Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TheRat
TheRat
TheRat
Vapaa kuvaus
Aloituksia
35
Kommenttia
18262
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Taas yksi Trumpin lupaus, jonka tulee pettämään. Ja jälleen kerran, hyvä niin. Muuri olisi maksanut miljardeja ja ollut tehoton, mutta tämä maksaisi jenkeille satoja miljardeja ja ajaisi maan pahimpaan taantumaan sataan vuoteen... :)
Jotenkin ei ymmärrä, että tämäkin upposi magatteihin.
11.11.2024 11:36
Viimeksi näin tuollaista käytöstä teslakuskilta. Vilkutti vasemmalle liikenneympyrässä. Ympyrän jälkeen vilkutti oikealle vaikkei sinne päässyt. Lopetti vilkuttamisen. Seuraavassa risteyksessä vilkutti oikealle ja kääntyi vasemmalle. Ihan saavutus.
Vilkku oikealle kuvaamassasi tilanteessa tarkoittaa, että henkilö on pysähtymässä tien reunaan. Se ei todellakaan tarkoita, ettei hän olisi tulossa vasemmalle kaistalle. Siitä ilmoitetaan siten, ettei laiteta vilkkua päälle.
08.11.2024 09:21
Tällä palstalla pyörii yksi säällittävä trolli, joka yrittää vääristellä minun sanomisiani ja työntää niitä vähän kaikkiin keskusteluihin. Sitten jos erehtyy pyytämään viittauksia niihin minun oikeisiin väitteisiini, tuo katoaa tullakseen takaisin seuraavaan keskusteluun.
Yllä malliesimerkki. Lainaa itseään. Kukaan muu ei tuollaisia ole väittänyt.
08.11.2024 09:18
Hallitus hillitsee kaikkea maahanmuuttoa, mutta eniten se tuntuu hillitsevän maahanmuuttajien työllistymistä.
07.11.2024 20:08
Jeps. Kun lopetetaan vanhusten hoito, niin eivät ne pitkään pyöri nurkissa valittamassa. Eläkkeissäkin säästyy kummasti rahaa.
Tai sitten voidaan yrittää ylläpitää yhteiskuntaa. Se on ollut aika hyvä idea tähän asti...
07.11.2024 20:06
Mistä minä tiedän, miten iltasanomien unohdukset katoavat, vai mitä sinä nyt horiset?
07.11.2024 18:21
Eipä ollut syksyn ensimmäisillä liukkailla hiekkaa, eikä tuota lähimäkeä edes suolata. Hyvin pärjäsi kitkoilla, vaikka oli mustaa jäätä mäki täynnä. Juuri kortin saanut tosin sanoi, että vähän jännitti takavetoisella, mutta hyvin pääsi mäen ylös, vaikka perä hieman sivulle karkasikin...
Jos olisi ollut reilusti yli 20 vuotias auto alla, olisi pitänyt hallita perän luistoa ihan eri tavalla. Silloin voisi ymmärtää nastat kokemattomalla kuskilla. Mutta kun nykyään on luistonestot vakiona jo vanhoissakin autoissa, niin eipä ole sillä tavalla väliä. Ja olisivathan ne nastatkin toki sutineet, että aika pieni olisi etu niistä ollut.
07.11.2024 18:19
Ei. Se ei ole niin, eikä se itse asiassa koskaan ollutkaan.
Kyllä, aiemman lain mukaan vilkutussuunta todellakin riippui ympyrän mallista. Ohjeistus, joka oli paljon parempi, noudatti jo silloin nykyistä lakia.
Edessäajavan saa ohittaa oikealta, jos oikealla on kaista ohittamista varten. Mitään pakkoa ei ole.
07.11.2024 17:25
Antaa viestin muille, että tiellä ajava ei oikein tiedä mitä tekee. Turvallista, kun muut jättävät tilaa ympärille, kun ei tiedä mitä tapahtuu...
Turvallista, mutta ei sujuvaa.
07.11.2024 09:30
Pahempaa. Teknisesti se tarkoittaa joko kaistanvaihtoa (mikä on joissain liikenneympyröissä mahdollista) tai pysähtymistä keskikorokkeen viereen, mikä on toki kiellettyä...
Joo, tuota jälkimmäistä tulkintaa tuskin kukaan tekee, mutta muuttavatko nämä tyypit vilkutustapaansa sen mukaan, kuinka monta kaistaa on liikenneympyrässä? Tuskin. Veikkaan, ettei käy ihan yhtä kertaa että vilkuttavat vasemmalle ja vaihtavat kaistaa oikealle...
07.11.2024 09:23
Pidän siitä, miten helposti heität Raamatun opetukset menemään. Mutta niinhän kaikki uskovaiset tekevät, joten eipä siinä mitään uutta ole.
Mutta se, että myönnät näin tekeväsi. Se on piristävää.
02.11.2024 10:49
Raamatun mukaan vain teot määrittävät sen, joudutko helvettiin.
Toisaalta, Raamatun mukaan vain usko määrittää sen, joudutko helvettiin.
Mutta Raamatun mukaan teot ja usko määrittävät sen, joudutko helvettiin.
01.11.2024 09:31
No, kun kantasuomalaisten saamia tukia leikataan reilulla kädellä, niin kasvun on vähän pakko tulla jostain muualta... Luulisi tämän olevan tyhmemmällekin selvää.
01.11.2024 09:27
Et taida tuntea yhtään noista? Minä tunnen. Ovat toimineet hoitajina lähtömaissaan, eli tärkeintä on vain oppia meikäläiset hoitotavat ja läpäistä kokeet...
Yksi hyvä puoli tässä maahanmuutossa, että säästetään sellaiset 12 vuotta opetusta.
01.11.2024 09:26
Väite oli:
> Pääkaupunkiseudulla ajetaan kovin vähän kuolonkolareita ajoneuvojen määrään nähden.
Miksi talvikaudella ajettaisiin jotenkin merkittävästi enemmän tai vähemmän verrattuna muuhun maahan?
31.10.2024 09:53
Ah, sinä kenties olet se säälittävä tapaus, joka vinkuu minun kirjoituksistani vähän joka palstalla? Olen huomannut, että heittelet samaa roskaa muillekin kirjoittajille...
30.10.2024 11:00
Minä en anna ikinä rahaa keräyksiin. Nuo ovat yhteiskunnan tehtäviä. Jos niitä hoidetaan lahjoituksilla, se antaa yhteiskunnalle kuvan, ettei sen tarvitsisi asioita hoitaa.
Minä muuten annankin aika paljon. Verojen muodossa.
29.10.2024 22:18
Ah, nyt seuraa pieni vinkki:
Kirjoittajan nimimerkki näkyy tuossa viestin yläpuolella. Aloittajalla lukee "Anonyymi-ap", tai jotain vastaavaa roskaa. Sinulla lukee "Anonyymi". Tämä johtuu siitä, ettette uskalla edes rekisteröitynyttä nimimerkkiä käyttää...
29.10.2024 22:15
Ei, kyllä sytäri ihan samassa sarjassa oli muiden kanssa. Jostain syystä vaan säädetty testi siten, että lämpimällä huoneella sai voiton.
29.10.2024 15:10
Olet oikeassa. Siinähän Suomi tunnetusti rikkoi kansainvälisiä sopimuksia. Aika noloa meille, että parin turvapaikanhakijan pelosta kärsineet saivat painostettua kokkareet mukaan tällaiseen irvokkaaseen näytelmään.
Ei ollut länsimaisten arvojen mukaista tämä.
Putin kiitti.
29.10.2024 14:51
38 / 914