Olen havainnut, ettei ateisti juurikaan ota huomióon uskovien todistuksia. Miksi uskosta osaton uskoo tietävänsä paremmin kuin uskosta osallinen?
Ps. Ennakko-odotukseni. Kovat ateistit saattavat kirjoittaa niin huonosti, että ketju poistuu. Minä en koskaan poista kenenkään kommenttia. Syyt poistoihin ovat muissa.
Tietääkö ateisti uskomisesta?
138
318
Vastaukset
- kjkljljlkjkl
Oletko havainnut myös sen, että osa ateisteista ja ainakin pari palstalla kirjoittavaa agnostikkoa ovat ennen olleet uskovia. He tuntevat asian molemmat puolet.
Hyvä homma kjkl. Mutta tärkeää on ymmärtää, että Raamattu on luotettavin tietolähteemme. Mitä uskomiseen tulee, kuuluu kaikki arvioida Jumalan muuttumattomalla sanalla. Nimittäin usko tulee Kristuksen sanan kautta. Ei siis ole mitään muuta mahdollisuutta saada valaisua asiaan. Kaikilla ns. ex-uskovilla on mahdollisuus mennä itseensä ja palata takaisin. Raamattu kertoo asiasta tuhlaajapoikavertauksen välityksellä.
- raamattu on skeidaa
yurki1000js kirjoitti:
Hyvä homma kjkl. Mutta tärkeää on ymmärtää, että Raamattu on luotettavin tietolähteemme. Mitä uskomiseen tulee, kuuluu kaikki arvioida Jumalan muuttumattomalla sanalla. Nimittäin usko tulee Kristuksen sanan kautta. Ei siis ole mitään muuta mahdollisuutta saada valaisua asiaan. Kaikilla ns. ex-uskovilla on mahdollisuus mennä itseensä ja palata takaisin. Raamattu kertoo asiasta tuhlaajapoikavertauksen välityksellä.
Millä mittarilla paimentolaisten aivopieremät tarinat tuhansien vuosien takaa ovat millään tavalla luotettavia? Millainen typerys uskoo jonkun jumalaolennon olemassaoloon näiden kamelikuskien tarinoiden perusteella? Tai uskoo että ikuinen ja äärettömän viisas olento olisi niin narsistinen, psykopaattinen, moraaliton, paskiainen millaiseksi VT hänet kuvaa.
- lkjlkjljljkl
yurki1000js kirjoitti:
Raamattu ei ole tietolähde muuhun kuin kristinuskon dogmatiikkaan. Luonnontieteisiin sillä ei ole mitään annettavaa.
lkjlkjljljkl kirjoitti:
Raamattu ei ole tietolähde muuhun kuin kristinuskon dogmatiikkaan. Luonnontieteisiin sillä ei ole mitään annettavaa.
lkjl. Pyydän sinua esittämään tutkimukseen perustuvia todisteita. Nimittäin luomakunnan olemassaolo todistaa luomisen. Koska Raamattu seisoo, on toteennäytetty, että Luojamme puhuu Raamatun välityksellä luoduilleen. Mistä luulet sanojen ja puhe- ja kirjoitustaitojen tulleen?
- Doormammu.
yurki1000js kirjoitti:
Eli yourkin mielestä uhmakkaat lapset pitää surmata?
- lkjlhhhhjk
yurki1000js kirjoitti:
lkjl. Pyydän sinua esittämään tutkimukseen perustuvia todisteita. Nimittäin luomakunnan olemassaolo todistaa luomisen. Koska Raamattu seisoo, on toteennäytetty, että Luojamme puhuu Raamatun välityksellä luoduilleen. Mistä luulet sanojen ja puhe- ja kirjoitustaitojen tulleen?
Tutkimukseen perustuvia todiosteita, ettei Raamatulla ole luonnontieteisiin mitään annettavaa. Sitäkö kysyt?
Ei kukaan ole sellaista edes tutkinut, yhtä vähän kuin Kalevalan sotkanmunasta syntynsä saanutta maailmankaikkeutta.
Maailmankaikkeuden, maapallon ja eliöstön olemassaolo ei todista luomisesta kuin siihen uskovan mielstä. Tiede ei tarvitse luoja-hypoteesia mihinkään.
Sanojen puhe ja kirjoitustaito on tullut ihan ihmisten kehittämänä. Ei niitä mistään ole annettu. Vai luuletko, että Sumerien jumala antoi nuolenpääkirjoituksen, egyptiläisten jumala hieroglyfit, kiinalaisten jumala kiinalaisen kirjoituksen, ordoksijumala kyrilliset aakkoset, Allah arabialaiset kirjoitusmerkit ja niin edelleen..... Doormammu. kirjoitti:
Eli yourkin mielestä uhmakkaat lapset pitää surmata?
Doormammu. Ei pidä. Jeesus, viaton Jumalan Karitsa, syntiuhri, on jo surmattu. Mutta Jumalan luoma elämä on pyhä. Siksi murhaaja langettaa itselleen kuolemantuomion.
http://www.youtube.com/watch?v=rWPqWBU2WoMlkjlhhhhjk kirjoitti:
Tutkimukseen perustuvia todiosteita, ettei Raamatulla ole luonnontieteisiin mitään annettavaa. Sitäkö kysyt?
Ei kukaan ole sellaista edes tutkinut, yhtä vähän kuin Kalevalan sotkanmunasta syntynsä saanutta maailmankaikkeutta.
Maailmankaikkeuden, maapallon ja eliöstön olemassaolo ei todista luomisesta kuin siihen uskovan mielstä. Tiede ei tarvitse luoja-hypoteesia mihinkään.
Sanojen puhe ja kirjoitustaito on tullut ihan ihmisten kehittämänä. Ei niitä mistään ole annettu. Vai luuletko, että Sumerien jumala antoi nuolenpääkirjoituksen, egyptiläisten jumala hieroglyfit, kiinalaisten jumala kiinalaisen kirjoituksen, ordoksijumala kyrilliset aakkoset, Allah arabialaiset kirjoitusmerkit ja niin edelleen.....lkjl. Mieti. Kumpi loi, Jumala vai olemattomuus? Tiede ei kumoa Luojaa. Luoja on tiedon lähde. Ihminen tutkii luotua. Ihminen ei luo uutta.
yurki1000js kirjoitti:
lkjl. Mieti. Kumpi loi, Jumala vai olemattomuus? Tiede ei kumoa Luojaa. Luoja on tiedon lähde. Ihminen tutkii luotua. Ihminen ei luo uutta.
Valaisua
Tiedemies haastoi Jumalan luomiskisaan. Kun tiedemies kumartui ottamaan maan tomua luodakseen siitä elämää, sanoi Jumala: "Senkin tomumaja. Älä fuskaa. Käytä omaa tomuasi."yurki1000js kirjoitti:
Valaisua
Tiedemies haastoi Jumalan luomiskisaan. Kun tiedemies kumartui ottamaan maan tomua luodakseen siitä elämää, sanoi Jumala: "Senkin tomumaja. Älä fuskaa. Käytä omaa tomuasi."Hoet samoja mantrojasi yhä uudestaan, käyttäydyt kuin dementoitunut papukaija.
ich_werde_sein kirjoitti:
Hoet samoja mantrojasi yhä uudestaan, käyttäydyt kuin dementoitunut papukaija.
Ich. Älä huoli. Kertaus on opintojen äiti:)
yurki1000js kirjoitti:
Ich. Älä huoli. Kertaus on opintojen äiti:)
Ei kertaus sinua ole auttanut.
Sinä siis olet jokaikisen maan päällä olevan uskovaisen kanssa samaa mieltä, että he ovat oikeassa mitä ikinä he uskostaan todistavat? Iso myönnytys sinulta aboriginaaleille, hinduille ja muslimeille. Hienoa!
Marathustra. Hyvä kun otit asian esiin. Varoitankin samaan syssyyn länteen tulleesta New Age -liikehdinnästä. En uskalla suosittaa edes joogaamista, koska siihen liittyy hengellisen eksymisen riski.
Ps. Mitä ajattelet ateismista ja Kristus Jeesuksesta?- selvä peli
yurki1000js kirjoitti:
Marathustra. Hyvä kun otit asian esiin. Varoitankin samaan syssyyn länteen tulleesta New Age -liikehdinnästä. En uskalla suosittaa edes joogaamista, koska siihen liittyy hengellisen eksymisen riski.
Ps. Mitä ajattelet ateismista ja Kristus Jeesuksesta?jeesus on satuolento
- pian sarastaa
yurki1000js kirjoitti:
Ps. Mitä ajattelet ateismista ja Kristus Jeesuksesta?"En uskalla suosittaa edes joogaamista, koska siihen liittyy hengellisen eksymisen riski"
Buddha opettaa aivan päinvastoin. Minä meditoin päivittäin. Kokeilisit sinäkin, tekniikka on hyvin yksinkertainen. Avaa tukahtuneen mielen ja rentouttaa. yurki1000js kirjoitti:
Ps. Mitä ajattelet ateismista ja Kristus Jeesuksesta?Huomaatko, ettet vastannut millään tavalla kommenttiini? Valtasiko sinut julistushenki vai pikkupiru, kun et keskustele omasta aloituksestasi?
Ai pahus vieköön, kyllähän sinä sittenkin kommentoit:
"En uskalla suosittaa edes joogaamista, koska siihen liittyy hengellisen eksymisen riski."
Tuota mieltä sinä olet kaikista muusta paitsi kristillisyydestä - tarkemmin sanottuna vielä sinun kristillisyydestäsi. Eli aloituksessa penäsit todistusvoimaa kristittyjen todisteluille, et uskovien todisteluille yleensä.
Yrittäisitkö vastata omaan kysymykseesi: "Miksi uskosta osaton uskoo tietävänsä paremmin kuin uskosta osallinen?" Miksi sinä uskot tietäväsi paremmin kuin aboriginaali, hindu tai muslimi tms, kun kuitenkin olet heidän uskostaan osaton ja kun vastaat siihen, niin mietitkö sitten sitä, että mistä oikein syytät ateisteja?- Kalju Pitkätukka
yurki1000js kirjoitti:
Ps. Mitä ajattelet ateismista ja Kristus Jeesuksesta?New Age on samaa puppua kuin muutkin uskonnot.
marathustra kirjoitti:
Huomaatko, ettet vastannut millään tavalla kommenttiini? Valtasiko sinut julistushenki vai pikkupiru, kun et keskustele omasta aloituksestasi?
Ai pahus vieköön, kyllähän sinä sittenkin kommentoit:
"En uskalla suosittaa edes joogaamista, koska siihen liittyy hengellisen eksymisen riski."
Tuota mieltä sinä olet kaikista muusta paitsi kristillisyydestä - tarkemmin sanottuna vielä sinun kristillisyydestäsi. Eli aloituksessa penäsit todistusvoimaa kristittyjen todisteluille, et uskovien todisteluille yleensä.
Yrittäisitkö vastata omaan kysymykseesi: "Miksi uskosta osaton uskoo tietävänsä paremmin kuin uskosta osallinen?" Miksi sinä uskot tietäväsi paremmin kuin aboriginaali, hindu tai muslimi tms, kun kuitenkin olet heidän uskostaan osaton ja kun vastaat siihen, niin mietitkö sitten sitä, että mistä oikein syytät ateisteja?Marathustra. Onko Luojajumala olemassa? Jos uskot luomiseen, puhuuko se jumala, johon uskot, muualla kuin luomakunnassaan?
yurki1000js kirjoitti:
Marathustra. Onko Luojajumala olemassa? Jos uskot luomiseen, puhuuko se jumala, johon uskot, muualla kuin luomakunnassaan?
Oikeastaan en syytä. Kerron vain, ettei makroevoluutiota ole ja että ateismi on lähtöisin paratiisin lankeemuksesta. Lankeemus tuotti seuraavia asioita:
- teknologinen kehitys (tiedonpuun hedelmä)
- pelko
- totuuden pakoilu (Jumalan lymyäminen)
- syyllisyyden ulkoistaminen (En minä muuten, mutta kun...)
1.Moos:
3:6 Ja vaimo näki, että siitä puusta oli hyvä syödä ja että se oli ihana katsella ja suloinen puu antamaan ymmärrystä; ja hän otti sen hedelmästä ja söi ja antoi myös miehellensä, joka oli hänen kanssansa, ja hänkin söi.
3:7 Silloin aukenivat heidän molempain silmät, ja he huomasivat olevansa alasti; ja he sitoivat yhteen viikunapuun lehtiä ja tekivät itselleen vyöverhot.
3:8 Ja he kuulivat, kuinka Herra Jumala käyskenteli paratiisissa illan viileydessä. Ja mies vaimoineen lymysi Herran Jumalan kasvojen edestä paratiisin puiden sekaan.
3:9 Mutta Herra Jumala huusi miestä ja sanoi hänelle: "Missä olet?"
3:10 Hän vastasi: "Minä kuulin sinun askeleesi paratiisissa ja pelkäsin, sillä minä olen alasti, ja sentähden minä lymysin."
3:11 Ja hän sanoi: "Kuka sinulle ilmoitti, että olet alasti? Etkö syönyt siitä puusta, josta minä kielsin sinua syömästä?"
3:12 Mies vastasi: "Vaimo, jonka annoit olemaan minun kanssani, antoi minulle siitä puusta, ja minä söin."
3:13 Niin Herra Jumala sanoi vaimolle: "Mitäs olet tehnyt?" Vaimo vastasi: "Käärme petti minut, ja minä söin."
Muinainen Hi-Tech
http://www.youtube.com/watch?v=HFx9zp1S6Do
Muuta kiintoisaa
http://s8int.com/phile/page54.htmlyurki1000js kirjoitti:
Marathustra. Onko Luojajumala olemassa? Jos uskot luomiseen, puhuuko se jumala, johon uskot, muualla kuin luomakunnassaan?
Miksi pakenet kiusallista kysymystä, jonka itse teit? Ehkei todellisuus sittenkään ole sellainen miksi sinä sitä yrität taivuttaa. Et uskalla laskea itseäai samalle viivalle muiden uskovien kanssa?
pian sarastaa kirjoitti:
"En uskalla suosittaa edes joogaamista, koska siihen liittyy hengellisen eksymisen riski"
Buddha opettaa aivan päinvastoin. Minä meditoin päivittäin. Kokeilisit sinäkin, tekniikka on hyvin yksinkertainen. Avaa tukahtuneen mielen ja rentouttaa.Pian sarastaa. Jooga on hyvää liikuntaa. Toki on muutakin hyvää likuntaa. Joogaan ei ole pakko hurahtaa. En varoita turhaan. Henkimaailma on todellinen.
Matt. 18:7
Voi maailmaa viettelysten tähden! Viettelysten täytyy kyllä tulla; mutta voi sitä ihmistä, jonka kautta viettelys tulee!
