- Ilmeisesti siis ensin tuikataan pilli paikalleen,juodaan keskeneräistä kiljua ja loput hoitaa luonto?
Tuleeko semmoisesta juopottelusta kovakin krapula ja onko kesäisin esim baarin terassilla mahd toteuttaa vai soveltuuko vain omassa murjussa juopotteluun tuo tekniikka? - Onko se sitä turbohiivaa?
- Pistä tehostartti ja kierroslukumittari siihen pönttöön. Sitten näet kuinka nopeasti se käy mutta varo ettei lähde käymään liian nopeaa. Tulee sisuskalut pihalle ja vrum vrum!
- Minua ihmetyttää lähinnä tuo vertaus vuodelta 2007 jota täällä on jo vuosia jankattu. Miksi kukaan 30v mies haluaisi tapella kasiluokkalaisen eli keskenkasvuisen kanssa. Kuvitelkaa jos minäkin 30vuotiaana olisin koulun nurkilla haastamassa riitaa 8lk pojille
- Kamelin hallintalaitteet ovat hiukan erilaiset kuin henkilöautossa joten on täysin ymmärrettävää että vahinkoja sattuu joskus kun aikaisempi ajokokemus on kotona rajoittunut lähinnä siihen kameliin
- Oli fb:ssä video kun joku matu siellä kännyllä filmas putkasta
- Olin sillon kasiluokalla enkä ollut edes nähnyt Kylmistä :D
- Andre The Giant joisi Kylmiksen alkupalaksi. Btw vieläkö siellä yläkerrassa juopotellaan? Eikö sun pitäisi tänään pitää taukoa kun eilen oli lauantai eli juomapäivä
- Ootte umpihulluja koko porukka
- Näillä näkymin vain ajan kysymys milloin meillä. Mutta ei saa antaa pelolle valtaa jne
- Tämä biisi sopii nyt hyvin tämän päivän yksittäis tapaukseen. https://youtu.be/-DwTPTEM9yQ
Siis tukholmassa joku ajoi ihmisten päälle rekalla. Epäilen vahvasti että tekijän nimi ei ole Sven - Kylmis palauttaa kaikki tuet takaisin valtiolle alkoholiveron muodossa ja samalla työllistää useita ihmisiä kuten rekkakuskeja(jotenkinhan se olut tulee kauppaan),myyjiä,vartijoita,poliiseja,kelan virkailijoita ja sen semmoisia. Myös näitä farmareita kun ostaa parsakaalta jne. Loppujen lopuksi aika harmitonta retkuilua
- Tässä on ollut jo muutaman viikon raitistelua eli hiljaiseloa. Mutta tarkimmat on saattanut bongata minut viime vklp ladatusta videosta jossa olin mukana...vähän vajaa 8000 näyttökertaa
- Siis mustalaisia vai?
- Onko siellä takapenkillä minkä ikäisiä matkustajia?
- Ei tarvi häiriköidä. Olet vain ihan normaalisti niin kaikkia vituttaa. Ja se on parasta hupia häiriköidä eri automerkkien palstoilla. Ihmiset suuttuu niin herkästi jos joku haukkuu sen skoda octacian tai toyota corollan paskaksi. Siis aikuiset ihmiset suuttuu hehe. Ja oms lukunsa on nämä jonnet jotka hermostuu heti kun menee niille sanomaan että sen amis bemari on ihan täys paska
- Heippa. Mennäänkö häiriköimään vaikka bmw foorumille? Kylmis voisi tulla mukaan. Kolmestaan kysellään tyhmiä ja kännipäissään laitetaan jonkun penikan bmw projektin esittelyketjuun youtube-sota yms
- Niin siis en ollut lukenut palstaa aikoihin. Tuli ilmoitus fb:ltä kun kävelin pyykösjärvellä Hugon kaa ja vilkaisin että mitä nyt. Siellä oli tullut viestiä joltain että Kylmis kirjoittelee sitä ja tätä jne. Sitten hyppäsin asconan puikkoihin. Kipitin yläkertaan puohitiellä ja loputhan te tiedättekin. Se jolta tuli viestiä kun olin siellä pyykösjärvellä Hugon kans niin hankala sanoa oliko se Tissu,Tassu,Tussu vai kuka kun en edes muista mikä sen feikkiprofiilin nimi oli..tästä kun on jo vuosia. Mutta vantaalta lähetetty viesti. Näitä extissujakin aina silloin tällöin käy tutkimassa mun fb:tä. Mutta eipä se nyt sen kummemmin mitn haittaa. Aina silloin tällöin törmää tietyissä paikoissa fb:ssä oikeaan Tissuun sen oikealla nimellä. Asia oli myös helppo varmistaa kun itsehän se on täällä asioita kertonutkin itsestään
- Käy joskus kuvaamassa Rinkebytä?
- Välillä on mukava pohtia kaikenlaista jännää. Nyt tässä pohditaan järkevintä tapaa maalata mutta se on sitten avaruuskemiaa se. Miten Kylmiksellä muuten? Oliko Ruotsissa kiva käydä silloin tuossa jokin aika sitten muistelemassa lapsuutta?