Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
happyhabitus
profiilit
happyhabitus
happyhabitus
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Moi+kaikki+jotka+tulee+tänne+lukeen+tätä+ketjuu+ja+on+pelko+persiissä+että+omaisuus+tai+fyrkat+tai+terveys+menee:+Jos+ootte+tilanteessa,+että+teillä+on+himas+tai+työpaikal+homeongelma+mutta+korjaaminen+tulis+nii+kalliiks+että+sitä+ei+pystytä+tekee,+niin+ottaakaa+ihmeessä+tarjous+sellaselta+firmalta+kun+Rakennuspelastajat.+Saitti+on+rakennuspelastajat.fi.+Niillä+on+hemmetin+tehokas+systeemi+jolla+saatte+varmana+homman+hoidettua+edullisemmin+kun+millään+mulla.+Mä+olin+ihan+liemes+oman+talon+siipeni+kanssa+jonka+alle+kallio+johti+vettä+ja+sen+päälle+tuuletus+ei+pelannu+ja+ei+vaan+olis+ollu+fyrkkaa+kaivaa+20+metriä+salaojaa+kallioon+600+euroa+per+metri+niinku+vesuvekki+homman+laski.+Ja+mä+kävin+läpi+siis+KAIKKI+vaihtarit.+Salaojat,+sepelin,+tuuletuspaalut,+alatilalämmittimet.+Mikään+ei+ois+toiminu+ja+alatilalämmitinfirma+ei+lopulta+ees+suostunu+asentaan+omaansa+mulle+kun+mun+kohde+oli+nii+vaikee.+Ja+sit+tuli+nää+jäbät+ja+mä+olin+puulla+päähän+lyöty.+Paitti+se+oli+edullisin,+se+oli+myös+paras.+Tajutonta.++Lukekaa+ite+enemmän+ja+soittakaa+niille.+On+meinaan+asiantuntijat+asialla+ja+ne+kai+haluuki+jeesaa+ihmisii+jotka+on+kuses+homehommien+kaa.+Että+ainakaan+sen+takia+teidän+homma+ei+kaadu.
01.08.2022 14:30
Niin.+Ja+onneksi+olen+heidänkin+seurastaan+saanut+myös+yllin+kyllin+nauttia.+;)
27.11.2017 23:35
Heh,+jotenkin+lapsellisesti+ajattelin,+että+Suomi24-palstalla+puhuttaan+asioista+kypsästi+ja+aikuismaisesti,+mutta+eihän+täällä+jauheta+kuin+pelkkää+paskaa.+Toivottavasti+liian+moni+lapsi+ei+päädy+lukemaan+näitä+niinkuin+tietysti+päätyy.+Toivottavasti+heitä+naurattaa+tämä+aivan+kuin+Pahkasika+nauratti+minua+nuorena.+
Muuta+lisättävää+mulla+ei+sit+ollutkaan.+Koittakaa+hankkia+elämä+joskus.
27.11.2017 23:33
Niin,+noinhän+se+lienee+pakko+ajatella.+"Reilumpi+ratkaisu",+siis.+
Samalla+miettii+jotenkin+elämän+hulluutta.+Surkuhupaisesti+naurattaakin+jotenkin+koko+homma.+Siis+silleen+surullisesti+naurattaa.+Toinen+haluaa+tuottaa+toiselle+mielihyvää.+Mutta+toinen+kokee+sen+hyökkäyksenä,+kuvottavuutena+ja+kaiken+lopulta+tuhoavana+sairaana+mielihaluna.+:D
Ja+toisaalta+ei+vain+itse+yksinkertaisesti+halua+astua+suhteeseen,+josta+tietää+jo+etukäteen+että+se+kuluu+fantasioidessa+sellaisista,+jotka+haluavat+nauttia+samoista+asioista+kuin+minä.