Pahoittelen, ettei tätä artikkelia ole suomennettu. ""Förförelser måste komma!" – Är vi beredda? Eller är vi redan förförda?
http://bibelfokus.se/node/77
Ps. Minkä uskot sarastavan pian?selvä peli kirjoitti:
jeesus on satuolento
- Vanhassa Testamentissa on noin 300 profetiaa tulevasta Messiaasta eli Jeesuksesta Kristuksesta, jotka ovat toteutuneet Uuden Testamentin puolella. Seuraavassa on mainittu osa näistä.
http://www.nic.fi/~jlindell/messias.htmmarathustra kirjoitti:
Miksi pakenet kiusallista kysymystä, jonka itse teit? Ehkei todellisuus sittenkään ole sellainen miksi sinä sitä yrität taivuttaa. Et uskalla laskea itseäai samalle viivalle muiden uskovien kanssa?
Mara. Täsmennä.
Kalju Pitkätukka kirjoitti:
New Age on samaa puppua kuin muutkin uskonnot.
Kalju. Juurikin näin. Niiden tarkoitus on viedä ihmissielut ikuiseen kadotuksen.
- selvä peli
yurki1000js kirjoitti:
- Vanhassa Testamentissa on noin 300 profetiaa tulevasta Messiaasta eli Jeesuksesta Kristuksesta, jotka ovat toteutuneet Uuden Testamentin puolella. Seuraavassa on mainittu osa näistä.
http://www.nic.fi/~jlindell/messias.htmLuuletko yurki että UT kirjoittajat eivät osanneet lukea VT:tä? .. tottakai he kirjoittivat tarinansa niin että VT:n profetiat täyttyivät :D
selvä peli kirjoitti:
Luuletko yurki että UT kirjoittajat eivät osanneet lukea VT:tä? .. tottakai he kirjoittivat tarinansa niin että VT:n profetiat täyttyivät :D
:D
- lousma
Uskovien todistukset ei täytä koskaan todistukselle asetettuja mittapuita. Jos uskova näkisi itse vaikka Jeesuksen, se ei ole todiste ellei sitä voi todistaa muille millään aineistolla. Todiste ei ole mikään "musta tuntuu"-asia.
Tieteessä todisteilla tarkoitetaan asioita mitkä voidaan todistaa pitävänsä paikkansa, uudelleen ja uudelleen. Ne ei ole mitään tieteentekijöiden omia tuntemuksia.Luosma. Uskotko tieteentekijöiden todistaneen makroevoluution ja kumonneen Luojan ja luomisen?
yurki1000js kirjoitti:
Luosma. Uskotko tieteentekijöiden todistaneen makroevoluution ja kumonneen Luojan ja luomisen?
Evoluution faktuaalisuus ei vielä sulje pois jumalia, paitsi jos väittää jumalansa luoneen kaikki lajit maagisesti tyhjästä ja yhtäkkisesti.
Evoluutio on fakta. Lajiutumista on jopa suoraan havaittu, puhumattakaan geneettisistä ym. todisteista.deina_skali kirjoitti:
Evoluution faktuaalisuus ei vielä sulje pois jumalia, paitsi jos väittää jumalansa luoneen kaikki lajit maagisesti tyhjästä ja yhtäkkisesti.
Evoluutio on fakta. Lajiutumista on jopa suoraan havaittu, puhumattakaan geneettisistä ym. todisteista.Dana Scully. Ole hyvä ja määritä "lajiutuminen".
- helppo homma
yurki1000js kirjoitti:
Dana Scully. Ole hyvä ja määritä "lajiutuminen".
Varmaan sadas kerta kun alat jankkaamaan evoluutiosta ilman että sinulla on edes evoluution perustiedot hallussa. Olet vain päättänyt että se on uskosi vastaista syystä X ja jossain syvissä harhoissasi kuvittelet että ateistit ovat ateisteja evoluution takia.
En minä yurki sinun mielukuvitusjumalaasi ole hylännyt siksi että evoluutio on todistettu fakta vaan siksi että mielikuvitusjumalaasi ei ole olemassa :) - lkjlkjljkl
yurki1000js kirjoitti:
Luosma. Uskotko tieteentekijöiden todistaneen makroevoluution ja kumonneen Luojan ja luomisen?
Luojaa ja luomista ei ole kumottu, mutta biologian teoriat eivät kyseistä muuttujaa tarvitse.
Makroevoluutio on luonnossa havaittava fakta. lkjlkjljkl kirjoitti:
Luojaa ja luomista ei ole kumottu, mutta biologian teoriat eivät kyseistä muuttujaa tarvitse.
Makroevoluutio on luonnossa havaittava fakta.lkjlk. Maailma eksyy ja eksyttää. Pyydän sinua tutustumaan vaikka geenitutkimukseen. Sen mukaan maailman puut polveutuvat kymmenestä kantapuusta. Tästä tiedosta voimme ymmärtää, että kymmenysliitto tehtiin Eedenin puutarhassa.
- gougug
yurki1000js kirjoitti:
lkjlk. Maailma eksyy ja eksyttää. Pyydän sinua tutustumaan vaikka geenitutkimukseen. Sen mukaan maailman puut polveutuvat kymmenestä kantapuusta. Tästä tiedosta voimme ymmärtää, että kymmenysliitto tehtiin Eedenin puutarhassa.
Älä viitsi. Laitahan tieteellinen artikkeli tueksi. Ymmärrät kai, etteivät kreationistien kertomukset ihan riitä.
Itse asiassa mikrobiologia geenitutkimuksineen on antanut uuden vahvan aikaisemmista riippumattoman todisteen evoluutiosta. - ???
yurki1000js kirjoitti:
lkjlk. Maailma eksyy ja eksyttää. Pyydän sinua tutustumaan vaikka geenitutkimukseen. Sen mukaan maailman puut polveutuvat kymmenestä kantapuusta. Tästä tiedosta voimme ymmärtää, että kymmenysliitto tehtiin Eedenin puutarhassa.
Puiden evoluutio kertoo olevan yhden kantapuun: Cladoxylopsidan.
- 1 + 2
helppo homma kirjoitti:
Varmaan sadas kerta kun alat jankkaamaan evoluutiosta ilman että sinulla on edes evoluution perustiedot hallussa. Olet vain päättänyt että se on uskosi vastaista syystä X ja jossain syvissä harhoissasi kuvittelet että ateistit ovat ateisteja evoluution takia.
En minä yurki sinun mielukuvitusjumalaasi ole hylännyt siksi että evoluutio on todistettu fakta vaan siksi että mielikuvitusjumalaasi ei ole olemassa :)Miksi uhraat aikaasi tuolle puupääyurkille?
- antti pantti
yurki1000js kirjoitti:
Ooh, tunnet siis geenitutkimusta. Mikä on ihmisen kantarotu?
- antti pantti
antti pantti kirjoitti:
Ooh, tunnet siis geenitutkimusta. Mikä on ihmisen kantarotu?
...kyssäri siis yurkille
antti pantti kirjoitti:
...kyssäri siis yurkille
Antti Pantti. Meillä on samat kantavanhemmat. Olemme biologisesti veljiä ja sisaria. Lankeemus jakoi meidät hengellisesti lampaisiin ja vuohiin. Lisävalaisua:
http://ennustuksia.com/2013/06/12/ihmisen-kirjan-muokkaaminen/??? kirjoitti:
Puiden evoluutio kertoo olevan yhden kantapuun: Cladoxylopsidan.
??? Kiinnostuin. Kerro lisää.
gougug kirjoitti:
Älä viitsi. Laitahan tieteellinen artikkeli tueksi. Ymmärrät kai, etteivät kreationistien kertomukset ihan riitä.
Itse asiassa mikrobiologia geenitutkimuksineen on antanut uuden vahvan aikaisemmista riippumattoman todisteen evoluutiosta.Gougug. Uskotko Luojan luoneen todistamattoman makroevoluution?
helppo homma kirjoitti:
En minä yurki sinun mielukuvitusjumalaasi ole hylännyt siksi että evoluutio on todistettu fakta vaan siksi että mielikuvitusjumalaasi ei ole olemassa :)Helppo homma. Vain Luojamme voi avata langenneen ihmissuvun silmät.
Johanneksen evankeliumi:
9:1 Ja ohi kulkiessaan hän näki miehen, joka syntymästään saakka oli ollut sokea.
9:2 Ja hänen opetuslapsensa kysyivät häneltä sanoen: "Rabbi, kuka teki syntiä, tämäkö vai hänen vanhempansa, että hänen piti sokeana syntymän?"
9:3 Jeesus vastasi: "Ei tämä tehnyt syntiä eivätkä hänen vanhempansa, vaan Jumalan tekojen piti tuleman hänessä julki.
9:4 Niin kauan kuin päivä on, tulee meidän tehdä hänen tekojansa, joka on minut lähettänyt; tulee yö, jolloin ei kukaan voi työtä tehdä.
9:5 Niin kauan kuin minä maailmassa olen, olen minä maailman valkeus."
9:6 Tämän sanottuaan hän sylki maahan ja teki syljestä tahtaan ja siveli tahtaan hänen silmilleen
9:7 ja sanoi hänelle: "Mene ja peseydy Siiloan lammikossa" - se on käännettynä: lähetetty. - Niin hän meni ja peseytyi ja palasi näkevänä.
http://www.youtube.com/watch?v=DIiQZGuXY8s- helppo homma
yurki1000js kirjoitti:
Helppo homma. Vain Luojamme voi avata langenneen ihmissuvun silmät.
Johanneksen evankeliumi:
9:1 Ja ohi kulkiessaan hän näki miehen, joka syntymästään saakka oli ollut sokea.
9:2 Ja hänen opetuslapsensa kysyivät häneltä sanoen: "Rabbi, kuka teki syntiä, tämäkö vai hänen vanhempansa, että hänen piti sokeana syntymän?"
9:3 Jeesus vastasi: "Ei tämä tehnyt syntiä eivätkä hänen vanhempansa, vaan Jumalan tekojen piti tuleman hänessä julki.
9:4 Niin kauan kuin päivä on, tulee meidän tehdä hänen tekojansa, joka on minut lähettänyt; tulee yö, jolloin ei kukaan voi työtä tehdä.
9:6 Tämän sanottuaan hän sylki maahan ja teki syljestä tahtaan ja siveli tahtaan hänen silmilleen
9:7 ja sanoi hänelle: "Mene ja peseydy Siiloan lammikossa" - se on käännettynä: lähetetty. - Niin hän meni ja peseytyi ja palasi näkevänä.
http://www.youtube.com/watch?v=DIiQZGuXY8sjumalasi on paimentolaisten satuilemaa roskaa
- O'ou
"Olen havainnut, ettei ateisti juurikaan ota huomióon uskovien todistuksia."
Otatko sinä huomioon, jos "todistan väkevästi" saunatontun ilmestymisestä minulle? Uskot saunatonttuun sen jälkeen? Vai ajatteletko kenties, että tuo tyyppi on varmaan nähnyt näkyjä?
"Miksi uskosta osaton uskoo tietävänsä paremmin kuin uskosta osallinen?"
No, ainakin tämä "uskosta osaton" on ollut ennen "uskosta osallinen" ja tuntee "osallisten" ajatusmaailmaa mielestään aika hyvin. Niiden "osallisten" perustelut uskolleen eivät vain enää vakuuta. Kehitelkää parempia perusteita uskollenne, niin ehkä sitten vakuutun.O'ou. Ovatko tuntemasi ex-uskovat koskaan todistaneet olleensa uudestisyntyneitä Jumalan lapsia? Raamattu kertoo kylväjävertauksessa, että kylvetty Jumalan sana putoaa neljään erilaiseen maaperään, joista vain yksi maaperä tuottaa hedelmän.
- lkjhljhklkjh
yurki1000js kirjoitti:
O'ou. Ovatko tuntemasi ex-uskovat koskaan todistaneet olleensa uudestisyntyneitä Jumalan lapsia? Raamattu kertoo kylväjävertauksessa, että kylvetty Jumalan sana putoaa neljään erilaiseen maaperään, joista vain yksi maaperä tuottaa hedelmän.
"Ovatko tuntemasi ex-uskovat koskaan todistaneet olleensa uudestisyntyneitä Jumalan lapsia?"
Ainakin omasta mielestää, ihan kuten sinäkin. lkjhljhklkjh kirjoitti:
"Ovatko tuntemasi ex-uskovat koskaan todistaneet olleensa uudestisyntyneitä Jumalan lapsia?"
Ainakin omasta mielestää, ihan kuten sinäkin.lkjhl. Miten synnytään uudesti?
- 1 + 2
yurki1000js kirjoitti:
lkjhl. Miten synnytään uudesti?
Ei sitten mitenkään! Mutta senkun jatkat elämistä mielikuvitusmaailmassasi.
1 + 2 kirjoitti:
Ei sitten mitenkään! Mutta senkun jatkat elämistä mielikuvitusmaailmassasi.
1 2. Rukoilen sinulle kutsua. Ilman kutsua ei kenkään kiinnostu pelastuksesta.
http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm- täyttä sontaa
yurki1000js kirjoitti:
1 2. Rukoilen sinulle kutsua. Ilman kutsua ei kenkään kiinnostu pelastuksesta.
http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htmPelastusta miltä? Ainiin, siltä kristinuskon sadistiselta jumalalta :D ... Tämä jumala on kuin mafiapomo joka pistää aseen ohimollesi ja tarjoaa sinulle 'pelastuksen' häneltä itseltään. Eivät sitten typerämpää tarinaa osanneet keksiä. Mut yurkiin uppooaa kuin häkä :D
täyttä sontaa kirjoitti:
Pelastusta miltä? Ainiin, siltä kristinuskon sadistiselta jumalalta :D ... Tämä jumala on kuin mafiapomo joka pistää aseen ohimollesi ja tarjoaa sinulle 'pelastuksen' häneltä itseltään. Eivät sitten typerämpää tarinaa osanneet keksiä. Mut yurkiin uppooaa kuin häkä :D
Kop, kop
-Kuka siellä?
-Jeesus, päästä minut sisälle.
-Miksi?
-Minun täytyy pelastaa sinut.
-Miltä?
-Siltä, mitä teen sinulle, jos et päästä minua sisälle.ich_werde_sein kirjoitti:
Kop, kop
-Kuka siellä?
-Jeesus, päästä minut sisälle.
-Miksi?
-Minun täytyy pelastaa sinut.
-Miltä?
-Siltä, mitä teen sinulle, jos et päästä minua sisälle.Ich. Hyvä. Luojamme varusti sinut ajattelukyvyllä. Jatkan aloittamaasi linjaa.
Joh. 19:11
Jeesus vastasi: "Sinulla ei olisi mitään valtaa minuun, ellei sitä olisi annettu sinulle ylhäältä. Sentähden on sen synti suurempi, joka jätti minut sinun käsiisi."
2Moos. 33:19
Hän vastasi: "Minä annan kaiken ihanuuteni käydä sinun ohitsesi ja huudan nimen 'Herra' sinun edessäsi. Ja minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, armahdan, ketä armahdan."
2Tim. 1:9
hän, joka on meidät pelastanut ja kutsunut pyhällä kutsumuksella, ei meidän tekojemme mukaan, vaan oman aivoituksensa ja armonsa mukaan, joka meille on annettu Kristuksessa Jeesuksessa ennen ikuisia aikoja,
"Hänen aivoituksensa"
http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=h%E4nen aivoituksensa&kirjat=kr- hohhooooooooo
yurki1000js kirjoitti:
Ich. Hyvä. Luojamme varusti sinut ajattelukyvyllä. Jatkan aloittamaasi linjaa.
