Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
metsämies61
profiilit
metsämies61
metsämies61
Vapaa kuvaus
Aloituksia
27
Kommenttia
74
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onhan+täällä+paljon+asiallisia+kirjoittajia.+Tietenkin+pitäisi+olla+paksu+nahka,+mutta+ei+sitä+kehtaa+tieten+tahtoen+ikävyyksiä+etsiä,+koska+on+muutenkin+ollut+vaikeaa+vaimon+menetyksen+johdosta.+No,+ehkä+joskus+saatan+tänne+enempi+kirjoitella.
13.12.2016 00:01
Varmaan+siivoojaparka+ymmärtää+henkilökohtaisuuksiin+menon+samoin+kuin+moni+muukin.+Otan+esimerkin+aiemmasta+aloituksestani+liittyen+jaksamiseen+palsta+kirjoitteluun,+eli+mitä+väliä+sillä+on+jos+minulla+leskellä+on+uusi+naisystävä,+niin+olenko+väärin+toiminut+liian+varhain?+Mitä+helvettiä+se+kenellekään+kuuluu+ja+miksi+siitä+mainitaan+keskustelupalstan+ketjussa,+jossa+asia+ei+ole+edes+kyseessä.
12.12.2016 23:41
No,+tavallaan+täällä+on+kivoja+kirjoittajia,+mutta+taasen+ikäviäkin+ja+siksi+kaksisuuntainen+mielipide.+Olen+aiemmin+ketjussa+tuonut+ilmi+syyt+miksi+en+kirjoittele+enää.
12.12.2016 23:14
Olen+joskus+kirjoitellut,+mutta+ei+jaksa+enää+lukea+asiattomuuksia+tai+henkilökohtaisuuksiin+meneviä+kommentteja.
12.12.2016 22:33
En+valitettavasti+ymmärtänyt+vastausta,+mutta+jotenkin+tuntuu+siltä,+että+tämä+nykyinen+vapaa+ja+rääväsuu+sananvapaus+ei+ainakaan+saa+mitään+hyvää+aikaan,+sillä+mielestäni+suomessa+ollaan+suomalaisia+hienon+ja+arvokkaan+oman+kulttuurin+omaavia+kasvatuksen+ansiosta+ja+miksi+meidän+pitäisi+ihannoida+jenkkiläistä+rääväsuu+kulttuuria.
12.12.2016 22:30
Provosointia+on,+mutta+en+pidä+siitä,+että+se+menee+henkilökohtaisuuden+puolelle,+eli
luodaan+kirjoittajan+mielipide+aivan+uuteen+uskoon.+Asioita+voi+käännellä,+mutta+en+hyväksy+henkilökohtaisuuksiin+menoa+vailla+perusteita.
12.12.2016 22:01
No,+siellä+on+ihminen+kuitenkin+toisessa+päässä+ja+eihän+me+live+elämässäkään+loukata+samoin,+kuin+täällä,+eli+jonkinlaista+kunnioitusta+pitäisi+olla+täällä+piilopaikassakin+.
12.12.2016 21:47
Näinhän+saattoi+käydä,+vaikka+ei+ollut+tarkoitus+loukata!+No,+oppi+ja+ikä+kaikki+pitää+ottaa+vastaan.
12.12.2016 21:41
Täytyy+nostaa+ketju+ylös,+jos+saisin+kommentteja+asiaan,+eli+mitä+vastaa+alan+"ammattilaiset"?
12.12.2016 21:38
Eihän+siinä+mitään,+jos+joku+kokee+palstan+hyödykseen+tai+muuten+viihtyy.+Itse+en+koe+niin,+että+jatkuvasti+täällä+olisin.+Ei+ole+tarkoitus+ketään+loukata+olemassa+olostaan,+mutta+mielenkiinnosta+kyselin,+että+mikä+palstassa+kiinnostaa+tai+koukuttaa.+Tietenkin+herää+kysymys,+että+mitä+sitten+,+jos+palsta+lopetetaan,+tai+suljetaan,+eli+meneekö+päivärytmit+sekaisin,+vai+koko+elämä?
