- Moikka,
Olisiko sua mahdollista tavata livenä? Laita mailia [email protected] - Mulle voi myös ilmoitella joko maksullista tai ilman maksua niin katsotaan jos löytyy yhteinen sävel. Maili: [email protected]
- Moikka Beldaran84,
Laita minulle mailia [email protected] niin jutellaan lisää. - Moikka noitaakkaaaa,
Laita mailia [email protected] niin sovitaan lisää. - Onnistuu, laita viesti niin sovitaan lisää.
[email protected] - Moikka,
Laita lisätietoja.
[email protected] - Moikka,
Laita lisätietoja niin jutellaan lisää.
[email protected] - Missä päin Minna_L vaikuttaa, olisi kiva toteuttaa tuota yhdessä?
- No kyllä täällä vaan kummasti todella moni sitä seuraa hakee ja seuraa huutelee!
- Todellakin ja olenkin ajatellut hakea sitä suhteen ulkopuolelta koska minulle todella ongelmana tuo asia. On vaan todella vaikea löytää toista osapuolta joka ajattelisi asiasta samoin ja olisi muutenkin kaikin puolin ok sekä ihminen kenellä muuten kaikki asiat kunnossa. Itselläni on kaikki asiat "perhe, talous ja työ" kunnossa ja elän kaikin puolin hyvää elämää muuten ja pidän itsestäni huolta niin olen ihan hyvässä kunnossa.
- Kyllä! [email protected] jos haluat keskustella lisää.
- Omassa suhteessa kakkonen on kokonaan pois suljettu vaihtoehto ja itseäni se kiinnostaa todella paljon.
- Kakkosta olisi kiva saada, olisiko halukkaita?
- Niin minne? Laita vaikka viestiä [email protected]
- 45 ja Kotka. Jos nappaa niin [email protected]
- Moikka,
Laita viesti niin keskustellaan lisää. [email protected] - Mistähän löytyisi likka jolle voisi anaali hoitoa antaa???
- Moikka,
Laitas viestiä [email protected] niin sutellaan lisää. - Ilman maksullista tiliä ei tulta voi saada mitään!
- Moro, olen Kotkasta niin laita viestiä niin voidaan sopia lisää.
[email protected]