Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
xjuippi
profiilit
xjuippi
xjuippi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
60
Kommenttia
206
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eipä, eipä!
Ei laki ole ainoa autuaaksitekevä.
Termi "retkeilyauto" näyttää olevan myyjien keskuudessa riittävän yksiselitteinen jotta sitä voi ymmärtää miten se eroaa termistä "asuntoauto", "matkailuauto" yms.
Näyttää siltä että pää-kriteerinä sille pidetään "peltikuorisuutta", mikä tarkoittaa ennen kaikkea, että tarvittva varustus on mahdutettu tavallisen pakettiauton sisuksiin.
Minä en kritisoikaan tässä muuta kuin sitä tarvittavaa varustusta; monet myyvät autojaan retkeilyautoina vaikka niissä ei ole juuri muuta kuin penkit, jotka nyt ovat sieltä tarpeettomimmasta päästä, eihän ole puhettakaan että 9 hengen seurue pystyisi syömään, nukkumaan ja paskantamaan moisessa tilassa in corporé.
Sensijaan esmes 2 hengeltä se kyllä onnistuu, kunhan penkit on korvattu tarpeellisemmilla varusteilla.
Ja sellaisiakin näyttää kyllä olevan tarjolla, joskin valitettavan vähän.
27.02.2015 21:46
Ukko on meidän suomalaisten jumala.
Voidaanko ketään muuta kunnioittaa nimellä Taivaan Isä.
Eläköön Ukko :)
26.02.2015 23:04
Jotain tommosta ma uumoilinkin :)
26.02.2015 21:33
Kiitos vastauksesta :)
homasin itsekin että uusia on saatavissa. Etsin kuitenkin sellaista jonka saisi suunnilleen 1/4 hihhalla uudesta laskettuna.
Niitä ei näyttäisi olevan paljon jos ollenkaan tarjolla.
Ovat ehkä niin hyviä että kukaan ei parempaa halua.
Tuo nopeusrajoitustieto helpotti paljon. Jos noin on, niin sitten ehkä tyydynkin johonkin pieneen asuntoautoon. Pitkällä matkalla voi nyt parisataa kilsaa ajaa kaheksaakymppiäkin :s
Vastaan vain jotta saan tämän nostettua keulille, ehkä jollakin on vielä jotakin asiaan liittyvää...
25.02.2015 14:26
Valitan, tän merkkisiä ei näyttäis olevan tarjolla missään alle yheksänkympin
21.02.2015 21:44
Vastaan ite itelleni :(
Näkyi että oon saanu 5 vastausta, hetken jo toivoin, että ois ollu hyviäkin ohjeita.
Muttei ollukkaan :(
Nyt ma kokeilin toisiakin kuulokkeita, ja osottautui, että mun LeNovo ei jostain syystä tunnista kuulokkeita ollenkaan. Se tässä ihmetyttääkin kun se on pariutunut hyvin molempien tietokoneiden kaa sekä Eelopin kaa.
Voi olla, että olen parittanut ne niistä toisista laitteista lähtien, siis voi olla, en muista mitenpäin asia oli.
Mutta kuulokkeissa ei oo sitä mahista.
Nää on muuten Tieteen Kuvalehen tilaajalahjakuulokkeet, väittivät että hinta ois n. € 90, joten ei mitään roskoppia.
Kirjoitin muuten ton ekan viestin sillä Lenovolla, enkä ymmärrä miten tuli moista soopaa : "bluetoothin kului keitä". Siis kyllä ma kirjotin mielestäni "kuulokkeita" :s
21.02.2015 18:00
11 / 11