Vapaa kuvaus

Aloituksia

555

Kommenttia

9053

1. Kreationismi ei voi edes teoriassa olla väärässä, koska se perustuu Jumalan sanaan ja luomistyöhön, jonka maailmankaikkeuden luoja, Jumala, itse on todistanut. Siksi siihen uskominen ei koskaan ole valhetta tai sairautta. Jos evolutionisti ei ymmärrä, mitä kreationistit kertovat, heidän pitää tulla uskoon ja tutkia sitten Raamattua, joka kertoo totuuden. On täysin väärin aloittaa tutkiminen jostain geeneistä tai geeniduplikaatioista, jos ei ole hajuakaan Jumalasta ja Hänen yliluonnollisesta luomisestaan.
  2. Pariisin terrori-iskut ovat päivän puheenaihe mediassa. On ollut monenlaisia kannanottoja ja "asiantuntijoiden" lausuntoja, kuinka tällaiset teot saataisiin loppumaan. Kaikissa näissä rauhan suunnitelmissa on kuitenkin perustavanlaatuinen virhe. Niissä on unohdettu todellinen syy näihin tekoihin. On unohdettu, että maa tai kansa, joka on poikennut Jumalan tahdosta ja laatii moraalittomia lakeja, jotka sallivat esim. ns. homoliitot, avaa samalla tien saatanan voimille, jotka tekevät tuhoaan yhteiskunnassa.

Jumala haluaa suojella ja varjella maita, kansoja ja yksilöihmisiä, mutta Hän ei halua suojella ja varjella syntielämää. Kun maa tai kansa syyllistyy räikeisiin synteihin, Jumalan luomaan suojamuuriin tulee aukkoja, joista vihollinen pääsee sisään tekemään tuhojaan.

Monissa EU-maissa on otettu käyttöön moraalittomia, Jumalan tahdon vastaisia lakeja ja sen seuraukset näkyvät erilaisina "vitsauksina" ja katastrofeina. Ei tarvitse ihmetellä, mistä johtuu valtava maahanmuuttajien vyöry Eurooppaan, joka aiheuttaa suuria ongelmia. On turha päivitellä sitä, kun maat ovat itse syntielämällään avanneet portit heille. Elleivät EU-maat tee parannusta, niin paljon vaikeammat ajat vielä tulevat. Mikään maa ei ole synnitön. Siksi kaikkien tulee tehdä parannus, jotta Jumala voi siunata niitä ja antaa niille menestyksen ja hyvinvoinnin.

Jeesus: "Varas (saatana) ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja yltäkylläisyys." (Joh.10:10)
  3. "Mikä saa kreationistit härkisti valehtelemaan jatkuvasti ja toistuvasti?"

Todellinen valehtelija on se, joka kieltää Jumalan olemassaolon ja Hänen luomistyönsä.