Vapaa kuvaus

Aloituksia

35

Kommenttia

18262

  1. Njaa, minä olin Espoossa töissä, joten oma auto oli käytännössä pakollinen. Junalla kyllä pääsi. 50 minuttia, jos vaihdot osuivat kohdilleen. Yleensä eivät, eli puolisen tuntia lisää.
  2. Ei tässä uudistuksessa oikein muu ärsytä kuin:
    - Poistettu viestien sisäinen hierarkia. Nyt näyttäisi olevan kaksi tasoa (ehkä oikeasti kolme)...
    - Poistettiin nimimerkin käyttömahdollisuus, nyt käyttäjätunnus on nimimerkkinä = uusi tunnus tehtävä
    - Vastaus tulee nyt viestiketjun päähän, mikä on vähän hankalaa, kun itse teksti on jossain tuolla ylhäällä. En edes muista tarkalleen mitä kirjoitti
    - Onnea vaan muille, kun yritätte arvata mihin viestiin vastaan. Vinkkinä: ensimmäiseen vastaukseen aloittajan viestiin
    - Viestiketjuista puuttuu nykyään kirjoittajan nimi.

    Vain tekstin pieni levennys on minusta jotenkin perusteltavissa oleva muutos. Mutta miksiköhän ne päätyivät tähän luokkaa 1/4 ruudun leveydestä? Joskus 90-luvun lopulla jo opittiin tekemään skaalautuvia sivustoja... Tai siis joissain paikoissa opittiin... :)

    Värit ovat vähän paremmat kyllä... Ja tuntuisi toimivan nopeammin, mutta se voi olla hetken harhaa...