Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
sauna_timppa
profiilit
sauna_timppa
sauna_timppa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
37
Kommenttia
1943
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sehän+oli+hienosto+viiniä
18.11.2016 16:21
Kyllä+näillä+hinnoilla+pitäisi+kuulua+jo
18.11.2016 15:45
Eipä+sitä+koskaan+tiedä+milloin+Kylmis+löytyy+taas+hoilottamasta+samassa+seurueessa
18.11.2016 14:38
Enhän+minä+mitään+semmoista+ole+väittänyt+että+haluaisin+olla+edes+kova+juoppo.+Tykkään+vain+juopotella+välillä+enemmän+välillä+vähemmän
18.11.2016 14:36
No+nyt+kuulostaa+jo+heti+paremmalta!+Toivottavasti+myös+aito+hauka+alottaisi+päivän+yhtä+reippaasti+eikä+lusmuilisi+raittiina.
+Itsekkin+join+pullon+kossua+iltapalaksi+ja+lähdin+ulos+liukastelemaan+klo+6.00+reippaasti.+Onneksi+perjantai+niin+voi+juoda+vaikka+2+pulloa+kossua,huomenna+on+sauna+niin+sama+homma+taas.+Sunnuntaina+mäykkis+pahimpaan+rapulaan
18.11.2016 09:32
Tuossa+ajassa+olisi+paino+laskenut+jos+kaikki+on+ok.+Taidat+vain+läskinä+käydä+ahkeraan+mäkkärin+luukulla+tilaamassa+halal+nugetteja+viinan+tuskissaan.+Taitaa+selkä+ja+polvetkin+vähän+reistailla+kun+sinähän+konttaat+paljon+lattian+rajassa+ja+sitä+läskiäkin+on+kertynyt+kuitenkin+jo+jonkun+verran
18.11.2016 09:27
Nyt+sinä+alat+viisastelemaan.+Monesti+sanat+menee+vain+liian+hankalaksi+lukea+jos+yhteen+pötköön+liian+pitkiä+sanoja.+Ulkomaillakin+nauravat+että+suomalaisessa+näppiksessä+väli_lyönti+on+lisä_varuste
18.11.2016 08:03
Sipilä+on+jo+lähettänyt+kymmeniä+tuhansia
17.11.2016 20:57
Juu+samaa+näköä+ellei+jopa+sama+henkilökin+joka+on+myöskin+mahdollista.+Joskus+täällä+kinastelleetkin+yön+pikkutunneille+asti+keskenään
17.11.2016 20:09
Hmm+ainakin+jonkun+Kylmiksen+kans+minä+olen+juopotellut+useita+kertoja+joista+osasta+löytyykin+pieniä+pätkiä+taltioituna+YouTubeen.+Oliko+se+sittenkin+Kylmiksen+serkku+Kuumis?
17.11.2016 19:06
Onhan+tuo+Eddie+Hallillakin+jonku+verra+läskiä+ympärillä+vaikka+nostanut+mavea+500kg.+Tosin+sitten+poksahti+päästä+verisuonia+eikä+aikonut+enään+ikinä+uudellee.+Ellei+joku+nosta+501kg
17.11.2016 18:29
Punttailukin+on+kovin+laaja+käsite.+Esim+voimanostossa+ei+kovin+äkkiä+laihdu+kun+suorituksetkin+vaan+muutamia+sekunteja+kerrallaan.+Toki+voihan+punteilla+tehdä+pidempiä+sarjoja+ja+kohdistaa+johonkin+tiettyyn+alueeseen+kerrallaan.+Mutta+se+taas+menee+palstan+tyyliin+jo+liian+asialliseksi+keskusteluksi+joten+suosittelen+aloittamaan+maksacrossfitin
17.11.2016 17:10
Heh+et+kai+oikeasti+niin+tehnyt?+Eikö+se+ole+jo+vähän+arveluttavaa+syyttää+huvikseensa+eläinten+rääkkäyksestä+ilman+syytä?
17.11.2016 15:41
Siinä+pullossa+luki+että+desde+sol+cerveza+original+de+mexico.+Maistui+laimealta+olvilta
17.11.2016 15:01
Lopeta+jompi+kumpi+elämä.+Tai+voithan+toki+yrittää+jotenkin+yhdistää+normaalin+elämän+tämän+sekoilun+kanssa.+Kotona+ja+töissä+voi+mahdollisesti+tulla+sanomista+jos+juot+pässinverta+ja+masturboit+kaikkien+nähden
17.11.2016 14:51
Eli+olet+50kg+kaljamahainen+juopon+retale+jonka+jalat+on+kuin+biljardikepit?
Mahtaa+olla+näky+kun+sivuprofiilista+ei+näy+kuin+harjanvarteen+kiinnitetty+kaksi+palloa+joista+alempi+on+niin+iso+että+koko+varsi+näyttää+siltä+että+se+kaatuu+ihan+minä+hetkenä+hyvänsä
Suosittelen+juomaan+raakaa+viinaa+oluen+sijasta,aerobista+liikuntaa+ja+esim+kanaa+ja+riisiä+ruokana,tonnikalaa+yms.
Viinan+voit+lantrata+halutessa+vissyyn+mutta+helpointa+on+kun+hyväksyt+kohtalosi+ja+jatkat+samaa+rataa+niin+kyllä+luonto+korjaa+omansa+pois
17.11.2016 14:45
Sen+takia+myöskin+aloittajan+suosikki+henkilöitä
17.11.2016 14:35
No+se+vähän+riippuu+että+minä+päivänä+kysyy.+Tänään+on+kuollut+ja+ehkä+huomenna+tai+jopa+tänään+illalla+taas+hengissä..only+Kylmis+knows
17.11.2016 14:34
Vietä+joku+ilta+Kolumbialais+teema?+Tiedät+kyllä+mitkä+päihteet+kuuluu+siihen+kulttuuriin.+
Itse+olen+välillä+pitänyt+venäläisteeman.+Join+vodkaa+ja+söin+niitä+pieniä+ruis-sipsejä+joihin+laitoin+erilaisia+maustevoita+päälle.+Sopii+hienosti+yhteen.+
Norjalaiseen+teemaan+kuuluu+Vikingfjord+ja+samalla+popsia+graavilohta+jonka+päälle+otetaan+käsin+väännetty+merimies+tyylinen+paksu+sätkä.+Musiikiksi+sopii+hienosti+erilaiset+merimieslaulut+ja+toki+rock+musiikki.+
Ruotsalaista+teemaa+en+pidä+siinä+menee+raja.+
Mukava+lukea+että+muutkin+pitää+erilaisia+teemoja+tavallisen+irwinkossu+kännäämisen+lisäksi
16.11.2016 21:52
Siitä+ovihyökkäyksestä+minä+en+tiedä+mutta+minua+ei+spämmit+nyt+niin+paljoa+haittaa+että+lähtisin+sen+takia+ympäri+Suomea+reissaamaan+spämmääjien+luona.+Siinähän+kuluisi+koko+elämä+jos+kaikki+netin+häiriköt+pahoinpitelee
16.11.2016 21:42
40 / 98