Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ich_werde_sein
profiilit
ich_werde_sein
ich_werde_sein
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
450
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Blaablaablaa.
Oliko niitä tutkimusten tuloksia esitettävänä?
Samian tädin höpötykset eivät vakuuta.
28.11.2014 18:10
Avioliitto ei vaadi lisääntymistä.
28.11.2014 18:02
Tiedätköhän enää itsekään mitä väität?
28.11.2014 18:01
''Se riittää perusteluksi että ihmiset ovat yksinkertaisesti siitä sitä perinteistä mieltä.''
Eli, siinä vaiheessa kun enemmistö on jotain mieltä, sinäkin olet samaa mieltä?
28.11.2014 17:57
''Tutimuksen mukaan homoseksuaalien lapsista tulee homoja.''
Sinulla on varmasti esittää näitten tutkimusten tuloksia. Vai onko taas kyseessä Ruotsissa asuvan tätisi kertomukset?
28.11.2014 17:45
''Vanhemmuus on biologinen tosiasia, eikä rakkauteen perustuva. ''
Biologia ei tee vanhemmasta hyvää huoltajaa.
28.11.2014 17:42
kristitty *
No, jos en ollut minä, niin olen kuitenkin samaa mieltä, ihminen on määrittelee ihmisarvon.
Olisi hienoa, jos todellakin olisi olemassa jokin absoluuttinen ihmisarvo, jonka kaikki hyväksyisivät. Todellisessa maailmassa näin ei kuitenkaan ole.
Aina on ollut ihmisiä, joiden mielestä toisilla ei ole ihmisarvoa, ja uskoisin, että näin tulee olemaan tulevaisuudessakin, ikävä kyllä. Ihminen on ihmiselle susi, tai jotain vastaavaa.
Miten perustelen ihmisarvon? Haluaisin, että minulle annetaan ihmisarvo, joten annan sen muillekin.
Loppujen lopuksi ihmisarvo on ihmisen keksimä, joten ihminen antaa ihmiselle ihmisarvon, jos antaa.
28.11.2014 16:52
''Raamatun laki on eri kuin Suomen, mutta sen YLÄpuolella''
Vain sinunlaistesi mielestä.
''On nähty ja tullaan näkemään Jumalan lain rikkomuksen seuraukset.''
Esimerkiksi?
25.11.2014 19:02
''Joku ateisti selitti täällä, että ihminen saa ihmisarvonsa toisilta ihmisiltä, jos nämä päättävät suoda sen hänelle.''
Se taisin olla minä.
''Sellaista "humanismia".''
Voisitko kertoa, mikä siinä on mielestäsi ongelmana.
25.11.2014 17:23
Ok, et siis yhtään ajattele mitä kopioit vastaukseksi. Tuolla sönkötyksellä ei ole mitään tekemistä kysymysteni kanssa.
Anteeksi, että ruokin trollia.
22.11.2014 15:31
Jätän loput tyhjänpäiväisyyksistäsi käsittelemättä, mutta tähän haluaisin vastauksen.
''Raamattu osoittaa kuitenkin selvästi, että on vain YKSI tosi Jumala''
Miksi Raamatun kertomuksia pitäisi uskoa?
En tiedä pitäisikö sinuun yleensäkään haaskata yhtään aikaa. Näyttää siltä, että ole taas yksi copy/pastettava saarnaajapelle, ilman yhtään omaa ajatusta.
Edellinen viestisi löytyy täältä.
http://sonshinescoop.com/aris-thoughts/
22.11.2014 14:36
Juujuu, mutta nyt asiaan, onko pieru kuuron mielestä hauska?
Ps. Onko sinulla yhtää omaa ajatusta jaettavaksi? Jokainen tähän ketjuun postaamasi tyhjänpäiväisyys löytyy täältä.
http://www.gotquestions.org/Suomi/onko-Jumala-olemassa.html
22.11.2014 13:46
Luomasi jumala kuuluu samaan kategoriaan kuin muutkin jumalat, minulle tarpeettomat asiat.
21.11.2014 22:17
''Kun ateistit usein sanovat, että Jumalasta ei ole havaintoa, he oletettavasti tarkoittavat fyysisillä silmillä tehtyä havaintoa.''
Havaintoja voi tehdä muillakin aisteilla.
''Ovatko nämä ateistit koskaan vilpittömästi edes etsineet Jumalaa koko sydämisesti? Tuskin!''
Minä en ole koskaan etsinyt jumalia, minulla kun ei ole käyttöä sellaisille.
''Se on elämän ja kuoleman kysymys jokaiselle ihmiselle.''
Ei ole. Minua tällä hetkellä eniten askaruttava kysymys ei tosin ole mikään elämän ja kuoleman kysymys, mutta mielenkiintoinen kuitenkin. Eli, onko pieru kuuron mielestä hauska.
21.11.2014 21:35
''Muutama on jo itkemässä ja käyttää haukkumasanoja, kun näillä sivistyssanoilla mennään.''
Tuskin oli tarkoituksesi, mutta minusta sinä sanot, että sivistyssanat ovat haukkumasanoja.
17.11.2014 22:59
Millä tavalla sukupuolineutraali avioliitto loukkaa lapsen oikeuksia?
15.11.2014 00:00
En yksinkertaisesti viitsi käydä läpi koko ketjua (joku on saattanut ihmetellä samaa asiaa), mutta, kysyn taas, miksi homous/homojen avioliitto on sinua/teitä niin järkyttävä asia?
Toinen asia, mihin en ole saanut vastausta on, millä tavalla homojen avioliitto vaikuittaisi heteroiden avioliittoon?
14.11.2014 20:19
Niih.
14.11.2014 18:59
''Käsittääkseni he pitävät koko maailmaa korruptoituneena ja Jumalanvastaisena.''
Jotenkin samaan malliin kuin yurki.
14.11.2014 18:58
''Luulisi, ettei 15 vuotiaalla muisti pätkisi''
Ei se aina ole iästä johtuvaa.
''ymmärrän Raamattua aika hyvin!''
Miksi sinulle sitten pitää niin usein kertoa mitä Raamatussa oikeasti lukee?
14.11.2014 18:49
16 / 23