ExTissu käyttäjää täällä on? ExTissu 1.5 ja 2.0 ainakin iski silmään.. Olisi kellään tarkkoja lukuja?
Montako eri..
24
333
Vastaukset
Tiedä sitte,,, mutta jopa spämmärit tietää kuka on aito,,,
- hauka.hissikuilussa
Hauka seuraa ja laskee.
- Hauca.tarkkailee
Hauca tarkkailee.....
- danielle.steel.hauka
Komean nimimerkin olet itsellesi räpännyt.
- Hauca.ilmassa.scouttina
No, mutta komean nimimerkin olet itsellesi räpännyt,
- hauca.cylpyammeessa
Oo sä hauca ja mä oon hauka.
- Hauca
Joo, kyllä käy. Haucana on kiva olla ihan vaan hauca.
Turpa kiinni hintti.
- hauka.hammapeikkona
Kuka oikein olet? Oletko yuggis?
Feikki-Kylmiksiä on vieläkin enemmän, kuin Tissun tunnuksia. Kylmiksen feikkailusta tekee erityisen helppoa tuo pienen L-kirjaimen kirous. S24:sen fonttia hyväksikäyttäen voi pistää ison i-kirjaimen sen tilalle ja tunnus/nimimerkki näyttää täysin identtiseltä.
Pystytkö näkemään eron?
Kylmät kädet
KyImät kädet- hauka.viitonen
En pysty.
- Keuhkot.paskaksi
Syö sinä paskaa. Juopottelu ja ketjupolttaminen on lempiharrastuksiani, enkä aio luopua niistä vaikka mikä olisi.
Terveisin kaksi askia norttia päivässä. - CopyPaste
Viimeisin tissu nimimerkin kommentti tuli hetki sitten. Tiedättekö te onko se aito tissu?
Yhteen aikaan minua kopsattiin 20 nikillä päivässä,,, jollain oli tekemisen puutetta haha,,, :)
- Raitis-stiina
yuggis_ kirjoitti:
Tämä on yli vuoden vanha ketju.
Ja IöyIykauha tanakasti percesiImässä.
- Ketuju
sauna_timppa kirjoitti:
Keteju
Ei vaan KETUJU
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453333Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503175Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4352391Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2461473Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 761227
- 781221
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311178Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1261086