- Mutta kuka viitsisi olla niin julma että ihan vihaamalla VIHAISI pientä puolustuskyvytöntä puohitien puudelia?
- Mitä jos ovihyökkääjällä ei ole yhtään rytmitajua ja ryskää aivan arvaamattomasti? Jos onkin niin kuinka nopeasti tunnistat minkä kappaleen mukaan ryske käy ja ajoitat puolustuksen sen mukaan? Rauhallisen iskelmän mukaan on varmaan helpompaa puolustautua entä todella nopea tempoisen diskomäiskeen mukaan? Ekat iskut kun alkaa niin tuleeko siinä semmoinen olo että "ääh ei taas scooteria" tai että "ah onneksi nyt isketään Olavi Virran tahtiin"?
- Viharikos ilman motiivia. Hyvin jännä on kyllä
- Ei ole elämässä tehnyt mitään. Kökkinyt vain kämpässä yksin. Mökkihöperö
- Eutanasiaa en salli tuolle pulsulle. Saa kärvistellä loppuun asti yksin kun sisuskalut sulaa ja huoltomies kärrää lopulta raadon kompostiin
- Onhan sillä pulsulla jo ikää kertynyt mutta ei mitään elämisen arvoista ole tapahtunut. Vanhainkodissa saa olla kuunteluoppilaana
- Joo mää oon nähny sen lähettämiä videoita whatsapissa yms. Heiluu retkikirveen kans kännissä. Vaarallisen näköistä menoa. Siis sille itselleen. Tuskin tarvii edes ulkopuolista apua siihen että kohta puuttuu varpaita tai kirves on päässä pystyssä. Suosittelen lämpimästi pistämään kirveen kaappiin, vaihtamaan elintapoja ja ryhdistäytyä muutenkin
- Elämässä on tärkeintä lisääntyminen ja/tai kehittää tätä paikkaa paremmaksi seuraaville sukupolville. Edelliset onkin jo paljon saanut aikaan. Väkimäärä on sen verran ettei sukupuuttoon olla kuolemassa ja elintaso niin korkea että osa voi vain lorvia päivät pitkät rasittamassa yhteiskuntaa. Jos kaikki olis samanlaisia pulsuja niin sukupuutto olis koittanut jo ajat sitten. Ylipäänsä kehittyminen on tärkeää. Jos vertaa sitä hetkeä kun minä ja Kylmis kohdattiin ekan kerran niin Kylmiksen tilanne on kehittynyt vain huonommaksi. Minun osalta asiat on mennyt huomattavasti eteenpäin eli positiivista kehitystä on tapahtunut. Pelkästään siinä on jo tarpeeksi syitä vältellä semmosten tenukeppien seuraa ettei tuhlaa aikaansa siihen kun pitäs pyrkiä tekemään paljon kehittävämpää. Mutta kukin käyttää oman mahdollisesti ainoan elämänsä kuten parhaaksi näkee ja mahdottoman älykäs ylioppilas puohitieltä on käyttänyt sen siihen että kökkii persehomeessa nojatuolilla kaljaa ryystäen aina vain, ilman että edes yrittää pärjätä elämässä
- Elämässä täytyy mennä eteenpäin. Ei kannata koko elämää kuluttaa jonkun sekopäisen pulsun kans rapakaljaa juoden. On paljon muutakin hommaa
- Onneks pulsun ajokortti on otettu lopullisesti pois
- Kylmis ei kuulu suomen luontoon. Elää luonnonvaraisesti peltolan mt puolen osastolla, minimaalisella lääkityksellä, ilman nettiä ja kaljaa. Mahdollisimman vähän yksityisyyttä, muiden potilaiden seassa tv huoneessa inttämässä typerää elokuviin liittyvää triviaa ja radiosta etsitään cover kappaleita
- Helppo vika korjata. Esim aitö_kyLm1s nimimerkki hankala feikata
- Juu. Surkastunut fyysisesti ja henkisesti. Sitä se alkoholi teettää
- Mitenhän se on jaksanu kantaa sen levytangon apteekin luokse asti?
- Se on mekafilia. Itse olen yhdistänyt nämä ja pistellyt menemään länsi-saksalaisen jumalmallin takapenkillä
- Sinähän olet Kylmis itsekkin metriheikki. Heikot geenit yhdistettynä köyhään lapsuuteen jossa isä pahoinpiteli ja käytti seksuaalisesti hyväksi mutta lahjoi hiljaiseksi peleillä ja mopolla. Aikuisuus myös pelkkää kurjuutta ja edelleen nyrkinpelossa mutta ajan myötä isä on vaihtunut ovihyökkääjäksi. Koko elämä alusta loppuun pelkkää kurjuutta ja nyt puohitien saattokodissa kärvistellä loppuun asti
- Ei vaan tullut vanhaksi. Kunto ei kestä apteekkimurtoa enään niin se jää tekemättä
- Olen sen verran älykkäämpi kuin sinä että olen rekisteröinyt tunnuksen
- Intätkö täällä yksinään? On se c8
- Minä se olin