan+minulla+siirretyt+hiukset+kestäneet+hautaan+saakka.+Nyt+on+lisäksi+arpinen+päänahka+näkymässä+ohuiden+hiuksien+läpi.
29.10.2019 14:16
Digiboksimme+ei+ottanut+enää+kaukosäätimellä+käskyjä+vastaan,+ei+myöskään+pelannut+suoraan+etupaneelista+paineltaessa.+Ostin+Torista+täysin+samanmerkkisen+ja+-tyyppisen+tilalle.+Tämän+nyt+hankitun+kaukosäädin+on+huono,+ja+olisin+ottanut++käyttöön+hyvin+toimineen+entisen+kapulan.+Se+ei+kuitenkaan+jostain+syystä+onnistu.+Osaako+joku+neuvoa+mitä+voisi+tehdä?
21.01.2019 17:32
Toista+kuukautta+kesti+saada+tuotepaketti.+Oli+kuulemma+mennyt+ensin+väärään+maahan.+Nyt+vaan+ihmettelen+miten+paidan+saa+päälle,++ja+jos+saan+sen+jotenkin+päälle+miten+sen+saa+vedettyä+pois.+En+taida+uskaltaa+edes+kokeilla.+Ryhtivaljaat+pitävät+olkapäät+takana,+mutta+eivät+ole+mukavat+päällä.+Niiden+kanssa+pystyy+olemaan++vain+tunnin+-+pari.
26.11.2018 14:40
Facebookin+vertaisryhmän+juttuja+lukiessa+sain+käsityksen,+että+aika+monelle+on+tullut+hammasongelmia.+Onkohan+tutkittu+miten+yleisiä+nuo+haittavaikutukset+ovat,+jotka+kohdistuvat+hampaisiin?
06.02.2018 16:31
Olen+syönyt+Prednisolonia+vuodesta+2010+lähtien.+Minulla+on+jatkuva+lähete+lahoratoriokokeisiin,+joten+seuraan+itse+tulehdusarvojani.++Miniäni+(lääkäri)+kehotti+nyt+vaatimaan+laajempia+tutkimuksia,+koska+polymyalgia+ei+yleensä+vaadi+näin+pitkää+kortisonin+käyttöä.+Prednisolon+päiväannos+nyt+5+mg.+
Nyt+vasta+asia+otettiin+vakavasti,+ja+sain+lähetteet+lisätutkimuksiin.+Ensin+kuvataan+keuhkot,+ja+sitten+ultrataan+vatsa.+Jos+ei+mitään+löydy+saan+lähetteen+Keskussairaalaan,+jossa+tehdään+lisätutkimuksia.
Kuinka+kauan+teillä+muilla+on+ollut+kortisonilääkitys+ilman+lisätutkimuksia?
30.10.2017 17:00
Hankittiin tänään uusi CRC-1400 digiboksi, eikä sen kaukosäätimessä ole enää Fav-näppäintä, jolla saisi vain valitut suosikkikanavat katseltavaksi.
Onkohan tähän jotain muuta keinoa? On hankalaa hakea joku oma suosikki selaamalla mahdoton määrä turhia kanavia löytääkseen sen yhden. Harmittaa... :(
31.03.2016 18:43
Minulla tämä malli on ollut vajaan viikon, ja perusasioissa ok. Multimediaviesti näkyy kuitenkin vain osassa näyttöä, joten isosta näytöstä ei tässä tapauksessa ole mitään iloa. Nettiä en puhelimella käytä, joten siitä en osaa sanoa mitään.
29.01.2015 20:18
Taloudellista syytä ei ole, mutta koska ikää on jo lähes 70 vuotta en enää ajattele uutta operaatiota. Hiuspöly on käyttökelpoinen, jos omia hiuksia on riittävästi. Käytössäni on ollut kahta merkkiä, Toppik ja Nanogen. Suosittelen Nanogenia. Ne eivät tahraa mitenkään, joten sen suhteen voi olla huoletta.
21.01.2015 09:26
Hiussiirto tehtiin omien hiuksien sekaan ja saattaa olla niin, että vain ne takaraivolta siirretyt hiukset ovat nyt jäljellä. Olen pärjännyt aika hyvin, kun olen niiden siirtohiuksien sekaan laittanut hiuspölyä tuomaan tuuheutta. Uuteen hiussiirtoon en kuitenkaan enää lähde. Ostin jo peruukin, joka on aika luonnollisen näköinen. Se on päässä silloin, kun on joku tärkeämpi meno.
18.01.2015 20:57
Tampereella tehtiin, mutta en tiedä millä tekniikalla. Kirurgina oli Heikki Kupi.
Olen nainen, kuten nimimerkistä voi päätellä.
10.01.2015 16:23
Olinpa tyhmä. Tuo jouluhalko ruokana on minulle uusi asia, mutta kuukkeloimalla sen löysin.
27.12.2013 18:33
tarkoitatko Saukin pikkuoravia?
27.12.2013 18:15
No tässähän on selvästi jouluvalot
27.12.2013 18:14
Käsitteenä jouluhalko ei ole hyvä. Ainakaan meillä ei koskaan puhuta jouluhaloista, vaikka joulusaunaa lämmitetään.
27.12.2013 18:13
Joku ehdotti kohteelle 4. ratkaisuksi halkoa. Mielestäni jouluhalko ei voi olla ok.
27.12.2013 17:24
33. on raha, johon u keskelle.
27.12.2013 17:17
1 / 1