Jeesus vastasi: "Sinulla ei olisi mitään valtaa minuun, ellei sitä olisi annettu sinulle ylhäältä. Sentähden on sen synti suurempi, joka jätti minut sinun käsiisi."
Hän vastasi: "Minä annan kaiken ihanuuteni käydä sinun ohitsesi ja huudan nimen 'Herra' sinun edessäsi. Ja minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, armahdan, ketä armahdan."
hän, joka on meidät pelastanut ja kutsunut pyhällä kutsumuksella, ei meidän tekojemme mukaan, vaan oman aivoituksensa ja armonsa mukaan, joka meille on annettu Kristuksessa Jeesuksessa ennen ikuisia aikoja,
"Hänen aivoituksensa"
http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=h%E4nen aivoituksensa&kirjat=kr3. Moos. 12:6 "Kun pojan tai tytön synnyttämisestä määrätty puhdistumisaika on kulunut umpeen, naisen on tuotava papille pyhäkköteltan oven eteen vuoden vanha karitsa polttouhriksi ja metsäkyyhky tai muu kyyhkynen syntiuhriksi. 7 Pappi uhratkoon ne Herran edessä ja toimittakoon sovitusmenot, ja näin nainen on taas puhdas verenvuodosta. Tämä laki koskee naista, joka on synnyttänyt lapsen, joko pojan tai tytön.
Vain paimentolaisten keksimä jumala oli niin typerä että vaati uhria synnyttämisestä. Miesten keksimä jumala, pimppiveri kammosta päätellen :D hohhooooooooo kirjoitti:
3. Moos. 12:6 "Kun pojan tai tytön synnyttämisestä määrätty puhdistumisaika on kulunut umpeen, naisen on tuotava papille pyhäkköteltan oven eteen vuoden vanha karitsa polttouhriksi ja metsäkyyhky tai muu kyyhkynen syntiuhriksi. 7 Pappi uhratkoon ne Herran edessä ja toimittakoon sovitusmenot, ja näin nainen on taas puhdas verenvuodosta. Tämä laki koskee naista, joka on synnyttänyt lapsen, joko pojan tai tytön.
Vain paimentolaisten keksimä jumala oli niin typerä että vaati uhria synnyttämisestä. Miesten keksimä jumala, pimppiveri kammosta päätellen :DHoh. Pidä tauko. Käy vaikka kuussa chillailemassa:)
http://www.youtube.com/watch?v=g8PNTnGGIwQ- hohhoooooooooooooo
yurki1000js kirjoitti:
Hoh. Pidä tauko. Käy vaikka kuussa chillailemassa:)
http://www.youtube.com/watch?v=g8PNTnGGIwQ3. Moos. 12:6 "Kun pojan tai tytön synnyttämisestä määrätty puhdistumisaika on kulunut umpeen, naisen on tuotava papille pyhäkköteltan oven eteen vuoden vanha karitsa polttouhriksi ja metsäkyyhky tai muu kyyhkynen syntiuhriksi. 7 Pappi uhratkoon ne Herran edessä ja toimittakoon sovitusmenot, ja näin nainen on taas puhdas verenvuodosta. Tämä laki koskee naista, joka on synnyttänyt lapsen, joko pojan tai tytön.
Lue yurki vähän VT:tä missä paimentolaisten keksimä jumala tahtoo veriuhria synnyttämisestä :D yurki1000js kirjoitti:
Ich. Hyvä. Luojamme varusti sinut ajattelukyvyllä. Jatkan aloittamaasi linjaa.
"Hänen aivoituksensa"
http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=h%E4nen aivoituksensa&kirjat=krEt siis tajunnut sitäkään vitsiä.
ich_werde_sein kirjoitti:
Et siis tajunnut sitäkään vitsiä.
Ich. Vitsit ovat usein hienovaraisia ja ne liittyvät tosielämään. Sinun vitsiisi sisältyy viittaus Jumalan kaikkivaltiuteen.
hohhoooooooooooooo kirjoitti:
3. Moos. 12:6 "Kun pojan tai tytön synnyttämisestä määrätty puhdistumisaika on kulunut umpeen, naisen on tuotava papille pyhäkköteltan oven eteen vuoden vanha karitsa polttouhriksi ja metsäkyyhky tai muu kyyhkynen syntiuhriksi. 7 Pappi uhratkoon ne Herran edessä ja toimittakoon sovitusmenot, ja näin nainen on taas puhdas verenvuodosta. Tämä laki koskee naista, joka on synnyttänyt lapsen, joko pojan tai tytön.
Lue yurki vähän VT:tä missä paimentolaisten keksimä jumala tahtoo veriuhria synnyttämisestä :DHooooooooooooooo. Jos olet Jumala, kuuntelen sinua.
yurki1000js kirjoitti:
Ich. Vitsit ovat usein hienovaraisia ja ne liittyvät tosielämään. Sinun vitsiisi sisältyy viittaus Jumalan kaikkivaltiuteen.
''Vitsit ovat usein hienovaraisia ja ne liittyvät tosielämään. ''
Tämä vitsi ei ollut kumpaakaan.
''Sinun vitsiisi sisältyy viittaus Jumalan kaikkivaltiuteen.''
Käsitit siis vitsin ihan päin honkia. Ei kylläkään mikään yllätys.ich_werde_sein kirjoitti:
''Vitsit ovat usein hienovaraisia ja ne liittyvät tosielämään. ''
Tämä vitsi ei ollut kumpaakaan.
''Sinun vitsiisi sisältyy viittaus Jumalan kaikkivaltiuteen.''
Käsitit siis vitsin ihan päin honkia. Ei kylläkään mikään yllätys.Ich. Elämä on ihmeellinen :D
http://www.youtube.com/watch?v=00vBqYDBW5syurki1000js kirjoitti:
Ich. Elämä on ihmeellinen :D
http://www.youtube.com/watch?v=00vBqYDBW5s''Elämä on ihmeellinen''
Mutta ei yliluonnollinen.
- KokemusK
He ottavat varmasti huomioon uskovaisten todistukset. Uskovaisten väitteitä he eivät kuitenkaan ota vakavasti sillä todistus ja väite ovat kaksi ihan eri asiaa. Todistus on asia jonka voi välittää toiselle ihan riippumatta toisen elämänkatsomuksesta, uskonnosta yms. seikoista. Uskovaisten ns. "todistukset" ovat kuitenkin todellisuudessa uskonnollisia väitteitä joilla on todistusarvoa vain toiselle samalla tavalla uskovalle (ja huom! ei siis edes kaikille johonkin uskontoon uskoville).Kok.K. Yleistät rankasti ja menet harhaan, etkä anna Jumalan sanalle sijaa. Nimittäin uskovien todistukset, joita ei voi perustella Raamatulla, ovat mitättömiä. Todistan oman uskoontuloni Luojamme pysyvällä sanalla.
Room. 10:17
Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.
Ps. Mitä "etsikkoaika" tarkoittaa?
- Helppo homma
"Olen havainnut, ettei ateisti juurikaan ota huomióon uskovien todistuksia. Miksi uskosta osaton uskoo tietävänsä paremmin kuin uskosta osallinen?"
Koska uskovat väittävät että on olemassa jonkinlainen yliluonnollinen kuolemanjälkeinen tuomiojärjestelmä, mutta eivät osaa korrektisti todistaa tämän järjestelmän olemassaoloa.Helppo homma. Uskovat sanovat uskosta osattomille, ettei mitään pidä uskoa suoralta kädeltä, vaan kaikki pitää zekata Raamatusta.
- sama homma
yurki1000js kirjoitti:
Helppo homma. Uskovat sanovat uskosta osattomille, ettei mitään pidä uskoa suoralta kädeltä, vaan kaikki pitää zekata Raamatusta.
Koraani kelpaa myös.
sama homma kirjoitti:
Koraani kelpaa myös.
Sama homma. Mitä iloa on Koraanista? Allah on kuujumala. On vain yksi elävä Jumala. Hän loi kaiken. Hän ylläpitää elintoimintojasi.
- sama homma
yurki1000js kirjoitti:
Sama homma. Mitä iloa on Koraanista? Allah on kuujumala. On vain yksi elävä Jumala. Hän loi kaiken. Hän ylläpitää elintoimintojasi.
Jos paimentolaisten aivopieremä raamattu kelpaa tiedon lähteeksi, kelpaa myös paimentolaisten aivopieremä koraani. Samalla alueillahan nämä on keksitty ja siksi myös koraanissa seikkailee mielikuvitusjeesus :)
sama homma kirjoitti:
Jos paimentolaisten aivopieremä raamattu kelpaa tiedon lähteeksi, kelpaa myös paimentolaisten aivopieremä koraani. Samalla alueillahan nämä on keksitty ja siksi myös koraanissa seikkailee mielikuvitusjeesus :)
Sama homma. Ymmärrä tämä. Ilman Jumalaa sinua ei olisi. Ilman Jumalaa sinä et hengittäisi. Ilman Jumalaa et kommentoisi. Olet täällä mm. siksi, jotta voin sanoa sinulle, että Jumala operoi kaikkea käsittämättömällä tarkkuudella (kts. 09:30-10:40).
http://www.youtube.com/watch?v=1zz8_MxcnzY&feature=youtu.be&t=9m30s
http://www.youtube.com/watch?v=1zz8_MxcnzY&feature=youtu.be&t=9m30s- sama homma
yurki1000js kirjoitti:
Sama homma. Ymmärrä tämä. Ilman Jumalaa sinua ei olisi. Ilman Jumalaa sinä et hengittäisi. Ilman Jumalaa et kommentoisi. Olet täällä mm. siksi, jotta voin sanoa sinulle, että Jumala operoi kaikkea käsittämättömällä tarkkuudella (kts. 09:30-10:40).
http://www.youtube.com/watch?v=1zz8_MxcnzY&feature=youtu.be&t=9m30sYmmärrä toki yurki että jumalasi, kuten kaikki muutkin ihmisten keksimät jumalat leikkivät piilosta. Ainut 'todiste' tästä jumalasta on paimentolaisten aivopieremät tarinat tuhansia vuosia sitten.
"Ja jos Herra, sinun Jumalasi, antaa sen sinun käsiisi, niin surmaa kaikki sen miesväki miekan terällä. Mutta naiset, lapset ja karja ja kaikki, mitä kaupungissa on, kaikki, mitä sieltä on saatavana saalista, ryöstä itsellesi, ja NAUTI vihollisiltasi saatu saalis, minkä Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa. Tee näin kaikille niille kaupungeille, jotka ovat sinusta hyvin kaukana, jotka eivät ole näiden kansojen kaupunkeja. Mutta näiden kansojen kaupungeissa, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, älä jätä ainoatakaan henkeä eloon, vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset, hivviläiset ja jebusilaiset, niinkuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt" - 5. Moos. 20:10-17
Ja millaisen jumalan nämä paimentolaiset sitten yurki keksivät... aivan oikein, sadistisen, narsistisen, moraalittoman verenhimoisen paskiaisen joka kehotti murhaamaan, ryöstämään ja raiskaamaan. sama homma kirjoitti:
Ymmärrä toki yurki että jumalasi, kuten kaikki muutkin ihmisten keksimät jumalat leikkivät piilosta. Ainut 'todiste' tästä jumalasta on paimentolaisten aivopieremät tarinat tuhansia vuosia sitten.
"Ja jos Herra, sinun Jumalasi, antaa sen sinun käsiisi, niin surmaa kaikki sen miesväki miekan terällä. Mutta naiset, lapset ja karja ja kaikki, mitä kaupungissa on, kaikki, mitä sieltä on saatavana saalista, ryöstä itsellesi, ja NAUTI vihollisiltasi saatu saalis, minkä Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa. Tee näin kaikille niille kaupungeille, jotka ovat sinusta hyvin kaukana, jotka eivät ole näiden kansojen kaupunkeja. Mutta näiden kansojen kaupungeissa, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, älä jätä ainoatakaan henkeä eloon, vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset, hivviläiset ja jebusilaiset, niinkuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt" - 5. Moos. 20:10-17
Ja millaisen jumalan nämä paimentolaiset sitten yurki keksivät... aivan oikein, sadistisen, narsistisen, moraalittoman verenhimoisen paskiaisen joka kehotti murhaamaan, ryöstämään ja raiskaamaan.Sama homma. Tosi on, että Raamattu on totuuskirja. Se paljastaa ihmisten raadollisuuden, joka johtuu synnistä. Maalliset lääkärit eivät voi tarjota lääkettä alkuperäiseen sairauteen, koska heiltä puuttuu oikea diagnoosi. Syntiin on vain yksi lääke. Se on Herra Kristus Jeesus. Hinta on jo maksettu.
http://bibelfokus.se/fi/node/269
"Se on täytetty"
http://www.youtube.com/watch?v=c-c1E5j3xD0- sama homma
yurki1000js kirjoitti:
Sama homma. Tosi on, että Raamattu on totuuskirja. Se paljastaa ihmisten raadollisuuden, joka johtuu synnistä. Maalliset lääkärit eivät voi tarjota lääkettä alkuperäiseen sairauteen, koska heiltä puuttuu oikea diagnoosi. Syntiin on vain yksi lääke. Se on Herra Kristus Jeesus. Hinta on jo maksettu.
http://bibelfokus.se/fi/node/269
"Se on täytetty"
http://www.youtube.com/watch?v=c-c1E5j3xD0"Se paljastaa ihmisten raadollisuuden"
Se oli jumala joka käski murhaamaan, varastamaan ja raiskaamaan. Tässä paljastui paimentolaisten keksimän jumalan raadollisuus, pahuus ja sadistisuus. Kuka tällaista sontaläjää palvoisi? häpeä yurki sama homma kirjoitti:
"Se paljastaa ihmisten raadollisuuden"
Se oli jumala joka käski murhaamaan, varastamaan ja raiskaamaan. Tässä paljastui paimentolaisten keksimän jumalan raadollisuus, pahuus ja sadistisuus. Kuka tällaista sontaläjää palvoisi? häpeä yurkiSama homma. Maailman verisyys paljastaa todellisuuden. Maailma on synnin alainen. Raamattu näistä kertoo avoimesti ja totuudellisesti. Juuri siksi Raamattua kartetaan ja sitä pyritään mitätöimään. Langenneen maailman jäsenet haluavat olla itsensä jumalia. Ja vinoon menee:-(
Saarnaaja:
10:1 Myrkkykärpäset saavat haisemaan ja käymään voiteentekijän voiteen. Pieni tyhmyys painaa enemmän kuin viisaus ja kunnia.
10:2 Viisaan sydän vetää oikealle, tyhmän vasemmalle.
10:3 Tietä käydessäkin puuttuu tyhmältä mieltä: jokaiselle hän ilmaisee olevansa tyhmä.
10:4 Jos hallitsijassa nousee viha sinua kohtaan, niin älä jätä paikkaasi; sillä sävyisyys pidättää suurista synneistä.
