Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

6

1. Moi+kaikki+jotka+tulee+tänne+lukeen+tätä+ketjuu+ja+on+pelko+persiissä+että+omaisuus+tai+fyrkat+tai+terveys+menee:+Jos+ootte+tilanteessa,+että+teillä+on+himas+tai+työpaikal+homeongelma+mutta+korjaaminen+tulis+nii+kalliiks+että+sitä+ei+pystytä+tekee,+niin+ottaakaa+ihmeessä+tarjous+sellaselta+firmalta+kun+Rakennuspelastajat.+Saitti+on+rakennuspelastajat.fi.+Niillä+on+hemmetin+tehokas+systeemi+jolla+saatte+varmana+homman+hoidettua+edullisemmin+kun+millään+mulla.+Mä+olin+ihan+liemes+oman+talon+siipeni+kanssa+jonka+alle+kallio+johti+vettä+ja+sen+päälle+tuuletus+ei+pelannu+ja+ei+vaan+olis+ollu+fyrkkaa+kaivaa+20+metriä+salaojaa+kallioon+600+euroa+per+metri+niinku+vesuvekki+homman+laski.+Ja+mä+kävin+läpi+siis+KAIKKI+vaihtarit.+Salaojat,+sepelin,+tuuletuspaalut,+alatilalämmittimet.+Mikään+ei+ois+toiminu+ja+alatilalämmitinfirma+ei+lopulta+ees+suostunu+asentaan+omaansa+mulle+kun+mun+kohde+oli+nii+vaikee.+Ja+sit+tuli+nää+jäbät+ja+mä+olin+puulla+päähän+lyöty.+Paitti+se+oli+edullisin,+se+oli+myös+paras.+Tajutonta.++Lukekaa+ite+enemmän+ja+soittakaa+niille.+On+meinaan+asiantuntijat+asialla+ja+ne+kai+haluuki+jeesaa+ihmisii+jotka+on+kuses+homehommien+kaa.+Että+ainakaan+sen+takia+teidän+homma+ei+kaadu.
  2. Niin,+olet+toki+oikeassa.+Asiaa+pitkitti+se+pohdinta,+että+mille+orrelle+elämän+arvojärjestyksessä+omat+seksuaaliset+tarpeensa+laittaa.+Että+onko+se+itsekkyyttä+ja+hedonismia+torjua+joku+ihminen+jos+tämä+ei+taivu+"omiin+tarpeisiin"+kuten+suuseksiin.+Suuseksissä+toki+vielä+se+juttu,+että+sitähän+tekee+toisen+nautinnon+vuoksi.+Ja+itselle+nautinto+tulee+siitä,+kun+näkee+toisen+nauttivan.+NO,+eihän+tämä+tietenkään+niin+yksinkertaista+ollut,+että+"vain+suuseksi"+katkaisi+suhteemme.+Mutta+estyneisyyteen+tuossa+asiassa+liittyi+muutakin.+Ja+lopulta+se+synnytti+varovaisuuden+ja+varautuneisuuden+ilmapiirin,+ruokki+omaa+epävarmuutta+siitä+että+mikä+milloinkin+on+hyvää+vai+onko+mikään+ja+niinpä+lopulta+-+ei+enää+nauttinut+koko+touhusta.Ja+sitten+kun+ei+nauti+enää+seksistä,+ei+kohta+enää+odota+sitä+tapahtuvaksikaan+tai+jos+se+tapahtuu,+siitä+jää+laimea+olo.+Ja+samalla+kaikki+muu+arkinen+elämä+muuttuu+rutiiniksi+ja+jonkinlaiseksi+käytännön+tarpeista+kumpuavaksi+hyötysuhteeksi.+Ja+kun+näin,+kuolee+intohimot+ja+fantasiat+ja+kun+ne+kuolee,+huomaa+yhtäkkiä+että+ei+edes+ikävöi+toista+puoliskoa.+Jos+saa+olla+yksin,+on+vapautuneempi+olo+jne.Tuo+suhde+päättyi+noin,+mutta+se+olisi+voinut+minun+kohdalla+päättyä+myös+siihen+että+petän+ja+jään+siitä+jossain+vaiheessa+kiinni.+Oma+seksuaalinen+mielikuvitus+on+aivan+liian+vilkas+ja+toisaalta+huolella+hankitut+seksitaidot+itselle+niin+merkityksellinen+asia,+että+en+varmasti+haluaisi+pantata+noita+asioita+vain+ollakseni+jollekin+estyneelle+mieliksi.