Löytyykö pk-seudulta naista ihan normaaliin seksiin, siis ihan millaista ei maksullinen on. Seksiä johon kuuluisi läheisyyttä, suutelua, hyväilyä ja saisi paljaalla laueta sisään lopuksi.
Amatööritkin käy ja olen valmis maksamaan.
Normaaliin seksiin normaalin nainen
7
76
Vastaukset
- tottakaion
Jos sulla rahaa käytössä niin ei tuon luulis olevan ongelma. Kyllä naiset yleensä pylllyä antaa jos mies ei rahasta kitsastele.. ellet nyt sitten puhu tyyliin satasesta..
Ammattilainen tuskin antaa kuvaamaasi palvelua, kun sillä elinkeino kiinni terveydestä mut tavallinen eukko varmasti antaa roiskia sisään kunhan kustantelee illallisia/vaatteita ym. sellasta. Rakastajattareksi noita kai kutsutaan. - 17nainen
Jos sä maksullista seuraa haluat pk-seudulta niin eiku vaa s-posti näkyviin tai etit itse naisia. Mä en kyllä antais panna paljaalla ja laueta vielä sisälle ilmatteeks. Plus jos sull on tauteja niin veikkasn, että ei moni maksullinen nainen halua sua. Mä en ainakaa haluais tauteja asiakkailta
- onkotietoa
tykkäätkö ottaa suihin?
- 17nainen
onkotietoa kirjoitti:
tykkäätkö ottaa suihin?
Tykkään tehdä mitä vaan oikeasta summasta...
Mulle voi myös ilmoitella joko maksullista tai ilman maksua niin katsotaan jos löytyy yhteinen sävel. Maili: [email protected]
- Kunnollinenmies33v
Tässä on mun s-posti ja maksullista seuraa etin, eikä mulla ole mitään tauteja. [email protected]
- Kunnollinenmies33v
Pari yhteydenottoa tuli, mutta ei vielä sopivaa ole löytynyt. Laittakaa naiset viestiä niin sovitaan asiat :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .744344Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503085Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631333055Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952136Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2171249Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 741176
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291045- 611032
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973