10:5 On onnettomuus se, minkä olen nähnyt auringon alla, vallanpitäjästä lähtenyt erehdys:
10:6 tyhmyys asetetaan arvon korkeuksiin, ja rikkaat saavat istua alhaalla.
10:7 Minä olen nähnyt palvelijat hevosten selässä ja ruhtinaat kävelemässä kuin palvelijat maassa.
10:8 Joka kuopan kaivaa, se siihen putoaa; joka muuria purkaa, sitä puree käärme.
10:9 Joka kiviä louhii, se niihin loukkaantuu; joka puita halkoo, se joutuu siinä vaaraan.
10:10 Jos rauta on tylsynyt eikä teränsuuta tahkota, täytyy ponnistaa voimia; mutta hyödyllinen kuntoonpano on viisautta.
10:11 Jos käärme puree silloin, kun sitä ei ole lumottu, ei lumoojalla ole hyötyä taidostaan.
10:12 Sanat viisaan suusta saavat suosiota, mutta tyhmän nielevät hänen omat huulensa.
10:13 Hänen suunsa sanain alku on tyhmyyttä, ja hänen puheensa loppu pahaa mielettömyyttä.yurki1000js kirjoitti:
Sama homma. Maailman verisyys paljastaa todellisuuden. Maailma on synnin alainen. Raamattu näistä kertoo avoimesti ja totuudellisesti. Juuri siksi Raamattua kartetaan ja sitä pyritään mitätöimään. Langenneen maailman jäsenet haluavat olla itsensä jumalia. Ja vinoon menee:-(
Saarnaaja:
10:1 Myrkkykärpäset saavat haisemaan ja käymään voiteentekijän voiteen. Pieni tyhmyys painaa enemmän kuin viisaus ja kunnia.
10:2 Viisaan sydän vetää oikealle, tyhmän vasemmalle.
10:3 Tietä käydessäkin puuttuu tyhmältä mieltä: jokaiselle hän ilmaisee olevansa tyhmä.
10:4 Jos hallitsijassa nousee viha sinua kohtaan, niin älä jätä paikkaasi; sillä sävyisyys pidättää suurista synneistä.
10:5 On onnettomuus se, minkä olen nähnyt auringon alla, vallanpitäjästä lähtenyt erehdys:
10:6 tyhmyys asetetaan arvon korkeuksiin, ja rikkaat saavat istua alhaalla.
10:7 Minä olen nähnyt palvelijat hevosten selässä ja ruhtinaat kävelemässä kuin palvelijat maassa.
10:8 Joka kuopan kaivaa, se siihen putoaa; joka muuria purkaa, sitä puree käärme.
10:9 Joka kiviä louhii, se niihin loukkaantuu; joka puita halkoo, se joutuu siinä vaaraan.
10:10 Jos rauta on tylsynyt eikä teränsuuta tahkota, täytyy ponnistaa voimia; mutta hyödyllinen kuntoonpano on viisautta.
10:11 Jos käärme puree silloin, kun sitä ei ole lumottu, ei lumoojalla ole hyötyä taidostaan.
10:12 Sanat viisaan suusta saavat suosiota, mutta tyhmän nielevät hänen omat huulensa.
10:13 Hänen suunsa sanain alku on tyhmyyttä, ja hänen puheensa loppu pahaa mielettömyyttä.Miksi kukaan jaksaa vastustaa Luojaansa? Luoja sentään on antanut langenneen Aatamin jälkeläisten jatkaa elämäänsä jo tuhansia vuosia, vaikka synnin palkka onkin kuolema. Kaiken kukkuraksi Luojamme tarjoaa kuolemattomuutta. Ja senkin saa rahatta. Ei muuta tarvi kuin ottaa Hänen sanansa todesta. Kaikkivaltiaalla ei ole pienintäkään tarvetta narrata. Hän ei ole kenestäkään riippuvainen. Sen sijaan kaikki muut ovat riippuvaisia Hänestä. Tietenkin. Hänhän ylläpitää koko sirkusta.
yurki1000js kirjoitti:
Miksi kukaan jaksaa vastustaa Luojaansa? Luoja sentään on antanut langenneen Aatamin jälkeläisten jatkaa elämäänsä jo tuhansia vuosia, vaikka synnin palkka onkin kuolema. Kaiken kukkuraksi Luojamme tarjoaa kuolemattomuutta. Ja senkin saa rahatta. Ei muuta tarvi kuin ottaa Hänen sanansa todesta. Kaikkivaltiaalla ei ole pienintäkään tarvetta narrata. Hän ei ole kenestäkään riippuvainen. Sen sijaan kaikki muut ovat riippuvaisia Hänestä. Tietenkin. Hänhän ylläpitää koko sirkusta.
Kandee ottaa Sana todesta.
Siunaa, jos kaipaat siunausta. Kiroa, jos kaipaat kirousta. Jos sana otettaisiin todesta, maailmassa olisi rauha. Herra on Rauhan Ruhtinas.
4Moos. 24:9
Se (Jaakob/Israel) on kyyristynyt, se on laskeutunut maahan kuin leijona, niinkuin naarasleijona - kuka uskaltaa sitä häiritä? Siunattu olkoon, joka sinua siunaa, kirottu, joka sinua kiroaa!"
Jumala on hyvä. Hän antoi Norjalle rauhan ja öljyrikkauden. Norja käänsi selkänsä Jumalalle ja opetti lapsensa kiroamaan ja kirosi samalla itsensä.
http://radiopatriot.wordpress.com/2011/07/23/norwegian-campsite-utoya-was-socialist-and-anti-israel/
Tietenkään sokea maailma ei voi nähdä. Vain Jeesus voi korjata sokean maailman silmät.
Johanneksen evankeliumi:
Jumala voidaan löytää, kun Jumala kutsuu.
- Pelastavan uskon lahja on armosta annettu ja suurin kaikista armolahjoista. Kukaan ei voi puristaa itsestään pelastavaa uskoa. Ei vaikka tutkisi Raamattua ja muita uskosta kertovia kirjoja 40 vuotta ja kuuntelisi 1000 saarnaa. Isä kutsuu syntisiä eri tavoin kääntymään Jeesusta kohti. Kukaan ei omasta voimastaan ja järjestään käänny kohti Jeesusta. Raamattu sanoo, että Herra kutsuu ihmisiä 2 ja jopa 3 kertaa Job 33:28. hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta'. 29. Katso, kaiken tämän tekee Jumala kahdesti ja kolmastikin ihmiselle.
http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm
- fda
Todisteiden tulisi perustua todellisuuteen ei mielikuvitukseen.- ,.,.,.,.,.,.,.,.
yurki1000js kirjoitti:
Fda. Mihin ennakko-oletuksesi perustuu?
Kaikki lukuisat "Totuudet" joita Jumalan tahdoksi väitetään eivät voi olla totta koska ne ovat toisensa poissulkevia? Ei vain jokaisella lahkolla ole omaa "Totuutta" vaan myös yksittäisillä uskovilla elleivät ole sitten täysin aivopesty lahkonsa "Totuuteen",
,.,.,.,.,.,.,.,. kirjoitti:
Kaikki lukuisat "Totuudet" joita Jumalan tahdoksi väitetään eivät voi olla totta koska ne ovat toisensa poissulkevia? Ei vain jokaisella lahkolla ole omaa "Totuutta" vaan myös yksittäisillä uskovilla elleivät ole sitten täysin aivopesty lahkonsa "Totuuteen",
,.,.,. Tosi on. Tarkkana pitää olla. Raamattu on tarkoitettu henkilökohtaisesti jokaiselle luodulle. Kirkon/seurakunnan tehtävä on viedä Vapahtajamme ilouutinen kaikkeen maailmaan.
- fda
yurki1000js kirjoitti:
Fda. Mihin ennakko-oletuksesi perustuu?
Kokemukseen.
- fda
yurki1000js kirjoitti:
,.,.,. Tosi on. Tarkkana pitää olla. Raamattu on tarkoitettu henkilökohtaisesti jokaiselle luodulle. Kirkon/seurakunnan tehtävä on viedä Vapahtajamme ilouutinen kaikkeen maailmaan.
Senkö takia sinunkin esi-isäsi pakkokäännytettiin miekka kurkulla että he saisivat vapahtajan?
fda kirjoitti:
Senkö takia sinunkin esi-isäsi pakkokäännytettiin miekka kurkulla että he saisivat vapahtajan?
Fda. Miksi jankkaat? Mikset valistu? Langennut maailma eksyy ja eksyttää. Siksi maailmanhistoria on verinen. Henkimaailma vaikuttaa. Paavin asun taustatekijät ovat perin mystisiä.
http://www.youtube.com/watch?v=wPX-kxuvvb0
Katolilaisen kirkon taustalla vaikuttaa Mammona-henki.
https://www.worldslastchance.com/end-time-prophecy/10-facts-you-must-know-about-the-jesuits.html- nauru maittaa
yurki1000js kirjoitti:
Fda. Miksi jankkaat? Mikset valistu? Langennut maailma eksyy ja eksyttää. Siksi maailmanhistoria on verinen. Henkimaailma vaikuttaa. Paavin asun taustatekijät ovat perin mystisiä.
http://www.youtube.com/watch?v=wPX-kxuvvb0
Katolilaisen kirkon taustalla vaikuttaa Mammona-henki.
https://www.worldslastchance.com/end-time-prophecy/10-facts-you-must-know-about-the-jesuits.htmlSiellä te kristityt tappelette keskenänne kenen käsitys tästä paimentolaisten satuilemasta opuksesta on se oikea :D Mielikuvitusjumalasta kinastelu on tosin huvittavaa :D ... jatkakaa samaa rataa.
nauru maittaa kirjoitti:
Siellä te kristityt tappelette keskenänne kenen käsitys tästä paimentolaisten satuilemasta opuksesta on se oikea :D Mielikuvitusjumalasta kinastelu on tosin huvittavaa :D ... jatkakaa samaa rataa.
Nauru maittaa. Älä ole huoleton. Nuo sinun "kristittysi" ovat raatelevia susia. He pitävät taviksia roskana (human garbage). He ovat pirun asiamiehiä.
http://nwoobserver.wordpress.com/2011/12/16/who-really-controls-the-world/
Heidän kuuluu tehdä taviksista orjia (sheeple) rakenteilla olevan maailmanhallituksen antikristilliselle johtajalle.
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.448052495207923.107442.128070363872806&type=3- nauru maittaa
yurki1000js kirjoitti:
Nauru maittaa. Älä ole huoleton. Nuo sinun "kristittysi" ovat raatelevia susia. He pitävät taviksia roskana (human garbage). He ovat pirun asiamiehiä.
http://nwoobserver.wordpress.com/2011/12/16/who-really-controls-the-world/
Heidän kuuluu tehdä taviksista orjia (sheeple) rakenteilla olevan maailmanhallituksen antikristilliselle johtajalle.
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.448052495207923.107442.128070363872806&type=35. Moos. 23:11 Jos joku teistä on yöllisen siemenvuodon takia epäpuhdas, hänen on mentävä leirin ulkopuolelle ja pysyttävä siellä.
siellä lenti spermat housuun ja tiedätkö mitä yurki? .. jumalasi veti herneet nenään ja pisti nämä spermat housuissaan pönöttämään leirin ulkopuolelle :D .. mitä luulet jyrki .. miten vajaa tämä jumala oikein oli? nauru maittaa kirjoitti:
5. Moos. 23:11 Jos joku teistä on yöllisen siemenvuodon takia epäpuhdas, hänen on mentävä leirin ulkopuolelle ja pysyttävä siellä.
siellä lenti spermat housuun ja tiedätkö mitä yurki? .. jumalasi veti herneet nenään ja pisti nämä spermat housuissaan pönöttämään leirin ulkopuolelle :D .. mitä luulet jyrki .. miten vajaa tämä jumala oikein oli?Nauru. Onko Jumala? Mieti.
- Kumpi loi, Luoja vai olemattomuus?
- Jos evoluutio olisi totta, se rullaisi omalla painollaan, eikä kellään olisi nokan koputtamista. Mutta kuten tiedämme, Luojamme tekee omaisuudellaan mitä tahtoo. Niinhän mekin teemme. Vai onko sittenkään niin?
- Osaatko määrittää oman tahtosi määrän?
- Oletko konkreettisesti olemassa?
- Mitä jos olet olemassa virtuaalissa? Unetkin ovat todentuntuisia.
- Tunnetko juuresi?
1Moos. 6:4
Siihen aikaan eli maan päällä jättiläisiä, ja myöhemminkin, kun Jumalan pojat yhtyivät ihmisten tyttäriin ja nämä synnyttivät heille lapsia; nämä olivat noita muinaisajan kuuluisia sankareita.
http://ennustuksia.com/2013/06/12/ihmisen-kirjan-muokkaaminen/
http://www.youtube.com/watch?v=1zz8_MxcnzY
Lähitulevaisuus?
http://www.youtube.com/watch?v=mwh4ShZA5Tg
Michio Kaku ylistää "uutta uljasta maailmaa".
http://www.youtube.com/watch?v=LTPAQIvJ_1M- nauru maittaa
yurki1000js kirjoitti:
Nauru. Onko Jumala? Mieti.
- Kumpi loi, Luoja vai olemattomuus?
- Jos evoluutio olisi totta, se rullaisi omalla painollaan, eikä kellään olisi nokan koputtamista. Mutta kuten tiedämme, Luojamme tekee omaisuudellaan mitä tahtoo. Niinhän mekin teemme. Vai onko sittenkään niin?
- Osaatko määrittää oman tahtosi määrän?
- Oletko konkreettisesti olemassa?
- Mitä jos olet olemassa virtuaalissa? Unetkin ovat todentuntuisia.
- Tunnetko juuresi?
1Moos. 6:4
Siihen aikaan eli maan päällä jättiläisiä, ja myöhemminkin, kun Jumalan pojat yhtyivät ihmisten tyttäriin ja nämä synnyttivät heille lapsia; nämä olivat noita muinaisajan kuuluisia sankareita.
http://ennustuksia.com/2013/06/12/ihmisen-kirjan-muokkaaminen/
http://www.youtube.com/watch?v=1zz8_MxcnzY
Lähitulevaisuus?
http://www.youtube.com/watch?v=mwh4ShZA5Tg
Michio Kaku ylistää "uutta uljasta maailmaa".
http://www.youtube.com/watch?v=LTPAQIvJ_1M5. Moos. 25:11 "Jos kaksi miestä tappelee keskenään ja alakynnessä olevan vaimo yrittää auttaa miestään tarttumalla tämän vastustajaa sukupuolielimistä, 12 naista ei saa sääliä, vaan hänen kätensä on lyötävä ranteesta poikki.
Mieti yurki. Kumpi käski pistämään paimentolaisämmältä käden poikki. Olemattomuus vai paimentolaisten satuilema jumala :D nauru maittaa kirjoitti:
5. Moos. 25:11 "Jos kaksi miestä tappelee keskenään ja alakynnessä olevan vaimo yrittää auttaa miestään tarttumalla tämän vastustajaa sukupuolielimistä, 12 naista ei saa sääliä, vaan hänen kätensä on lyötävä ranteesta poikki.
