ExTissu käyttäjää täällä on? ExTissu 1.5 ja 2.0 ainakin iski silmään.. Olisi kellään tarkkoja lukuja?
Montako eri..
24
410
Vastaukset
Tiedä sitte,,, mutta jopa spämmärit tietää kuka on aito,,,
- hauka.hissikuilussa
Hauka seuraa ja laskee.
- Hauca.tarkkailee
Hauca tarkkailee.....
- danielle.steel.hauka
Komean nimimerkin olet itsellesi räpännyt.
- Hauca.ilmassa.scouttina
No, mutta komean nimimerkin olet itsellesi räpännyt,
- hauca.cylpyammeessa
Oo sä hauca ja mä oon hauka.
- Hauca
Joo, kyllä käy. Haucana on kiva olla ihan vaan hauca.
Turpa kiinni hintti.
- hauka.hammapeikkona
Kuka oikein olet? Oletko yuggis?
Feikki-Kylmiksiä on vieläkin enemmän, kuin Tissun tunnuksia. Kylmiksen feikkailusta tekee erityisen helppoa tuo pienen L-kirjaimen kirous. S24:sen fonttia hyväksikäyttäen voi pistää ison i-kirjaimen sen tilalle ja tunnus/nimimerkki näyttää täysin identtiseltä.
Pystytkö näkemään eron?
Kylmät kädet
KyImät kädet- hauka.viitonen
En pysty.
- Keuhkot.paskaksi
Syö sinä paskaa. Juopottelu ja ketjupolttaminen on lempiharrastuksiani, enkä aio luopua niistä vaikka mikä olisi.
Terveisin kaksi askia norttia päivässä. - CopyPaste
Viimeisin tissu nimimerkin kommentti tuli hetki sitten. Tiedättekö te onko se aito tissu?
Yhteen aikaan minua kopsattiin 20 nikillä päivässä,,, jollain oli tekemisen puutetta haha,,, :)
- Raitis-stiina
yuggis_ kirjoitti:
Tämä on yli vuoden vanha ketju.
Ja IöyIykauha tanakasti percesiImässä.
- Ketuju
sauna_timppa kirjoitti:
Keteju
Ei vaan KETUJU
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad821310- 44938
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että362767- 132720
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56594