Toivon+teille+antoisia+keskustelun+hetkiä+jatkossakin+ja+mitäpä+näistä+mettäläisen+kommenteista+murehtimaan,+kun+sana+on+vapaa.
09.12.2016 02:38
Ei+voitto+ole+tärkeä,+kun+on+jo+hyväksi+laulajaksi+todettu,+eli+Saara+on+stara.
08.12.2016 23:28
Niinpä+niin,+en+tiedä+mitä+tarkoitat,+mutta+en+todella+ole+seurannut+teidän+keskusteluja+jatkuvasti,+eli+mikä+pitää+palstalla+ja+älä+suutu+kysymyksestäni.
08.12.2016 23:22
Niinpä+niin,+en+todellakaan+ole+täällä+kirjoitellut+pitkään+aikaan+ja+kirjoituksesta+päätellen+annetaan+ymmärtää,+että+olen+oikein+joka+paikan+kommenttaatori,+mikä+ei+pidä+paikkaansa.
08.12.2016 23:18
Ollaan+saman+ikäisiä+ja+mielessä+kävi,+että+mikä+täällä+niin+kamalasti+kiehtoo,+että+vuodesta+toiseen+pitää+kirjoitella.+Luulisi,+että+oltaisiin+jo+tavanneina+tai+muutenkin+tutustuttu,+kun+näin+tiiviisti+kirjoitellaan.+No,+eihän+siinä+mitään,+jos+tämä+palvelee+ja+on+muuten+mukavaa,+mutta+tuntuu+siltä,+että+miksi+ollaan+niin+ujoja,+ettei+live+elämässä+tavata,+kun+tietynlaista+kommunikaatiota+kuitenkin+pidetään+yllä?
08.12.2016 23:14
Aikamoinen+pulma,+kun+minulla+on++6v.+kummilapsi+poika+ja++en+tiedä+miten+muistaisi.+Olisipa+mukava,+kun+joku+antaisi+vinkkejä+mitä+ostaisin.
08.12.2016 22:38
Kiitos+ja+kaikkea+hyvää+sinullekin!
01.12.2016 22:07
Kiitos+sinulle+lämmittävästä+viestistäsi+ja+kaikkea+hyvää.+Näinhän+se+on+ettei+oikein+yksin+pärjää,+kun+on+yhteistä+taivalta+ollut+yli+30v.+Tietenkin+uusi+suhde+on+nyt+tavallaan,+jos+rehellisesti+sanotaan,+niin+korvike+menetykselle+ja+molemmin+puolinen+ajatus,+että+tuetaan+toisiamme+ja+katsotaan+löytyykö+yhteinen+sävel+yhteisestä+elämästä,+mutta+aika+näyttää+mihin+suuntaan+mennään.+Monikin+tuttava+on+hyväksynyt+suhteemme,+vaikka+aikaa+ei+ole+kulunut+kovinkaan+kauan+menetyksestä.+Tulee+tietenkin+mieleen,+että+jotkut+voi+ajatella+etten+ole+rakastanut+vaimoani+tarpeeksi,+kun+näin+nopeasti+uuden+suhteen+loin,+mutta+enpä+välitä+siitä.+No,+muistot+elää+ja+nyt+mennään+näin.
01.12.2016 22:05
Kiitos+Korpikirjailija+lämmittävästä+viestistäsi+ja+kaikkea+hyvää+sulle.
01.12.2016 21:28
Ei+ole,+vaan+seitsemän+vuotta+nuorempi.+Ehkä+sitä+on+itse+mikä+muistelee+entistä+vaimoa.
01.12.2016 21:27
Kiitos+ja+hyvää+elämää+sinullekin!
01.12.2016 21:23
2 / 4