Mieti yurki. Kumpi käski pistämään paimentolaisämmältä käden poikki. Olemattomuus vai paimentolaisten satuilema jumala :DJeesus vapauttaa. Tarvitset kutsun. Niin kaikki.
- ,.,.,.,.,.,.,.,.
"Olen havainnut, ettei ateisti juurikaan ota huomioon uskovien todistuksia."
Uskovien kokemukset ovat subjektiivisia kokemuksia. Ateistilta nämä kokemukset puuttuvat. Eikö tuo riitä syyksi?
Uskovien kokemukset ovat myös varsin kirjavia keskenään. Siinä missä toinen kokee jyrkän ja fundamentalistisen vapaa kirkollisuuden ainoaksi oikeaksi uskoksi ja Jumalan tahdoksi niin toinen uskova kokee järkiperäisemmän ja sallivammankin uskon pelastavan.
Se jo yksin jos uskovien kokemukset Jumalasta sekä näkemykset Jumalan tahdosta olisivat pääpiirteittäin yhdenmukaiset olisi vahva todiste Jumalan olemassaolon puolesta mutta asia onkin aivan toisin, siitä Jumalan tahdosta ei ole mitään yhtenevää näkemystä. Toisille se opetetaan, joillekin lahkolaisten lapsille kotona, toiset hurahtavat ja oppivat Jumalan tahtoa jossakin helluntaiseurakunnassa. Monille pitää pitää siis kertoa mitä Jumala haluaa. Jumala ei sitä heille kerro.- ,.,.,.,.,.,.,.,.
yurki1000js kirjoitti:
,.,.,. Mitä ymmärrät lauseella: "Hedelmistään puu tunnetaan."?
Viittaat kai Jeesuksen horinoihin. Mutta eikö Jumala kerro kaikille uskoville mikä on hyvä ja mikä huono hedelmä? Vai puhuuko Jumala jokaiselle eri tavoin? Siltä se ainakin kuulostaa...
- iutituiytuiytuy
yurki1000js kirjoitti:
,.,.,. Mitä ymmärrät lauseella: "Hedelmistään puu tunnetaan."?
Miljoonia AIDS:iin kuolleita katolisen kirkon ehkäisykiellon takia.
Kymmeniä- tai satoja tuhansia synnytyskoneina kärsineitä naisia katoöisten ja eri lahkojen ehkäisykiellon takia.
Erilaisten ihmisten syrjimistä uskonnon, sukupuoli-identiteetin pms. mukaan.
Pedofiliaan sortuneita pappeja ja saarnamiehiä kieroutuneen seksuaalimoraalin takia.
Paljonko hedelmiä haluat nähdä? ,.,.,.,.,.,.,.,. kirjoitti:
Viittaat kai Jeesuksen horinoihin. Mutta eikö Jumala kerro kaikille uskoville mikä on hyvä ja mikä huono hedelmä? Vai puhuuko Jumala jokaiselle eri tavoin? Siltä se ainakin kuulostaa...
,.,.,. Jumala puhuu kaikille. Jos ja kun saat etsikkoajan eli Luojasi kutsun, kehoitan sinua alkamaan tutkia Raamattua. Niin minä ja moni muukin on tehnyt. Kutsu tarvitaan. Muuten ihminen ei kiinnostu pelastuksesta. Andreas kertoo.
http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htmiutituiytuiytuy kirjoitti:
Miljoonia AIDS:iin kuolleita katolisen kirkon ehkäisykiellon takia.
Kymmeniä- tai satoja tuhansia synnytyskoneina kärsineitä naisia katoöisten ja eri lahkojen ehkäisykiellon takia.
Erilaisten ihmisten syrjimistä uskonnon, sukupuoli-identiteetin pms. mukaan.
Pedofiliaan sortuneita pappeja ja saarnamiehiä kieroutuneen seksuaalimoraalin takia.
Paljonko hedelmiä haluat nähdä?iuti. Nuo ovat maailman hedelmiä. Eivät Kristuksen uskon hedelmiä. Luottamus Herraan vapauttaa sitovista ja eksyttävistä uskonnoista. Luottamus Herraan voidaan saavuttaa vain tutkimalla Raamattua henkilökohtaisesti. Sana elävöittää eli uudestisynnyttää syntisen ihmisen. Tutustu uskontojen ja uskonnollisuuden taustaan. Käytä ns. vapaata mediaa. Tietoa karttuu.
https://www.worldslastchance.com/end-time-prophecy/10-facts-you-must-know-about-the-jesuits.html- höh?
yurki1000js kirjoitti:
,.,.,. Jumala puhuu kaikille. Jos ja kun saat etsikkoajan eli Luojasi kutsun, kehoitan sinua alkamaan tutkia Raamattua. Niin minä ja moni muukin on tehnyt. Kutsu tarvitaan. Muuten ihminen ei kiinnostu pelastuksesta. Andreas kertoo.
http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htmMitä sitten kyselet täällä miksemme usko todistuksiinne? Jospa se kutsu on saamatta?
- uyiuyuyuiyui
yurki1000js kirjoitti:
iuti. Nuo ovat maailman hedelmiä. Eivät Kristuksen uskon hedelmiä. Luottamus Herraan vapauttaa sitovista ja eksyttävistä uskonnoista. Luottamus Herraan voidaan saavuttaa vain tutkimalla Raamattua henkilökohtaisesti. Sana elävöittää eli uudestisynnyttää syntisen ihmisen. Tutustu uskontojen ja uskonnollisuuden taustaan. Käytä ns. vapaata mediaa. Tietoa karttuu.
https://www.worldslastchance.com/end-time-prophecy/10-facts-you-must-know-about-the-jesuits.htmlNuo ovat uskontojen hedelmiä ja nimen omaan kristinuskon.
uyiuyuyuiyui kirjoitti:
Nuo ovat uskontojen hedelmiä ja nimen omaan kristinuskon.
Maailma eksyy ja eksyttää. Ilman kutsua kenkään ei kiinnostu pelastuksesta.
> Pelastavan uskon lahja on armosta annettu ja suurin kaikista armolahjoista. Kukaan ei voi puristaa itsestään pelastavaa uskoa. Ei vaikka tutkisi Raamattua ja muita uskosta kertovia kirjoja 40 vuotta ja kuuntelisi 1000 saarnaa. Isä kutsuu syntisiä eri tavoin kääntymään Jeesusta kohti. Kukaan ei omasta voimastaan ja järjestään käänny kohti Jeesusta. Raamattu sanoo, että Herra kutsuu ihmisiä 2 ja jopa 3 kertaa Job 33:28. hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta'. 29. Katso, kaiken tämän tekee Jumala kahdesti ja kolmastikin ihmiselle.
Jeesus sanoo, että Isä on antanut (kutsunut) ihmisiä Hänelle Joh. 17: 24. Isä, minä tahdon, että missä minä olen, siellä nekin, jotka sinä olet minulle antanut, olisivat minun kanssani, että he näkisivät minun kirkkauteni, jonka sinä olet minulle antanut, koska olet rakastanut minua jo ennen maailman perustamista.
Rakas lukija. Jos Isä vetää sinua tai jotain tuttuasi Jeesuksen puoleen niin käänny tai anna tutullesi ohje kääntyä Jeesuksen puoleen heti ja ota vastaan pelastava usko. Raamattu sanoo miksi Jeesus, Kristus, Messias, Herra, Jumala, Jumalan Poika, syntiemme Sovittaja on tullut maailmaan Joh. 3: 16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. <
http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htmhöh? kirjoitti:
Mitä sitten kyselet täällä miksemme usko todistuksiinne? Jospa se kutsu on saamatta?
Höh? Juurikin näin. Luojamme kutsuu ihmistä 1-3 kertaa.
- Pelastavan uskon lahja on armosta annettu ja suurin kaikista armolahjoista. Kukaan ei voi puristaa itsestään pelastavaa uskoa. Ei vaikka tutkisi Raamattua ja muita uskosta kertovia kirjoja 40 vuotta ja kuuntelisi 1000 saarnaa. Isä kutsuu syntisiä eri tavoin kääntymään Jeesusta kohti. Kukaan ei omasta voimastaan ja järjestään käänny kohti Jeesusta. Raamattu sanoo, että Herra kutsuu ihmisiä 2 ja jopa 3 kertaa Job 33:28. hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta'. 29. Katso, kaiken tämän tekee Jumala kahdesti ja kolmastikin ihmiselle.
http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htmyurki1000js kirjoitti:
Höh? Juurikin näin. Luojamme kutsuu ihmistä 1-3 kertaa.
http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htmKun ihminen on saanut vastaanottaa pelastuksen, hän alkaa levittää Hyvää Sanomaa:)
- JAHVE POIKKAS
yurki1000js kirjoitti:
Maailma eksyy ja eksyttää. Ilman kutsua kenkään ei kiinnostu pelastuksesta.
> Pelastavan uskon lahja on armosta annettu ja suurin kaikista armolahjoista. Kukaan ei voi puristaa itsestään pelastavaa uskoa. Ei vaikka tutkisi Raamattua ja muita uskosta kertovia kirjoja 40 vuotta ja kuuntelisi 1000 saarnaa. Isä kutsuu syntisiä eri tavoin kääntymään Jeesusta kohti. Kukaan ei omasta voimastaan ja järjestään käänny kohti Jeesusta. Raamattu sanoo, että Herra kutsuu ihmisiä 2 ja jopa 3 kertaa Job 33:28. hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta'. 29. Katso, kaiken tämän tekee Jumala kahdesti ja kolmastikin ihmiselle.
Jeesus sanoo, että Isä on antanut (kutsunut) ihmisiä Hänelle Joh. 17: 24. Isä, minä tahdon, että missä minä olen, siellä nekin, jotka sinä olet minulle antanut, olisivat minun kanssani, että he näkisivät minun kirkkauteni, jonka sinä olet minulle antanut, koska olet rakastanut minua jo ennen maailman perustamista.
Rakas lukija. Jos Isä vetää sinua tai jotain tuttuasi Jeesuksen puoleen niin käänny tai anna tutullesi ohje kääntyä Jeesuksen puoleen heti ja ota vastaan pelastava usko. Raamattu sanoo miksi Jeesus, Kristus, Messias, Herra, Jumala, Jumalan Poika, syntiemme Sovittaja on tullut maailmaan Joh. 3: 16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. <
http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htmKetään ei kiinnosta paimentolaisten aivopieremät tarinat tuhansien vuosien takaa.
5. Moos. 25:11 "Jos kaksi miestä tappelee keskenään ja alakynnessä olevan vaimo yrittää auttaa miestään tarttumalla tämän vastustajaa sukupuolielimistä, 12 naista ei saa sääliä, vaan hänen kätensä on lyötävä ranteesta poikki.
Siellä lähti paimentolaisämmältä käsi irti pippeliin sattumisesta. Säännön keksijänä vajakki jumalasi yurki :D
Vidduddaako yurki yhtään lukea VT:tä? Miten typeräksi, narsistiseksi, takapajuiseksi paskiaiseksi ne tämän jumalan tarinoissaan kuvasi? :D - hehheeeeee
yurki1000js kirjoitti:
Kun ihminen on saanut vastaanottaa pelastuksen, hän alkaa levittää Hyvää Sanomaa:)
Paskaa se näyttää levittävän :)
hehheeeeee kirjoitti:
Paskaa se näyttää levittävän :)
Kuten todettua. Kutsu on tarpeen. Kovat ajat ovat kutsuja. "Kansa taisteli. Kansa rukoili." Presidentti Kallio rukoili ja pyysi kansaa rukoilemaan.
> Rukous Suomen puolesta
Taivaallinen Isämme, katso armossasi kansamme puoleen. Sinä olet luonut sen ja rakastat sitä. Sinä näet, että se on mitä suurimmassa vaarassa. Siksi rukoilemme Sinua: Herra, auta meitä hädässämme äläkä anna meidän hukkua. Lahjoita kääntymys synnin ja laittomuuden teiltä, jotka johtavat kansamme tuhoon. Herra, armahda meitä.
Herra Jeesus Kristus, ilman sinua olemme voimattomia hävittäviä voimia vastaan, jotka tulvivat kansamme yli ja myrkyttävät sen. Siksi me kerskaamme Sinun voitostasi pahuuden henkivaltoja vastaan, joiden vaikutukset ovat joka päivä sanoin ja kuvin julkisuudessa nähtävissä. Herra, sinä olet Golgatan ristillä voittanut pimeyden vallat. Niiden täytyy väistyä myös tänään, koska ylistämme Sinun nimeäsi niiden ylitse. Tähän me uskomme, sillä Sinä voit myös meidän aikanamme varjella ihmiset saatanalliselta eksytykseltä. Herra, armahda meitä.
Auta meitä Pyhän Henkesi kautta ryhtymään omassa elämässämme taisteluun syntiä vastaan ja olemaan kestäviä loppuun asti. Tee meidät kansamme keskellä merkiksi Sinun vapahtavasta armostasi. Täytä meidät niin Sinun rakkaudellasi, että me tulemme kuuliaisiksi Sinun käskyillesi. Rakkautesi olkoon meissä se voima, joka voittaa pimeyden vallat kansassamme.
Herra Jeesus Kristus, kaiken voimme Sinun kauttasi, siihen me uskomme. Armahda meitä. Amen. <
http://kingsministries.fi/2012/02/06/presidentti-kallion-rukous-suomen-puolesta-talvisodan-aikaan/
Kallion puhe.
http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/kyosti_kallion_itsenaisyyspaivan_puhe_1939_50795.html#media=50796JAHVE POIKKAS kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta paimentolaisten aivopieremät tarinat tuhansien vuosien takaa.
Siellä lähti paimentolaisämmältä käsi irti pippeliin sattumisesta. Säännön keksijänä vajakki jumalasi yurki :D
Vidduddaako yurki yhtään lukea VT:tä? Miten typeräksi, narsistiseksi, takapajuiseksi paskiaiseksi ne tämän jumalan tarinoissaan kuvasi? :DJAHVE POIKKAS. Huomaatko miten henki vaikuttaa? Langennut maailma vastustaa Raamattua automaattisesti. Raamattu ei korruptoidu. Kova aika alkaa pian. Uskon sen alkavan kolmen vuoden kuluessa.
Johanneksen ilmestys 8
1. Ja kun Karitsa avasi seitsemännen sinetin, tuli taivaassa äänettömyys, jota kesti noin puoli hetkeä.
2. Ja minä näin ne seitsemän enkeliä, jotka seisoivat Jumalan edessä, ja heille annettiin seitsemän pasunaa.
3. Ja tuli eräs muu enkeli ja asettui alttarin ääreen pitäen kultaista suitsutusastiaa, ja hänelle annettiin paljon suitsukkeita pantavaksi kaikkien pyhien rukouksiin kultaiselle alttarille, joka oli valtaistuimen edessä.
4. Ja suitsukkeiden savu nousi pyhien rukousten kanssa enkelin kädestä Jumalan eteen.
5. Ja enkeli otti suitsutusastian ja täytti sen alttarin tulella ja heitti maan päälle; silloin syntyi ukkosenjylinää ja ääniä ja salamoita ja maanjäristystä.
