- Kulkeeko aika nopeampaa siellä yläkerrassa? Meillä täällä alhaalla vielä ollaan sillä asteella että värkätään 60 luvun mekaniikan kanssa
- Aloittaja on jo pitkästi yli keski-ikäinen möhömahainen nettiriippuvainen peräkammarin poika joka on jo vuosia kirjoitellut pöljiä pitkin internettiä. Varmaan sama sekopää joka luulee olevansa jotain eliittiä kun äitimuori tuo vintille 55v pojalleen coca colaa ja juustonaksuja. Sitten vielä netissä kehuskelee miten "venakko palvelee" ja pöydät notkuu herkuista
- Heh klassikko. En olekkaan varmaan tällä vuosikymmenellä kertaakaan kuullut tätä kappaletta mutta nyt kun kirjoitit ton viestin niin muistuikin mieleen
- Kyllä kait jaloissa täytyy vähän karvaa olla ja myös lihaa luun lisäksi
- Minä imin kännissä bensaa viime kesänä. Tai ei se nyt niin yksiselitteistä ollut. Piti siirtää semmoisista astioista bensat pois ja käytin pumppua jonka teho on 1200l/h ja se ei jostain syystä alkanut imemään niin päätin avittaa suulla sitä...se vaikutti pienessä humalassa ihan hyvältä idealta. Pumppu alkoikin imemään heti täydellä teholla mutta en ehtinyt siirtää letkua pois suusta kun se pätkä oli vaan jotain 75cm pitkä niin bensaa tulvi suuhun täydellä paineella ja roiskui silmiin ja vaatteisiin. Samalla tuli jopa sieraimet huuhdeltua. Juoksin äkkiä sisälle huuhteleen naamaa ja purskuttelin vettä suussa. Sitten takas ulos ja kaveri olikin siirtänyt sillä välin bensat toisen kadetin tankkiin. Sitten kruisattiin takas mun kotia ja jatkoin juopottelua. Olut maistui vähän oudolta loppu illan
- En muista yhtään minkäkokoiset ne on mutta ei nyt noin pienet ainakaan
- Se onkin juuri oikein tehty. Koita suoriutua paremmin entä se yks artisti siellä laittomien leirillä
- Tuossa vaiheessa ei ole mitään syytä elää
- Mulla kaverikin on semmonen että ei oo päivääkään ollut töissä ja kruisaa jenkkiautolla ja reissaa ulkomailla. Suomessa ei tosiaan kannata tehdä oikeita töitä vaan omia bisneksiä ja samalla esittää köyhää kelalle
- Minä oon ihmetellyt miksi työttömän pitäisi tyytyä köyhään elämään? Toki voi hankkia esim ponun valmistamiseen tarvikkeet ja myydä sitä tai kannabista,pillua,persettä ihan mitä vaan ja samalla nostaa täydet tuet. Helppo elämä eikä rahasta ole pulaa,ilmainen asunto,ilmaista käyttörahaa eikä ikinä tarvitse herätä aikaisin töihin ja koko elämän tarjoaa 1hoitsu
- On se. Minulla on vahvistettu silminnäkijä joka havaitsi Kylmiksen tässä lähiaikoina aamulla
- Puohitiellä on mukava asua. 15min matka keskustaan mutta toisaalta joki kalastus ja uimapaikkoineen on likellä ja metikköä jossa piileskellä rapulakävelyllä Hugon kans ja sitä paitsi puohitien erakoituneet juopot on parhaita naapureita kun ne ei valita mistään. Jos haluan vaikka ke iltana kuunnella musiikkia niin nou problem
- Red alert 2 on oma suosikki nuilta ajoilta. Noin 20v tullut sitä pelattua ja omasta mielestäni olen nyt jo aika hyvä siinä. Online peliä olen jäänyt kaipaamaan jos jotkut muut retropelien ystävät sitä vielä pelaa kun "tekoäly" ei osaa käyttää niitä aseita niinkuin ihminen
- Huomasin että tämä viestini on ihan ok kun paska on mainittu. Alan oppimaan palstan sääntöjen mukaiset viestit. Ripuli
- Voisit koittaa naamioitua möhömahaiseksi keski-ikäiseksi rapajuopoksi jolla on kuset ja paskat housuissa. Silloin palstan vakiot sekopäät innostuisi heti
- Kieltämättä täällä on vähän vaikea keskustella täällä suomi24 keskustelu osiossa kun täällä ihan kaikki keskustelu on sääntöjen vastaista. Edes sekopäiselle hintilöe ei saa sitä totuutta sanoa että se todellakin on homoileva umpihullu. Toivottavasti tekee minulle ovihyökkäyksen niin puukotan sen paskan hengiltä tuohon rappuun
- Ostin pylväsporan,grillin,koiranruokakuppien telineen,jotain keittiökrääsää,viinaa(taksilla tietenkin),kaljaa,ja kävin sitten juovuksissa taksilla pitsan hakeen ja maksoin tallinvuokran kahdesti kännissä niin nyt pitää sitten köyhäillä. Ymmärrän hyvin sontiksia parin viikon ajan kun ruokaan on vain pari sataa. Onneksi olutta on vielä jäljellä ja kaapissa säästöjä mutta niihin en viitsi koskea kun niillä pitäisi kasata asconan kone uusiksi
- Eikö nämä homot lopu ikinä?
- Palstan tyyppeihin en luottaisi liikaa. Käsittääkseni yhdellä jos toisella on jatkuvasti paskat housuissa itselläänkin
- Tässä videolla Tissu tappelee https://youtu.be/e1UnsuUFCGY