27.11.2017 15:54
Niin,+olet+toki+oikeassa.+Asiaa+pitkitti+se+pohdinta,+että+mille+orrelle+elämän+arvojärjestyksessä+omat+seksuaaliset+tarpeensa+laittaa.+Että+onko+se+itsekkyyttä+ja+hedonismia+torjua+joku+ihminen+jos+tämä+ei+taivu+"omiin+tarpeisiin"+kuten+suuseksiin.+Suuseksissä+toki+vielä+se+juttu,+että+sitähän+tekee+toisen+nautinnon+vuoksi.+Ja+itselle+nautinto+tulee+siitä,+kun+näkee+toisen+nauttivan.+NO,+eihän+tämä+tietenkään+niin+yksinkertaista+ollut,+että+"vain+suuseksi"+katkaisi+suhteemme.+Mutta+estyneisyyteen+tuossa+asiassa+liittyi+muutakin.+Ja+lopulta+se+synnytti+varovaisuuden+ja+varautuneisuuden+ilmapiirin,+ruokki+omaa+epävarmuutta+siitä+että+mikä+milloinkin+on+hyvää+vai+onko+mikään+ja+niinpä+lopulta+-+ei+enää+nauttinut+koko+touhusta.
Ja+sitten+kun+ei+nauti+enää+seksistä,+ei+kohta+enää+odota+sitä+tapahtuvaksikaan+tai+jos+se+tapahtuu,+siitä+jää+laimea+olo.+Ja+samalla+kaikki+muu+arkinen+elämä+muuttuu+rutiiniksi+ja+jonkinlaiseksi+käytännön+tarpeista+kumpuavaksi+hyötysuhteeksi.+Ja+kun+näin,+kuolee+intohimot+ja+fantasiat+ja+kun+ne+kuolee,+huomaa+yhtäkkiä+että+ei+edes+ikävöi+toista+puoliskoa.+Jos+saa+olla+yksin,+on+vapautuneempi+olo+jne.
Tuo+suhde+päättyi+noin,+mutta+se+olisi+voinut+minun+kohdalla+päättyä+myös+siihen+että+petän+ja+jään+siitä+jossain+vaiheessa+kiinni.+Oma+seksuaalinen+mielikuvitus+on+aivan+liian+vilkas+ja+toisaalta+huolella+hankitut+seksitaidot+itselle+niin+merkityksellinen+asia,+että+en+varmasti+haluaisi+pantata+noita+asioita+vain+ollakseni+jollekin+estyneelle+mieliksi.
27.11.2017 11:15
Kannattaa perehtyä aivotutkimukseen tässäkin asiassa. Se näkökulma maailmaan virkistää yllättävä paljon eikä kaikki aika kulu siihen, että etsii elämäänsä tietä netin lörpöttelypalstoilta. Aivomme ovat ohjelmoidut niin, että kaikelle on aikansa. Myös lemmelle ja rakkaudelle. Mutta voi poloisia jotka vaativat puolisoltaa elämän täyttymystä vuosikymmeniksi. Ihan täysin kohtuuton vaatimus kenelle tai keneltä hyvänsä kun omakin elämä on meistä jokaiselle mysteeri. Säälin molempia osapuolia. Oppimiselle, ihastumiselle, rakastumiselle, kiimalle, lemmelle, lisääntymiselle, vanhenemiselle on kullekin oma aikansa. Naurettavaa vaatia 50-vuotiaalta samaa mitä 20-vuotiaana oli jne.
Suurin osa näistä murheista kumpuaa täydellisestä tietämättömyydestä. Ei tunneta edes omaa itseä pintameikkiä syvemmältä tai ainakin tulkitaan oma biokemia väärin ja sitten "romahdetaan" sellaisten asioiden äärellä, jotka nyt vaan kumpuvat biologiastamme.
Kovasti odotan kansanliikettä "Proud to be Old", jotta tämä ihmiset irvokkaiksi tekevä nuoruuden (=tietämättömyyden) jumalointi saataisiin vihdoin loppumaan.
16.11.2015 13:28
1 / 1