6. Ja ne seitsemän enkeliä, joilla oli ne seitsemän pasunaa, hankkiutuivat puhaltamaan pasunoihin.
7. Ja ensimmäinen enkeli puhalsi pasunaan; niin tuli rakeita ja tulta, verellä sekoitettuja, ja ne heitettiin maan päälle; ja kolmas osa maata paloi, ja kolmas osa puita paloi, ja kaikki vihanta ruoho paloi.
8. Ja toinen enkeli puhalsi pasunaan; niin heitettiin mereen ikäänkuin suuri, tulena palava vuori; ja kolmas osa merta muuttui vereksi,
9. ja kolmas osa luoduista, mitä meressä on ja joissa henki on, kuoli, ja kolmas osa laivoista hukkui.
10. Ja kolmas enkeli puhalsi pasunaan; niin putosi taivaasta suuri tähti, palava kuin tulisoihtu, ja se putosi virtoihin, kolmanteen osaan niistä, ja vesilähteisiin.
11. Ja tähden nimi oli Koiruoho. Ja kolmas osa vesistä muuttui koiruohoksi, ja paljon ihmisiä kuoli vedestä, koska se oli karvaaksi käynyt.
12. Ja neljäs enkeli puhalsi pasunaan; niin kolmas osa auringosta ja kolmas osa kuusta ja kolmas osa tähdistä lyötiin vitsauksella, niin että kolmas osa niistä pimeni ja päivä kolmannelta osaltaan oli valoton, ja niin myös yö.
13. Ja minä näin, ja minä kuulin kotkan, joka lensi keskitaivaalla, sanovan suurella äänellä: "Voi, voi, voi maan päällä asuvaisia niiden jäljellä olevain pasunain äänten tähden, joihin kolmen enkelin vielä on määrä puhaltaa!"
http://www.youtube.com/watch?v=po2BZoe_L3w- hehheeeeeeee
yurki1000js kirjoitti:
Kuten todettua. Kutsu on tarpeen. Kovat ajat ovat kutsuja. "Kansa taisteli. Kansa rukoili." Presidentti Kallio rukoili ja pyysi kansaa rukoilemaan.
> Rukous Suomen puolesta
Taivaallinen Isämme, katso armossasi kansamme puoleen. Sinä olet luonut sen ja rakastat sitä. Sinä näet, että se on mitä suurimmassa vaarassa. Siksi rukoilemme Sinua: Herra, auta meitä hädässämme äläkä anna meidän hukkua. Lahjoita kääntymys synnin ja laittomuuden teiltä, jotka johtavat kansamme tuhoon. Herra, armahda meitä.
Herra Jeesus Kristus, ilman sinua olemme voimattomia hävittäviä voimia vastaan, jotka tulvivat kansamme yli ja myrkyttävät sen. Siksi me kerskaamme Sinun voitostasi pahuuden henkivaltoja vastaan, joiden vaikutukset ovat joka päivä sanoin ja kuvin julkisuudessa nähtävissä. Herra, sinä olet Golgatan ristillä voittanut pimeyden vallat. Niiden täytyy väistyä myös tänään, koska ylistämme Sinun nimeäsi niiden ylitse. Tähän me uskomme, sillä Sinä voit myös meidän aikanamme varjella ihmiset saatanalliselta eksytykseltä. Herra, armahda meitä.
Auta meitä Pyhän Henkesi kautta ryhtymään omassa elämässämme taisteluun syntiä vastaan ja olemaan kestäviä loppuun asti. Tee meidät kansamme keskellä merkiksi Sinun vapahtavasta armostasi. Täytä meidät niin Sinun rakkaudellasi, että me tulemme kuuliaisiksi Sinun käskyillesi. Rakkautesi olkoon meissä se voima, joka voittaa pimeyden vallat kansassamme.
Herra Jeesus Kristus, kaiken voimme Sinun kauttasi, siihen me uskomme. Armahda meitä. Amen. <
http://kingsministries.fi/2012/02/06/presidentti-kallion-rukous-suomen-puolesta-talvisodan-aikaan/
Kallion puhe.
http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/kyosti_kallion_itsenaisyyspaivan_puhe_1939_50795.html#media=507965. Moos. 23:1 "Älköön kukaan, joka on kuohittu musertamalla tai leikkaamalla, pääskö Herran seurakuntaan."
Eikö ole yurki mielenkiintoista miten tämä paimentolaisten keksimä jumala ei voinut sietää pallittomia tempelissään. Mitä luulet yurki. Miksi nämä paimentolaiset keksivät tällaisen jumalan? .. mikä niissä pallien puuttumisessa haittasi aikalaisia? - JAHVE IMEEEEEEE
yurki1000js kirjoitti:
JAHVE POIKKAS. Huomaatko miten henki vaikuttaa? Langennut maailma vastustaa Raamattua automaattisesti. Raamattu ei korruptoidu. Kova aika alkaa pian. Uskon sen alkavan kolmen vuoden kuluessa.
Johanneksen ilmestys 8
1. Ja kun Karitsa avasi seitsemännen sinetin, tuli taivaassa äänettömyys, jota kesti noin puoli hetkeä.
2. Ja minä näin ne seitsemän enkeliä, jotka seisoivat Jumalan edessä, ja heille annettiin seitsemän pasunaa.
3. Ja tuli eräs muu enkeli ja asettui alttarin ääreen pitäen kultaista suitsutusastiaa, ja hänelle annettiin paljon suitsukkeita pantavaksi kaikkien pyhien rukouksiin kultaiselle alttarille, joka oli valtaistuimen edessä.
4. Ja suitsukkeiden savu nousi pyhien rukousten kanssa enkelin kädestä Jumalan eteen.
5. Ja enkeli otti suitsutusastian ja täytti sen alttarin tulella ja heitti maan päälle; silloin syntyi ukkosenjylinää ja ääniä ja salamoita ja maanjäristystä.
6. Ja ne seitsemän enkeliä, joilla oli ne seitsemän pasunaa, hankkiutuivat puhaltamaan pasunoihin.
7. Ja ensimmäinen enkeli puhalsi pasunaan; niin tuli rakeita ja tulta, verellä sekoitettuja, ja ne heitettiin maan päälle; ja kolmas osa maata paloi, ja kolmas osa puita paloi, ja kaikki vihanta ruoho paloi.
8. Ja toinen enkeli puhalsi pasunaan; niin heitettiin mereen ikäänkuin suuri, tulena palava vuori; ja kolmas osa merta muuttui vereksi,
9. ja kolmas osa luoduista, mitä meressä on ja joissa henki on, kuoli, ja kolmas osa laivoista hukkui.
10. Ja kolmas enkeli puhalsi pasunaan; niin putosi taivaasta suuri tähti, palava kuin tulisoihtu, ja se putosi virtoihin, kolmanteen osaan niistä, ja vesilähteisiin.
11. Ja tähden nimi oli Koiruoho. Ja kolmas osa vesistä muuttui koiruohoksi, ja paljon ihmisiä kuoli vedestä, koska se oli karvaaksi käynyt.
12. Ja neljäs enkeli puhalsi pasunaan; niin kolmas osa auringosta ja kolmas osa kuusta ja kolmas osa tähdistä lyötiin vitsauksella, niin että kolmas osa niistä pimeni ja päivä kolmannelta osaltaan oli valoton, ja niin myös yö.
13. Ja minä näin, ja minä kuulin kotkan, joka lensi keskitaivaalla, sanovan suurella äänellä: "Voi, voi, voi maan päällä asuvaisia niiden jäljellä olevain pasunain äänten tähden, joihin kolmen enkelin vielä on määrä puhaltaa!"
http://www.youtube.com/watch?v=po2BZoe_L3w3. Moos. 15:19-30 "Ja kun naisella on vuoto, niin että verta vuotaa hänen ruumiistansa, olkoon hän kuukautistilassaan seitsemän päivää, ja jokainen, joka häneen koskee, olkoon saastainen iltaan asti
No sieltähän ne pimppiveret yurki tirskahti .. ja näin tätä jumalaasi alkoi lapsettamaan. On se huvittavaa nykypäivänä lukea miten typerän jumalan nämä kamelikuskit keksivät ... tosin ei niin huvittavaa kuin te jotka luulette näin vajaan jumalan olevan olemassa :D hehheeeeeeee kirjoitti:
5. Moos. 23:1 "Älköön kukaan, joka on kuohittu musertamalla tai leikkaamalla, pääskö Herran seurakuntaan."
Eikö ole yurki mielenkiintoista miten tämä paimentolaisten keksimä jumala ei voinut sietää pallittomia tempelissään. Mitä luulet yurki. Miksi nämä paimentolaiset keksivät tällaisen jumalan? .. mikä niissä pallien puuttumisessa haittasi aikalaisia?Heh. Miksi elät muinaisuudessa? Ota armo. Pian saamme kansallisen kutsun/etsikkoajan, kun Venäjä ottaa valtaosan Suomea omaan käyttöönsä. Palaamme ajassa taaksepäin "tsaarin aikaan".
> Kaksi maailmansotaa on käyty ja Suomi niistä on selvinnyt. Ei tarvitse olla kovin valistunut kun käsittää mitä kolmas miekan isku tarkoittaa eikä käsittää mitä on tapahtumassa tuossa itärajan toisella puolella parasta aikaa. Sieltä on tuleva kokonaisvaltainen Idän Punaisen Pedon nousu jota ei pysäytä enää mikään. Se on oleva ns. Googin sota. Presidentti Putin on näyttänyt jo kasvonsa mutta en väitä että Googin henki hänet valtaisi ja juuri hän olisi se joka on tuon sodan takana mutta Venäjä selvästikin valmistautuu Googin sotaan.
Kun se Googin sota tulee, on turha suomalaisten luulla että selviäisimme siitä ns. Ahtisaari – Halonen politiikkalinjalla koskemattomina. Kun tämä sota tulee, se on kolmas maailmansota Raamatun kirjojen mukaan. Tämä on ihme kun jostain kaukaisuudesta vuosikymmenten takaa Turun tuomiokirkosta tulee viesti jossa enkeli, miekka kädessä on ilmoittanut mitä tulee meille tapahtumaan, Arkkipiispa Johanssonin kautta.
Missä on raamattu tämän päivän kristillisyydessä? on sosiologia, on psykologia, on humanistisia tieteitä. Mutta missä on Raamattu tänä päivänä oppikirjana?
Jos me uskomme että taivaassa on joku joka puhuu ja maan päällä hän vaikuttaa Pyhänä Henkenä. Hän kuuntelee meitä ja me kuuntelemme häntä, meillä on kahden keskeinen keskustelu Pyhän Hengen kanssa. Jos me uskomme tämän, tulee kysyä: mitä Henki sitten puhuu ja Jumalan henki sitten sanoo Suomenniemelle? <
http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Kolme Miekkaa Suomelle.htm
http://www.youtube.com/watch?v=0vBVZQkskIAJAHVE IMEEEEEEE kirjoitti:
3. Moos. 15:19-30 "Ja kun naisella on vuoto, niin että verta vuotaa hänen ruumiistansa, olkoon hän kuukautistilassaan seitsemän päivää, ja jokainen, joka häneen koskee, olkoon saastainen iltaan asti
No sieltähän ne pimppiveret yurki tirskahti .. ja näin tätä jumalaasi alkoi lapsettamaan. On se huvittavaa nykypäivänä lukea miten typerän jumalan nämä kamelikuskit keksivät ... tosin ei niin huvittavaa kuin te jotka luulette näin vajaan jumalan olevan olemassa :DJahve... Sinussa on paha henki. Kenties sinulle syötetään pillereitä. Kenties olet "netpunk". Pyydä henkilökuntaa etsimään sinulle apua lähelläsi olevasta Herraan luottavien yhteisöstä.
Markuksen evankeliumi:
5:1 Ja he tulivat toiselle puolelle järveä gerasalaisten alueelle.
5:2 Ja kohta kun hän lähti venheestä, tuli häntä vastaan haudoista mies, joka oli saastaisen hengen vallassa.
5:3 Hän asusti haudoissa, eikä kukaan enää voinut häntä kahleillakaan sitoa;
5:4 sillä hän oli monta kertaa ollut sidottuna jalkanuoriin ja kahleisiin, mutta oli särkenyt kahleet ja katkonut jalkanuorat, eikä kukaan kyennyt häntä hillitsemään.
5:5 Ja hän oleskeli aina, yötä ja päivää, haudoissa ja vuorilla, huutaen ja runnellen itseään kivillä.
5:6 Kun hän kaukaa näki Jeesuksen, juoksi hän ja kumartui maahan hänen eteensä
5:7 ja huutaen suurella äänellä sanoi: "Mitä sinulla on minun kanssani tekemistä, Jeesus, Jumalan, Korkeimman, Poika? Minä vannotan sinua Jumalan kautta, älä vaivaa minua."
5:8 Sillä hän oli sanomaisillaan sille: "Lähde ulos miehestä, sinä saastainen henki."
5:9 Ja Jeesus kysyi siltä: "Mikä on nimesi?" Niin se sanoi hänelle: "Legio on minun nimeni, sillä meitä on monta."
5:10 Ja se pyysi pyytämällä häntä, ettei hän lähettäisi niitä pois siitä seudusta.
5:11 Niin siellä oli lähellä vuorta suuri sikalauma laitumella.
5:12 Ja ne pyysivät häntä sanoen: "Lähetä meidät sikoihin, että menisimme niihin."
5:13 Ja hän antoi niille luvan. Niin saastaiset henget lähtivät miehestä ja menivät sikoihin. Silloin lauma, noin kaksituhatta sikaa, syöksyi jyrkännettä alas järveen; ja ne hukkuivat.
https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=youtube demon possessed- lirahti
yurki1000js kirjoitti:
Heh. Miksi elät muinaisuudessa? Ota armo. Pian saamme kansallisen kutsun/etsikkoajan, kun Venäjä ottaa valtaosan Suomea omaan käyttöönsä. Palaamme ajassa taaksepäin "tsaarin aikaan".
> Kaksi maailmansotaa on käyty ja Suomi niistä on selvinnyt. Ei tarvitse olla kovin valistunut kun käsittää mitä kolmas miekan isku tarkoittaa eikä käsittää mitä on tapahtumassa tuossa itärajan toisella puolella parasta aikaa. Sieltä on tuleva kokonaisvaltainen Idän Punaisen Pedon nousu jota ei pysäytä enää mikään. Se on oleva ns. Googin sota. Presidentti Putin on näyttänyt jo kasvonsa mutta en väitä että Googin henki hänet valtaisi ja juuri hän olisi se joka on tuon sodan takana mutta Venäjä selvästikin valmistautuu Googin sotaan.
Kun se Googin sota tulee, on turha suomalaisten luulla että selviäisimme siitä ns. Ahtisaari – Halonen politiikkalinjalla koskemattomina. Kun tämä sota tulee, se on kolmas maailmansota Raamatun kirjojen mukaan. Tämä on ihme kun jostain kaukaisuudesta vuosikymmenten takaa Turun tuomiokirkosta tulee viesti jossa enkeli, miekka kädessä on ilmoittanut mitä tulee meille tapahtumaan, Arkkipiispa Johanssonin kautta.
