Vapaa kuvaus

Aloituksia

184

Kommenttia

3664

1. HOHOHO. Tuosta sisimmästäni olemme samaa mieltä. "Kuoreni" on yleensä ihan tavallinen iho, tosin demonin virka-asussani on vähän suomuja, häntä ja sarvet, karvoja ym. asiaan kuuluvaa.
    Jeesus on satuolento, "kunnioitan" yhtä paljon kuin esim. Mustanaamiota. En ole kaivannut palkintoja enää sen jälkeen, kun sain kansakoulussa hiihtokilpailusta lusikan. Sekä jessus-aiheisesta tietokilpailusta sain jälki-istuntoa ja sain syödä uskonnonopeni.
    -Azazel
  2. Lapseni, hätä on käsillä. Te olette kuulleet, että on tulossa ripulikakka housuun, ja niin onkin nyt monia antikakkoja ilmaantunut. Tästä me tiedämme, että viimeinen kakka on käsillä. Kakat ovat lähtöisin meidän joukostamme, mutta he eivät olleet meidän joukkoamme. Jos he olisivat kuuluneet meihin, he olisivat pysyneet keskuudessamme. Mutta täytyihän käydä ilmi, etteivät kaikki kuulu meihin. Te taas olette Suurkakalta saaneet Peräilman voitelun, ja kaikilla teillä on tieto. En minä kirjoitakaan teille sen vuoksi, ettette tuntisi totuutta, vaan siksi, että te tunnette sen ja tiedätte, ettei mikään kakka ole lähtöisin tästä rektumista.

Kuka sitten on valehtelija, ellei se, joka kieltää suurkakan olevan ristus? Sellainen ihminen on antikakka, niin kakan kuin kakan kieltäjä. Joka kieltää pikku-kakan, hänellä ei ole Isääkään, mutta joka tunnustaa laskeneensa peräilmaa, hänellä on myös usein kakka housussa. Pysyköön siis teissä se, minkä jo alussa olette kuulleet. Jos se, minkä olette kuulleet alusta asti, pysyy teissä, tekin pysytte kakassa ja pikku-kakassa. Ja tämän hän itse on meille luvannut: iankaikkisen suhnaamisen taidon.

Tämän olen kirjoittanut teille niistä, jotka tahtovat johtaa teitä harhaan. Teissä kyllä pysyy se voitelu, jonka olette Pyhältä peräilmalta saaneet, ettekä te tarvitse kenenkään opetusta. Hänen suolikaasunsa opettaa teitä kaikessa ja on tosi, hänessä ei ole petosta. Niin kuin hän on peräilmaalaskenut, niin menkää, ja tehkää samoin.
    hallelujaa.
  3. Nyt on tullut uutta valoa tuohon tekstiin. Elikkä:

__Palvele pyllynreikää ikuisuus silmämääränä__-otsikko

--Nakke Nakuttaja 1/9 1974 s.400

11 Muttajottakoskakunehkäsilleenniiku

tämä ikuisen taivaisen suolikaasun päästämisen riemu ja toivo

ei rajoitu ainoastaan niihin, jotka kuuluvat taivaalliseen kahjujen valtakuntaan.

Ei suinkaan. Puhuessaan tästä ajasta eli siitä perssilmästä, joka näkee Valtakunnan perustamisen,

Jeesus lupasi ehdottomasti ikuisen peräilman päästämisen kyvyn.

Nyt on aika erotella oikeat pyllykaasun laskijat amatöörisuhnaajista . (Matti. 25:31–33)

Ja minkä Jeesus esitti palkaksi tyhmille, jotka auttavat hänen voideltuja rektumeitaan ja hm....hm.. heidän kanssaan mutta jotka eivät itse ole näitä peräpukamia, joilla on taivaallinen elämä lakana päällään persilmämääränä?

Hän lupasi, että nämä suolikaasun laskijat pääsevät ”iankaikkiseen suhnaamiseen”, niin, myös suhnua päästämään täällä maan päällä. (Matt. 25:46)