Vapaa kuvaus

Aloituksia

214

Kommenttia

326

  1. Niin, nyt meni vähän paremmin...
    Eli kyseessä oli SUT ry:n ylimääräinen vuosikokous Hervannassa 10.1.2009 klo 15.00.
    Ei siinä ollut niin paljon dramatiikkaa kuin jotkut yrittävät väittää.
    Kyseessä oli sellainen juttu että kokoukseen saapui yhdistyksestä erotettu ent. taloudenhoitaja Ala-Reinikka joka tahtoi osallistua kokoukseen.
    Kokouksen pj Koivula pyysi Ala-Reinikkaa poistumaan ja Ala-Reinikka näytti kuitin että oli maksanut jäsenmaksun ja että hänellä oli oikeus osallistua kokoukseen.
    Tällöin Koivula soitti poliisit paikalle poistamaan Ala-Reinikan.
    Juteltuaan hetken poliisien kanssa niin Ala-Reinikka poistuikin sitten.
    Todettakoon tähän etteihän se tietenkään ole partiopoliisin asia selvittää mikä on oikein tai väärin tällaisessa kokouksessa vaan ne toimi sen mukaan että Koivula oli kokouksen pj.

    Kerrottakoon nyt ilmeisesti ensimmäisen kerran että itse olin saanut kyydin Tampereelle Koivulan autossa ja jo menomatkalla Koivula kertoi että oli jo ollut yhteydessä Tampereen poliisiin ja pyytänyt neuvoa mitä tehdä jos Ala-Reinikka ilmestyy kokoukseen.
    Koivulaa oli neuvottu soittamaan 112 jonka hän sitten tekikin.
    Mutta mitään dramatiikkaa asiaan ei liittynyt enkä itse ole oikein perillä siitä mistä kaikki johtui koska jutut olivat lähteneet liikkeelle jo ennen minun aikojani SUT ry:ssä.