Missä on raamattu tämän päivän kristillisyydessä? on sosiologia, on psykologia, on humanistisia tieteitä. Mutta missä on Raamattu tänä päivänä oppikirjana?
Jos me uskomme että taivaassa on joku joka puhuu ja maan päällä hän vaikuttaa Pyhänä Henkenä. Hän kuuntelee meitä ja me kuuntelemme häntä, meillä on kahden keskeinen keskustelu Pyhän Hengen kanssa. Jos me uskomme tämän, tulee kysyä: mitä Henki sitten puhuu ja Jumalan henki sitten sanoo Suomenniemelle? <
http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Kolme Miekkaa Suomelle.htm
http://www.youtube.com/watch?v=0vBVZQkskIA3. Moos. 15:19-30 "Ja kun naisella on vuoto, niin että verta vuotaa hänen ruumiistansa, olkoon hän kuukautistilassaan seitsemän päivää, ja jokainen, joka häneen koskee, olkoon saastainen iltaan asti
Sieltä lirahti pimpistä veret ja paimentolaismiesten keksimää jumalaa iljetti :D - vajukki jahve
yurki1000js kirjoitti:
Jahve... Sinussa on paha henki. Kenties sinulle syötetään pillereitä. Kenties olet "netpunk". Pyydä henkilökuntaa etsimään sinulle apua lähelläsi olevasta Herraan luottavien yhteisöstä.
Markuksen evankeliumi:
5:1 Ja he tulivat toiselle puolelle järveä gerasalaisten alueelle.
5:2 Ja kohta kun hän lähti venheestä, tuli häntä vastaan haudoista mies, joka oli saastaisen hengen vallassa.
5:3 Hän asusti haudoissa, eikä kukaan enää voinut häntä kahleillakaan sitoa;
5:4 sillä hän oli monta kertaa ollut sidottuna jalkanuoriin ja kahleisiin, mutta oli särkenyt kahleet ja katkonut jalkanuorat, eikä kukaan kyennyt häntä hillitsemään.
5:5 Ja hän oleskeli aina, yötä ja päivää, haudoissa ja vuorilla, huutaen ja runnellen itseään kivillä.
5:6 Kun hän kaukaa näki Jeesuksen, juoksi hän ja kumartui maahan hänen eteensä
5:7 ja huutaen suurella äänellä sanoi: "Mitä sinulla on minun kanssani tekemistä, Jeesus, Jumalan, Korkeimman, Poika? Minä vannotan sinua Jumalan kautta, älä vaivaa minua."
5:8 Sillä hän oli sanomaisillaan sille: "Lähde ulos miehestä, sinä saastainen henki."
5:9 Ja Jeesus kysyi siltä: "Mikä on nimesi?" Niin se sanoi hänelle: "Legio on minun nimeni, sillä meitä on monta."
5:10 Ja se pyysi pyytämällä häntä, ettei hän lähettäisi niitä pois siitä seudusta.
5:11 Niin siellä oli lähellä vuorta suuri sikalauma laitumella.
5:12 Ja ne pyysivät häntä sanoen: "Lähetä meidät sikoihin, että menisimme niihin."
5:13 Ja hän antoi niille luvan. Niin saastaiset henget lähtivät miehestä ja menivät sikoihin. Silloin lauma, noin kaksituhatta sikaa, syöksyi jyrkännettä alas järveen; ja ne hukkuivat.
https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=youtube demon possessed3. Moos. 15:16 "Kun miehellä on ollut siemensyöksy, hänen tulee peseytyä kauttaaltaan ja hän on epäpuhdas iltaan saakka. 17 Jokainen vaatekappale tai nahkaesine, johon siemennestettä on tullut, on pestävä; se on epäpuhdas iltaan saakka.
Tällä paimentolaisten keksimällä jumalalla oli joku spermafetissi. Tästäkö kristittyjen sairaalloinen suhtautuminen sukupuolielimiin ja eritteisiin johtuu?
Miten ikuinen jumalaolento voisi olla niin helvetin typerä että luulee sperman tahriman vaatteen puhdistavan itse itsensä :D
- tiedetään me
Tehän täällä siitä meille kerrotte. Ei vaikuta hääviltä ainakaan tuo fundamentalismi.
"Olen havainnut, ettei ateisti juurikaan ota huomióon uskovien todistuksia. Miksi uskosta osaton uskoo tietävänsä paremmin kuin uskosta osallinen?"
Ei hän käytännössä usko eikä tiedä sen paremmin välttämättä sen enempää kuin uskovakaan.
Verrataan vaikka tilannetta missä uskova, hindu, buddhalainen tai jonkin muun uskonnon edustaja kertoo parantuneensa uskonsa ansiosta.
"Ps. Ennakko-odotukseni. Kovat ateistit saattavat kirjoittaa niin huonosti, että ketju poistuu. Minä en koskaan poista kenenkään kommenttia. Syyt poistoihin ovat muissa."
Usein poiston syynä on myös ei- aiheesta tai aloituksen aiheesta keskusteleminen. Joten lisänä neuvo raamatun lainausten pois jättäminen, sekä turhanpäiväinen pyhiin henkiin vetoamiset jne. Kerta sellaiset eivät vain yksinkertaisesti toimi vakuuksina yhtikäs mistään.
Sama kuin shamaani kirjoittaisi loitsuja palstalle vakuutukseksi yliluonnollisuuksista.Atac. Käsittääkseni henki vaikuttaa jakavasti. Maailmanhenki panee vastustamaan totuutta automaattisesti. Eikä ihminen voi sitä ymmärtää ennenkuin Jumala kutsuu eli antaa mahdollisuuden löytää itsensä ja sitä myötä pelastuksen ja vapautuksen luuloista eli uskomuksista eli uskonnoista ja uskonnollisuudesta. Koko maailman ongelmien alkusyy on enkelikapinassa ja paratiisin lankeemuksessa.
- free-witch
yurki1000js kirjoitti:
Atac. Käsittääkseni henki vaikuttaa jakavasti. Maailmanhenki panee vastustamaan totuutta automaattisesti. Eikä ihminen voi sitä ymmärtää ennenkuin Jumala kutsuu eli antaa mahdollisuuden löytää itsensä ja sitä myötä pelastuksen ja vapautuksen luuloista eli uskomuksista eli uskonnoista ja uskonnollisuudesta. Koko maailman ongelmien alkusyy on enkelikapinassa ja paratiisin lankeemuksessa.
"Koko maailman ongelmien alkusyy on..."
Öhöm. Jumala -> kaikkitietävä -> luo kaiken -> tietää miten tulee menemään -> syypää on jumala. free-witch kirjoitti:
"Koko maailman ongelmien alkusyy on..."
Öhöm. Jumala -> kaikkitietävä -> luo kaiken -> tietää miten tulee menemään -> syypää on jumala.Free... Tosi on. Hän loi kaiken. Hän omistaa kaiken. Hän toimii suvereenisti. Osaatko mahdollisesti määrittää oman tahtosi määrän?
- free-witch
yurki1000js kirjoitti:
Free... Tosi on. Hän loi kaiken. Hän omistaa kaiken. Hän toimii suvereenisti. Osaatko mahdollisesti määrittää oman tahtosi määrän?
Heh, voi sinua. Ei luonut, puhuin tyylillä "jos olisi luonut". Sinulle on siis jotenkin hienoa palvoa tyrannia?
Osaan toki, aika tarkastikin. Mieltäni olen siinä määrin harjoittanut, että pystyn pieneen itsehypnoosiin, ja osaan myös "lokeroida" kipua pääni sisällä yhteen boksiin, jossa se ei niin paljoa haittaa keskittymistä tai esim. nukkumista. Tahdonvoimaa löytyy! ;) Olen myös paljon parempi persoona kuin jumalasi.
Mutta vastaapas tuohon, että (teoriassa) miksi jumalasi ei olisi maailman ongelmien ja pahuuden alkusyy, kun kerta muka tietää kaiken? free-witch kirjoitti:
Heh, voi sinua. Ei luonut, puhuin tyylillä "jos olisi luonut". Sinulle on siis jotenkin hienoa palvoa tyrannia?
Osaan toki, aika tarkastikin. Mieltäni olen siinä määrin harjoittanut, että pystyn pieneen itsehypnoosiin, ja osaan myös "lokeroida" kipua pääni sisällä yhteen boksiin, jossa se ei niin paljoa haittaa keskittymistä tai esim. nukkumista. Tahdonvoimaa löytyy! ;) Olen myös paljon parempi persoona kuin jumalasi.
Mutta vastaapas tuohon, että (teoriassa) miksi jumalasi ei olisi maailman ongelmien ja pahuuden alkusyy, kun kerta muka tietää kaiken?Kukaan ei omista Jumalaa. Mutta Jumala omistaa kaiken. Hän tekee omaisuudellaan mitä tahtoo. Konkretisoin asiaa, kuitenkaan vannomatta mitään. Raamattu: >Sano "on" tai "ei", mutta älä vanno.<
Näytelmä: Maailmanhistoria
Käsis ja ohjaus: Jumala
Näyttelijät: Ihmissuku
Yleisö: Enkelit
Ps. 139:16
Sinun silmäsi näkivät minut jo idussani. Minun päiväni olivat määrätyt ja kirjoitetut kaikki sinun kirjaasi, ennenkuin ainoakaan niistä oli tullut.
Room:
9:14 Mitä siis sanomme? Ei kaiketi Jumalassa ole vääryyttä? Pois se!
9:15 Sillä Moosekselle hän sanoo: "Minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, ja armahdan, ketä armahdan."
9:16 Niin se ei siis ole sen vallassa, joka tahtoo, eikä sen, joka juoksee, vaan Jumalan, joka on armollinen.
9:17 Sillä Raamattu sanoo faraolle: "Juuri sitä varten minä nostin sinut esiin, että näyttäisin sinussa voimani ja että minun nimeni julistettaisiin kaiken maan päällä."
9:18 Niin hän siis on armollinen, kenelle tahtoo, ja paaduttaa, kenen tahtoo.
9:19 Sinä kaiketi sanot minulle: "Miksi hän sitten vielä soimaa? Sillä kuka voi vastustaa hänen tahtoansa?"
9:20 Niinpä niin, oi ihminen, mutta mikä sinä olet riitelemään Jumalaa vastaan? Ei kaiketi tehty sano tekijälleen: "Miksi minusta tällaisen teit?"
9:21 Vai eikö savenvalajalla ole valta tehdä samasta savensa seoksesta toinen astia jaloa, toinen halpaa käyttöä varten?
"Hänen aivoituksensa"
http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=h%E4nen aivoituksensa&kirjat=kr
Pohdittavaksi. Onko ihmisellä vapaa tahto? Osaako ihminen määrittää oman tahtonsa määrän?yurki1000js kirjoitti:
Kukaan ei omista Jumalaa. Mutta Jumala omistaa kaiken. Hän tekee omaisuudellaan mitä tahtoo. Konkretisoin asiaa, kuitenkaan vannomatta mitään. Raamattu: >Sano "on" tai "ei", mutta älä vanno.<
Sinun silmäsi näkivät minut jo idussani. Minun päiväni olivat määrätyt ja kirjoitetut kaikki sinun kirjaasi, ennenkuin ainoakaan niistä oli tullut.
Room:
9:15 Sillä Moosekselle hän sanoo: "Minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, ja armahdan, ketä armahdan."
9:16 Niin se ei siis ole sen vallassa, joka tahtoo, eikä sen, joka juoksee, vaan Jumalan, joka on armollinen.
9:17 Sillä Raamattu sanoo faraolle: "Juuri sitä varten minä nostin sinut esiin, että näyttäisin sinussa voimani ja että minun nimeni julistettaisiin kaiken maan päällä."
9:19 Sinä kaiketi sanot minulle: "Miksi hän sitten vielä soimaa? Sillä kuka voi vastustaa hänen tahtoansa?"
9:20 Niinpä niin, oi ihminen, mutta mikä sinä olet riitelemään Jumalaa vastaan? Ei kaiketi tehty sano tekijälleen: "Miksi minusta tällaisen teit?"
9:21 Vai eikö savenvalajalla ole valta tehdä samasta savensa seoksesta toinen astia jaloa, toinen halpaa käyttöä varten?
"Hänen aivoituksensa"
http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=h%E4nen aivoituksensa&kirjat=kr
Pohdittavaksi. Onko ihmisellä vapaa tahto? Osaako ihminen määrittää oman tahtonsa määrän?Mitä ihminen tekee, kun Herra antaa ihmiselle hyvää? Tutki historiaa ja totea. Kaava on aina sama. Maailmankaikkeus on ohjelmoitu käsittämättömän tarkasti. "God is in charge." Jumala operoi kaikkea. Tietenkin. Eiväthän atomit, solut ja eliöt voisi muuten pysyä kasassa. Katso 09:30-10:40.
http://www.youtube.com/watch?v=1zz8_MxcnzY&feature=youtu.be&t=9m30s- free-witch
yurki1000js kirjoitti:
Kukaan ei omista Jumalaa. Mutta Jumala omistaa kaiken. Hän tekee omaisuudellaan mitä tahtoo. Konkretisoin asiaa, kuitenkaan vannomatta mitään. Raamattu: >Sano "on" tai "ei", mutta älä vanno.<
Room:
"Hänen aivoituksensa"
Pohdittavaksi. Onko ihmisellä vapaa tahto? Osaako ihminen määrittää oman tahtonsa määrän?"Vai eikö savenvalajalla ole valta tehdä samasta savensa seoksesta toinen astia jaloa, toinen halpaa käyttöä varten?"
Samaistat siis elottoman esineen oikeudet elollisiin. Sanalla sanoen: sairasta.
"Sillä kuka voi vastustaa hänen tahtoansa?"
Minä! Minä! Minä tiedän - minä! :D
"Onko ihmisellä vapaa tahto?"
Jos ei ole, niin aika mulkero se jumalasi on kun rankaisee asioista joita itse sai aikaan.
Mitäs jos SINÄ välillä vastaisit SINULLE esitettyihin kysymyksiin? Vai eikö rahkeet riitä? Jos et kykene selvää vastausta antamaan aikaisempiin kysymyksiin, muille ja minulle jotka ovat sinulta kyselleet, tiedän että olet tyhjänpuhuja. free-witch kirjoitti:
"Vai eikö savenvalajalla ole valta tehdä samasta savensa seoksesta toinen astia jaloa, toinen halpaa käyttöä varten?"
Samaistat siis elottoman esineen oikeudet elollisiin. Sanalla sanoen: sairasta.
"Sillä kuka voi vastustaa hänen tahtoansa?"
Minä! Minä! Minä tiedän - minä! :D
"Onko ihmisellä vapaa tahto?"
Jos ei ole, niin aika mulkero se jumalasi on kun rankaisee asioista joita itse sai aikaan.
