Normaaliin seksiin normaalin nainen

Kunnollinenmies33v

Löytyykö pk-seudulta naista ihan normaaliin seksiin, siis ihan millaista ei maksullinen on. Seksiä johon kuuluisi läheisyyttä, suutelua, hyväilyä ja saisi paljaalla laueta sisään lopuksi.

Amatööritkin käy ja olen valmis maksamaan.

7

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tottakaion

Jos sulla rahaa käytössä niin ei tuon luulis olevan ongelma. Kyllä naiset yleensä pylllyä antaa jos mies ei rahasta kitsastele.. ellet nyt sitten puhu tyyliin satasesta..

Ammattilainen tuskin antaa kuvaamaasi palvelua, kun sillä elinkeino kiinni terveydestä mut tavallinen eukko varmasti antaa roiskia sisään kunhan kustantelee illallisia/vaatteita ym. sellasta. Rakastajattareksi noita kai kutsutaan.

• 17nainen

Jos sä maksullista seuraa haluat pk-seudulta niin eiku vaa s-posti näkyviin tai etit itse naisia. Mä en kyllä antais panna paljaalla ja laueta vielä sisälle ilmatteeks. Plus jos sull on tauteja niin veikkasn, että ei moni maksullinen nainen halua sua. Mä en ainakaa haluais tauteja asiakkailta

• onkotietoa

tykkäätkö ottaa suihin?

• 17nainen
        onkotietoa kirjoitti:

tykkäätkö ottaa suihin?

Tykkään tehdä mitä vaan oikeasta summasta...

• Mulle voi myös ilmoitella joko maksullista tai ilman maksua niin katsotaan jos löytyy yhteinen sävel. Maili: [email protected]

• Kunnollinenmies33v

Tässä on mun s-posti ja maksullista seuraa etin, eikä mulla ole mitään tauteja. [email protected]

• Kunnollinenmies33v

Pari yhteydenottoa tuli, mutta ei vielä sopivaa ole löytynyt. Laittakaa naiset viestiä niin sovitaan asiat :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2503
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1748
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1598
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1583
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      1005
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      958
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      891
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      61
      856
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      844
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      818
    Aihe