Mitäs jos SINÄ välillä vastaisit SINULLE esitettyihin kysymyksiin? Vai eikö rahkeet riitä? Jos et kykene selvää vastausta antamaan aikaisempiin kysymyksiin, muille ja minulle jotka ovat sinulta kyselleet, tiedän että olet tyhjänpuhuja.Free.. Ellet noteeraa henkimaailman todellisuutta, et voi ymmärtää maailman ilmiöitä. Jos ja kun Herra vielä kutsuu sinua, kandee sinun ottaa kutsu vastaan. Tärkeintä elämässä on sielumme pelastus. Kaikki muu on toisarvoista.
Kun Herra antaa hyviä aikoja, kääntävät ihmiset Hänelle selkänsä. Ellei Jumala välittäisi ihmisistä, Hän antaisi ihmisten mennä rauhassa kadotukseen. Mutta Jumala välittää. Siksi Hän kutsuu.yurki1000js kirjoitti:
Free.. Ellet noteeraa henkimaailman todellisuutta, et voi ymmärtää maailman ilmiöitä. Jos ja kun Herra vielä kutsuu sinua, kandee sinun ottaa kutsu vastaan. Tärkeintä elämässä on sielumme pelastus. Kaikki muu on toisarvoista.
Kun Herra antaa hyviä aikoja, kääntävät ihmiset Hänelle selkänsä. Ellei Jumala välittäisi ihmisistä, Hän antaisi ihmisten mennä rauhassa kadotukseen. Mutta Jumala välittää. Siksi Hän kutsuu.Minulla on missio. Toimitan sitä. Jumala teki minusta tällaisen astian.
yurki1000js kirjoitti:
Minulla on missio. Toimitan sitä. Jumala teki minusta tällaisen astian.
Free. Mihin sinä uskot eli luotat ja miksi? Käsittääkseni evoluutioelämä tuli tyhjästä ja se menee takaisin tyhjään. Mitä muuta siinä välissä voi olla kuin tyhjää. Mykkä evoluutio ei kerro elämän alkusyytä. Suoraan sanoen se ei kerro mitään. Se jättää ihmiset tiedottomiksi.
- free-witch
yurki1000js kirjoitti:
Free.. Ellet noteeraa henkimaailman todellisuutta, et voi ymmärtää maailman ilmiöitä. Jos ja kun Herra vielä kutsuu sinua, kandee sinun ottaa kutsu vastaan. Tärkeintä elämässä on sielumme pelastus. Kaikki muu on toisarvoista.
Kun Herra antaa hyviä aikoja, kääntävät ihmiset Hänelle selkänsä. Ellei Jumala välittäisi ihmisistä, Hän antaisi ihmisten mennä rauhassa kadotukseen. Mutta Jumala välittää. Siksi Hän kutsuu.No, eipähän tarvitse minun enää sinun suhteesi vaivautua. Osoitit eläväsi täydessä kuplassa, joka ei päästä mitään läpi. Henkimaailmaa ei ole todennettu todeksi, eikä varmasti tullakaan toteamaan.
Toivon todella että kuplasi puhkeaa, ja näät sen hulluuden. free-witch kirjoitti:
No, eipähän tarvitse minun enää sinun suhteesi vaivautua. Osoitit eläväsi täydessä kuplassa, joka ei päästä mitään läpi. Henkimaailmaa ei ole todennettu todeksi, eikä varmasti tullakaan toteamaan.
Toivon todella että kuplasi puhkeaa, ja näät sen hulluuden.Free. Voisitko silti kertoa missiosi ja motiivisi? Mulla on selvä missio: "Viekää Hyvä Sanoma kaikkeen maailmaan ja sitten tulee loppu." Kiinnostaako sinua tietää mistä lopusta on kyse? On kyse pahan aikamme lopusta. Mitä sen jälkeen tulee? Sen jälkeen alkaa maailmanrauha. Miten rauha voi alkaa? Siten että lohikäärme sidotaan.
Ilmestyskirja:
20:1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
20:2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
20:3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.
20:4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.
- Kalju Pitkätukka
Useimmat luterilaisen maan ateisteista ovat omanneet jumaluskon joskus.
Ei kelpaa sinulle, pitää olla ollut juuri oikealla tavalla uskovainen.
Eikä kelpaa sittenkään, sitten alkaa parannussaarna, sääliin vetoaminen, pelottelu...
Ja sama toistuu uudessa ketjussa.
EI ihme, että sovittelet marttyyrin viittaa jo aloituksessa, poistavat, pakanat.....- Mm jaa-a
yurki1000js kirjoitti:
Kalju. Mikä on oikeaa uskovaisuutta?
No sinähän sen tunnut tietävän, niin jos vihdoinkin kertoisit mitä tarkalleen ottaen se "oikea uskovaisuus" on ja miten sen voisi todentaa että se todellakin on "oikeaa uskovaisuutta" verrattuna muiden uskovaisten uskoon.
Niin ja jos alat vetoamaan Raamattuun, niin yksi osa tuota oikean uskon toteamista olisi todistaa se, että miksi käyttää Raamattua eikä Koraania tai veda-kirjoituksia. Mm jaa-a kirjoitti:
No sinähän sen tunnut tietävän, niin jos vihdoinkin kertoisit mitä tarkalleen ottaen se "oikea uskovaisuus" on ja miten sen voisi todentaa että se todellakin on "oikeaa uskovaisuutta" verrattuna muiden uskovaisten uskoon.
Niin ja jos alat vetoamaan Raamattuun, niin yksi osa tuota oikean uskon toteamista olisi todistaa se, että miksi käyttää Raamattua eikä Koraania tai veda-kirjoituksia.Mm jaa-a. Ymmärrän toki, että asenteesi estää sinua hyväksymästä Raamattua, mutta siitäkin huolimatta todistukseni tukee maailmankaikkeuden Luojaa ja Hänen sanaansa.
Luojamme puhuu Raamatussa. Muut jumalat ovat epäjumalia. Allah on kuujumala. Muutkin uskonnot ovat seireenejä, joiden lumouksen alaisuuteen joutumista on syytä välttää. Raamattu ennusti idän uskontojen suosion nousun ns. lopunaikana.
Voi maailmaa viettelysten tähden! Viettelysten täytyy kyllä tulla; mutta voi sitä ihmistä, jonka kautta viettelys tulee!
http://bibelfokus.se/node/77- Mm jaa-a
yurki1000js kirjoitti:
Mm jaa-a. Ymmärrän toki, että asenteesi estää sinua hyväksymästä Raamattua, mutta siitäkin huolimatta todistukseni tukee maailmankaikkeuden Luojaa ja Hänen sanaansa.
Luojamme puhuu Raamatussa. Muut jumalat ovat epäjumalia. Allah on kuujumala. Muutkin uskonnot ovat seireenejä, joiden lumouksen alaisuuteen joutumista on syytä välttää. Raamattu ennusti idän uskontojen suosion nousun ns. lopunaikana.
http://bibelfokus.se/node/77"Ymmärrän toki, että asenteesi estää sinua hyväksymästä Raamattua-"
No voi hellanlettas. On varmaan kiva elää kuplassa jossa ei tarvitse aivosoluja rasittaa tai muille todistaa mitään - saat maalata kaikki vääräuskoiset omalla paletilla miksi vain haluat ja esittää muita pyhempää.
"todistukseni tukee maailmankaikkeuden Luojaa ja Hänen sanaansa."
Luulo on eri asia kuin oikea asioiden laita.
"Luojamme puhuu Raamatussa. Muut jumalat ovat epäjumalia."
Ja juuri tuota kysyinkin, eli miksi pitäisi uskoa vain Raamattua eikä mitään muuta kirjaa? Ja vastasit että Raamattu sanoo että Raamattu on tosi. Tuo on malliesimerkki kehäpäätelmästä, joka on looginen virhe.
Ei kovin vaikuta tuo loogisten virheiden varaan rakennettu "usko." Mm jaa-a kirjoitti:
"Ymmärrän toki, että asenteesi estää sinua hyväksymästä Raamattua-"
No voi hellanlettas. On varmaan kiva elää kuplassa jossa ei tarvitse aivosoluja rasittaa tai muille todistaa mitään - saat maalata kaikki vääräuskoiset omalla paletilla miksi vain haluat ja esittää muita pyhempää.
"todistukseni tukee maailmankaikkeuden Luojaa ja Hänen sanaansa."
Luulo on eri asia kuin oikea asioiden laita.
"Luojamme puhuu Raamatussa. Muut jumalat ovat epäjumalia."
Ja juuri tuota kysyinkin, eli miksi pitäisi uskoa vain Raamattua eikä mitään muuta kirjaa? Ja vastasit että Raamattu sanoo että Raamattu on tosi. Tuo on malliesimerkki kehäpäätelmästä, joka on looginen virhe.
Ei kovin vaikuta tuo loogisten virheiden varaan rakennettu "usko."Mm jaa-a. Maailma eksyy ja eksyttää. Ihmiskunta on suossa eikä voi itseään auttaa. Edes huipputeknologia ei pelastanut maailmaa. Päinvastoin. Ihmisen käytössä on entistä tehokkaammat tappovälineet. Herätys!
Katsokaa ja pankaa merkille. Jopa jumalattomat tiedemiehet alkavat lisääntyvässä määrin tunnustaa evoluution mahdottomuuden. Mutta. Elleivät he käänny Herran puoleen ja nöyrry Hänen pelastavan armonsa alle, he jatkavat eksymistään. He alkavat uskoa avaruuden muukalaisten istuttaneen elämän maapallolle. Kukaan ei ole voinut välttyä kuulemasta yhä lisääntyvistä ufohavainnoista. Paavi pyrkii eksyttämään massoittain katolilaisen kirkon jäseniä.
http://www.youtube.com/results?search_query=vatican alien
Raamattu puhuu uskovien tempauksesta. Okkultistieliitti tulee käyttämään Hi-Techia eksytettyjen orjiensa (sheeple) tempaukseen. Muistakaamme, että ihminen söi tiedonpuun hedelmää. Siitä alkoi nopea teknologinen kehitys. Ns. korkeakulttuureja onkin ollut eri puolilla maapalloa.
https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=blue beam fake rapture
"Jumala" puhuu eksytettyjen ihmisten päihin.
http://www.youtube.com/watch?v=4Zaky9qSgK0
Langennut maailma ei hevillä lakkaa eksymästä ja eksyttämästä. Parasta olisi luottaa Jumalaan.
http://www.youtube.com/watch?v=EkWSI3j5wQk- M i r k a . . .
""" Olen havainnut, ettei ateisti juurikaan ota huomióon uskovien todistuksia."""
Uskovien todisteet eivät kelpaa tieteelliseen käyttöön. Uskovaiset voisi ihan itse selvittää miksi.Mirka. Do you understand english? Miksi todistustaakka olisi vain yhdellä ryhmällä?
- As an atheist, I rarely found it necessary to defend my position when talking with friends who believed in the existence of God. After all, my Christian friends were the ones who were making a claim about an invisible Being; certainly the burden of proof belonged to them rather than me. I simply held the “default” position: There’s no need to defend the absence of something that appears to be absent! From my perspective, theists alone were the ones who needed to make a case. My position as an atheist was self-evident. This approach almost always put my Christian friends in a defensive position.
http://coldcasechristianity.com/2013/are-theists-the-only-people-who-have-the-burden-of-proof/
Lopuksi. On hullua uskoa, että olemattomuudesta voisi tulla mitään muuta kuin "ei mitään". Miksi ihminen ryhtyy hulluuksiin? Koska Hän on lankeemuksen sokeuttama. Ihminen voi katsoa maailmaa ja silti olla näkemättä maailman hulluutta.
> Let's say you have a large room. It's fully enclosed and is about the size of a football field. The room is locked, permanently, and has no doors or windows, and no holes in its walls. Inside the room there is...nothing. Absolutely nothing. Not a particle of anything. No air at all. No dust at all. No light at all. It's a sealed room that's pitch black inside. Then what happens?
Well, let's say your goal is to get something -- anything at all -- into the room. But the rules are: you can't use anything from outside the room to do that. So what do you do? Well, you think, what if I try to create a spark inside the room? Then the room would have light in it, even for just a moment. That would qualify as something. Yes, but you are outside the room. So that's not allowed.
But, you say, what if I could teleport something into the room, like in Star Trek? Again, that's not allowable, because you'd be using things from outside the room. Here again is the dilemma: you have to get something inside the room using only what's in the room. And, in this case, what's in the room is nothing. <
http://www.everystudent.com/journeys/nothing.htmlyurki1000js kirjoitti:
Mirka. Do you understand english? Miksi todistustaakka olisi vain yhdellä ryhmällä?
- As an atheist, I rarely found it necessary to defend my position when talking with friends who believed in the existence of God. After all, my Christian friends were the ones who were making a claim about an invisible Being; certainly the burden of proof belonged to them rather than me. I simply held the “default” position: There’s no need to defend the absence of something that appears to be absent! From my perspective, theists alone were the ones who needed to make a case. My position as an atheist was self-evident. This approach almost always put my Christian friends in a defensive position.
http://coldcasechristianity.com/2013/are-theists-the-only-people-who-have-the-burden-of-proof/
Lopuksi. On hullua uskoa, että olemattomuudesta voisi tulla mitään muuta kuin "ei mitään". Miksi ihminen ryhtyy hulluuksiin? Koska Hän on lankeemuksen sokeuttama. Ihminen voi katsoa maailmaa ja silti olla näkemättä maailman hulluutta.
> Let's say you have a large room. It's fully enclosed and is about the size of a football field. The room is locked, permanently, and has no doors or windows, and no holes in its walls. Inside the room there is...nothing. Absolutely nothing. Not a particle of anything. No air at all. No dust at all. No light at all. It's a sealed room that's pitch black inside. Then what happens?
Well, let's say your goal is to get something -- anything at all -- into the room. But the rules are: you can't use anything from outside the room to do that. So what do you do? Well, you think, what if I try to create a spark inside the room? Then the room would have light in it, even for just a moment. That would qualify as something. Yes, but you are outside the room. So that's not allowed.
But, you say, what if I could teleport something into the room, like in Star Trek? Again, that's not allowable, because you'd be using things from outside the room. Here again is the dilemma: you have to get something inside the room using only what's in the room. And, in this case, what's in the room is nothing. <
http://www.everystudent.com/journeys/nothing.htmlPohdintaa. Jos nykyuskovat haluaisivat nauttia onnestaan keskenänsä, evankeliumi pysähtyisi. Jos muinaiset uskovat olisivat nauttineet onnestaan keskenänsä, nykyuskovia ei olisi. Ellei Jeesus olisi ilmestynyt ihmisille kuolemansa jälkeen, ainoat Messiaaseen uskovat ihmiset olisivat juutalaisia. Ja hekin odottaisivat Kuninkaansa ekaa tuloa maan päälle. Niinkuin nytkin on. Lukuunottamatta suhteellisen pientä kristittyjen juutalaisten joukkoa. Kale: "Tyhjä hauta"
http://saarna.1g.fi/saarnat//Kalevi_Lehtinen_18.mp3
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1432956- 502442
- 1072411
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382111Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2361653- 1001648
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4281536Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141492Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81479R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201289